Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zaterdag 21 juni 2014 om 00:38
quote:fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 00:37:
[...]
Te erg ,ik lees nu ( van die Mevrouw) dus niet I.
De 2 oudsten zijn weggehaald,
En ze heeft er gewoon nog 4 gekregen.
Ik snap het niet!, Als je geen stabiel nest hebt voor de oepserdepoeps Baby's , dan krijg je toch geen meer?
Of is dat te zwart wit?Echt!
[...]
Te erg ,ik lees nu ( van die Mevrouw) dus niet I.
De 2 oudsten zijn weggehaald,
En ze heeft er gewoon nog 4 gekregen.
Ik snap het niet!, Als je geen stabiel nest hebt voor de oepserdepoeps Baby's , dan krijg je toch geen meer?
Of is dat te zwart wit?Echt!
zaterdag 21 juni 2014 om 00:39
zaterdag 21 juni 2014 om 00:40
zaterdag 21 juni 2014 om 00:41
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 00:38:
Hallooooo vrienden waarom gaan jullie zo snel? Ik had ineens een leven gevonden dus nu moet ik heel veel bijlezen. Is het interessant genoeg? Of zeggen jullie mwah
Mijn motto komt uit <<<<<<< Zucht, het echte verhaal is dat wij hier pas een jaar woonden met urgentie dmv slachtofferhulp....en wij 5 keer hebben moeten vluchten voor ex man en diens familie. En dus een geheim adres hadden wat door Jeugdzorg vorig jaar "per ongeluk" is doorgegeven. Iedereen maakt er een eigen verhaal van! Als Hans terug is zal ik een boek schrijven! I van der H
<<<<<<<<<<
Hallooooo vrienden waarom gaan jullie zo snel? Ik had ineens een leven gevonden dus nu moet ik heel veel bijlezen. Is het interessant genoeg? Of zeggen jullie mwah
Mijn motto komt uit <<<<<<< Zucht, het echte verhaal is dat wij hier pas een jaar woonden met urgentie dmv slachtofferhulp....en wij 5 keer hebben moeten vluchten voor ex man en diens familie. En dus een geheim adres hadden wat door Jeugdzorg vorig jaar "per ongeluk" is doorgegeven. Iedereen maakt er een eigen verhaal van! Als Hans terug is zal ik een boek schrijven! I van der H
<<<<<<<<<<
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 00:41
zaterdag 21 juni 2014 om 00:42
https://www.youtube.com/watch?v=zgjG_-Z ... e=youtu.be
bedankt lieve *** *** hartverscheurend...maar mooi Door I
Wat moet ik er van zeggen. Wie zijn die mensen die dit soort dingen, net als dat shirt met glitters gaan lopen maken voor haar? Zijn dat echte (irl) vrienden?
Wat moet ik er van zeggen. Wie zijn die mensen die dit soort dingen, net als dat shirt met glitters gaan lopen maken voor haar? Zijn dat echte (irl) vrienden?
zaterdag 21 juni 2014 om 00:43
quote:consuelabananahammok schreef op 21 juni 2014 @ 00:39:
Er valt echt niet bij te lezen, kan jullie niet eens inhalen!
Ga zo maar eens scannen, maar zijn er nog echt belangrijke ontwikkelingen die ik echt moet weten zodat ik niet met bitterballen bekogeld ga worden?Niet echt. Moeders is aan het youtuben geslagen en er is wat verwarring over andere kinderen, zoons/stiefzoons/dochters/stiefdochters van de vader.
Er valt echt niet bij te lezen, kan jullie niet eens inhalen!
Ga zo maar eens scannen, maar zijn er nog echt belangrijke ontwikkelingen die ik echt moet weten zodat ik niet met bitterballen bekogeld ga worden?Niet echt. Moeders is aan het youtuben geslagen en er is wat verwarring over andere kinderen, zoons/stiefzoons/dochters/stiefdochters van de vader.
zaterdag 21 juni 2014 om 00:43
quote:mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 00:42:
Wat moet ik er van zeggen. Wie zijn die mensen die dit soort dingen, net als dat shirt met glitters gaan lopen maken voor haar? Zijn dat echte (irl) vrienden?Nicole des Bouvrie, de dochter van.
Wat moet ik er van zeggen. Wie zijn die mensen die dit soort dingen, net als dat shirt met glitters gaan lopen maken voor haar? Zijn dat echte (irl) vrienden?Nicole des Bouvrie, de dochter van.
zaterdag 21 juni 2014 om 00:45
zaterdag 21 juni 2014 om 00:46
quote:Siepeltje schreef op 21 juni 2014 @ 00:45:
bah ik walg van iedereen die dit op zijn geweten heeft....schaam jullie...niet voor mij maar voor wat jullie Hans hebben aangedaan!
Huh? Dit zegt irme zelf
Ja zo is ze.
Denk dat ze een drankje ofwat naar binnen heeft geklokt.
Gek wel. Niet die 'iedereen" heeft het Hansje aangedaan. De ouders waren het zelf.
bah ik walg van iedereen die dit op zijn geweten heeft....schaam jullie...niet voor mij maar voor wat jullie Hans hebben aangedaan!
Huh? Dit zegt irme zelf
Ja zo is ze.
Denk dat ze een drankje ofwat naar binnen heeft geklokt.
Gek wel. Niet die 'iedereen" heeft het Hansje aangedaan. De ouders waren het zelf.
zaterdag 21 juni 2014 om 00:47
zaterdag 21 juni 2014 om 00:47
quote:Siepeltje schreef op 21 juni 2014 @ 00:45:
Huh? Dit zegt irme zelf
Even weer wat sympathie halen.
En natuurlijk trappen ze daar in..
Huh? Dit zegt irme zelf
Even weer wat sympathie halen.
En natuurlijk trappen ze daar in..
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 00:48
Slachtofferhulp Bij Stalken Het begint extreme vormen aan te nemen, er is nu ook een groep voor de vader van Hansje en tegen Irme: https://www.facebook.com/groups/478216825643152/
een paar seconden geleden · Vind ik leuk
Ooooh, nu pas begint het volgens de corky's van slachterofferhulp bij stalken extreme vormen aan te nemen.....
zaterdag 21 juni 2014 om 00:48
zaterdag 21 juni 2014 om 00:52
Ik vraag me trouwens af waarom mensen zo hameren op het feit dat het zo goed is dat de media dit op pikt...
Verwarren ze social media niet een beetje met media?
Op een paar loze berichten op omroep brabant en een minuutje in HvNL is er weinig media aandacht geweest, op het delen van de filmpjes na dan.
Verwarren ze social media niet een beetje met media?
Op een paar loze berichten op omroep brabant en een minuutje in HvNL is er weinig media aandacht geweest, op het delen van de filmpjes na dan.