Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb gelukkig een goeie peut. Medicatie is wel voorgesteld, maar daar ben ik zelf niet zo'n fan van, dus dat doen we vooralsnog maar even niet. Al valt daar wel over te praten als 'ie me nog eens zo bij de voeten grijpt, want om heel eerlijk te zijn was het afschuwelijk en hoop ik dat soort gevoelens nooit meer in mijn leven mee te maken. (En ik was -oh ironie- al zo blij dát ik weer voelde. )

Oh, ik moet nu echt gaan, Klaas roept iets over lekkertje, bed, dat soort werk. Denk dat ik er snel klaar mee ben hoor, dan komt 'ie linea recta naar jou!
Ik moet de rest nog bijlezen, maar Bam, het aanbod staat hier ook hè. Kindjes zijn altijd welkom! Bambiman met kindjes ook overigens. Wij zijn de eerste drie weken van augustus weg. Als jullie dan zin hebben in een huis met speelkamer...

Verder vast een want ik zag in de gauwigheid dat hier zware dingen worden geschreven. Ik ga zo de kinderen wegbrengen en dan sporten, maar kom zo snel mogelijk bijlezen lieverds.

Is iemand al begonnen met huizen kopen voor de Cheers-commune?

Oh, dat staat er stom. Bam, jij bent natuurlijk ook altijd welkom, maar met al die kinderen hier kom je ook niet echt aan rusten toe vrees ik...
Eerst maar even koffie, thee, sapjes. Ontbijtje. Knuffels her en der.

Mensen, ik vind het zo rot dat er zo veel narigheid is en dat ik erover meelees en -f en er zo weinig verder aan kan doen. Mims, als ik het weg kon zoenen en klemknuffelen, je leed, al was het maar een tikkie, dan zou ik je helemaal niet meer loslaten. Bam, als ik een kuur voor je over kon nemen; schuif maar door. Maar ja, simpel zeggen als het allemaal niet kan. Stomme onzin. Ik gun niemand leed, eigenlijk, maar hier al helemaal niemand. Geluk moeten we hebben, liefde geluk zonnestralen door de regen genietende drankgelagen en meer van zulks.

Zucht.

Vanochtend Dot naar de creche gefietst met mandje traktaties, ze zat te zingen op de fiets: "Taart, dootjes, langsallieleevuh!" Mijn meisje, mijn meisje.
En zo zorgt de Dot voor een glimlach op mijn gezicht

voor Mims en Bam. Brok in mijn keel.

Meave; goed idee! Ergens aan het strand en tevens aan de rand van een bos, centraal gelegen ook, met tuinman en huishoudsters.

Hou van jullie.
Wie trouwens zondagmiddag zin heeft in taart, dootjes en langsallieleevu, is welkom. In het kader ook van hergroeperen en live knuffels kunnen uitdelen
Ik was gisteren zoooooo moe dat ik me niet meer van de bank kon slepen toen ik er na het eten koken en kids naar bed brengen eindelijk op lag. Lief kwam ook al zo moe thuis, die heeft gewoon van 18 tot 20 uur geslapen, meegeholpen met naarbedbrengritueel en is toen op de stoel tegenover de bank gaan hangen om er alleen nog af te komen om wat te drinken te pakken. We waren te moe zelfs om naar bed te gaan (dat is namelijk twee trappen op ) of om nog te gaan werken (wat we eigenlijk wel allebei moesten doen) dus hebben we maar vier afleveringen Lost achterelkaar gekeken

voor iedereen hier

en ik vin jullie ook hasske liev!
*Meelezer breekt weer eens in*

Meiden wat zijn jullie toch geweldig voor en met elkaar. Met bijlezen hier kippenvel en tranen. Ik wil jullie alleen een geven voor de moeilijke tijd die er aan komt. In het bijzonder voor Mimsey , Bambi en Qwertu

*Meelezer breekt weer uit*
Toet, dat klinkt ondanks moe toch als een goeie avond
quote:lilian02 schreef op 09 juli 2008 @ 09:43:

Wie trouwens zondagmiddag zin heeft in taart, dootjes en langsallieleevu, is welkom. In het kader ook van hergroeperen en live knuffels kunnen uitdelen En wie daar zaterdagmiddag zin in heeft is ook welkom.
Zo, heb nu alles gelezen...

Q, jouw depressie was ik elders al tegengekomen (rare zin, sorry...). Mooi klote, je hebt al genoeg op je bordje zonder depressie. Kan me goed voorstellen dat je geen zin hebt in die depressie.

Bammetje, ik zou er ook vreselijk tegenop zien. Kan er niks positievers en oppeppenders van maken helaas. Ik zou zo ontzettend willen dat het gewoon allemaal niet nodig was.

Als Grote Hert of jullie allemaal gebruik willen maken van huis met speelkamer, pak dan wel Yentls roze meuk in, dat heb ik natuurlijk niet.

Meisje, ik vind je zo dapper. En we hebben het er toen in de tuin al even over gehad, je doet het goed zoals je het doet. Het is jouw strijd. Wij kunnen je alleen maar aanmoedigen, bemoederen en opvangen. En dat doen we met veel liefde. Niet vergeten hè?

Toet, alsmaar moe is ook niet leuk. Hoe is het met hormoongedoe en die korreltjes (waren het toch? of ben ik in de war?).

Mims, hier is het ook heel erg memorylane op het moment. Vorige week een gesprek met Mav gehad over zijn moeder en dan blijkt hoe diep hij het wegstopt en hoe het tegelijkertijd vlak onder zijn huid zit. Het zal een rare zomer worden.

Voor jou is het nog veel heftiger. Trouwen, huis, verjaardag Mops, verjaardag Hero... Ik weet niet zo goed wat ik voor je zou kunnen doen of betekenen. Wil je het proberen aan te geven als ik iets voor je kan doen? Een dagje op stap? Een schuiladres? (Mag je met of zonder Mops in de speelkamer slapen )

Jemig.
quote:meave schreef op 09 juli 2008 @ 09:54:

[...]

En wie daar zaterdagmiddag zin in heeft is ook welkom.

Ha, dan gooi ik vrijdagmiddag in de groep! Er is taart, de tuinstoelen waar ik doorheen ben gezakt zijn vervangen en ik heb zon besteld.

BJ wordt vier, ik heb dus straks gewoon twee schoolgaande kinderen!!
Toet, twee schoolgaande kinderen??? Hoe kan dat nou???

De baan gaat niet door trouwens. Werd gister gebeld.
He gedver. (van baan, niet van BJ)
Ja, vind het erg jammer. Helemaal nu. Werd net gebeld over werkakkefietje. Ik was iets vergeten te doen. Slordig en niet handig, maar volgens mij niet onoverkomelijk en de andere partij had mij natuurlijk ook even kunnen bellen om te vragen waar mijn mailtje bleef... Maar nee. Het is leuker om boos te doen. Alleen jammer dat de andere partij onze voorzitter is...
Is het vervelend doen op werkdag ofzo? Ik had net ook mail van een klant die vertelde dat ik iets niet goed had gedaan in een rapport. En of ik dat hele rapport wilde gaan veranderen. En dan niet alleen naar mij mailen, maar meteen een CC naar allerlei andere personen binnen zijn organisatie. Beetje jammer voor hem was dat ik het welk goed had gedaan, maar hij het a. niet zo snapte en b. niet zo leuk vond. Tja Goed telefoongesprek gehad hoor, daar niet van. Ik heb maar wel heel netjes mijn hele uitleg ook nog even op de mail gezet, met cc naar al die andere mensen natuurlijk. (niet gezegd dat hij het niet snapte, maar wel duidelijk gemaakt dat het dus wel goed was ).

Balen Meave, van baan. Zin genoeg om naar iets anders te zoeken?
Grinnik, BJ loopt langs en zegt "Doei schatje van me"
quote:Toet schreef op 09 juli 2008 @ 11:43:

Grinnik, BJ loopt langs en zegt "Doei schatje van me"

(Oudste zegt ook wel eens in het voorbijgaan: "Hee lekker ding!" )

C/P;

Nu denk ik dat mijn halsslagader ook gaat verstoppen want ik baal. Mijn internetverbinding is sinds de router al niet meer zo flex maar vandaag hang ik regelmatig waardoor ongestoord doorwerken niet lukt. En ik sprak een vriendin van me, die beetje mijn surrogaatmoeder is en dat ook nog is voor de Aso. En die vertelde dat Oudste en hij op visite zijn geweest en dat ze naar de kapper is geweest. "Staat haar leuk zeg, dat korte haar!" Het kán natuurlijk zijn dat ze dat zegt omdat ze Oudste al even niet meer heeft gezien en dus ook nog niet de laatste knipsessie maar het zit er dik in dat die lul-op-pootjes naar de kapper is geweest. En dat vind ik zo geniepig! KUTzooi.

Maar na even razen heb ik me weer bedacht dat het niets uitmaakt want ze zijn tóch wel de mooiste meisjes van de wereld al hebben ze paars haar met gele stippen. Puh.

~stopt met mopperen en slaat dapper weer aan het werk-pogen~
Och Bambi, meid, wat kan ik t me allemaal goed voorstellen zo. Ik woon al jaren niet meer in Nl en heb mijn moeder nog nooit zo gemist als tijdens mijn ziek-zijn. Alsof t allemaal nog niet kut genoeg is heb jij ook de jouwe niet tot steun én je lieve schoonmoeder ook niet om je heen.. Bah. Mag je van balen en zeker ook uitspreken, denk dat iedereen t gewoon snapt. En lijkt me heel goed trouwens, om dat soort dingen te delen, want in stilte blijven malen is vele malen erger.

En trouwens, wie zegt dat allemaal, dat de 1e kuur de makkelijkste is?? En hoé weten ze dat dan? Zitten ze in jouw lichaam/hoofd dan? Mensen zeggen veel, maar wat bij de één opgaat is bij de ander driemaal anders. Er is gewoon zooo weinig over te zeggen. Ik hoop gewoon dat de volgende ronde wèl meevalt voor je.

Zoals Mims (och, die Mims.. knuffel) al aangaf, heb je wellicht al een virus nu en voel je je daarom beroerd. Heeft wellicht niks met kuur te maken. Ik heb me t allerberoerdst (?) gevoeld na de 1e en de eenna-laatste kuur. En weet je wat? Sssst niet verder vertellen hoor, want ben er niet trots op.. maar voor de 2e kuur (ervoooor, ja..) was ik ontzettend misselijk en heb drie keer overgegeven. Van de zenuwen.. *bloos*

Oh wat erg om dat hier neer te zetten, schaam me er zo voor. Maar ik wilde niet wéér, wilde niet want was bang en boos en moe en verdrieitg, en voelde me vooral ook erg zielig en alleen.. maar ja, Bambi,weet wel; je staat niet alleen. Je moet het alleen doen, helaas, maar je staat niet alleen. De tweede kuur ging trouwens veeeel beter dan mijn 1e, en hoop van gandserharte dat dit voor jou ook zo zal zijn.

En verder, wat een lieve aanbiedingen krijg je allemaal! Jullie zijn allemaal lief en Top! Ik hoop zeker dat je daar ook gebruik van gaat maken Bambi. En weet je, als dit achter de rug is, na 11/9, en je hebt je leven terug, ben je van harte welkom voor een weekend Parijs met je Bambiman (jullie kunnen hier slapen) en dan genieten van het leven zoals het hoort met zijn tweetjes, in Romantisch Parijs met veel drank en kaasjes, en vieren dat t 'anders' zijn over is enzo. Sterkte, meis, en ook voor Bambiman, die in zijn eigen rollercoaster zit nu....
Lieve posting, Anna_Julie

En Bloeske; haren groeien. Als hij wel met haar naar de kapper is geweest, is dat inderdaad geniepig, maar jouw meiden zijn sowieso prachtig. En dan heeft hij in ieder geval aandacht aan zijn oudste dochter besteed, in plaats van haar maar rondjes door de wijk te laten hardlopen met haar Nare Stiefloeder. Heel misschien, heel misschien gebruikt hij die laatste hersencel van hem (die hij voorheen alleen gebruikte om niet in zijn broek te schijten) om nu eens te luisteren naar de deskundigen die het goed met zijn dochter voorhebben.

~gaat weer aan het werk~

I'm a barbie girl,

In a barbie wohohorld

lalala plastic

it's fantastic
Wat wilde ik nou toch typen?
Come on Barbie!
Bloes rockt er op los:

Wat wilde ik nou toch typen?
lach maar, ik loop er mooi white beans bij......
Gaat eens wérken dames! *Grijns*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven