Filmpje uithuisplaatsing deel 3
vrijdag 20 juni 2014 om 19:32
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 19:24:
[...]
Nee een sekte lid
Ik lees idd dat ze een vaag heel blij bericht plaatst en er nu een heleboel van uitgaan dat ze haar kind terug gaat krijgen.
Ik zit echt net enorme verbazing te aanschouwen hoe deze groepsdynamiek werkt en hoe mensen klakkeloos invulling geven aan vage berichten en de hele kudde volgt .
[...]
Nee een sekte lid
Ik lees idd dat ze een vaag heel blij bericht plaatst en er nu een heleboel van uitgaan dat ze haar kind terug gaat krijgen.
Ik zit echt net enorme verbazing te aanschouwen hoe deze groepsdynamiek werkt en hoe mensen klakkeloos invulling geven aan vage berichten en de hele kudde volgt .
vrijdag 20 juni 2014 om 19:32
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 19:30:
Ergens diep van binnen bij mij zit n duiveltje die zegt: Heideroosje5 wat je nu doet kan eigenlijk niet, je lacht je stiekem rot, dit is leedvermaak, terwijl deze hele zaak te triest voor woorden is....hebben jullie dat ook niet ???.....ergens.....in je achterhoofd ??? ....aan de andere kant....ze lijkt wel n standup comedian......ze bedenkt iedere keer weer iets nieuws........
Bedoel je niet het engeltje binnenin?
Het duiveltje spoort juist aan toch?
Ergens diep van binnen bij mij zit n duiveltje die zegt: Heideroosje5 wat je nu doet kan eigenlijk niet, je lacht je stiekem rot, dit is leedvermaak, terwijl deze hele zaak te triest voor woorden is....hebben jullie dat ook niet ???.....ergens.....in je achterhoofd ??? ....aan de andere kant....ze lijkt wel n standup comedian......ze bedenkt iedere keer weer iets nieuws........
Bedoel je niet het engeltje binnenin?
Het duiveltje spoort juist aan toch?
vrijdag 20 juni 2014 om 19:33
vrijdag 20 juni 2014 om 19:34
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 19:30:
Nog geeneens in mijn achterhoofd.
Vrijwel iedereen heeft dezelfde mening.
Nog geeneens in mijn achterhoofd.
Vrijwel iedereen heeft dezelfde mening.
vrijdag 20 juni 2014 om 19:34
vrijdag 20 juni 2014 om 19:35
Als jij er wel bestand van hebt dan moet je je afvragen waar je die info vandaan hebt. Het kan nl zeker wel. ICT mogelijkheden gaan net iets verder dan jouw kennis floor. Dom
parel!
parel!
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
vrijdag 20 juni 2014 om 19:36
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 19:33:
Die brief die ze er net opzet!
Ook achternaam en geboortedatum van zoon
Die naam en geboortedatum zijn allang bekend, staan gewoon op haar tijdlijn bij zijn geboortejaar.
Maar ik snap echt niet waarom ze die brief over de ouderbijdrage geplaatst heeft.
Die brief die ze er net opzet!
Ook achternaam en geboortedatum van zoon
Die naam en geboortedatum zijn allang bekend, staan gewoon op haar tijdlijn bij zijn geboortejaar.
Maar ik snap echt niet waarom ze die brief over de ouderbijdrage geplaatst heeft.
.
vrijdag 20 juni 2014 om 19:37
Het hele gebeuren blijft in en intriest, ik heb ook geen idee hoe haar familie dit allemaal ondervindt. Ik kan me zo voorstellen, als er iemand bij mij in de familie zoiets op poten zou zetten, dat ik me er dan toch een stukje van zou gaan distantieren. Kun je nagaan..je gaat naar je werk, je loopt over straat en de hele buurt bestookt je met allerlei vragen over hoe en wat. Ik denk dat later, als hopelijk dit alles achter de rug is, dat die jongen ook nog regelmatig allerlei lastige, moeilijke vragen gesteld zal krijgen. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan.