Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
Alle reacties Link kopieren
Muziek terwijl u..

http://youtu.be/8dHUfy_YBps
quote:consuelabananahammok schreef op 21 juni 2014 @ 00:39:

Er valt echt niet bij te lezen, kan jullie niet eens inhalen!

Ga zo maar eens scannen, maar zijn er nog echt belangrijke ontwikkelingen die ik echt moet weten zodat ik niet met bitterballen bekogeld ga worden?

- I. beweert wederom te zijn bedreigd

- Haar auto is gestolen als we haar mogen geloven ;)

- Aantal "insiders" beweert dat I. meerdere kinderen heeft, die zoals blijkt, niet meer bij haar wonen

- Verwarring ontstond over de "zoons" van Gerland, waar door I. steeds naar wordt verwezen (zouden Hansje hebben gestompt en bedreigd etc); Het gaat hier als ik goed begrijp dus om zoons van G. uit eerder huwelijk, waar hij omgangsregeling mee heeft. En dat klopt met verhalen dat I. niet wilt dat H. zijn vader ziet in bijzijn van die zoons (halfbroertjes dus).

- I kwam vroeg in de avond met een suggestief verhaal dat ze goed nieuws had, zonder dit nader toe te lichten uiteraard. Van de fans kun je verwachten dat dit een eigen leven gaat leiden, en jawel hoor, nu is het zo dat H. snel naar huis komt. Wat natuurlijk niet het geval is ;)

- Binnenkort te verwachten, naast de eerder beloofde politieke partij, het boek van Imre (was te verwachten he)

quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:47:

[...]

Aan de acties te zien 13.Je kan er geen symbolische leeftijd aan plakken, mijn puber is 13, maar verstandiger.
Ik heb wel echt iets vreemds hoor.

Als ik op haar Facebook kijk, dan klapt mijn tablet binnen 2 minuten alles eruit.

Kan ik alles opnieuw opstarten en weer openen aan sites.

En dat is echt geen toeval, dat is al deze dagen vanaf het eerste moment dat ik op haar Facebook kijk , gebeurd dat iedere keer.

Begin ik de enige die dat heeft?. Ligt echt aan haar Facebook want alleen dan gebeurd het.
Verder nog zo veel gebeurd, je weet wel, sommige mensen hebben ook altijd pech enz.
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 00:53:

Muziek terwijl u..

http://youtu.be/8dHUfy_YBpsHoe durft ze John Lennon te misbruiken
Vaag verhaal hoor met die kinderen die ineens overal vandaan komen. Ook weer zoiets dat iemand ergens eens roept en het gaat volledig een eigen leven leiden.
En ze raakt steeds weer aanhangers kwijt, maar er staan nog steeds nieuwe op, zoals het ernaar uit ziet.
quote:fem71 schreef op 21 juni 2014 @ 00:48:

Ik zat er al op te wachten....het boek!

Ik ook, Kan mooi naast die van " echte mannen houden niet van kaas "

*The Musings of a pathological liar
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:consuelabananahammok schreef op 21 juni 2014 @ 00:53:

Als ik op haar Facebook kijk, dan klapt mijn tablet binnen 2 minuten alles eruit.

En dat is echt geen toeval, dat is al deze dagen vanaf het eerste moment dat ik op haar Facebook kijk , gebeurd dat iedere keer.

Begin ik de enige die dat heeft?. Ligt echt aan haar Facebook want alleen dan gebeurd het.Ik heb dat niet.
quote:re.set schreef op 21 juni 2014 @ 00:53:

[...]

- I. beweert wederom te zijn bedreigd

- Haar auto is gestolen als we haar mogen geloven ;)

- Aantal "insiders" beweert dat I. meerdere kinderen heeft, die zoals blijkt, niet meer bij haar wonen

- Verwarring ontstond over de "zoons" van Gerland, waar door I. steeds naar wordt verwezen (zouden Hansje hebben gestompt en bedreigd etc); Het gaat hier als ik goed begrijp dus om zoons van G. uit eerder huwelijk, waar hij omgangsregeling mee heeft. En dat klopt met verhalen dat I. niet wilt dat H. zijn vader ziet in bijzijn van die zoons (halfbroertjes dus).

- I kwam vroeg in de avond met een suggestief verhaal dat ze goed nieuws had, zonder dit nader toe te lichten uiteraard. Van de fans kun je verwachten dat dit een eigen leven gaat leiden, en jawel hoor, nu is het zo dat H. snel naar huis komt. Wat natuurlijk niet het geval is ;)

- Binnenkort te verwachten, naast de eerder beloofde politieke partij, het boek van Imre (was te verwachten he)

Dank je voor de moeite!
Bouwjaar Irme is 1976, december, als ik mij goed herinner.

Begin ik de enige die dat heeft?. Ligt echt aan haar Facebook want alleen dan gebeurd het.

Komt omdat ze jou IP adres heeft achterhaald .

Maar ik heb geen idee hoe dat kan is het serieuze antwoord.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 00:54:

Vaag verhaal hoor met die kinderen die ineens overal vandaan komen. Ook weer zoiets dat iemand ergens eens roept en het gaat volledig een eigen leven leiden.

Inderdaad. Volgens mij waren die twee dames (meiden?) die dat hebben geschreven geen kinderen van G. Die heeft zoons.

De verwarring was omdat ze I mama noemden, maar ze bedoelden daarmee: de moeder.
Ab imo pectore
Marielle L. hoi meid, wat een goed nieuws ben super blij voor jullie dat jullie weer samen mogen zijn.en van deze tijd heb je veel geleerd en ben je er achtergekomen op wie je kunt bouwen,en hoe sterk je wel niet bent.ik wens jullie alle liefde en geluk toe.ik heb zelf te horen gekregen dat mijn zoon na 8 jaar weer thuis mag wonen,als de raad het er mee eens is,pfff hopen.veel liefs

ongeveer een minuut geleden

Begin ik de enige die dat heeft?. Ligt echt aan haar Facebook want alleen dan gebeurd het.Ze tappen je af jonguh! ik zou maar meeken dat je wegkwaam!
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 00:50:

Ik noem geen namen, maar de naam van de maker van de video voor moeder is wel hilarisch

+

Heerlijk
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:55:

[...]

Ik heb dat niet.

Ja raar toch ? Ik had al het idee dat ik de enige ben.

En het gebeurd echt alleen als ik haar Facebook open.

Wat heeft dat te betekenen
Het begint extreme vormen aan te nemen, er is nu ook een groep voor de vader van Hansje en tegen Irme:

Geplaatst door moeder

Want tsja, moeder mag hem wel helemaal de grond in trappen, maar een ander mag geen (besloten) groep op richten. Dagen lang lopen ze te roepen dat als tegenstanders willen zeiken ze zelf een pagina aan moeten maken en nu is het weer niet goed

Begin ik de enige die dat heeft?. Ligt echt aan haar Facebook want alleen dan gebeurd het.Volgens mij is die FB pagina zo druk dat de browser het regelmatig niet meer trekt.
Ab imo pectore
quote:yasmijn schreef op 21 juni 2014 @ 00:54:

[...]

Hoe durft ze John Lennon te misbruiken Joh relax, gek.[x] Dat ben ik zelf
Walgelijk dat een dader nog gesteund word ook...maar goed...we leven in een vrij land.

Ook zo vreemd dat juist zij zegt "het begint extreme vormen aan te nemen", over de steunpagina voor de vader.

Wie trekt het in het extreme?
quote:Tepelsteeltje schreef op 21 juni 2014 @ 00:59:

[...]

Joh relax, gek.[x] Dat ben ik zelf
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 00:55:

[...]

*The Musings of a pathological liar Na dat boek voelde ik me ook een beetje opgelicht.
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 00:55:

[...]

*The Musings of a pathological liar Na dat boek voelde ik me ook een beetje opgelicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven