Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 20 juni 2014 @ 20:13:

Ik wil ook graag een reactie plaatsen op haar FB, maar dat lukt niet. Is toch vreemd?

Vrienden worden of vind ik leuk klikken

( niet dat ik daar enige behoefte aan heb)
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Wat een scanderen gewoon bij jeuchtzorg zorg gooien gekken werk zeg
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:16:

Nog een Schultenbräu? Iemand?

quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 20:15:

Mijn moeder, die weet van mijn contacten in het verleden met Irme had dat item in Hart van Nederland gisteren gezien. Ze zei "heb je gezien welk type daar stond te demonstreren in Den Haag? Dat is toch erg? "

Tsj.....Er zitten ook echt heel veel mensen bij die gewoon niet het vermogen hebben helaas, maar een vrouw zoals deze met een IQ van 130 waar ze prat op gaat.........
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:14:

[...]

Staat er gewoon, hoor.

Ik vermoed dat die brief er is neergezet door Irme zelf en niet het pagina account. Ik ben door Irme vereerd met een blokkade voor haar persoonlijke pagina waardoor ik het niet kan zien.

En ja, ik bedoel vereerd, want dat betekent dat ik godzijdank kritisch ben over de onzin die zij plaatst.
Wat ik niet snap:

In die brief staat dat Hans per 5 juni is geplaatst.

Ik weet niet hoor, maar volgens mij was ie nog gewoon bij zijn moeder toen.
Ik krijg een beetje de neiging te vragen of dit topic opgesplitst kan worden in een serieus en een niet serieus topic. Ik vind het een boeiend om het nieuws rondom deze situatie te volgen en erover te discussieren, maar ik ben het getrash waarin het nieuws kwijt raakt eigenlijk wel zat nu. Alle serieuze reactie raken ondergesneeuwd.
Carla, het staat op beide pagina's. Haar eigen en die Hulppagina.
Iemand schrijft dat het een nepbrief is.....brief is zelf geplaast door irme
Sorry het duiveltje in me is toch sterker.....mijn bek valt open van al die reacties daar.......een greepje uit Irme haar fanclub...

Ik zou je bloemen willen sturen als Hansje weer terug is bij je ...maar waarheen?

Blij dat je goei nieuws heb gekregen maar je maakt vele wel nieuwschierig....

Dat is super goed nieuws je bent een topper we kunnen veel van jou leren XXX

Ik hoop voor jou en je zoontje dat die weer gouw terug is bij zijn moeder daar zit die het beste op zijn plaats ik zal duimen voor je ik weet wat het is als je kind uit huis wordt gehaald dan ga je door de grond
quote:missydoe schreef op 20 juni 2014 @ 20:17:

[...]

Mag een wijntje ook?Stond op haar pagina he?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:18:

Wat ik niet snap:

In die brief staat dat Hans per 5 juni is geplaatst.

Ik weet niet hoor, maar volgens mij was ie nog gewoon bij zijn moeder toen.aangemeld 5 juni??
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 20:18:

Ik krijg een beetje de neiging te vragen of dit topic opgesplitst kan worden in een serieus en een niet serieus topic. Ik vind het een boeiend om het nieuws rondom deze situatie te volgen en erover te discussieren, maar ik ben het getrash waarin het nieuws kwijt raakt eigenlijk wel zat nu. Alle serieuze reactie raken ondergesneeuwd.

Maar wat kun je hier op dit punt nog serieus over zeggen?

Is toch niet meer mogelijk met alle hysterische heisa die zij er bij maakt en de parels van opmerkingen van haar volgelingen.

Alle serieuze dingen zijn reeds gezegd in het eerste topic.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 20:16:

Nog een Schultenbräu? Iemand?

Ja lekkah! Tis tenslotte weekend!
quote:emmylou schreef op 20 juni 2014 @ 19:55:

Desy Gras Maar de vader is nu ook bekend dus ik hoop dat er snel een ongelukje plaats gaat vinden. In belang van hansje zodat deze zaad donor (want hij mag geen vader genoemd worden) hansje en zijn mama niet meer lastig kan vallen

Dat is toch regelrechte bedreiging? Idioot gewoonLaat bij bedreigingen de namen er maar gewoon bij staan. Fijne informatie voor toekomstige werkgevers om tegen te komen met googlen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 20:20:

[...]

aangemeld 5 juni??

Er staat:

Door BJZ is de plaatsing van uw zoon **** geboren**** ingaande 5 juni gemeld.
quote:Frizz schreef op vrijdag 20 juni 2014 20:18 Ik krijg een beetje de neiging te vragen of dit topic opgesplitst kan worden in een serieus en een niet serieus topic. Ik vind het een boeiend om het nieuws rondom deze situatie te volgen en erover te discussieren, maar ik ben het getrash waarin het nieuws kwijt raakt eigenlijk wel zat nu. Alle serieuze reactie raken ondergesneeuwd.Hè, hè... Graag!!
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:22:

[...]

Er staat:

Door BJZ is de plaatsing van uw zoon **** geboren**** ingaande 5 juni gemeld.Ja precies ik denk dus vanaf toen het plekje gereserveerd ...hoe gek dat ook mag klinken!
quote:zas schreef op 20 juni 2014 @ 20:23:

[...]

Hè, hè... Graag!!

Wat ik dus net ook al zei:

Maar wat kun je hier op dit punt nog serieus over zeggen?

Is toch niet meer mogelijk met alle hysterische heisa die zij er bij maakt en de parels van opmerkingen van haar volgelingen.

Alle serieuze dingen zijn reeds gezegd in het eerste topic.
bij 'crisisplaatsing': u hoeft dan maximaal zes weken geen bijdrage te betalen. We hebben het over 'crisisplaatsing' als de hulpverlener van de vrijwillige jeugdzorg vindt dat er sprake is van een acute noodsituatie. Uw kind moet dan onmiddellijk uit huis geplaatst worden. Tijdens deze crisisplaatsing vraagt de hulpverlener uw medewerking. In het geval justitiële jeugdzorg geldt deze termijn van zes weken vrijstelling niet

*jaja maar het ontbreekt aan de medewerking,
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 20:23:

[...]

Ja precies ik denk dus vanaf toen het plekje gereserveerd ...hoe gek dat ook mag klinken!Dus moeders wist het al veel langer.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:24:

[...]

Dus moeders wist het al veel langer.

Dat hoeft niet natuurlijk, maar als het even kan zijn ouders altijd op de hoogte!

Alleen bij echte crisis niet! Natuurlijk wordt er wel uitgekeken naar een plekje....het kind moet toch ergens naar toe.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 20:24:

[...]

Dus moeders wist het al veel langer.Ze was er voor gewaarschuwd, dat dit zou kunnen gebeuren.
Iemand schrijft.....zulke brieven gaan ltijd via de post!
quote:peecee schreef op 20 juni 2014 @ 20:28:

Iemand schrijft.....zulke brieven gaan ltijd via de post!Klopt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven