Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 19:52:

Ik vind dat zooooo erg dat gevraag en gepraat over geld steeds.

heb dat al zo vaak gehoord....ik denk dat ook de webcambranche en prostitutie last hebben vd crises
el pasado es el pasado
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 19:57:

[...]

Want de vorige demonstratie was ook een groot succes!

Zeg dat.

Schiphol bezetten! Werkelijk, hoe krijgen ze het bedacht
Ze gaat weer lekker los op Facebook.
"Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint. "

pas op forummers De politie zit jullie op de hielen met je nepprofielen, smaad en laster
quote:matroesjka_ schreef op 20 juni 2014 @ 20:01:

"Ok, de laatste dagen zijn er meerdere bedreigingen geuit en smaad en laster door middel van NEPPROFIELEN. Bij deze laat ik weten dat wij dmv een prive detective alle ip adressen en correspondentie hebben doorgestuurd naar de politie. Alles staat zwart op wit. Zijn allemaal handlangers. Alles word nagetrokken en is uitgeprint. "

pas op forummers De politie zit jullie op de hielen met je nepprofielen, smaad en laster

Ik ben Heul Bang.

Alhoewel ik geen nepprofiel heb. Geen idee hoe dat zou moeten.
""goedzo mop . Hoe goed is het voor Hans dat hij strakjes ziet.. Hé mama heeft voor mij gevochten?! (dit is voor de zuurpruimen die jou aanvielen over het naar buiten brengen dat het niet goed voor hem zo zijn.. )was mijn moeder maar zo vroeger!!"

Oh OH OH
Sorry ik ben te lui om (alles) terug te lezen..

Zoals te verwachten, een suggestief bericht (die van "goed nieuws YES YES enz") werkt natuurlijk suggestieve reacties in de hand, zeker bij het sensatiegeile volk wat maar blijft reageren op haar fb.

Het goede nieuws is nu, jawel, door een aantal omgevormd tot iets als Hansje komt binnenkort terug.

Maar natuurlijk.

Oh, en mevrouw reageert uiteraard (zucht) niet op de vragen of hij nou terugkomt, nee ze gaat weer lekker verder met plaatjes en linkjes plakken. Dat is wat ik tot nu toe heb gezien.

Iemand een idee of mevrouw nog iets nader heeft toegelicht in deze?
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:03:

[...]

Ik ben Heul Bang.

Alhoewel ik geen nepprofiel heb. Geen idee hoe dat zou moeten.Net zo easy als het nemen van een nieuw email-account.
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 20:06:

[...]

Net zo easy als het nemen van een nieuw email-account.

Ooo

Mijn profiel is jaren geleden door zoon voor me gemaakt
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 19:04:

k heb de gesprekken tussen vrijhandel en politie / rechtbank beluisterd

*Vrijhandel Ik zeg Parel!

Walgelijk
quote:re.set schreef op 20 juni 2014 @ 20:05:

Sorry ik ben te lui om terug te lezen..

Zoals te verwachten, een suggestief bericht (die van "goed nieuws YES YES enz") werkt natuurlijk suggestieve reacties in de hand, zeker bij het sensatiegeile volk wat maar blijft reageren op haar fb.

Het goede nieuws is nu, jawel, door een aantal omgevormd tot iets als Hansje komt binnenkort terug.

Maar natuurlijk.

Oh, en mevrouw reageert uiteraard (zucht) niet op de vragen of hij nou terugkomt, nee ze gaat weer lekker verder met plaatjes en linkjes plakken. Dat is wat ik tot nu toe heb gezien.

Iemand een idee of mevrouw nog iets nader heeft toegelicht in deze?

Op haar Hulp aan pagina heeft ze een brief gepost,

Over de ouderbijdrage voor de UHP van Zoontje

Uiteraard met namen van betrokkenen.

waar ze eerder zo euforisch over was is onduidelijk.

Misschien heeft ze een Sugar Daddy gescoord op relatie Planet?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ik zie die bijdrage brief niet op de hulp pagina?
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 19:56:

[...]

We zouden de namen weglaten, Emmylou.Excusez, dat had ik gemist. Pas het even aan.
Ab imo pectore
Ik wil ook graag een reactie plaatsen op haar FB, maar dat lukt niet. Is toch vreemd?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat een waanzinnig domme mensen...op dat stukje van woehhhhhhhh

goed nieuws gehad blablabalabla...

Mensen die dan reageren, wat fijn dat hij thuis komt.

Super..kanjermoeder!!!!

Eindelijk, jullie zijn weer samen.

Dom dom dom
hahaha quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 19:12:

https://scontent-b-ams.xx ... 4238368681263408753_n.jpg

o me got
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 20:11:

Ik zie die bijdrage brief niet op de hulp pagina?Staat er gewoon, hoor.
quote:emmylou schreef op 20 juni 2014 @ 20:12:

[...]

Excusez, dat had ik gemist. Pas het even aan.
Mijn moeder, die weet van mijn contacten in het verleden met Irme had dat item in Hart van Nederland gisteren gezien. Ze zei "heb je gezien welk type daar stond te demonstreren in Den Haag? Dat is toch erg? "

Tsj.....
Nou ja krijg nou wat ze hebben mijn profiel foto gerapporteerd zou te gewelddadig zijn , ik snap echt de hele maatschappij niet meer pffffff

*At your service!
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Nog een Schultenbräu? Iemand?

En die brief gaat toch niet over alimentatie maar haar bijdrage aan de instelling?

Schiet mij lek.
quote:calvijn1 schreef op 20 juni 2014 @ 20:13:

Ik wil ook graag een reactie plaatsen op haar FB, maar dat lukt niet. Is toch vreemd?Joh, ik kan m niet eens zien
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:09:

[...]

waar ze eerder zo euforisch over was is onduidelijk.

Oke duidelijk. Hoe voorspelbaar.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:16:

Nog een Schultenbräu? Iemand?

Mag een wijntje ook?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven