Wij proberen door!

09-04-2013 17:57 2688 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op ons topic!



Wij proberen al een tijdje zwanger te worden.

Bij ons duurt het wat langer dan de rest.

Omdat dit soms verdrietig en pijnlijk is hebben we hiervoor een apart topic geopend.



Wees welkom met vragen, onzekerheden en twijfels, om mee te lezen en/of om mee te schrijven. We delen mooie en moeilijke momenten met elkaar.



*Tabel verwijderd*



- Dames die zwanger zijn kunnen hier verder kletsen - veel geluk!



- Dames die een aantal maanden niet meer hebben meegeschreven, zijn uit de tabel gehaald. Wil je er weer terug in, laat het weten!
Alle reacties Link kopieren
Veel schrijf plezier!!!



En dat onze wensen in vervulling mogen gaan!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke topicnaam Kroes! Ik hoop ook dat

onze wens snel in vervulling mag gaan!



Gaan we met of zonder tabel schrijven?
Goed idee! Ik lees mee!



Ik snap het idee van een nieuw topic maar al te goed en helaas jullie dus ook.

Dat dit maar een vruchtbaar topic mag worden!
Alle reacties Link kopieren
Wat jij/ jullie maar willen!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee willen schrijven. Wij zijn nu een jaar bezig. Helaas in die tijd 4 vroege miskramen gekregen. Wij hebben 24 april een intake bij de gynaecoloog om te kijken waar dit door kan komen.
Alle reacties Link kopieren
@south leuk dat je weer mee komt lezen!



@visje81 jij dus ook al een jaar bezig. Hier vorig

jaar mei begonnen. In augustus een missed abortion gehad met

10 weken. Uiteindelijk gecuretteerd na eerst proberen op te wekken met medicatie. Vorige week met 4,3 week

een hele vroege (spontane) miskraam gehad.

Wat spannend zeg, naar de gynaecoloog. Hopelijk kunnen

ze iets vinden! Zie je er tegenop?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal mezelf even voorstellen.



Ik ben Kroes 26 jaar. Wij gaan voor ons eerste kindje.

Dit proberen we sinds okt 2012.

Afgelopen maand voor het eerst positief getest. Maar al snel een bloeding en een miskraam bij 5.5 week. A.s vrijdag heb ik een controle echo.



Visje: Welkom! Jeetje al 4x een MK!!! Fijn dat er nu stappen staan geplant. Ook jullie eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
@kroes ik wilde net vragen of je al bij de VK bent geweest. Vrijdag dus! Is het bloeden al gestopt bij jou of...?
Alle reacties Link kopieren
Ja bloeden was afgelopen donderdag al gestopt.

Dus in totaal 5 dagen gebloed net als een ongesteldheid bij mij.

Wel kwam er vrijdag nog een propje slijm. (meer roze van kleur ipv rood!)

Hij viel in de wc op het werk (groot gat zonder opvang) Dus kon niet echt zien wat het was....
Alle reacties Link kopieren
Ik zal hier ook wel meelezen, ik schrijf al op 'verboden voor zwangeren' waar het helaas ook niet vanzelf gaat



Ik ben 35 jaar, heb een dochter van 17 jaar uit eerdere relatie. We zijn nu 1,5 jaar bezig en ook al een ind gevorderd in onderzoeksfase van MMM. In december even aan het weer zwanger zijn mogen proeven. Maar helaas van te korte duur. Mk met 10 weken opgewekt met medicijnen en 5 weken later alsnog een curettage op eigen verzoek
Alle reacties Link kopieren
@druppel hooi!



Ik schrijf net als druppel in het verboden voor zwangeren topic, maar ik lees graag met jullie mee.

Ik heb PCOS en geen eigen cyclus. We gaan over een paar weken verder met de tweede ronde Clomid 150 mg



Succes dames!
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Alle reacties Link kopieren
Modest
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Fijn dat er een nieuw topic met dit onderwerp is!

ik zou heel graag met jullie meeschrijven. De drempel om aan te sluiten bij andere topics met dit onderwerp was voor mij net iets te hoog.

Ik zal me ook even netjes voorstellen:

Ik ben Miss88, ik ben 24.

Mijn man en ik proberen vanaf juni 2012 zwanger te raken. Vorige maand zijn we naar de huisarts geweest. Na wat basisonderzoekjes bleek dat het aantal 'snelle zwemmers' van mijn man wat verlaagd is. Dit is 15% i.p.v. het gemiddelde van 20%. Hij is vanaf gisteren gestopt met roken om dit percentage te laten stijgen.

Met mij lijkt er op het eerste gezicht nog niks aan de hand. Ik ben wel te zwaar, en ben daarom begonnen met lijnen. Helaas heeft dit als gevolg dat ik al 10 weken geen cyclus heb. Volgens de HA moet dit vanzelf weer terugkomen als ik maar niet te veel/ te snel afval.

Volgens de huisarts hebben we een goede kans op een spontane zwangerschap. Nu nog even wachten op een normale cyclus...
Alle reacties Link kopieren
Wow wat fijn al deze reacties! Leuk dat jullie mee lezen! Voel me nu toch wat minder 'alleen' dan in het andere topic!



@miss88 Welkom. Wat dapper dat je al naar de huidarts bent gegaan. Wil je veel afvallen? Helemaal geen menstruatie? Hopelijk komt het snel terug. Zijn jullie wel aan het proberen ondertussen om zwanger te raken?



@kroes Als het bloeden is gestopt bij jou zal het wel 'leeg' zijn.

Misschien dat die prop die je verloor iets is geweest?

Bij mijn curretage vorig jaar stopte het bloeden niet, dus ik heb goede hoop voor je!

Irritant hè die wc's met zo'n gat. Bij mij viel de vorige keer

het vruchtzakje in zo'n wc. Weg was het...



Ik vroeg het al eerder, hebben jullie behoefte aan een tabel of willen jullie zonder schrijven? Van mij hoeft het niet perse, maar ik vind het wel handig om terug te lezen hoe het bij

anderen ook alweer gaat.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!!



Ik schrijf ook graag met jullie mee. Ik ken kroes en sproet uit het proberen vanaf mei 2012 topic. Ik ben 28 en deze maand een jaar geleden gestopt met de pil. Helaas ook nog niet zwanger. Wij wachten deze cyclus nog af en gaan dan de huisarts maar eens aan zijn jas trekken. Eens kijken of hij ons wil doorverwijzen.



Kroes en sproet dikke knuffel voor jullie! Fijn dat je dit topic hebt geopend kroes! Fijn dat je vrijdag een controle echo hebt. Ik hoop dat alles schoon is.



Sproet hoe gaat het met jou?



Visje jeetje wat heftig 4 miskramen. Fijn dat jullie een intake hebben binnenkort.



Druppel en modestmouse, ik lees regelmatig op het topic mee. Jullie lijken een fijn en hecht clubje samen! Ik hoop dat wij dat hier ook kunnen creëren! Een dikke knuffel voor jullie!



Miss wat balen dat je al 10 weken geen cyclus hebt! Wil je veel afvallen? Ik hoop dat je snel ongesteld wordt!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa! Oempa ik hoopte al dat je hier ook zou komen!
Alle reacties Link kopieren
@Tabel: Zelf vind ik het wel prettig om een tabel te hebben.

Zo kan je sneller kijken wanneer iemand iets "speciaals" heeft.

Had er al rekening mee gehouden met de OP.

Zodat jullie evt zelf alles bij kunnen houden.



Leuk dat er al meer dames zijn!!!



@Oempa: Leuk dat je hier ook bent!!!



@Miss: Welkom, wel goed om nu te weten wat evt de oorzaken kunnen zijn.

Balen dat je cyclus het nu af laat weten!!! Hopelijk heb je daar snel weer wat meer duidelijkheid in.



@ModestMouse: Welkom. Klinkt aardig gecompliceerd! Misschien stomme vraag. Maar je hebt van jezelf dan ook geen eisprong?



@Druppel: Welkom. Ook al heel wat meegemaakt! Staat er binnenkort nog wat te gebeuren? (klinkt wel raar zo maar bedoel het goed hoor!)



Tot zover....!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben vorig jaar in juni gestopt en helaas nog niet zwanger. Aanstaande vrijdag heb ik een baarmoeder foto om te kijken of mijn eileiders verstopt zitten. Vind t best spannend. Ik ben meer een lezer dan een schrijver, maar sluit me graag aan om ervaringen te delen
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Ik lees vaak stiekem mee. Wij zijn in juli begonnen voor een tweede. Helaas nog geen zwangerschap, begin me nu toch af en toe een beetje zorgen te maken. Ik weet dat een jaar proberen heel normaal is hoor, maar toch spannend elke maand.

Ik zou het fijn vinden om hier mee te lezen (schrijven).

Ik lees ook een aantal miskramen :( sterkte! Hoop dat iedereen snel goed nieuws heeft!
Alle reacties Link kopieren
Hi Hi, leuk een "vers" topic! Ik lees graag mee en wie weet in meer of mindere mate meeschrijven...



Helaas schiet het bij mij/ons ook niet op met de nodige "frustraties" en baalmomentjes bij zwanger-meldingen, baby gebrabbel en alle aanverwante zaken. Mijn historie: Januari 2011 gestopt met pil, na ruim n jaar zwanger (net voor start onderzoeken), maar MA bij 11 wkn met hele nasleep met eerst medicijnen en toen alsnog curretage. Na 8mnd weer zwanger maar weer een MA met curretage. Nu dus al >2jr bezig, 33 jaar en 1e kindje.

Ken sommigen van het miskraam-topic. De miskramen zijn vervelend, maar T hele zwanger worden vind ik nog veeeeel vervelender...Pffff, konden we het maar loslaten, of wisten we maar wanneer...
Alle reacties Link kopieren
Welkom allen! Jammer dat we elkaar hier moeten treffen.

Ik mag dus nog niet klagen met mijn 7e ronde :$



Ik start een tabel.

Wie erbij wil *moet het maar EVEN ZEGGEN! *
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook!! Zal hier ook regelmatig meelezen/ schrijven.



Ben 28, 1 jr nu bezig. Halfjaar in de mmm. Heb pco. Nu bezig met 2e ronde clomid en morgen 2e fm. Ik had maandag 2 kleine eitjes en hoop dat ze gegroeid zijn.



Duim voor iedereen!



Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen allemaal



@Kroes

Afgelopen vrijdag heb ik een HSG gehad (rontgenfoto van baarmoeder terwijl er contrastvloeistof wordt ingespoten). De voorlopige uitslag hiervan is dat mijn rechter eileider zeer waarschijnlijk dicht zit.

Over 1,5 week moet ik weer bij gyn terug komen en wordt verder besproken van hoe en wat...



Ik wil eventueel ook wel in de tabel



Druppel

35 jaar

2e kindje

gestart november 2011

Nod 24 april

Cyclus normaal gemiddeld 29 dagen

1 miskraam

19 april uitslag HSG



Heb je zo voldoende informatie, of had je andere zaken in gedachten?
Alle reacties Link kopieren
@Tabel



onderaan je code mist:



[/tr]

[/table]



Als je die toevoegt zou het moeten werken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven