Filmpje uithuisplaatsing deel 3
zaterdag 21 juni 2014 om 20:58
zaterdag 21 juni 2014 om 20:58
quote:budista schreef op 21 juni 2014 @ 20:55:
[...]
En de gezinsvoogd? Leest die dit en neemt die dit mee?
Sowieso zijn er namen genoemd van medewerkers en zijn er bedreigingen geuit na de commotie ontstaan door de actie's door moeder .Ik neem aan dat alles wat na de zitting gebeurd is niet wordt meegenomen.
[...]
En de gezinsvoogd? Leest die dit en neemt die dit mee?
Sowieso zijn er namen genoemd van medewerkers en zijn er bedreigingen geuit na de commotie ontstaan door de actie's door moeder .Ik neem aan dat alles wat na de zitting gebeurd is niet wordt meegenomen.
zaterdag 21 juni 2014 om 20:59
quote:impala schreef op 21 juni 2014 @ 20:54:
Irme:
Yes, SUPER nieuws!! dank voor julie support!
Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben!
30 seconden geleden
Alweer Ze heeft een euro onder de bank gevonden
Irme:
Yes, SUPER nieuws!! dank voor julie support!
Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben!
30 seconden geleden
Alweer Ze heeft een euro onder de bank gevonden
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 20:59
quote:lila01 schreef op 21 juni 2014 @ 20:58:
Nee Hans is nog niet thuis donderdag is de uitspraak maar wel heel goed nieuws!! ga er maandag meer over vertellen
Aha, een cliffhanger! Dat doet ze goed.Tuurlijk, want op zaterdagavond zijn alle instanties gewoon open en rent iedereen op en neer voor mevroi.
Nee Hans is nog niet thuis donderdag is de uitspraak maar wel heel goed nieuws!! ga er maandag meer over vertellen
Aha, een cliffhanger! Dat doet ze goed.Tuurlijk, want op zaterdagavond zijn alle instanties gewoon open en rent iedereen op en neer voor mevroi.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:00
zaterdag 21 juni 2014 om 21:00
quote:lila01 schreef op 21 juni 2014 @ 20:58:
Aha, een cliffhanger! Dat doet ze goed.Clever, Doet GTST ook altijd voor de zomerstop
Aha, een cliffhanger! Dat doet ze goed.Clever, Doet GTST ook altijd voor de zomerstop
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
zaterdag 21 juni 2014 om 21:01
zaterdag 21 juni 2014 om 21:02
quote:impala schreef op zaterdag 21 juni 2014 20:54 Irme:
<i>Yes, SUPER nieuws!! dank voor julie support!
Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben!</i>
30 seconden geleden
Alweer Goed nieuws om 9 uur in de avond zal wel meevallen. Denk niet dat op zaterdag haar advocaat, jz of de rechter haar gebeld hebben .
<i>Yes, SUPER nieuws!! dank voor julie support!
Jullie weten niet hoe dankbaar ik ben!</i>
30 seconden geleden
Alweer Goed nieuws om 9 uur in de avond zal wel meevallen. Denk niet dat op zaterdag haar advocaat, jz of de rechter haar gebeld hebben .
.
quote:
Mooi ! Ik zou niet weten wat ik zonder onze gezinsvoogd moest !
En dat maakt mijn werk nou precies de moeite waard!!!!
Nog fijner zou het voor je zijn als je de gezinsvoogd niet meer nodig hebt!! Want dat is natuurlijk sowieso ons doel: onszelf zo snel mogelijk overbodig maken.
En echt, ik ben alleen maar ontzettend blij als dat lukt. Want dat is tenslotte het ultieme cadeau, ook voor ons!!!
Mooi ! Ik zou niet weten wat ik zonder onze gezinsvoogd moest !
En dat maakt mijn werk nou precies de moeite waard!!!!
Nog fijner zou het voor je zijn als je de gezinsvoogd niet meer nodig hebt!! Want dat is natuurlijk sowieso ons doel: onszelf zo snel mogelijk overbodig maken.
En echt, ik ben alleen maar ontzettend blij als dat lukt. Want dat is tenslotte het ultieme cadeau, ook voor ons!!!
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 20:58:
Ze heeft weer goed nieuws, na twee slechte nieuwtjes. Zo vreselijk voorspelbaar. En natuurlijk niet melden wat het is. Jezus te Fries Knol! Hebben ze nou nog niet door dat ze speelt met de aandacht?
Pardon Jezus te Fries Knol!
* heeft lichtelijk de neiging om motto aan te passen
Ze heeft weer goed nieuws, na twee slechte nieuwtjes. Zo vreselijk voorspelbaar. En natuurlijk niet melden wat het is. Jezus te Fries Knol! Hebben ze nou nog niet door dat ze speelt met de aandacht?
Pardon Jezus te Fries Knol!
* heeft lichtelijk de neiging om motto aan te passen
zaterdag 21 juni 2014 om 21:03
quote:carla69 schreef op 21 juni 2014 @ 20:48:
[...]
Ze roept ook dat ze de ene aangifte na de andere doet. Dat ze ip adressen kan achterhalen op FB en dat ze een privé detective heeft ingeschakeld.
Laten we dat wat ze roept aub niet voor waarheid aannemen.Nee dat doe ik ook niet hoor maar haar "volgers" blijkbaar klakkeloos en het blijft mij gewoon verbazen dat niemand vragen stelt.
[...]
Ze roept ook dat ze de ene aangifte na de andere doet. Dat ze ip adressen kan achterhalen op FB en dat ze een privé detective heeft ingeschakeld.
Laten we dat wat ze roept aub niet voor waarheid aannemen.Nee dat doe ik ook niet hoor maar haar "volgers" blijkbaar klakkeloos en het blijft mij gewoon verbazen dat niemand vragen stelt.
zaterdag 21 juni 2014 om 21:04
quote:diamond-gloss schreef op 21 juni 2014 @ 21:02:
O me got nogantoe
Blijft positief altijd Irme.Vergeet niet ..mediteren...kaarsje aan...contact met je essentie..een zijn met de hogere macht..liefs...het komt goed!!Vrede,love&Light!!!
Vergeet ook niet: Sjakraaz en wierook snuiven
O me got nogantoe
Blijft positief altijd Irme.Vergeet niet ..mediteren...kaarsje aan...contact met je essentie..een zijn met de hogere macht..liefs...het komt goed!!Vrede,love&Light!!!
Vergeet ook niet: Sjakraaz en wierook snuiven