verliefd op hoerenloper

16-06-2014 14:10 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 2 jaar werk ik als hoer, in amsterdam ben ik begonnen en elke keer ga ik weer terug naar de zelfde privehuis. Hier ben ik verliefd geworden op een hoerenloper, platonische. 1 maand terug ruzie op de kamer gehad, en nu? kan iemand mij tips geven, hij weet niet dat k hem leuk vind.
Dat is wel heel erg in om de 'i' niet voor de 'k' te schrijven...

Bij zoiets val je al meteen door de mand.
quote:tekenis schreef op 15 juni 2014 @ 18:08:

Als je puntjes op de i wil zetten moet je de i wel gebruiken.
quote:boebezoebe schreef op 15 juni 2014 @ 18:30:

Verliefdheid gaat vanzelf weer over hoor.Als het over zou gaan zou ik niet na een jaar weer terug gaan. K heb het geprobeerd
K.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als hij weer eens langskomt, voor een andere hoer spreek je hem toch aan? "Hee tijgah wa blijf je k mis je "
Bi sonraki hayatimda gel.
Nou dacht ik dat ik toch best wist wat er in de wereld te koop is, maar van een platonische hoerenloper heb ik nog nooit gehoord.

Of het moest zijn dat hij een dame van lichte zeden betaalt om samen een rondje te joggen door het Vondelpark, maar dat klinkt eigenlijk best wel sneu en niet echt als iemand om verliefd op te worden.
Als hij de volgende keer komt zeg je hem gewoon dat hij niet hoogte te betalen misschien snapt hij je dan wel
Wat maakt dat jij verliefd op hem werd dan?
quote:Anouar schreef op 15 juni 2014 @ 20:00:

Wat maakt dat jij verliefd op hem werd dan?Dat vraag ik me ook wel af..
quote:victoriasay schreef op 15 juni 2014 @ 18:11:

[...]

Het is geen klant voor mij is het liefde maar durfde het niet te zeggenGeen enkel zelf respecterende man wil een hoer als vriendin.
We moeten de wet van Wuiles geloof ik even onder de loep nemen
quote:Anouar schreef op 15 juni 2014 @ 20:00:

Wat maakt dat jij verliefd op hem werd dan?TOEN IK BEGON MET DIT WERK WAS IK HEEL NAÏEF EN ZWAK, HIJ ZO STERK ECHT EEN GOEDE VOORBEELD GEWEEST VOOR MIJ. HIJ HEEFT ONBEWUST MIJ WAKKERGESCHUD ERVOOR GEZORGD HOE IK NU BEN. IK KIJK HEM OP EN VIND HEM ABSOLUUT SUPER LEUK. HIJ IS ENIGE MAN DIE ER KAN VOORZORGEN DAT IK STOP MET DIT WERK.
quote:victoriasay schreef op 15 juni 2014 @ 22:02:

[...]

TOEN IK BEGON MET DIT WERK WAS IK HEEL NAÏEF EN ZWAK, HIJ ZO STERK ECHT EEN GOEDE VOORBEELD GEWEEST VOOR MIJ. HIJ HEEFT ONBEWUST MIJ WAKKERGESCHUD ERVOOR GEZORGD HOE IK NU BEN. IK KIJK HEM OP EN VIND HEM ABSOLUUT SUPER LEUK. HIJ IS ENIGE MAN DIE ER KAN VOORZORGEN DAT IK STOP MET DIT WERK.en hij is anders, bepaalde humor enz
Je hoeft niet te schreeuwen.

Indien je niet voor jezelf stopt dan stap je gewoon in de volgende valkuil.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

[...]

TOEN IK BEGON MET DIT WERK WAS IK HEEL NAÏEF EN ZWAK, HIJ ZO STERK ECHT EEN GOEDE VOORBEELD GEWEEST VOOR MIJ. HIJ HEEFT ONBEWUST MIJ WAKKERGESCHUD ERVOOR GEZORGD HOE IK NU BEN. IK KIJK HEM OP EN VIND HEM ABSOLUUT SUPER LEUK. HIJ IS ENIGE MAN DIE ER KAN VOORZORGEN DAT IK STOP MET DIT WERK.WAAROM SCHREEUW JE ZO???
quote:ime21 schreef op 15 juni 2014 @ 18:56:

Als hij weer eens langskomt, voor een andere hoer spreek je hem toch aan? "Hee tijgah wa blijf je k mis je "K heb tegen hem gezegd als je volgende keer komt kies mij nooit meer, omdat ik boos was waar ik al snel voor spijt heb. Als hij komt behalve v... mag de andere voorstellen.
quote:dolfje schreef op 15 juni 2014 @ 22:05:

[...]

WAAROM SCHREEUW JE ZO???Sorry niet mijn bedoeling

[...]

HIJ IS ENIGE MAN DIE ER KAN VOORZORGEN DAT IK STOP MET DIT WERK.Waarom dan?
Vreemd dat je schrijft dat je als hoer werkt en niet dat je in de prostitutie werkt......
Aparte manier van klantenbinding houd je er op na.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:boerderijgeit028 schreef op 15 juni 2014 @ 22:11:

[...]

Waarom dan?Love
quote:llara schreef op 15 juni 2014 @ 19:57:

Als hij de volgende keer komt zeg je hem gewoon dat hij niet hoogte te betalen misschien snapt hij je dan welDenk dat er meer vrouwen verliefd zijn op hem hij zal meer gewend zijn denk niet dat hij begrijpt wnr k zeg je hoeft mij niet te betalen.
Ja idd een hoerenloper is echt een catch.
Ik ben sinds 2 jaar verliefd op een hoerenloper. zelf werk ik in erotische massagesalon. Hier heb ik hem leren kennen en blijf terug komen om hem weer te kunnen zien. 1 maand terug ruzie op de kamer gehad, hij komt nog steeds hier maar k zie hem niet meer. wat moet ik doen? Krijg hem niet uit mijn hoofd?
Dit topic heb je gisteren ook al geopend, waarom nog een keer een nieuwe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven