Mode & Beauty alle pijlers

Ruilen Primark.

16-06-2014 14:06 25 berichten
Weet iemand of je badkleding kunt ruilen bij de primark.

Maat 38 zit bij mij altijd goed, dus zo meegenomen. Thuis blijkt dat de maat op het hangertje niet klopt met de maat van het kledingstuk dat erop zit (dom had moeten kijken natuurlijk)

En voordat ik binnenkort voor niets terug rij.

Er staat op de bon dat je lingerie en ondergoed niet mag ruilen, maar niets over badkleding.
Lijkt me niet, je mag lingerie niet eens passen bij de Primark (ook BH's niet), dus badkleding ruilen zal ook wel niet mogen.
Alle reacties Link kopieren
Is het een aan elkaar gehecht setje of heb je het zelf al los gemaakt?

Als het nog vast zit, dus bovenstukje aan het broekje zou het moeten kunnen lijkt mij.

Ja dat is het lastige, heb het zelf al 2 x gehad, hangertje verschilt van werkelijke maat. Nu kijk ik dus altijd in de kleding zelf.
Ik durf het je niet te zeggen, maar als er een foute maat aan zit en ook de kassamedewerker is dat niet opgevallen lijkt het mij niet dat ze het niet willen terugnemen..

Is het toevallig die in rdam? Want die is doordeweeks een uurtje langer, tot 19:00, open dan de rest van de winkels. Dan is het echt veel rustiger.
quote:Krullevaer schreef op 16 juni 2014 @ 14:09:

Lijkt me niet, je mag lingerie niet eens passen bij de Primark (ook BH's niet), dus badkleding ruilen zal ook wel niet mogen.Volgens mij vergis je je, ik heb laatst nog diverse BH's gepast bij Primark.
Is rotterdam idd.

Goede tip voor dat tot 19.00, dan ga ik dan een keer!

Het is een badpak, heb hem proberen te passen, dus alleen van de hanger gehaald, beschermplasticje onderin zit er ook nog gewoon in.

Het stomme is dat ik alle kleding erop nagekeken heb, behalve dus het badpak (echt stom van mezelf) Moet half uurtje met de auto, dus wil niet voor niets, maar 16 euro laat je ook niet zomaar zitten ;P
Mag wel! als het stickertje er nog in zit(in het kruis) en de kaartjes er nog aan!
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
uitrekenen, wat is duurder het badpak of de benzine
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Badpak is duurder, dus dan ga ik wel! Ik denk dat ik woensdag maar ga, dan is toch iedereen voetbal kijken ;P

Kaartjes zitten eraan, en plasticje erin.

Misschien is dan de kinderafdeling niet zo vol met kinderwagens, dan kan ik mooi daar ook nog ff kijken ;P
quote:clemance schreef op maandag 16 juni 2014 14:12 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Krullevaer in "Rulien Primark."" class="messagelink">Krullevaer schreef op 16 juni 2014 @ 14:09</a>:</b>

Lijkt me niet,<b> je mag lingerie niet eens passen bij de Primark (ook BH's niet)</b>, dus badkleding ruilen zal ook wel niet mogen.</div></blockquote>Volgens mij vergis je je, ik heb laatst nog diverse BH's gepast bij Primark. In Zaandam mocht/mag het niet, iemand werd erop gewezen door een medewerker toen ze een paskamer in wilde gaan.
quote:Krullevaer schreef op 16 juni 2014 @ 14:19:

[...]

In Zaandam mocht/mag het niet, iemand werd erop gewezen door een medewerker toen ze een paskamer in wilde gaan.Wat apart, misschien heb je het niet goed begrepen? Misschien was die BH net 1 stuks teveel om mee de paskamer in te nemen, en mocht ze die later passen (als ze weer een ander kledingstuk had teruggegeven).
Nee Clemance, er werd duidelijk bij gezegd dat ze het alleen over haar kleding heen mocht passen, maar dat is geen doen natuurlijk. En ik heb het wel eens eerder gehoord.
Oh wat raar, ik mocht lingerie ook gewoon passen bij de Primark. Nu ben ik er wel maar 1 keer geweest dus misschien is het veranderd.
Ik weet wel dat we geen ondergoed mee mochten nemen in paskamer. Bh's hadden we toen niet.
Als het niet op het goede hangertje hing zou ik gewoon gaan ruilen, misschien niet handig dat je het hebt nagekeken maar je mag toch wel een klein beetje verwachten dat die winkel een pieterig beetje op orde is.
quote:Krullevaer schreef op 16 juni 2014 @ 15:11:

Nee Clemance, er werd duidelijk bij gezegd dat ze het alleen over haar kleding heen mocht passen, maar dat is geen doen natuurlijk. En ik heb het wel eens eerder gehoord.Het is wel redelijk gebruikelijk in winkels, dat je badkleding alleen over je eigen ondergoed heen mag passen. Dan zit het nog niet helemaal ideaal, maar krijg je wel een idee of het past of totaal niet...
Bellen naar Primark en het vragen?
Apart, ik heb laatst nog verschillende bh' s gepast in zaandam

Onderbroeken mogen volgens mij niet gepast worden.
Is het parkeerkaartje niet duurder dan het kledingstuk gewoon weggooien?
quote:Krullevaer schreef op maandag 16 juni 2014 14:09 Lijkt me niet, je mag lingerie niet eens passen bij de Primark (ook BH's niet), dus badkleding ruilen zal ook wel niet mogen.Hoe kom je hier bij? Haha
Geniet van elke dag!
In R'dam mocht ik een paar weken geleden ook geen ondergoed of badkleding meenemen in de kleedkamer.
Oh ik heb dat ook een keer gehad. Had een blousje gepast en ik nam een andere kleur en keek op de hanger. Was ik thuis en bleek ik maat 34 meegenomen te hebben .

Ik woonde toen niet vlakbij dus heb het er maar bij laten zitten. Heb toen dat blousje via Marktplaats kunnen verkopen. Sindsdien kijk ik altijd in de kleding naar de maten want bij Primark hangen ze vaak op verkeerde hangers.
quote:tof schreef op 16 juni 2014 @ 15:30:

[...]

Het is wel redelijk gebruikelijk in winkels, dat je badkleding alleen over je eigen ondergoed heen mag passen. Dan zit het nog niet helemaal ideaal, maar krijg je wel een idee of het past of totaal niet...

Ja dat snap ik, maar bij een BH werkt dat natuurlijk voor geen meter.

Maar wat gek, blijkbaar hanteren de medewerkers niet allemaal hetzelfde beleid.
Vandaag even wezen ruilen en de andere maat gelijk even gepast (stond er om half 9 dus nog niet druk) Ik mocht gelukkig gewoon ruilen en gewoon passen! Probleem dus opgelost.

edit: Parkeerkaartje was maar 2.00 en dan had ik ook nog bij de kruidvat 2x een aanbieding luiers ingeslagen (wat me in totaal 8.00 scheelde) Luiers had ik toch met de auto gaan halen (al dan wel wat dichterbij) Aangezien het badpak 16.00 koste, was het voordeliger om te gaan ruilen. (al heb ik wel weer wat dingen meegenomen bij de primark lol)
Ruilen bij de Primark? Daar heb ik nog nooit iemand over gehoord, eerder op marktplaats gooien of aan iemand geven. T kost toch niks.

Je mag bh's gewoon passen in de Primark hoor en bikini's ook for that matter. Geduld is dan wel een vereiste.

EDIT:

Maar je hebt 'm al geruild zie ik, good for you.
Silence is golden. Duct tape is silver.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven