Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Hier ook een borrel. Mailmate gaat zo even bellen, even zijn stem horen.. vind ik altijd een heel spannend moment op eao manier!

Highlander, nog steeds speeltijd? Knap. Leuk, zo'n minnares die probeert en jij die de touwtjes in handen probeert te houden. Een jaar hoef ik niet, ik heb geen tijd met mezelf afgesproken, ik was er gewoon echt even klaar mee. En nu heb ik ruimte in mijn leven, mijn hoofd en mijn hart voor één man. En deze man heeft ook aangegeven aan één vriendin zat te hebben. Dan word ik trouwens een échte minnares. If you know what I mean. Buy buy, principes.

Andere contacten heb ik allemaal afgekapt, ik ben niet van plan risicospreiding te gaan nodig hebben. Hij mag een klein stukje van mijn hart, gerust wel. Maar liefst gewoon lekker onder mijn huid en in mijn bed.

Op allerlei manieren
quote:seringetje schreef op 20 juni 2014 @ 22:15:

[...]

Mmm, en eten kruisspinnen de mannetjes op na de paring?

Eigenlijk hoop ik gewoon dat ze verzuipen!

Oh noekse!! Je hebt gekennismakingsdatert met je piloot! En het was leuk! Krijgt het een vervolg?
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 20 juni 2014 @ 18:46:

Hier 10 maanden en ik wed dat ik ons zelfgekozen jaar celibaat haal.

Mijn minnares wed van niet en geniet ervan het mij moeilijk te maken.

Haar jaren ervaring in het bespelen van mijn lijf werkt nu tegen mij.

Leuk spelletje met een wilde vrouw. Nou zeg, je verbaast me, ik dacht dat je al lang overstag was gegaan op de motorkap . Je kan altijd nog een kuisheidsgordel voor mannen aanschaffen om het spelletje te winnen.
Haha seringetje. Dacht ik ook van die motorkap. Het spelletje vind ik vrij onbegrijpelijk HL. Jullie hebben allebei een partner verloren, hebben samen ook het een en ander opgebouwd in het verleden. En dan nu maandenlang een spelletje spelen?

Roos: heb je Zijn Stem inmiddels gehoord? Best een bepalend momentje hè. Maar je ziet er wel heil in lees ik. So he must be doing something right so far..!

Wij terug van het etentje. Dat dat onze relatie ten goede zou komen zoals Annabel schrijft is natuurlijk onzin: het gaat gewoon niet echt goed met ons. Dus een gesprek kan allerlei uitkomsten hebben, niet alleen positieve. En er zijn harde woorden gevallen. Was ook wel nodig. Even laten bezinken maar.

De piloot was heel prettig gezelschap Roosje, vanmiddag op het terras. Zeer aantrekkelijk, relaxed, nuchter, lijkt hetzelfde te zoeken als ik. En hij zoende heerlijk. Heb intussen appjes van hem ontvangen dat hij zeer uitziet naar een tweede date, en dat de zoen smaakte naar veel meer...
Aaaaaaaaaaaaarrrrrrrgggggghhhh!! Change of plans! Hij is as we speak nu deze kant op!!!! Oeioei, ik vind het superspannend!

Nog geen stem gehoord dus, straks levende lijven. Omg!!

Klinkt goed, je piloot Noek! Zie jij ook uit naar een tweede date? Ook niet onbelangrijk!

Heftig constatering, dat het niet goed gaat met jou en 1, ja joh daar helpt een etentje niks an, dat was mooi geweest.

Is er nog gesproken over therapie?
Moet even wennen aan alle verhaallijnen maar is boeiend soms merk ik dat ik dingen niet goed kan plaatsen maar zal waarschijnlijk iets verder in de tijd terug moeten lezen.

Bij mij even gedonder in die zin bij hem thuis door mijn stommiteit. Na on hold elkaar op mijn verzoek gezien , super was dat maar ik ook redelijk in de war door vraag gevolg en meer. Enfin sms verkeer kreeg een antwoord wat een waas teweeg bracht ik apps sturen. Zijn zoon las die dus hardop ( mocht even op zijn telefoon iets doen) voor gelukkig neutrale tekst maar vrouw in alert stand en daar gedoe. Hoe wat weet ik niet, wel van hem te horen gekregen, dit is dus precies waarom jijzelf aangeeft dat een affaire niet voor je werkt je vergeet dat ik midden in mijn gezin zit op dat moment. Au. Weet ook niet waar dit heen gaat. Na onze ontmoeting van woensdag weet ik wel dat ik hem niet kwijt wil.
Rooss!!! Wat spannend!! Verstop gauw een zakmes in je kous, slipje wherever..dat je je altijd kunt bevrijden mocht-ie je iets te enthousiast vastbinden
Volgens mij is dat niet nodig. Er is me wijn en massage beloofd!
Over therapie is trouwens maar kort gesproken, eerst moest de sh*t eruit. Met een etentje zijn we er nog bepaald niet nee.

Ja ik heb ook zin in een vervolgdate met de piloot. Een eventuele datefrequentie met hem zal heel (veilig) laag liggen omdat hij ver weg woont. Hij lijkt eerlijk gezegd de eerste echt aantrekkelijke potentiële minnaar sinds nr. 2. Iemand die ik eventueel naast mijn schaduwrelatie zou kunnen hebben...

Niet te begrijpen deze tekst waarschijnlijk, voor degenen die vinden dat seks met nr.1 nu de hoogste prioriteit zou moeten hebben. Maar na vanavond is mijn geloof in een bevredigend seksleven tussen ons helaas even verder weg dan ooit.

jaaa super!! Geniet ze, wegmasseren die spinnewebben!
Dus als je komende 48 uur niet appt Rooss, of je bent zwaar gewond, of zwaar oversext

Of is hij vastgebonden................in de spinnenweb

(Geniet ze!)
*
anoniem_195209 wijzigde dit bericht op 20-06-2014 23:29
Reden: Dubbel
% gewijzigd
quote:[message=16410406,noline]al_bundy schreef op 20 juni 2014 @ ]

En dan is het 'cold turkey' wakker worden als je iedere keer hoopt op een berichtje, een sms'je of een app'je, maar het stil blijft aan de andere kant van de lijn..

Het is voor mij erg bijzonder om dit uit een mannelijk perspectief te horen. Ik dacht altijd dat juist de mannen zijn die heel makkelijk afstand nemmen van appjes, berichtjes enz, en dat ze makkelijk 'no contact' verdragen. Of zelfs op zo manier (bij voorkeur) spelen. Afstand scheppen en zo...

Alleen begrijp ik niet waaroom je voelde dat je aan het lijntje gehouden wordt? Als iemand geen teken van leven toont, dat is in de meeste gevallen omdat de persoon in questie niet wil, en in veel mindere mate omdat het niet kan. Dus geen teken van leven = einde verhaal.

Bij mij is courtoise afwachten acceptabel tot 2-3 dagen. Alles boven dat versta ik als bespelen of afwijzing =>> Doei! Doe het bij iemand anders! (nummer en alle gegevens wissen) Aangezien desbetreffende gedrag me vooral irriteert, heb ik meestal geen moeite met 'hartpijnen' enz...

quote:Vorige week kreeg ik nog een app'je van haar, maar eigenlijk ben ik er sinds een paar maanden wel klaar mee...Waarom? Ben je het punt voorbij, dat enige aantwoord, closure, nog toe doet? Laat nu JIJ niets van je horen (taste of own medicine)? Of hoe handel je dit af?
quote:louiloui schreef op 20 juni 2014 @ 23:01:

Bij mij even gedonder in die zin bij hem thuis door mijn stommiteit. Na on hold elkaar op mijn verzoek gezien , super was dat maar ik ook redelijk in de war door vraag gevolg en meer. Enfin sms verkeer kreeg een antwoord wat een waas teweeg bracht ik apps sturen. Zijn zoon las die dus hardop ( mocht even op zijn telefoon iets doen) voor gelukkig neutrale tekst maar vrouw in alert stand en daar gedoe. Hoe wat weet ik niet, wel van hem te horen gekregen, dit is dus precies waarom jijzelf aangeeft dat een affaire niet voor je werkt je vergeet dat ik midden in mijn gezin zit op dat moment. Au. Weet ook niet waar dit heen gaat. Na onze ontmoeting van woensdag weet ik wel dat ik hem niet kwijt wil.

Lijkt me heel pijnlijk voor jou om je voortdurend in te moeten houden, Loui.

How much pain is too much pain?
quote:seringetje schreef op 20 juni 2014 @ 22:19: Nou zeg, je verbaast me, ik dacht dat je al lang overstag was gegaan op de motorkap .

Ik hou van uitdagingen en een jaar celibaat is een uitdaging.

Ik ben sinds mijn 16e seksueel actief, seksloos is verhelderend.

Ik ontdek nu dat die "wilde kat" mij niet uit hoeft te kleden om mijn bloed te bruisen.

De daad laten èn de bubbels uit mijn hoofd houden is moeilijk.

Het lijkt erop dat ze tantra met mij doet, dat weet ik niet zeker.

Ik geniet van haar gezelschap en ik weet niet wat haar volgende stap is.

Ze is gevaarlijk, al mijn zintuigen staan op scherp.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Louiloui, pas je op jezelf? Ik heb een beetje met je te doen, zo veel pijn. Ga erdoorheen, dan kom je vast op iets beters uit. Maar o wat is het moeilijk...
Ik kreeg een appje van de vlam, dat hij 2 mnd tot onze volgende ontmoeting godsgruwelijk lang vindt. En ik dacht: neee, don't go there! Laat mij degene zijn die meer en meer wil en jij degene die op de rem trapt. Ik ben niet zeker of ik die rollen omgekeerd aan kan...
Rooss... Hoe was het? Of moet ik zeggen; hoe is het? Nog spinnen verjaagd?
Bon voyage, madame Rosa!

Dive, eens. 2-3 dagen geen contact is geen enkel probleem, langer vind ik echt een signaal.
Rooossss leeft nog. Alle spinnen verjaagd!

Dat is een dansje waard:)

Noekje, een oplossing op dit gebied lijkt verder weg dan ooit? Ben je tegen zijn muur van onwil aangekropen? Vindt hij het wel best zo? Dat lees ik een beetje maar misschien zit ik ernaast. Het ontkennen van je partners seksualiteit is het ontkennen van een enorm stuk energie, erkenning en verlangen naar verbondenheid. Pijnlijk te ervaren dat er mensen zijn die daar met het schijnbaar grootste gemak overheen walsen.

Hoe vaak lezen we ook niet op dit forum dat de man of vrouw zich maar in moet houden als de partner niet meer wil dan tot dan toe geboden. Het stempel oversekst of pusherig ligt altijd om de hoek. Over dat stuk verwaarlozing wordt niet goed nagedacht. Dat vind ik jammer.

Diver, gisteren vertelde malemate dat ook hij wel eens teleurgesteld op zijn telefoon kijkt als er nog geen berichtje is. Mannen hebben ook die bevestiging nodig, absoluut. Het grote verschil tussen veel mannen en vrouwen is mijns inziens wel dat mannen minder geneigd zijn voor de ander na te denken. Een man denkt niet zo snel "ze vindt me niet meer leuk". Eerder, "ze zal het wellicht druk hebben en het komt wel weer".

Blauwevrouw, bedoel je dat jij het fijn vindt degene te zijn die wacht en smacht terwijl hij de coole kerel is die jou aan zijn lijn houdt? Of lees ik het verkeerd?

Ik kan een man die aangeeft zin te hebben, liever vandaag dan morgen erg waarderen eigenlijk! Voor mij wordt een man daar niks minder man van!
quote:Ano*k schreef op 21 juni 2014 @ 11:29:

Dat is een dansje waard:)

Ben al blij dat ik nog kan lopen!! Jij met je dansje
Had een heel bericht getypt: weg. Enfin.

Roosje het was errrrug leuk vannacht nietwaar? Hadden je goede "voorbereidingen" het gewenste effect en is hij/het voor herhaling vatbaar?

Wat mijn huwelijksperikelen betreft: minnaartopic is daar niet de plek voor. Een muur van onwil was er echter niet, meer twee mensen die op verschillende planeten hun leven leiden en elkaar met verbijstering gadeslaan tijdens een etentje...Oja en echtgenoot ziet niet goed hoe we in de praktijk therapiesessies kunnen hebben, als hij er doordeweeks niet is.

Vandaag alweer een stuk kalmer in ons heelalletje.

Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder. Ga het weekend taoïstisch in:)
Hij heeft een leuke kop, een superlijf en harde handen. Iets te vertellen, humor en zen.Er is één punt dat ik minder vind en ik weet nog niet of dat een dealbreaker gaat worden, voor nu nog even niet maar er bestaat wel een kans dat ik dit op lange termijn niet boeiend genoeg ga vinden. Maar wie weet komen er nog onvermoede talenten naar boven. De wonders zijn de wereld nog niet uit!

Ik vind dit wél de plek voor nr 1 hersenspinsels, juist omdat o.a. de relatie met je nr 1 je heeft gebracht tot waar je nu bent. Waarmee ik alleen wil zeggen "voel je vrij" en niet "je moet delen" vanzelfsprekend!

Troebel water dat je met rust laat gaat stinken lief.

**is iets minder taoïstisch*
quote:Ano*k schreef op 21 juni 2014 @ 12:30:

Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder. Ga het weekend taoïstisch in:)

Mooi gesproken Anouk.

Roos, super!!! Opgeruimd staat netjes, en nu bijhouden?

Diver, ik dacht ook dat mannen daar niet om gaven. Wellicht moeten we die mening dan toch bijstellen.

Louiloui, veel sterkte!

Hier ook heftige week achter de rug. Manlief bedacht ineens dat hij wel wat meer aandacht aan mij mag schenken. Zeer welkom maar wel om de goede reden uiteraard en daar liep het wat scheef. Anyway, dat komt wel weer goed.

App-vent is er nog steeds maar gebeurd verder weinig helaas. Gisteren bij een training ineens spannend contact met mede-cursist. Er gingen wat betekenisvolle blikken heen en weer en uiteindelijk een knipoog. Heb me wat onbereikbaar opgesteld in de pauzes om het wat spannend te houden. Wel is zijn mobiele nummer inmiddels in mijn bezit, dat dan weer wel . Hij solliciteert komende week, dus mooie gelegenheid om contact te leggen en hem succes te wensen, eens kijken of er meer in gaat zitten .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven