Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:byhzy schreef op 20 juni 2014 @ 23:14:

Ik snap ook niet dat ze zo met die alimentatie bezig is op haar facebook. Ze heeft ws een bijstandsuitkering of zit in de schuldhulpverlening. Anders schrijf je niet over de voedselbank. Profijt van een rijke ex heb je dan toch niet? Alles wordt dan aangevuld tot het sociaal minimum.

Oei.. nu met een "uitwonend" kind krijgt ze nog minder bijstand.

Daar gaat ze vast ook niet leuk vinden..Ik denk dat ze dat nog niet weet. Dan gaan we wat meemaken!
quote:Borodini_ schreef op 20 juni 2014 @ 23:15:

[...]

Wat een domme, domme mensen hebben we toch rondlopen op deze malle planeet.Telkens als je denkt dat het niet erger kan.......
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 23:16:

[...]

Telkens als je denkt dat het niet erger kan.......

Echt he...

Ik denk nog maar eens terug aan die dodo die gisteren dacht dat een zorginstelling betekend dat je in een rolstoel móet zitten of vastgebonden in bed moet liggen...

Dear lord. Te dom om te poepen. Echt...
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 22:38:

toch even een vraagje hoor, maar zijn er hier mensen die in het werkveld van jeugdzorg of welzijn zitten?Mijn achtergrond ligt in de psychiatrie. Ik werk met een specifieke doelgroep en verleen zelf hulp, maak inschattingen welke andere hulp door andere hulpverleners noodzakelijk is, verwijs waar nodig door en coördineer de zorg en de samenwerking tussen de verschillende instanties/hulpverleners. Veel van mijn cliënten hebben ook kinderen en regelmatig is JZ daarbij betrokken. Ik heb geen idee of dit duidelijk is maar ik noem liever mijn beroep en de doelgroep niet ivm herkenbaarheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:byhzy schreef op 20 juni 2014 @ 23:14:

Ik snap ook niet dat ze zo met die alimentatie bezig is op haar facebook. Ze heeft ws een bijstandsuitkering of zit in de schuldhulpverlening. Anders schrijf je niet over de voedselbank. Profijt van een rijke ex heb je dan toch niet? Alles wordt dan aangevuld tot het sociaal minimum.

Oei.. nu met een "uitwonend" kind krijgt ze nog minder bijstand.

Daar gaat ze vast ook niet leuk vinden..

Het gaat ook om geld. Zij moet het doen met idd de voedselbank en maandelijkse giften van 'vrienden' en heeft tonnen schuld.[naar eigen zeggen] Door ex 'uiteraard'.

Dit soort vrouwen stelt geld boven alles. Ook als dat over hun eigen kind moet gaan!
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 23:19:

[...]

Het gaat ook om geld. Zij moet het doen met idd de voedselbank en maandelijkse giften van 'vrienden' en heeft tonnen schuld.[naar eigen zeggen] Door ex 'uiteraard'.

Dit soort vrouwen stelt geld boven alles. Ook als dat over hun eigen kind moet gaan!Helaas...... je hebt ze erbij.
Ik denk ook niet dat het handig is om nu je vinger op te steken en daarbij wat schiet je daarmee op om dat te weten?
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 23:21:

[...]

Helaas...... je hebt ze erbij.Been there, done that.
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 23:18:

[...]

Mijn achtergrond ligt in de psychiatrie. Ik werk met een specifieke doelgroep en verleen zelf hulp, maak inschattingen welke andere hulp door andere hulpverleners noodzakelijk is, verwijs waar nodig door en coördineer de zorg en de samenwerking tussen de verschillende instanties/hulpverleners. Veel van mijn cliënten hebben ook kinderen en regelmatig is JZ daarbij betrokken. Ik heb geen idee of dit duidelijk is maar ik noem liever mijn beroep en de doelgroep niet ivm herkenbaarheid.

Is JZ dan echt zo'n verschrikkelijke instantie die fout op fout stapelt? Dat lees ik overal. En niet alleen nu en niet over deze casus.

Ik hoor en lees het al jaren.
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 23:23:

[...]

Been there, done that.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 23:23:

[...]

quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 20:18:

Ik krijg een beetje de neiging te vragen of dit topic opgesplitst kan worden in een serieus en een niet serieus topic. Ik vind het een boeiend om het nieuws rondom deze situatie te volgen en erover te discussieren, maar ik ben het getrash waarin het nieuws kwijt raakt eigenlijk wel zat nu. Alle serieuze reactie raken ondergesneeuwd.

Deels eens!

De updates over wat er op de facebookspagina's wordt gemeldbvind ik ook interessant, maar de stukjes over schultenbrau, wie wil er nog wat drinken en ik ben er weer etc., die zijn rete-irritant als je gewoon wilt lezen voor nieuws/nieuwtjes/nieuwe ontwikkelingen.

Ik stel ook voor dat jullie daar een digicafe, clubhuis, chatroom-topic of iets dergelijks voor oprichten.

Of gewoon die loze opmerkingen niet meer plaatsen. Het is hier toch geen chatroom?

Het vertraagt het lezen enorm, echt jammer.
quote:*nightsky* schreef op 20 juni 2014 @ 23:26:

[...]

Deels eens!

De updates over wat er op de facebookspagina's wordt gemeldbvind ik ook interessant, maar de stukjes over schultenbrau, wie wil er nog wat drinken en ik ben er weer etc., die zijn rete-irritant als je gewoon wilt lezen voor nieuws/nieuwtjes/nieuwe ontwikkelingen.

Ik stel ook voor dat jullie daar een digicafe, clubhuis, chatroom-topic of iets dergelijks voor oprichten.

Of gewoon die loze opmerkingen niet meer plaatsen. Het is hier toch geen chatroom?

Het vertraagt het lezen enorm, echt jammer.Welkom op het vivaforum.

Negatief.
Tjong jonge niet normaal dit,terwijl de pleegouders er geld voor krijgen elke maand en dan ook nog extra krijgenn bij crises opvang en het geld wat ze voor een kind krijgen ook nog eens belastingvrij is de uitstapjes worden betaald!!En heb je 3 pleegkinderen of meer krijg je nog eens een extra toelage.Daar is menig normaal gezin jaloers op die krijgen een karrige kinderbijslag pkw.Klik maar eens op deze link::::http://www.rijksoverheid.nl/.../krijg-ik-een-vergoeding...

Pffff. wat n domme gans zeg.....ja we nemen een pleegkind....al die extraatjes maken het extra aantrekkelijk......dat dat een kind is met een trauma en goed begeleid moet worden vergeten we gewoon....pffff idd te stom om te schijten....
Niet rennen dan nu he? Op de hulp aan pagina>>>>> Even snel naar mijn goede buur gelopen. Zo ziet de brief van LBIO uit. Zou zeggen zoek zelf de verschillen <<<<< Bevat een foto
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ze zijn zo dom
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 23:23:

[...]

Is JZ dan echt zo'n verschrikkelijke instantie die fout op fout stapelt? Dat lees ik overal. En niet alleen nu en niet over deze casus.

Ik hoor en lees het al jaren.

Jeugdzorg doet ook heel veel goed alleen daar hoor je ouders niet of vrijwel nooit over.

Dat is ook merendeel de vrijwillige hulpverlening maar de hulp in het gedwongen kader heeft zeg maar een wat "moeilijker" klantenbestand.
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 23:27:

Negatief.Lijkt me goed om daar morgen in alle rust even over te stemmen
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
De trashers van weleer kunnen er ineens niet tegen dat er getrasht wordt..?

Maar als de campingzender SbS of Boulevard-zender RTL4 weer een program heeft waarin het leed semi-live de kamer binnenkomt, staan 'ze' zelf vooraan te juichen.

Welkom!
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 23:16:

[...]

Telkens als je denkt dat het niet erger kan.......

Met dit gevoel zit ik ook steeds te lezen. Dat verhaal met die rolstoel ook, ik heb mijn kin uit de kruipruimte moeten takelen.. Zoveel onwetendheid, hoe is het mogelijk.

Waar ik ook steeds van sta te kijken is dat men (en moeder zelf misschien ook, dat is me niet duidelijk) blijkbaar aanneemt dat als H terug zou komen bij moeder ze in een klap ook af is van JZ en haar ex. Zelfs als de rechter zou besluiten dat de UHP opgeheven moet worden en H terug moet naar zijn moeder blijft de OTS neem ik aan van kracht. Ook blijft het probleem rond de omgang met vader bestaan. Het lijkt alsof men er van uit gaat dat de rechter zal zeggen dat JZ naar huis kan en de vader een *** is en zijn kind nooit meer mag zien en moeder en kind nog lang gelukkig in rust verder kunnen leven.
quote:byhzy schreef op 20 juni 2014 @ 23:30:

[...]

Jeugdzorg doet ook heel veel goed alleen daar hoor je ouders niet of vrijwel nooit over.

Dat is ook merendeel de vrijwillige hulpverlening maar de hulp in het gedwongen kader heeft zeg maar een wat "moeilijker" klantenbestand. Ja, ik krijg er beeld bij. De betrokkenen in kwestie haten instanties en denken dat die er alleen maar op uit zijn om ze kapot te maken.
quote:byhzy schreef op 20 juni 2014 @ 23:30:

[...]

Dat is ook merendeel de vrijwillige hulpverlening maar de hulp in het gedwongen kader heeft zeg maar een wat "moeilijker" klantenbestand. Misschien heeft het ook van doen met " Stigma"? , tenminste dat zou je kunnen denken, Het is niet zo dat mensen graag toegeven " Ik loop gedwongen bij JZ" , - denk ik-
Ze.wordt zeker aan alle kanten zwart gemaakt... Ik had precies zelfde gedaan.. Alles op alles gezet voor mijn prinses.. I van der H je bent een harde vechter en een top moeder.... Hopen dat die freak wordt opgepakt en dat jij eindelijk naar zoveel jaar veilig met je prachtige zoontje op straat kan lopen...

Deze dame heeft iets gemist zeker? Kon moeder dat voor 11 juni niet dan?
anoniem_199301 wijzigde dit bericht op 20-06-2014 23:38
Reden: lettertje verkeerd
% gewijzigd
quote:mwcactus schreef op 20 juni 2014 @ 23:33:

[...]

Met dit gevoel zit ik ook steeds te lezen. Dat verhaal met die rolstoel ook, ik heb mijn kin uit de kruipruimte moeten takelen.. Zoveel onwetendheid, hoe is het mogelijk.

Waar ik ook steeds van sta te kijken is dat men (en moeder zelf misschien ook, dat is me niet duidelijk) blijkbaar aanneemt dat als H terug zou komen bij moeder ze in een klap ook af is van JZ en haar ex. Zelfs als de rechter zou besluiten dat de UHP opgeheven moet worden en H terug moet naar zijn moeder blijft de OTS neem ik aan van kracht. Ook blijft het probleem rond de omgang met vader bestaan. Het lijkt alsof men er van uit gaat dat de rechter zal zeggen dat JZ naar huis kan en de vader een *** is en zijn kind nooit meer mag zien en moeder en kind nog lang gelukkig in rust verder kunnen leven.dat met die brancard en rolstoel had ik mijn onderkaak ook op de schoen, En ze geloven het werkelijk dat is het tragische .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven