Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zaterdag 21 juni 2014 om 01:01
zaterdag 21 juni 2014 om 01:03
quote:cupcake007 schreef op 21 juni 2014 @ 01:00:
[...]
Na dat boek voelde ik me ook een beetje opgelicht.
Ik heb het boek niet gelezen, Ik heb de uitzending van Peter R gezien
Dat scheelt toch weer doekoe .
[...]
Na dat boek voelde ik me ook een beetje opgelicht.
Ik heb het boek niet gelezen, Ik heb de uitzending van Peter R gezien
Dat scheelt toch weer doekoe .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 01:04
quote:consuelabananahammok schreef op 21 juni 2014 @ 00:58:
[...]
Ja raar toch ? Ik had al het idee dat ik de enige ben.
En het gebeurd echt alleen als ik haar Facebook open.
Wat heeft dat te betekenen
Ik zou voor de zekerheid aangifte doen hoor. Je weet niet wat voor belgen zomaar je FB aftappen natuurlijk. Probeer het IP adres van de dader te achterhalen.
Het wordt laat..
[...]
Ja raar toch ? Ik had al het idee dat ik de enige ben.
En het gebeurd echt alleen als ik haar Facebook open.
Wat heeft dat te betekenen
Ik zou voor de zekerheid aangifte doen hoor. Je weet niet wat voor belgen zomaar je FB aftappen natuurlijk. Probeer het IP adres van de dader te achterhalen.
Het wordt laat..
zaterdag 21 juni 2014 om 01:05
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:03:
Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.Werkelijk wat een sneu sneu mensen.
Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.Werkelijk wat een sneu sneu mensen.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 01:05
zaterdag 21 juni 2014 om 01:07
zaterdag 21 juni 2014 om 01:07
quote:re.set schreef op 21 juni 2014 @ 00:57:
Bouwjaar Irme is 1976, december, als ik mij goed herinner.
9 december 1976
Pfoe, nog steeds geen veranderingen?
Ik vraag me af hoe lang ze dit vol gaat houden, of ze gewoon zo door zal gaan, van de ene leugen naar de volgende leugen. Ergens fascineert het me gewoon, dat er nog steeds mensen in geloven, bizar. Hoe kan iemand toch zo een overtuigingskracht hebben?
Bouwjaar Irme is 1976, december, als ik mij goed herinner.
9 december 1976
Ik vraag me af hoe lang ze dit vol gaat houden, of ze gewoon zo door zal gaan, van de ene leugen naar de volgende leugen. Ergens fascineert het me gewoon, dat er nog steeds mensen in geloven, bizar. Hoe kan iemand toch zo een overtuigingskracht hebben?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
zaterdag 21 juni 2014 om 01:09
quote:heideroosje5 schreef op 21 juni 2014 @ 01:06:
Wij O. F. zijn je dankbaar. Wat een groot hart
OMG haar fans beginnen zich al met haar te vereenzelvigen.....ze praten al over "wij"............Natuurlijk, Irme? The New Messiah
Wij O. F. zijn je dankbaar. Wat een groot hart
OMG haar fans beginnen zich al met haar te vereenzelvigen.....ze praten al over "wij"............Natuurlijk, Irme? The New Messiah
zaterdag 21 juni 2014 om 01:09
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 01:03:
Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.Ze moeten de leden van de groep afschermen, (zodat ze onzichtbaar zijn) kan dat?
Nu gaan ze die steun vader groep massaal rapporteren en I gaat iedereen blokkeren die in die groep steun vader zit.Ze moeten de leden van de groep afschermen, (zodat ze onzichtbaar zijn) kan dat?
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
zaterdag 21 juni 2014 om 01:10
quote:@pestaartje schreef op 21 juni 2014 @ 01:07:
[...]
9 december 1976
Pfoe, nog steeds geen veranderingen?
Ik vraag me af hoe lang ze dit vol gaat houden, of ze gewoon zo door zal gaan, van de ene leugen naar de volgende leugen. Ergens fascineert het me gewoon, dat er nog steeds mensen in geloven, bizar. Hoe kan iemand toch zo een overtuigingskracht hebben?Dan zou je je even moeten verdiepen in Sekte's denk ik.
[...]
9 december 1976
Ik vraag me af hoe lang ze dit vol gaat houden, of ze gewoon zo door zal gaan, van de ene leugen naar de volgende leugen. Ergens fascineert het me gewoon, dat er nog steeds mensen in geloven, bizar. Hoe kan iemand toch zo een overtuigingskracht hebben?Dan zou je je even moeten verdiepen in Sekte's denk ik.