Wij proberen door!

09-04-2013 17:57 2688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op ons topic!

Wij proberen al een tijdje zwanger te worden.

Bij ons duurt het wat langer dan de rest.

Omdat dit soms verdrietig en pijnlijk is hebben we hiervoor een apart topic geopend.

Wees welkom met vragen, onzekerheden en twijfels, om mee te lezen en/of om mee te schrijven. We delen mooie en moeilijke momenten met elkaar.

*Tabel verwijderd*

- Dames die zwanger zijn kunnen hier verder kletsen - veel geluk!

- Dames die een aantal maanden niet meer hebben meegeschreven, zijn uit de tabel gehaald. Wil je er weer terug in, laat het weten!
@ Kamille, hoe is het nu? Nog steeds een negatief gevoel er over? Ik duim voor je dat je het mis hebt!

@ Phon, succes op het wachtbankje! Naar hè die baaldagen, vooral in combinatie met zwangerschapsaankondigingen niet makkelijk. Hoop dat je je al wat beter voelt.

@ Oceanne, wat fijn dat je je goed voelt! Heb je een fijn weekend gehad? Het hele gedoe rondom de c, beschrijf je perfect! Dat is inderdaad precies hoe het is! Hoe hebben ze die bij jou toen ontdekt?

@ Minni, dank je! Ik duim ook voor jou hoor!

@ Millen, morgen ga je beginnen met spuiten!! Hoe voel je je? Moet je dat ’s morgens of ’s avonds doen? Wanneer moet je dan voor de eerste controle? Zet hem op meis!

@ Grapjas, hoe is het? Hopelijk niet ongesteld geworden!

@ Maartje, hoe is het met jou? Hoever ben je in de 4e iui? Hoeveel doen ze er in eerste instantie bij jou?

@ Jemida, ben je ook alweer een iui poging begonnen? En ben je de teleurstelling al een beetje te boven?

Met mij gaat het wat wisselend, over het algemeen wel aardig, maar soms een huilbui of de angst dat het nooit gaat lukken die de kop op steekt. Ik probeer die angst tot nu toe maar te negeren omdat ik wel weet dat dit nog lang niet aan de orde is. Maar wat een gedoe is dit toch allemaal hè meiden!

Goede week allemaal!
Kamille, phon, grapjasje, ik hoop dat jullie nog op het bankje zitten en dat er deze week positieve testjes uitkomen!

Lavendel, bij mij ontdekte ze het toen bij een controle echo. Ik had geen eisprong gehad die maand ervoor, dat vond ik al irritant, maar ik dacht dat het met de spoedcurettage te maken had een aantal weken daarvoor. Het bleek dat door mijn ontregelde hormonen er een c was gekomen ipv een normale eisprong. Hij was toen tussen de 5 en 6cm. Dat vond ik echt wel groot en ik haalde me van alles in mijn hoofd, terwijl het eigenlijk bij toeval ontdekt werd. Gelukkig was bij de eerst volgende menstruatie inderdaad alles weer normaal. Maar jonge jonge wat duurde die maand lang....

Hoe is het met de rest?

Ik heb een lekker weekend gehad. Veel bandjes gezien, lekker gedanst en relaxt in het gras gelegen. Was echt even een weekend zonder al teveel andere zorgen of angsten. Na een dagje werken zit je ook weer heel gauw in de routine zeg. Deze week zoek ik maar een beetje afleiding, dan gaat de week tenminste een beetje snel.

Ik zag dat ik voor de tabel nog iets vergeten ben. Cyclus: 28 dagen

Knuffel voor iedereen. Houd moed!

X
Hallo allen,

Hier vanmorgen officieel van het wachtbankje gevallen.

Ik heb gisteren niet eens getest, want ik wist dat het niks was en dat had gevoel had ik eigenlijk de hele tijd wel al. Ik ben wel vreselijk down, Ik had stiekem toch wel op een wonder gehoopt. Maar helaas.

Vanmiddag staat mij een vergadering te wachten met ws een hoog zwangere collega. Ik hoop echt dat ze er niet is, want ik ga dat geloof ik echt niet trekken.

Phon en Grapjasje, stevig blijven zitten hoor!!!!!

En Oceanne, jij zit er ook bij of niet?
he kamille niet leuk! Je hoopt altijd toch nog ergens...dat is logisch! Wat balen weer en dan ook nog uitgerekend vandaag een confrontatie met een hoog zwangere. Dat is wel echt het slechtste moment van de maand. Ik hoop ook dat ze er niet is voor je en dat als ze er wel is dat er niet naar haar zwangerschap,verlof, etc gevraagd wordt zodat jij dat even niet hoeft te horen.

Jezelf vanavond lekker verwennen hoor! Ga je nu voor volgende maand een afspraak maken met FA of staat de afspraak al?

Ik zit ook nog op het bankje en ik hoop dat ik er na maandag nog steeds zit.

Grapjasje hoe is het bij jou? Jouw nod is toch al geweest?

En phon wordt het voor jou al spannender?
Kamille

Lavendel voor jou ook nog 1

Ik zit nog maar dat is ook wel logisch want ik verwacht niks voor zondag en eigenlijk nog wel later. Ik voel wel echt van alles. Ben ook best beroerd. Maar wil dat nergens aan toeschrijven. Kan ook best de vermoeidheid zijn. Want dat ben ik zeker. Dus ik zit met mijn kop in het zand op het bankje.
Even mijn kop uit het zand gehaald vanmorgen en een hele vroege test gedaan. Ivm een feestje en de symptomen van de afgelopen dagen. Niks. Omowit. Dus ik wacht weer 'geduldig' af.
He phon altijd teleurstellend. Ik hoop dat het nog te vroeg is en dat je over een paar dagen toch weer kunt testen en dat er dan wel een streepje verschijnt! Zolang er geen bloed is blijf je nog maar stevig op het bankje zitten!
@Phon: wat dat de test negatief was. Maar het is nog vroeg en alles kan nog. Ik weet niet wie het hier een keer zei, maar ik vond m mooi: "zolang er geen bloed is, is er hoop". Ik hoop dat je lekker blijft zitten. Wanneer is je NOD?

@Kamille: voor jou dat je van het bankje bent gevallen. En dan ook nog een confrontatie met een hoogzwangere. Hoe ging het? Ik hoop dat ze er niet was Ik denk aan je meis. Wat is het allemaal toch stom.

@Oceanne: hoe gaat het met jou? Morgen je NOD! Wat schrijf je allemaal lieve attente berichtjes aan iedereen zeg. Ik hoop dat je zelf ook echt wat hebt aan dit forum, dat gevoel heb ik in ieder geval wel! Zit je nog en zo ja, zit je lekker?

@Oempa: Fijne vakantie! Geniet ervan!

@Lavendel: Wat ben je ontzettend dapper zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je soms huilbuien hebt, het is ook allemaal niet niks (en dat is een eufemisme, want het is gewoon allemaal zwaar k*t). Ik denk aan je hoor

@Minni: aan jou schrijf ik iets heel korts, want je hoort hier niet meer en komt hier ook zeker niet meer terug . Geniet ervan!

@Grapjasje: hoop dat je niet ongesteld bent geworden meis.

@Maartje: hoe gaat het met jou? Voor mijn gevoel zit je ergens in de tweede wachtweek, de meest hopeloze week van de maand Ik hoop dat het gaat met je!

@Hier: ik heb even mijn kop in het zand gestoken en ben er nu weer uit. Ik ben inderdaad begonnen met spuiten en heb morgen de eerste echo (is dag 10). Spuiten valt me alles mee, ik heb ook niet de indruk dat ik iets voel van de hormonen.

Maar ik heb het wel moeilijk gehad de afgelopen week (en nog wel een beetje). Ik ben shagrijnig, verdrietig en geïrriteerd door alles en iedereen (behalve door mijn man gek genoeg, die ontspringt de dans ). Ik erger me aan mijn moeder, die in een soort hallelujah-stemming is omdat 'er nu eindelijk wat gebeurt' en 'ze er een heel goed gevoel over heeft'. Waarop ik haar er met een sarcastische toon aan herinner dat ze dat ruim een jaar geleden ook zei toen er bij ons geen oorzaak was gevonden en dat dat toch ook niet is uitgekomen. En dan begint ze weer dat ik positief moet zijn en hoop moet hebben en snauw ik dat ik gewoon 'niet naïef' ben en ga zo maar door....

Ik erger me aan mijn vriendinnen, die het alleen maar over hun kinderen hebben en zeggen 'dat het bij mij ook wel goedkomt', waarop ik denk: "jij hebt makkelijk praten, voor jou is zwanger worden als een brood halen bij de bakker" en dus vermijd ik maar om af te spreken.

Allemaal negatieve energie waar echt niemand iets aan heeft (en ik al helemaal niet), maar ik kom er gewoon niet goed uit. En dan Vaderdag met een hoogzwangere schoonzus naast me, ik ging echt in tranen naar huis (had ter plekke al tranen in mijn ogen, maar gelukkig een zonnebril op), ik kan er gewoon niet meer omgaan en dat vind ik zo kinderachtig van mezelf...

Maar goed, ik spuit gewoon lekker door en verwacht volgend weekend de eerste inseminatie.

Ik hoop dat het met jullie goed gaat meiden. Als ik jullie niet had....

XXXXXX
Lieve allemaal,

Om maar even met de deur in huis te vallen. Ik heb een positieve test! Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel gereserveerd reageer...eerst maar eens zien hoe het gaat...dat gevoel zeg maar.

Millen voor jou even een dikke knuffel. Wat naar zo! Het is ook zo niet eerlijk en mensen hebben niet door dat het totaal geen effect heeft om positieve kanten te belichten en te zeggen dat het goed komt. Ik krijg dan ook altijd irritaties dat ik denk ' wat geeft jou het recht om te zeggen dat het goed komt, hoe kun je dat weten?!' Ik denk dat je nog het beste kunt accepteren dat die gevoelens er nu eenmaal zijn, dan maar even een periode wat minder aardig. En je moeder...die zal vast wel begrijpen waarom je soms naar haar snauwt en dat je het niet altijd maar positief kan inzien.

Hoe dan ook het is niet kinderachtig! Het zijn grootse gevoelens, het gaat om een diepgekoesterde wens, het gaat om hoop houden en het gaat om omgaan met verdriet. Al die dingen moeten niet onderschat worden.

X
Lieverds!

@Oceanne: gefeliciteerd! Maar bij jou is het spannendste eigenlijk nu pas begonnen, dus logisch dat je gereserveerd bent. O meis, wat hoop ik voor je dat het goed gaat! Krijg je nu extra controles of iets dergelijks?

Dankjewel voor je ontzettend lieve berichtje weer. Ik heb net de echo gehad en het zag er goed uit. Alles ligt er keurig bij en er rijpen twee eitjes, dus dat is mooi.

Ik ben er in ieder geval blij mee. Ik moet nu ovulatietesten doen en als deze positief is bellen voor IUI volgende dag, En als ik vrijdag nog geen positieve test heb terug voor een echo.

Nog maar een paar dagen!

Dikke voor jullie allemaal.
@ Oceanne Wauw! Spannend! Ik wil dat ook!

@Millen zo herkenbaar je reactie op je moeder en vriendinnen. Hoe goed ze het ook allemaal bedoelen.......

Fijn dat je echo er goed uit zag!
Oceanne, ik wil je, als een van de beginnelingen van dit topic, van feliciteren met je positieve test.

Ik lees hier nog altijd mee en ik snap je gereserveerdheidaar al te goed.

Toen ik van de week ben bevallen van onze dochter waren mijn eerste woorden dan ook; "het is ons echt gelukt". En ik ben nog steeds verbaasd als ik in mijn armen kijk.

Ik hoop dat bij jou ook alles goed gaat en je over een maand of 8 ook zo in je armen mag kijken en verliefd weg mag dromen.

En dat hoop ik ook heel van harte voor alle andere stoere meiden hier. Het is zwaar, onzeker en gewoon k#t, maar als het lukt... Dan is het het allemaal waard.

Ik zou zo graag voor jullie willen dat jullie eem garantie kunnen krijgen dat het goed komt. Helaas bestaat die niet, maar lieve meiden blijf hoop houden en probeer rustig door.
Oceanne gefeliciteerd! Ik snap dat het heel spannend is voor jullie. Ik ga heel hard duimen! We gaan er gewoon samen voor

Millen dikke voor jou! Ik kan ook heel slecht tegen 'het komt wel goed', dat kan gewoon niemand weten. Maar super dat je echo goed was, op naar een mooie kans met 2 eitjes!
@ Oceanne, gefeliciteerd! Wat ontzettend spannend voor je, dat snap ik helemaal, maar je hebt nu alweer zo’n belangrijke hobbel gehad! Ik duim voor je dat het goed gaat en ik begrijp dat je nu nog vooral gereserveerd bent. Dat is ook niet erg!

@ Kamille, wat rot dat je weer van het wachtbankje bent gevallen! Hoe is het nu met je?

@ Phon, wat balen een omowitte test, maar zolang er nog niets is doorgebroken…. Wie weet! Ik duim voor je!

@ Millen, fijn dat het spuiten je mee valt en er 2 eitjes aan het groeien zijn! Ik hoop zo dat dit de oplossing voor je is! Ik herken je slechte humeur helemaal hoor en vind het helemaal niet raar! Het is gewoon verrot dat wij zoveel moeite moeten doen voor iets wat eigenlijk heel natuurlijk is. En daar komt ook nog eens bij dat er niet eens wat aan de hand is en dat het misschien nog wel veel moeilijker maakt! Schrijf maar lekker van je af meis, en met de inseminatie voor de deur heb je in elk geval weer een goede kans! Gaat het een beetje lukken met je werk denk je als je de iui hebt?

Met mij ging het afgelopen week niet echt. Twee keer op kraambezoek geweest en weer een zwangerschapsaankondiging gehad. Het was even te veel van het goede en ik voelde me er echt slecht bij. Maar goed, ik probeer het een beetje achter me te laten en er niet te veel aan te denken. En je snapt wel, dat lukt de ene keer beter dan de andere….

Knuffel meiden!
Oceanne, gefeliciteerd. Je gereserveerdheid snap ik heel goed. Ik blijf gewoon duimen voor je.

Millen, wat spannend nu met de ovu testen en dan de inseminatie bijna. Balen dat je zo'n last hebt van je eigen negatieve energie. Maar oh zo begrijpelijk. Wat bij mij meestal helpt is al dat gemopper en het rotgevoel gewoon even toelaten en daarna af,eiding zoeken. Al is dat laatste makkelijker gezegd dan gedaan. Voor nu en ik hoop snel de eerste positieve test met twee weken erop de tweede.

Lavendel, jij hebt het ook flink voor je kiezen gehad dus deze week. Dat is ook zwaar. Voor jou ook een en wel knap je het achter je probeert te laten.

Hoe zou Oempa het hebben? Weet iemand waar ze naartoe is op haar reis?

Hier geen hoop meer. Vanmiddag pittig ongesteld geworden en wederom het bewijs dat niks ooit hetzelfde gaat aan mijn lijf. En dat mijn lijf mij heel eenvoudig voor de gek houdt. Zo onhandig want ik kan er niks aan doen al die symptomen toch te willen interpreteren. En aangezien er geen echte regelmaat in dit alles zit is het elke maand weer anders en dus elke maand weer voor verschillende interpretaties vatbaar. Stom! Maar goed, ik ben er redelijk rustig onder nu. Scheelt dat de volgende vrucht bare perio de in onze vakantie valt. Alle tijd.
O phon weer niet bah! Logisch dat je symptomen interpreteert. Het zou knap zijn als je alles wat je voelt in je lijf kunt negeren.

Wat goed dat je meteen al weer vooruit kijkt zeg. In de vakantie heb je in ieder geval alle tijd

Allemaal bedankt voor de felicitaties en ook het begrip dat het wachtbankgevoel nu eigenlijk voor mij gewoon de komende weken nog doorgaat. Mag ik hier nog even blijven rondhangen of zijn er mensen die dat vervelend vinden ? (dat begrijp ik hoor)

Millen, ik krijg inderdaad extra controles. Ik heb vandaag meteen het ziekenhuis gebeld en dan gaat het circus over 2 weken beginnen. Wat een spannende dagen voor jou en wat super dat er twee mooie eitjes groeien! Dat klinkt allemaal hoopgevend.

Kamille, hoe is je vergadering vorige week gegaan? En heb je nu een afspraak in juli bij de FA?

South, bedankt voor je lieve berichtje. Ik hoop dat we allemaal snel mogen volgen.

Minni, wat lief. Ik pak je hand graag vast en wil er samen voor gaan. Ik zit alleen nu geloof ik nog een beetje in de ontkenningsfase.

Lavendel, je vraagt ook wel veel van jezelf meis! Misschien moet je komende maand even helemaal voor jezelf kiezen en proberen geen kraambezoekjes of confrontaties aan te gaan. Zwangerschapsaankondigingen kun je helaas niet ontwijken, maar ik vind het helemaal niet gek als je gewoon even niet op kraambezoek gaat. Doe dat maar als je je weer wat beter en sterker voelt. Ik weet ook niet of het je helpt en of het een oplossing is, maar ik weet wel dat meiden zoals wij best af en toe dat soort situaties mogen mijden.

Ik vind het zo rot voor je dat je nu moet wachten totdat dat ding uit je lijf is

X
@South: gefeliciteerd met mini-South! Heerlijk dat je droom uit heeft mogen komen

@Oceanne: natuurlijk mag je hier mee blijven schrijven, voor jou is dit het meest spannend en de grootste hobbel, dus we laten je echt niet vallen hoor Goed dat je meteen extra controles krijgt, houd ons op de hoogte!

@Phon: stomme lijven van ons dat ze ons dan ook nog voor de gek houden! O zo herkenbaar dat je alles wat dan anders is gaat interpreteren, en dan helemaal onuitstaanbaar als je lichaam zich iedere maand anders gedraagt! Wel goed te horen dat je rustig bent, hoop dat je een heerlijke vakantie hebt en daarna weer een positieve test!

Ik heb geen idee waar Oempa is, maar ver weg volgens mij! Heerlijk hoor, Oempa: als je af en toe rondspookt, geniet ervan!

@Lavendel: o maar Lavendeltje toch, wat doe je jezelf allemaal aan? Je hebt het al zo zwaar en dan ga je ook nog eens naar allerlei kraamvisites. Ik ben met Oceanne: gewoon niet doen! Lekker aan jezelf denken. Ik kom om in de uitnodigingen voor kraamvisites en ik ga bij mijn schoonzus (een kwartiertje in de hoek van de kamer zitten mokken ) en ik ben een paar weken geleden bij één van mijn beste vriendinnen geweest. Maar verder doe ik het niet: naar de beste vriend van man gaat man alleen. Naar vriendinnen die iets verder weg staan stuur ik een kaart en een cadeautje en that's it. En ze snappen het maar lekker, en anders niet . Je moet echt wel aan jezelf denken hoor lieverd!

Het is allemaal al rot genoeg. En je hoeft niet altijd dapper dat soort dingen door te zetten.

Maar je bent natuurlijk wel een dappere dodo (zou mijn moeder zeggen). Ik denk aan je

@Maartje, Grapjasje, Kamille, Jemida: hoe is het met jullie meiden? Jullie krijgen stuk voor stuk ook een dikke

Ik kan bijna nergens meer aan denken dan aan de eerste IUI. Zoals nu bijvoorbeeld, het is bijna half tien en ik zit lekker thuis te typen op het forum terwijl ik vanmiddag een grote en belangrijke presentatie heb waar ik normaal erg zenuwachtig voor zou zijn en vanaf zes uur vanochtend nog mee bezig. Maar ik heb zoiets van: ik zie het allemaal wel, werk heeft nu geen topprioriteit in mijn leven (denkt mijn baas anders over, maar goed).

Met werk lijkt het ook allemaal wel te lukken qua planning. Ik heb me de afgelopen maanden erg drukgemaakt of ik niet gisteren of vandaag de echo's of IUI zou hebben (terwijl ik dus dingen op werk heb die ik eigenlijk echt niet af kan zeggen / over kan dragen), maar dat is dus niet zo. Wat kan het leven dan toch meezitten. Ik verwacht de inseminatie zelfs dit weekend ergens te hebben, dus dat komt helemaal mooi uit.

Of anders vrijdag of maandag, maar dan kan ik wel.

Ik ben benieuwd! Ik heb er ook wel zin in en volgens mij val ik in zo'n diep zwart gat als de inseminatie is geweest

Maar goed, nu houd ik nog moed!

Kus lieverds
@Lavendel. Ik ben het met de dames eens. Goed voor jezelf zorgen!

@Millen, je hebt een spannend weekendje voor de boeg. Ik ga keihard voor je duimen!

@Phon. Het is zo herkenbaard. Je lijf die je van alles verteld, maar uiteindelijk toch helemaal niks. Bleee niks aan, ook voor jou

@Oceanne. Tuurlijk mag je hier nog even blijven, maar niet te lang hoor, als je ontkenningsfase voorbij is moet je door .

Hier gaat het op en af en op en af. Het ene moment denk ik dat het ons noooooooit gaat lukken en zit ik in een dip met dikke tranen. Het andere moment ben ik vol goede moet en denk ik dat het de volgende ronde raak is. Pffff dood vermoeiend.

Maar goed, nog een kleine week wachten en dan gaan we weer ei zoeken. Dit keer maar eerder starten, omdat vorige maand mijn ei zo vroeg was. Zul je net zien dat het deze ronde laat is.

Begin juli hebben we een afspraak met de gynaecoloog over hoe nu verder.

xxx
Oceanne ik snap je gevoel heel goed hoor, ik zit zelf ook nog steeds in de ontkenningsfase en ben nog steeds bang dat het weer fout gaat. Ik heb ook het gevoel dat ik nog steeds aan het wachten ben. Als je er klaar voor bent ben je van harte welkom op het doorstromerstopic, kunnen er elkaar er een beetje doorheen slepen!

Millen heel veel succes met je iui.

Voor iedereen een hele dikke Zorg goed voor jezelf!
*** BREEKT IN ***

Ey meiden, ik ben Piena en zit helaas in het zelfde schuitje als jullie. Ik snuffel al een poos hier rond op Viva, heb ook een poosje meegeschreven met een ander topic, maar van alle meiden is het mij nog niet gegund en dat is frustrerend, heb zeker nog wel steun van hen, maar zij genieten van een wondertje en ik heb het gevoel dat ik mijn "ei" niet meer bij hen kwijt kan. Daarom volg ik nu een poosje stilletje jullie topic en moet zeggen, dat ik erg met jullie meeleef en veel herkenbare dingen lees. En dat het tijd wordt om mij voor te stellen, zodat als ik welkom ben, de steun ook kan delen met jullie!

**** BREEKT WEER (tijdelijk?) UIT ****
@ Phon, voor jou! Wat balen dat het is doorgebroken en dat je lichaam je elke maand op een andere manier in de maling kan nemen. Zo kun je gewoon nooit ergens vanuit gaan en dat is moeilijk! Hoe is het nu met je?

@ Oceanne, je hebt gelijk, ik heb de laatste tijd wel even wat te veel van mezelf gevraagd. Maar het is ook zo lastig! De meiden waar ik bij op bezoek ben geweest, staan dichtbij me, maar heb ik niet verteld over ons proces en onze wens. Dat maakt dat ik vind dat wanneer ze zelf een kindje krijgen dat ik er ook op bezoek moet gaan. Omdat ze het niet weten, kunnen ze ook geen rekening met me houden natuurlijk. Maar dat is mijn eigen keuze en die voelt nog steeds goed. Maar nu is het ook wel even goed hoor, ik heb mijn gezicht laten zien en nu zien ze me voorlopig ook weer even niet terug

Wat mij betreft blijf je nog even hangen omdat voor jou de moeilijkste wachtweken nu pas zijn aangebroken. En als het goed voelt, ga je gewoon Minni en de rest gezelschap houden!

@ Millen, bedankt voor je lieve reactie! Ik ben nu weer klaar met mijn rondje kraambezoeken en ga nu weer heerlijk aan mezelf denken!

Hoe is je presentatie gegaan? Ik herken wat je zegt hoor, het hele traject speelt zo’n grote rol in je leven dat de rest een beetje naar de achtergrond verdwijnt. Heb je al een positieve ovu test? Het zou ideaal zijn als de planning gewoon een keer meezit en je het weekend kan! Ik denk aan je!

@ Kamille, helemaal herkenbaar wat je zegt. Hopelijk overheerst de goede moed! Hopelijk kun je wat genieten van je relatief rustige week nog voordat het ei spotten weer begint. Kijk je uit naar je afspraak?

@ Piena, welkom! Wat een herkenbaar verhaal heb je, dus ik denk dat je hier erg op je plek bent. Ik hoop dat het je helpt om van je af te schrijven en de andere verhalen te volgen. Wanneer is dat half jaar zelf proberen in gegaan? In maart/april? Mogen jullie in september/oktober terugkomen als het nog niet gelukt is? Frustrerend hè als er niets aan de hand is, maar het toch niet lukt. In dit clubje ben je niet de enige...

Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest en kan weer starten! (...) ik ben dus weer aan het spuiten en volgende week moet ik weer terug voor de eerste fm. Ik voel me verder rustig en opgelucht. Net weer beginnen met spuiten is voor mij een rustige periode in de maand. Dus daar geniet ik maar even van!
lavendel- wijzigde dit bericht op 28-06-2014 11:23
Reden: En weg is het ;)
% gewijzigd
@Piena: welkom hier, het klinkt - helaas voor jou - alsof je hier helemaal thuishoort. Je bent van harte welkom om mee te schrijven, te spuien en je hart te luchten. Ik vind het erg fijn en ik hoop jij ook! Ik zit met hetzelfde, niets aan het handje, maar er gebeurt niets. Heel frustrerend!

@Lavendel;: wat fijn dat je weer kan starten! Ik snap dat je niet alles hier wilt schrijven hoor, logisch. Succes weer en geniet van de rustige periode!

@Hier: dames, ik heb stress . Ik heb van de kliniek de instructie gekregen dat ik iedere ochtend een ovulatietest moet doen, is deze positief dan bel je en heb je de volgende dag de inseminatie. Nu heb ik vanmorgen een test gedaan en die was negatief, vanmiddag rond een uur of twaalf nog één en die was donkerder, maar nog negatief (verder ben ik helemaal niet geobsedeerd hoor ) en nu daarnet en die is

Goed op zich natuurlijk, maar nu heb ik stress dat ik morgenochtend pas kan bellen en dan zaterdag pas terecht kan (ze plannen het dus altijd de volgende dag). En ik ben bang dat het dan te laat is.

Aan de andere kant denk ik: zij zeggen dat je maar één keer per dag moet testen....

Ik weet het echt even niet. Iemand ideeën / ervaringen?

Liefs Millen
@ Millen, wat een gedoe! Voortaan dus alleen s morgens testen, scheelt een hoop stress! ;) Opzich is er volgens mij niets aan de hand, morgen is ie ook positief en dan bel je direct. De eisprong komt, uit mijn hoofd zo'n 24-48uur later, dus je bent op tijd.

Ik zou het vanavond even gezellig maken met je man en dan morgen bellen voor zaterdag. Volgens mij komt het echt goed, maar ik vind het rot voor je dat je nu zo'n stress hebt! Knuffel
Ff snel mobiel...Dankjewel lavendel en millen. Helaas pas ik er tussen, maar vindt t fijn met lotgenoten te spreken en dat ik hier welkom ben.

volgens mij als je morgen ochtend belt,ben je ruim op tijd. De FA waar ik loop is 24/7 bereikbaar per telefoon, hebben ze dat bij jou niet?
Lieve meiden,

Wat ben ik blij met jullie en wat fijn dat jullie me zo goed begrijpen!

Ik ben nu nog wel rustig en het afwachten gaat oké. Als ik dit gevoel weet vast te houden, dan helpt dat de komende wachtweken. Ik moet wel veel afleiding hebben....maar dat is vaak zo op het wachtbankje...

Piena, welkom hier. Heel dubbel natuurlijk dat je hier goed past, maar ik hoop dat je lekker van je af kunt schrijven en dat het helpt. Er is in ider geval genoeg herkenning, betrokkenheid, begrip en noem maar op.

Lukt het afvallen je wel een beetje? Of ben je nog maar net gestart? Wat fijn dat je bij een prettige kliniek zit.

Millen, ik sluit me bij lavendel aan. Ik zou het ook vanavond gezellig maken en vervolgens morgen de test weer doen en direct bellen. Je zegt dan gewoon dat je sinds vanmiddag al een positieve test hebt. Spreek ook je zorgen en twijfel uit nav deze middagtest en vraag ook echt door. Je zal echt niet de eerste zijn die dit gedaan heeft....dat begrijpen ze vast wel en zo kunnen ze jou de juiste informatie geven.

Wauw lavendel wat een heerlijk nieuws! Dan kun je tenminste weer door en gebeurt er iets. Wat zul je opgelucht zijn!

Dat is echt nog eens goed nieuws.

Kamille, gelukkig weer bijna tijd voor een eitje. Ik hoop voor je dat je ei gewoon op een normaal tijdstip komt en niet extreem vroeg of heel laat! Het is helemaal niet gek dat je zo heen en weer geslingerd wordt door de emoties.

Hier is het erg druk op het werk. Ik maak best lange dagen vanwege wat deadlines, maar volgende week wordt het weer wat normaler. Het zijn wel leuke werkzaamheden, dus ik vind het ook niet zo erg hoor. Komend weekend weer wat leuke dingen doen en zondag weer in het oranje voor de buis.

X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven