Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 21:17:

(en ik heb ook nog geen één cliënt op internet zien reageren!)Als je zou zeggen dat je dat wel had gezien was dat dan ook niet echt netjes geweest ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 21:16:

Fryskhynder, tuurlijk hebben we het hier wel even over gehad op de werkvloer, als collega's.

Maar ik moet eerlijk bekennen dat nog niet één van mijn cliënten het onderwerp heeft aangesneden.

Niemand.

Toch opvallend eigenlijk!Gelukkig maar, Word er denk je iets van deze hype in de rapportage geplaatst? CQ toegevoegd? , Ivm de veiligheid van het kind? en dat het dan toch zo mee gaat wegen in beoordelingen , Of is dat niet iets wat te verwachten is.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 21:18:

Die steun vader site is niet van irme word door iemand anders beheerd en vader is op de hoogte. Hij was uit de lucht omdat iemand het gerapporteerd had maar is er nu weer. Is volledig afgeschermd zodat niet iedereen lid kan worden en op verzoek van vader wil hij daar geen geruzie en met modder gooien gebeuren. Hoe ik dit weet omdat ik een berichtje ontving toen ik iets op de site had geplaatst van hansjeIk ken de inhoud van het berichtje niet, maar wat zegt dat? Ik ben nog niet overtuigd en blijf achterdochtig. Ben je ook lid geworden van die club?
.
quote:yasmijn schreef op zaterdag 21 juni 2014 21:15 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="fryskhynder in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">fryskhynder schreef op 21 juni 2014 @ 21:14</a>:</b>

[...]

naam staat er bij - ik ben het niet- ik post beslist niks op Feestboek</div></blockquote>Maar dat moet van hier opgepikt zijn Hahaha ik zag hem ook voorbij komen
.
Serre, je vergeet dat de Rechter zich ook baseert op de mening/het onderzoek van de Raad. Of is dat niet wanneer BJZ de MUHP verzoekt als er al een OTS is?
quote:jippie55 schreef op 21 juni 2014 @ 21:18:

[...]

Nee hoor, die staat volgens mij zelfs hier . Paar pagina's terugOh je kan kennelijk niet eens ff naar de wc
.
Lief dankjewel maar ben in hele goede handen, schrik gewoon heel erg van alle uitlatingen over mij/leugens...wat een drama...

een paar seconden geleden · Vind ik leuk · 2

Oooo...echt? Had ze werkelijk verwacht dat héél Nederland achter haar ging staan?
[quote]mwcactus schreef op 21 juni 2014 @ 20:35:

[...]

Ze riep dit al vanaf het moment dat ze aangifte gedaan had. Ze noemt het ook bescherming dat roept een bepaald beeld op (wat ze graag wil denk ik). Het blijft mij verbazen dat niemand daar eens een vraag over stelt, maar ja dat geld eigenlijk voor alles in deze zaak. Ik heb niets gezegd...[/quote]

Op elke kritische vraag geeft ze gewoon geen antwoord.....hetzelfde met yes yes yes eindelijk goed nieuws....geen mens weet wat dat goede nieuws nu was ! helemaal geen goed nieuws waarschijnlijk....maar ach ze heeft weer 300 felicitaties binnengeharkt.....
Ok nu heb ik het ook gehad met JZ hoor. Lees ik net op "help H terug naar zijn moeder" groep het volgende:

het incasseren van bonussen (3% van het salaris) voor het uit huis plaatsen van kinderen

VERSCHRIKKELIJK hé!!! GELD GELD en nog eens GELD! Dat telt, en het belang van het kind niet.

Vind ik leukVind ik leuk · Delen

Mijn rapporten gebruiken om hun zaak hard te maken en denk je dat ik meedeel? Nee natuurlijk niet he! Terwijl ze zonder mij soms niet eens een UHP kunnen doen en dus geen bonus krijgen. Ik kaart dit maandag direct aan!

Hier kun je toch gewoon niet serieus meer op reageren. Denken ze nou echt dat JZ geld oplevert? Het kost bakken met geld, dat ga je niet redden van die l*llige 100 euro die moeder moet betalen.
quote:diamond-gloss schreef op 21 juni 2014 @ 21:18:

[...]

Ik steun je hoor lieverd jij en schultenbrau horen bij elkaar daar mag niets of niemand tussen komen. Exact Niemand mag aan mijn blikje , Ik en blik zijn een, Ik ben zo gehecht aan blik, ik strijd al jaren voor mijn blik. ik laat mij mijn blik niet ontnemen
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Lief dankjewel maar ben in hele goede handen, schrik gewoon heel erg van alle uitlatingen over mij/leugens...wat een drama...

idd, wat een drama heb je ervan gemaakt.

Ps; ik ben het ook niet, degene met de Schultenbrau-post. Al had ik die 'Kiep Kallum' zelf wel hier op Viva gezet.
Oke mensen ik ben er nu best flauw van! Al dat negatieve gepraat over een vader ! Want hoe je het wendt of keert hij is de vader ! Daarnaast heeft hij ook twee andere kindjes ? Denk toch eens aan die kinderen !!! In real life mag je uiteraard best je ongenoegen spuien over een ex partner , na je vrienden of fam maar kom op zeg ! Op social media waar heel Nederland mee kan lezen inclusief kinderen! Als volwassenen kun je best eerlijk zijn naar elkaar en je hart luchten maar naar je kinderen toe is het heel simpel! Papa is lief, mama is lief ! Punt. Wat denk je nou met zijn allen? Dat niet een van de kinderen op school hierdoor gepest zal worden? Gaan jullie nu echt met zijn allen zorgen dat kinderen hun eigen ouders gaan haten? Alsof de strijd die deze twee ouders niet genoeg is om kinderen hun jeugd af te pakken en ze emotioneel te breken! Ik ben zooo kwaad ! Natuurlijk mag je best een keertje je mening geven over je ex op social media mits het netjes blijft en het de kinderen niet treft maar oh mijn god die man wordt hier van alle kanten doodgewenst ! Denk aan zijn kinderen ! In godsnaam! En ga nu niet spuien : dat doet hij ook niet ! Begin bij jezelf !!

3 minuten geleden · Vind ik leuk · 1

Ben benieuwd hoe lang dit blijft staan.
quote:Mopsie41 schreef op 21 juni 2014 @ 21:21:

een paar seconden geleden · Vind ik leuk · 2

Oooo...echt? Had ze werkelijk verwacht dat héél Nederland achter haar ging staan?Ja, daar ben ik van overtuigd. Op haar eigen pagina verwijdert ze het en hoeft ze er niet meer over na te denken. Daar haalde ze al haar energie uit. Ik denk dat het vervalmoment is aangebroken.
quote:Frizz schreef op 21 juni 2014 @ 21:21:

Serre, je vergeet dat de Rechter zich ook baseert op de mening/het onderzoek van de Raad. Of is dat niet wanneer BJZ de MUHP verzoekt als er al een OTS is?

Ik vermoed zo dat de RvdK inmiddels wel weer betrokken is. En naast de voogd etc ook een hele stevige procesregisseur, dit is geen werk dat je aan 1 persoon, een voogd, overlaat.

Heb ik nou trouwens goed begrepen dat het jongetje weer naar een andere instelling gaat? Nummer 3?

Ik vind echt dat vader ook wel in mag grijpen mbt de privacy van ook zijn zoon. Zwaar nalatig.
quote:serre schreef op zaterdag 21 juni 2014 21:17 (en ik heb ook nog geen één cliënt op internet zien reageren!)Gelukkig maar want de mensen die daar soms reageren zijn ook een beetje de weg kwijt
.
Ondertussen hier in Tuckerville (Enschede)

"Calm after the Storm"
Dat ze dan maar lekker vervalt. Ik ben weg. Kan dat mens niet meer luchten of zien.

Zal morgen nog eens komen kijken hier, want dit blijft hilarisch.

Xx fijne avond mensen!
quote:serre schreef op 21 juni 2014 @ 21:02:

[...]

En dat maakt mijn werk nou precies de moeite waard!!!!

Nog fijner zou het voor je zijn als je de gezinsvoogd niet meer nodig hebt!! Want dat is natuurlijk sowieso ons doel: onszelf zo snel mogelijk overbodig maken.

En echt, ik ben alleen maar ontzettend blij als dat lukt. Want dat is tenslotte het ultieme cadeau, ook voor ons!!!

Ná.. in ons geval is dat schier onmogelijk. Echt waar. Kind met zware stoornissen, en een moeder ( niet ik dus, maar bio moeder ) die niet inziet wat hij nodig heeft.

Dus ik hoop eigenlijk dat we tot zijn 18e gebruik mogen maken van JZ ;)
quote:waterval70 schreef op 21 juni 2014 @ 21:25:

[...]

Ik vermoed zo dat de RvdK inmiddels wel weer betrokken is. En naast de voogd etc ook een hele stevige procesregisseur, dit is geen werk dat je aan 1 persoon, een voogd, overlaat.

Heb ik nou trouwens goed begrepen dat het jongetje weer naar een andere instelling gaat? Nummer 3?

Ik vind echt dat vader ook wel in mag grijpen mbt de privacy van ook zijn zoon. Zwaar nalatig.Eens
Niet lullig bedoeld maar het is zaterdag half tien welke instantie brengt er dan nlg goed nieuws naar buiten?

Daar is de kritische noot!
pfff nou voor de tiende keer donderdag uitslag rechter maar heb heel erg goed nieuws gekregen zojuist!! van hogerop
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Borodini_ schreef op 21 juni 2014 @ 21:26:

[...]

Ná.. in ons geval is dat schier onmogelijk. Echt waar. Kind met zware stoornissen, en een moeder ( niet ik dus, maar bio moeder ) die niet inziet wat hij nodig heeft.

Dus ik hoop eigenlijk dat we tot zijn 18e gebruik mogen maken van JZ ;)Bij jou werkt het perfect.
quote:impala schreef op zaterdag 21 juni 2014 21:20 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="isa__88 in "Filmpje uithuisplaatsing deel 3"" class="messagelink">isa__88 schreef op 21 juni 2014 @ 21:18</a>:</b>

Die steun vader site is niet van irme word door iemand anders beheerd en vader is op de hoogte. Hij was uit de lucht omdat iemand het gerapporteerd had maar is er nu weer. Is volledig afgeschermd zodat niet iedereen lid kan worden en op verzoek van vader wil hij daar geen geruzie en met modder gooien gebeuren. Hoe ik dit weet omdat ik een berichtje ontving toen ik iets op de site had geplaatst van hansje</div></blockquote>Ik ken de inhoud van het berichtje niet, maar wat zegt dat? Ik ben nog niet overtuigd en blijf achterdochtig. Ben je ook lid geworden van die club? Ik was even lid geworden om te kijken want was ook benieuwd en stonden nette berichten ook van vader, van zijn account. Dus klopt wel. Ha ook maar 20 leden en was heel netjes en rustig daar. Maar ben er al weg maar moest even lid worden om te kijken
.
quote:mamavk schreef op 21 juni 2014 @ 21:27:

Niet lullig bedoeld maar het is zaterdag half tien welke instantie brengt er dan nlg goed nieuws naar buiten?

Daar is de kritische noot!Is zometeen weer weg. Let maar op. Dat stukje wat ik net hier kopieerde is ook razendsnel verdwenen. Geeft aan dat moeder echt met haar bek bovenop de reacties zit. Ze plaatst uren niks of vaag gedoe, maar hangt hijgend op FB.
Ben ik de eerste?

Van hogerop? Zou ze nu van hogere sferen ook al boodschappen door krijgen? De rest van hogerop is vandaag namelijk thuis want het is zaterdag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven