Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Kut ik heb het gequote en forum mobiel. Ik haal het ff weg. Degene die dit geplaatst heeft ook even doen
.
Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint.

Zou ze de mensen nou aan het bedoezelen zijn? Of heeft ze wanen?
quote:copacabana schreef op 20 juni 2014 @ 18:32:

@pluma wat is daar het nut van?

Nut? Naar niveau verlagen van Irme fans?

Ik zie geen andere reden.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Pluma, waarom doe je dit? Met al die namen... vind ik echt niet kunnen.
Hoe rapporteer je op facebook bij die mensen die die foto van H met handboeien als profielfoto hebben staan?

Ik kan nergens zo'n "knop" vinden.
Isa, doe jij dat dan ook want alles staat nu ook in jouw quote.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 18:34:

[...]

Ik zie geen andere reden.ik ook niet, vind het nogal smakeloos. En wat heeft de rest ermee te maken?

[...]

Ik zie geen andere reden.Via die info was ik er ook achter gekomen, maar om dat openlijk te delen. Daar zal de vader niet op zitten te wachten nee!
quote:Julus schreef op 20 juni 2014 @ 16:13:

Waterval, eens.

Vader zal ook niet uitblinken in pedagogisch verantwoord opvoeden, denk ik zomaar. Anders was dit sowieso nooit zo ver gekomen.Dat weet ik niet. Hij heeft ook nog oudere kinderen, daar is toch niets mee aan de hand?
quote:nucky schreef op 20 juni 2014 @ 18:36:

Isa, doe jij dat dan ook want alles staat nu ook in jouw quote.Ja ging per ongeluk , al weg gehaald
.
Ik ben weg hier. Kennelijk zitten er hier nu ook een paar zwakzinnigen. Jammer.
quote:cupcake007 schreef op 20 juni 2014 @ 18:34:

Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint.

Zou ze de mensen nou aan het bedoezelen zijn? Of heeft ze wanen?Wij zijn allemaal handlangers van de familie van Gerland? Ik ken die mensen niet eens!
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 18:07:

Heb ik nog iets gemist?Ja, Martin Vrijland heeft de rechtbank gebeld en gevraagd of er sprake is geweest van een dreigende situatie en 'tumult' voor, na of tijdens de zitting. Daar had de woordvoerster 'geen signalen van gekregen' en ze had 'geen idee' waar dat verhaal op gebaseerd was.

http://www.youtube.com/watch?v=RdfACiFjQMs#t

Vrijland meldde ook nog dat moeder 20 man had meegenomen naar de zitting.
.
quote:Mopsie41 schreef op 20 juni 2014 @ 18:32:

[...]

Ze doet het erom. De avond valt, er moet nieuw leven in de brouwerij. Dus ga je suggestieve berichten plaatsen en loopt je FB weer vol.

Iedereen denkt dat hij naar huis komt, ze huilen, branden kaarsjes, en Irme hult zich verder in stilzwijgen.

Missie geslaagd. De aandacht is weer verlegd naar haar, ipv naar de negatieve berichten.Mijn gedachte, alleen beter geformuleerd
De vader buiten schot laten met gegevens , irme gooit al alles op straat en vader houd zich netjes en stil
.
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 18:33:

[...]

Beter dit te verwijderen...Haal jij die quote ook even snel weg.
.
quote:nucky schreef op 20 juni 2014 @ 18:38:

Ik ben weg hier. Kennelijk zitten er hier nu ook een paar zwakzinnigen. Jammer.

Begrijpelijk, Ik zit ook in Dubio.

We hebben hier geen zin in , Voor je het weet is de Moderator hier

En is het verpest voor iedereen.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Had haar een privé berichtje gestuurd niet eens met veel kritiek ze heeft mij geblokkeerd en aangifte gedaan tegen mij hahahaha nou komt ze ver mee!!! Lig er niet wakker van!!
quote:girlpower29 schreef op 20 juni 2014 @ 18:35:

Hoe rapporteer je op facebook bij die mensen die die foto van H met handboeien als profielfoto hebben staan?

Ik kan nergens zo'n "knop" vinden.Op de profielfoto klikken, dan krijg je die foto groot te zien en dan onderin bij optie -> rapporteren
quote:pella81 schreef op 20 juni 2014 @ 18:33:

.....Heb het verwijderd
quote:isa__88 schreef op 20 juni 2014 @ 18:40:

De vader buiten schot laten met gegevens , irme gooit al alles op straat en vader houd zich netjes en stilVader gebruikt waarschijnlijk wel zijn verstand en is met zijn advocaat in overleg over hoe ze zich het beste tegen de smaad en laster van zijn ex kunnen verweren.
deze al gespot???

https://www.youtube.com/watch?v=nbnE_PoHFVA
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 18:42:

[...]

Begrijpelijk, Ik zit ook in Dubio.

We hebben hier geen zin in , Voor je het weet is de Moderator hier

En is het verpest voor iedereen.Heb ik iets gemist?

[...]

Ik zie geen andere reden.Was dom van mij!! Excuses !! Is inmiddels verwijderd
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 18:41:

[...]

Haal jij die quote ook even snel weg.done

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven