Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Het blijft wel eng he, al die moeders (met kinderen nog thuis) die haar zo een geweldige moeder vinden en precies hetzelfde hadden gedaan.

Kwalijke zaak!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 18:55:

Meer mensen die het gesprek met de politie gehoord hebben (martin vrijland) en het idee hebben dat de politie het ook allemaal niet zo serieus neemt?

Is natuurlijk pure speculatie, maar dat gevoel kreeg tijdens het luisteren naar die agenten.Ja die indruk kreeg ik ook, ondanks dat de agent niet inhoudelijk op de zaak in wilde gaan. De rechtbankvoorlichter was loslippiger, die zei dat er 'geen signalen' van tumult rond de zitting zijn geweest. Dus...
.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 18:55:

[...]

Ach Kat heeft bonje met iedereen, Ook met die andere, Die wim Dnou ik sta achter martin vrijland hoor
el pasado es el pasado
Hallo allen,

Heeft iemand al enig idee wat het goede nieuws is van Irme?
Wat een geschift wijf zeg!! Ik hoop dat ze hans heeeel ver bij haar vandaag houden..
deze spsychopaat moet gestraft worden.. Ik deel het ook meid... We hebben allemaal hoop dat jij je prinsje in je armen kan nemen en nooit meer hoef los te laten.... Xxxxx
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mamavk, 3 minuten geleden

Het blijft wel eng he, al die moeders (met kinderen nog thuis) die haar zo een geweldige moeder vinden en precies hetzelfde hadden gedaan.

Kwalijke zaak!Zo dom als het achtereind van een varken of ze weten echt niet beter.
You know how I know? Because I reeaally think so!
k heb de gesprekken tussen vrijhandel en politie / rechtbank beluisterd

*Vrijhandel Ik zeg Parel!

" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:01:

Hallo allen,

Heeft iemand al enig idee wat het goede nieuws is van Irme?Dat ze álle ip-nummers en adressen van de viva-handlangers achterhaald heeft en de joegos onderweg zijn
.
Ik moest wel even gniffelen toen Martin zich 'journalist' noemde
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 juni 2014 @ 18:47:

ik vind de zaak heel interessant maar de wijze waarop de laatste dagen hier wordt gereageerd is geen haar beter dan wat I. zelf doet. Gecontroleerde actie van hieruit richting FB van I. Oproepen tot melding maken van de foto, de inhoud van persoonlijke berichten hier delen en als klap op de vuurpijl persoonlijke gegevens van mensen bekend maken? Kom op meiden, even weer normaal doen.

I heeft die foto zelf wel verwijdert en het zou fijn zijn voor H als juist die foto zo min mogelijk te vinden is op internet.

Wat betreft het delen van persoonlijke gegevens ben ik het met je eens.

Het lijkt mij een prima plan als dit topic en de vorige verwijdert worden als het onderwerp afgerond is.
onafhankelijk uhhhh journalist
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 18:47:

Irme van der Heijden heeft een link gedeeld.

3 minuten geleden.

http://www.klokkenluidero ... nsgevaarlijke-psychopaat/

Gerland, doe je verhaal maar aan deze man, brrrrrrr

Ze gaat maar door en door en door

Je zal zo exvrouw hebbenEx heeft vast heel veel spijt dat hij tussen haar benen heeft gelegen.
Irme van der Heijden MIJN HELD! Voor altijd wat er ook gebeurd...

5 minuten geleden · Vind ik leuk · 8

Op haar facebook bij een foto van Hans.....Ze heeft echt hulp nodig, arm ventje
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 19:05:

Ik moest wel even gniffelen toen Martin zich 'journalist' noemde

Hij is een betere journalist dan menig anp-overtikker die ik ken bij gerenommeerde kranten.

Hij bélt die rechtbank, hij bélt die vader en het UHP-rapport op zijn site heeft een hoop informatie verschaft in deze affaire.
.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 18:59:

Kwalijke zaak!

JZ heeft vast extra personeel, Zitten ze daar:

" ja dat is er 1 van ons, dat is er ook 1 van ons, Ja die is ook present "
Pfff wat een rampdebielen lieve skat fakeprofielen aan maken hoop dat alles uit gezocht word lieverd en dat snel een eind komt ik blijf je steunen no matter what

Ze krijgen het nog druk met het toevoegen van nieuwe woorden bij de dikke Van Dale
Irme van der Heijden Ach ze maken me zwart....interesseert me vrij weinig...het gaat hier om Hans en ik ben zijn mama voor altijd en ik ben een goede mama, dat is waar het om draait, niets meer en niets minder

Ze zou niet meer op de facebook komen....pffff
Iemand heeft een tshirt met glitters beplakt :

Foto van moeder en kind als patroon in glitters

ja de fans maken van alles voor hun idool

quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 19:09:

Ingrid Middeljans Pfff wat een rampdebielen lieve skat fakeprofielen aan maken hoop dat alles uit gezocht word lieverd en dat snel een eind komt ik blijf je steunen no matter what

Ze krijgen het nog druk met het toevoegen van nieuwe woorden bij de dikke Van DaleIk vind dit een prachtig woord!
https://scontent-b-ams.xx ... 4238368681263408753_n.jpg

o me got
Lenie V D Coolwijk hoi meis wanneer mag je hem ophalen ?

Ja hoor...even ophalen
Het goede nieuws zal wel zijn, dat ze beltegoed heeft gekregen uit het supermama fonds zodat ze Hansje kan bellen of

ze denkt dat hij weer naar huis mag komen, gezien de reacties van die corky's daar op feestboek, maar ze zal wel te horen hebben gekregen dat ze hem mag zien of zo.....en dan net doen alsof hij terug komt....past wel in haar profiel.....de gek !
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 19:12:

o me got

Wie gaat daar nu ook mee lopen?

quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 19:12:

o me got Oh nee, zeg, kunnen we in de toekomst hier nog meer van verwachten zoals: Hans & Irme dekbedovertrekken, mokken, bekers, borden, lunchtrommels, tassen, etc?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven