Bezig voor de eerste - part 2

21-10-2007 13:37 3989 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam:Leef

tijd:Bevallen:Naam:J/M:Sari 1975327 mei '08LaureMMeggie782924 juli '08OlivierJ_Sungirl_2914 aug. '08KayneJAmy803128 aug. '08Merle SophieMTijn252930 sept. '08MerijnJLode263 nov. '08BramJKaatje1981275 jan. '09NickJKusje2511 maart '09AnnabelMSouth2914 juli '09SouthminiMNaam:Leef

tijd:Bezig

sinds:Uitgerekend:Bijzonderheden:Troela468124nov. '0715 nov. Een meisje!! Naam:Leef

tijd:Bezig

sinds:NOD*:Bijzonderheden:Winterdip32aug. '07Bloempje66629febr. '08

* NOD = Niet Ongesteldheids Dag!

Dus de dag waarop je ongesteld moet worden, maar niet wil natuurlijk.
Hey dames!

Dreadlokje, wat lief dat je naar me vroeg, ik lees nog steeds trouw met jullie mee hoor! Ik heb alleen de laatste tijd wat minder gereageerd omdat ik niet telkens met van die dooddoeners wil komen zoals: ik duim voor jullie! en: zet 'm op!

Alhoewel mijn duimen echt overuren draaien voor jullie

Met mij gaat het nog steeds supergoed! Ben deze week alweer 15 weken, de tijd gaat toch best snel. Heb inmiddels de termijnecho en een eerste bezoek aan de verloskundige achter de rug en alles ziet er goed uit.

En Kusje, wat geweldig voor je dat je weer zwanger bent! Van harte meisje, het is je heel erg gegund! Gaat het goed met je?

Nou meiden, dikke knuffel voor jullie!

Liefs Kaatje
hihih had je zusje echt willen zien winter!! geweldige actie! wat een leuk weekend hebben jij en bloempje gehad!

sta er inderdaad heel wat nuchterder in.. ik ga deze maand nog temperaturen en ovulatietesten gebruiken en dan stop ik daar allemaal mee. heb nu een vrij goed beeld van mijn cycles. daarna gaan we alleen nog maar sexen hahaha.

super kaatje dat het zo goed gaat!! 15 weken alweer... gaat snel zeg!
Hey Kaatje, leuk je te lezen hier en fijn om te horen dat alles goed gaat!!!

Bloempje, de kinderkamer zag er uit zoals de kamer nu is, alleen met meer kleur. Ik had de commode naast het raam staan en het bedje aan de andere kant van de kamer. Ook hingen er allemaal leuke spulletjes. Dat was eigenlijk die 'droom' van mij..... het ging er eigenlijk om waar ik de meubels neer zou zetten....... hahahaha!!

Winterdip, als mijn menstruatie uitblijft dan ga ik, denk ik, niet gelijk testen hoor. Want heb wel vaker een wat langere cycles gehad, dus alles is dan nog mogelijk. Heb nog wel 2 testen in huis liggen, geloof ik. Maar ik wacht daar eerst nog even mee. Heb al wel zere ( . )( . ) , maar niet zo erg als anders. Zie het niet als een voorteken hoor, maar het is meer een constatering. Hahahaha!! De kans is het grootste dat ik ongesteld word hè. We zien wel! Ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven hierin.... al is dat soms best lastig.....
hallo allemaal!!

spannende tijden weer hier met die NOD's!!

@Kaatje, wat heerlijk dat alles goed gaat!! Moet een enorme opluchting zijn. Nog maar een paar weekjes en dan voel je je baby ook. Dat lijkt me helemaal fijn!

Hier gaat het wel goed, vandaag een beetje down dat wel: enorm moe en misselijk en zo vreselijk onzeker.... Volgende week dinsdag pas mijn eerste echo en ben zo bang dat het weer niet goed is. Heb nu het idee dat 90% niet goed gaat ipv andersom. Had jij dat ook zo erg??

Nou meiden ook hier een die voor jullie duimt!!

Liefs kusje
Tuurlijk had ik dat ook Kusje! Ik was super-zenuwachtig voor de twee echo's die ik heb gehad en zelfs voor de controle bij de verloskundige vorige week. Maar ik heb me daarna echt voorgenomen om me niet meer zo druk te maken, en nu gaat het beter. We zijn zelfs afgelopen weekend gaan baby-shoppen. (iets wat ik daarvoor niet gedaan heb omdat ik telkens dacht: stel je voor dat het nog mis gaat...) We hebben dan wel niks gekocht, maar da's een ander verhaal

Je moet jezelff echt voor proberen te houden dat de kans vele malen groter is dat het wel goed is dan niet, dus meisje, probeer je niet te druk te maken en als de echo volgende week goed is, ook echt gaan genieten hoor!

En hoe gaat het met Dreadlokje vandaag?

Liefs Kaatje
Winter, ik begon me ook al af te vragen waar je was gebleven! Maar gelukkig gaat het nog goed met je.

Ik moest heel erg lachen Om jou verhaal van je zus in het cafe!!! Ik zag het al helemaal voor me hahahaha!

Kaatje, leuk he die echo! Ik ben laatst met mijn vriendin mee gegaan en vond het heel bijzonder om het hartje ook echt te horen enzo! Helaas geen termijn echo, dus niets op beeld gezien. Maar ik vond het toch heel bijzonder! En leuk dat je lekker bent gaan shoppen, dat geeft je vast meer het idee dat je echt een kindje gaat krijgen!

Kusje, ik kan me zo voorstellen dat je zo onzeker bent… Maar ik hoop dat je met de echt toch wat rust weer kan krijgen, als je ziet dat alles gewoon nog goed gaat. En dan kan een week opeens zoooooo lang ook duren, tot aan die echo… mijn duimen draaien in iedergeval ook voor jou, in de hoop dat alles goed blijft gaan en dat je op een gegeven moment toch ook de rust kan vinden om het vertrouwen er in te krijgen dat het ook bij jou goed kan gaan. En ik hoop dat de week lekker snel voor je zal gaan!

Dreadlok, al meer bekend? Lastig he, dat nuchter blijven… Naar de buiten wereld gaat dat ook uitstekend, maar binnen in me nemen mijn lijf en mijn hoofd elke maand weer een loopje met me… En dan nog proberen er nuchter tegen aan te kijken! Het is ook eigenlijk niet te doen he…

Ik heb overigens nooit zere (.)(.), maar deze keer dus wel zere . . (tepels) da’s behoorlijk irritant moet ik zeggen… Erg makkelijk is om dit weer als een aankondiging te zien… maar zo kan mijn lijf volgens mij elke maand bij mij weer wat nieuws verzinnen! Hahaha! Ik ben echt hopeloos… :(

MAAR, we blijven nuchter!!!! Hihihi!
Kusje en Kaatje, leuk om van jullie te horen. Fijn dat alles goed gaat zeg. Heerlijk lijkt me dat. Kusje, wel vervelend dat jij zo onzeker bent. Ik denk dat ik dat ook zou zijn maar ik hoop wel dat je dat gevoel na de echo van je af kunt schudden en ervan kunt gaan genieten. Meer dan gezond eten, leven en je rust nemen kun je toch niet doen. Probeer op je lichaam te vertrouwen, je bent al een heel eind hoor!

Dreadlokje, nu wordt het weer spannend. We denken aan je!

Bloempje, stom he, dat je iedere keer wat voelt, of denkt te voelen aan je lijf. Ik vind het soms wel een vermoeiend verhaal worden hoor. Merk ook dat ik er wat meer afstand van neem. Nuchter blijven inderdaad.

Weet je, soms denk ik wel eens: Laat maar gewoon! Misschien komt het dan vanzelf wel een keer. Er zijn toch ook vrouwen die ver in hun 30e of zelfs na hun 40e voor het eerst moeder worden. Kijk maar naar Nicole Kidman. Toen ik vorig jaar zwanger bleek was ik er helemaal niet mee bezig geweest. Ik was ook al ruim een week overtijd toen ik me ineens realiseerde dat ik misschien wel eens een zwangerschapstest kon doen. Stom he? En nu ben je in de weer met ovulatietesten enzo... gebeurt er niks! Zou het dan echt waar zijn, wat mensen soms zeggen: Je moet er niet teveel mee bezig zijn?

Maar goed, ik heb er vertrouwen in dat ik ooit een keer moeder word dus alle zere borsten, vermoeidheden en vlaagjes van misselijkheid rond mijn naderende menstruatiedatum probeer ik maar te negeren. Als het zo is, dan zal zich dat vanzelf wel uitwijzen.

Kortom, geduld, draaiende duimen en meer valt er helaas niet aan te doen. Zucht. En in de tussentijd gewoon lekker stappen en plezier maken (en sigaretjes op de grond roken hahahaha, grappig he?)

Troela, voor jou dus ook de laatste ronde met de testen? Hier ook hoor (denk ik). Heb redelijk mijn cyclus in beeld. Alleen temperaturen heb ik nooit gedaan. Lijkt me zo´n gedoe. Merk je dat jouw testen en temperatuurcurve gelijk opgaan? Is natuurlijk wel een goede manier om de werking van die testen te controleren (en de werking van je lijf, andersom )

xxx

winterdip
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
dread, we zijn benieuwd!!!!

kusje, ik sluit me helemaal aan bij winter en bloem.. ik snap je onzekerheid wel hoor!! maar ik hoop ook echt dat dat na je echo helemaal over is. en ik weet zeker dat het nu helemaal goed gaat komen! en daarbij, het kan altijd fout gaan.. niet alleen in de eerste 12 weken. niet om je nu helemaal down te maken hoor, maar meer om te zeggen dat je er niet van uit moet gaan anders kun je helemaal niet genieten van je zwangerschap! en dat moet je juist wel doen!!! het lijkt me zo mooi! en denk dan ook maar dat er hier 4 meiden zijn die eigenlijk wel een beetje jaloers op je zijn haha.

tsja, bloempje.. die zere tepels had ik dus ook! vanaf mijn eisprong(ook nog nooit gehad!) tot ik ongesteld werd. erg vervelend idd.. misschien is het wel een voorteken, maar zoals je ziet hoeft dat niet altijd. beetje jammer!

ik vind dat temperaturen op zich niet erg om te doen, vind het stiekem zelfs leuk hahaha. ben nu alles in grafieken aan het zetten en dat vind ik heerlijk om te doen hahah!! ja, ik heb wiskunde ook altijd leuk gevonden dus vandaar.. op zich komt het wel overeen met de testen alleen heb ik gelezen dat als na je eisprong je temp. 3 dagen stijgt dat je eitje dan pas daadwerkelijk gesprongen is. en bij mij is het geval dat mijn temp. 2 dagen stijgt, 1 dag zakt en daarna weer stijgt. dus of ik nou een eisprong heb? geen idee.. en ovulatietesten meten dat hormoon dat je rond die tijd in je lijf hebt, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan ook echt een eisprong hebt. ach ja, dat temperaturen doe ik ook alleen maar om dan eventueel iets aan de huisarts te laten zien.

zo dat was weer een ellenlang verhaal! ooww ben zo benieuwd naar dread!!!!!!
hallo lieve meiden!

Enorm bedankt voor jullie opbeurende woorden! Echt super lief! Kreeg er spontaan een beetje zelfvertrouwen van, nu maar proberen vast te houden.

Goed dat je bent gaan babyshoppen Kaatje, lekker van gaan genieten. Mijn moeder en zus (nu 7,5 maand zwanger) willen perse dat we volgende week woensdag een babykleertje gaan kopen als de echo goed is. Als het hartje klopt ben ik alweer een belangrijke stap verder dan de vorige keer en dat moeten we dan vieren vinden ze!

Maar ik herken jullie kwaaltjes- gezoek enorm! Had dat zelf ook zo vreselijk, zeker de afgelopen maanden wist ik hoe het voelde om zwanger te zijn en dan voel je alleen maar meer. maar voor mijn miskraam ook hoor. En dan juist als ik er niet mee bezig ben de week voor mijn menstruatie ben ik zwanger. Achteraf had ik wel een o ja moment. Vooral dat ik geen zin meer had in koffie, daar merkt mijn zus het ook altijd aan. En de moeheid en steken in mijn borsten.

O ik gun het jullie allemaal zo enorm!

Zet hem op allemaal!!!

Liefs kusje
Hey meiden!!!

Wat een lange verhalen weer, gezellig en leuk om te lezen!!

Dreadje is nog niet ongesteld geworden, maar moet zeggen, dat kan heel erg goed, heb nu mijn cycles berekend op 28 dagen en heb al wel eens een langere cycles gehad (langste was zo'n 38 dagen.... maar dat was eenmalig, weten jullie nog). Dus hou het er maar op dat ik deze week mijn NOD ergens heb, we zien het vanzelf wel. Heb wel zin om al te testen, maar dat slaat nergens op.... zit mezelf daar een beetje mee gek te maken. Moet mezelf in toom houden en gewoon rustig af blijven wachten. Verder zijn de dagen hetzelfde als anders, dus gewoon lekker doorgaan. Hahaha!!

Vriend is er ook mee bezig, steeds meer. Nu vroeg hij, toen ik uit werk kwam, of ik al ongesteld was geworden en zijn ogen begonnen een beetje te stralen toen ik zei dat dat nog niet het geval was. Hahahahaha!! Ook hij wordt een beetje een muts!

Kusje, komt allemaal wel goed joh!! Maak je maar niet te veel zorgen, alhoewel ik me dat best een beetje voor kan stellen. voor jou!!
Getver Dreadlokje, een cyclus van 38 dagen... pffff... dat is ook killing hoor. Ik hoop dat dit een cyclus wordt van 40 weken

Inderdaad lekker doorgaan. Nog een paar daagjes aankijken. Maar goed, als je overtijd bent, ben je overtijd. Dus als je zwanger zou zijn zou dat binnenkort wel aangetoond moeten kunnen worden. Dus, ook niet al te lang wachten hoor (je hebt toch je forumvriendinnetjes om op de hoogte te houden )

Leuk dat je vriend ook zo meeleeft. Doet die van mij ook als ik tegen mijn menstruatiedatum aanzit. Helaas is hij niet altijd zo medewerkend tijdens de dagen dat het moet. Zeg ik: `Vanaf volgende week om de dag, een week lang!` Zegt hij: ´Ja, dahaag! Je kan toch zo´n ovulatietest halen! Dan weten we het precies.´

Zucht. Had ik maar een vent met een hoger libido. Iedere keer weer datzelfde ge-emmer om gewoon een paar keer flink seks te hebben. Alsof dat zo´n straf is! Maar goed, volgens mij moet ik maar accepteren dat we al erg lang samen zijn en we (hij) een dagje ouder worden.

Anyhow, genoeg geklaagd, ik begin morgen weer met ovulatietesten. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (of kans, in mijn geval... )

Fijne avond meiden!

xxx
Hey hey meiden

Ik lees nog trouw mee kijk elke dag wel ff of er nieuwe berichten zijn.Maar ik heb zelf weinig te melden alles wordt wel gezegd wat ik ook zou zeggen.Hier is alles goed.Nog een paar weekjes.
Hey Sungirl! Ja voor jou gaat het nu heel hard he! Je buik zal nu vast wel heel flink zijn! heb je ook van die leuke buikbanden? Ik vind ze zo gaaf, maar zonder zwanger-buikje staat het echt niet hihihi!

En de baby kamer al klaar? Alles voor het ziekenhuis al in de tas? Of ga je thuis bevallen??? (ben niet nieuwsgierig...)

Hey Winter, je moet ook niet aankondigen dat jullie het zovaak gaan doen de volgende week... Jullie moeten het gewoon doen! As ik het vantevoren aankondig, dan hoeft die van mij ook niet meer. (gevoellig voor een "moetje", hiihi!) Ik hou wel de regie, maar dat hoeft hij niet te weten. En af en toe wat extra verleiden he

Maar als hij echt een laag libido heeft, dan voel ik met je mee. Ik heb zelf een paar jaar gezeten met weinig tot geen libido (bleek achteraf van "de pil" te komen) en dat is echt geen lolletje...

Dread, laat het maar lekker op je af komen hoor. Maar hou ons wel op de hoogte he!!! Ach en als je over een weekje nog niets hebt, kan je altijd nog testen. Want die testen industrie loopt toch wel goed met al die ongeduldige dames! (inclusief mijzelf hoor!!!) hahaha!

Kusje, gezellig dat je samen met je zus zwanger bent! Hebben jullie zo ook veel aan elkaar? Of valt dat wel mee? Het is maar net hoe je samen altijd geweest bent natuurlijk...

En grappig dat jullie dat allebei hebben met de koffie! Zie je volgens mij wel vaker dat vrouwelijke familie leden een beetje hetzelfde hebben met zwanger zijn. En da's mooi voor mij, want zowel mijn moeder als mijn zus zijn hun hele zwangerschap geen dat misselijk geweest en beide vinden het de fijnste periode! Mijn ma (altijd al reuma gehad) had zelfs van de reuma een heel stuk minder last, dus moet een geweldige tijd zijn

Troela, ik moet zeggen dat het mij ook leuk lijkt om alles zo in een grafiekje bij te kunnen houden, ik heb alleen de dicipline niet om er elke dag mijn wekker voor te zetten! Dus dat systeem is niet voor mij gemaakt. Maar wat je vertelde over het wel of geen eisprong, dat wist ik niet joh... Dus het is echt moeilijk te peilen of je nou wel of geen eisprong hebt...
Dreadje is vanmorgen ook ongesteld geworden. Vriend vond het ook èrg jammer, maar hij kondigde een sex-marathon aan voor aankomende cycles!! Ben benieuwd! Hihi!!
He Dread, shit weer. Maar het begint een beetje te wennen vind je niet? Althans, soms hoor je dat vrouwen iedere maand meer teleurgesteld zijn maar bij is dat persoonlijk steeds minder. Nog een paar keer en dan hoef ik helemaal geen kinderen meer hahahaha!

Volgende ronde dan maar weer. Gelukkig geen cyclus van 38 dagen, dat scheelt weer.

Sun, daar is ze weer! Heerlijk joh, dat het allemaal zo goed gaat met jou en je jongen. En geen nieuws is goed nieuws! Wel leuk dat je je af en toe nog even meldt! Jij bent en blijft er ook eentje van het eerste uur

Bloempje, tja dat libido... Daar heb ik het wel eens eerder over gehad met de meiden hier. Van mij hoeft het ook geen drie keer per week hoor. Maar iets vaker mag wel. Maar vriend heeft er al een poosje gewoon niet zoveel behoefte aan. Af en toe wel, zo´n heel spontane actie. Maar van de frequentie hoef ik niet veel te verwachten. En hij zegt ook altijd: Laat het even weten wanneer je weer ´in die periode´ zit. Dus dat doe ik dan maar. Hij staat wel altijd paraat hoor, op de dag dat de ovulatietest: GO zegt. En vaak ook nog wel een keer de dag daarna. Maar dan is hij er weer even klaar mee. En dat vind ik echt wel jammer. Ergens ben ik ook bang dat deze libidodip niet meer weggaat. Dat ik een leven tegemoet ga met weinig sex. En dat toekomstbeeld probeer ik dan maar snel te verdringen want ik ben pas 31. Moet er niet aan denken dat dit het dan is voor de rest van ons gezamelijke leven.

We zien wel.

xxx

winterdip
Wat betreft mijn cylces van 38 dagen, weten jullie dat nog dat ik toen een week overtijd was? En maar testen en testen, bah! Telkens maar negatief, terwijl toch iedereen onderhand dacht dat ik zwanger was. Hahaha!!

Winterdip, ik ben ook niet iedere maand meer teleurgesteld, ik probeer te blijven relativeren, anders maak ik mijzelf gek. De kansen zijn nou eenmaal niet zo groot en dan moet je ook nog een beetje geluk hebben dus, naast dat je sex hebt rond je meest vruchtbare dagen. Dat geluk heb ik nog niet gehad, maar hoop dat dat wel een keer gaat gebeuren.

Ik heb trouwens al heel lang september in mijn hoofd, weet ook niet waarom. De tijd zal het leren! :-)
anoniem_26879 wijzigde dit bericht op 09-07-2008 12:31
Reden: tiepvout
% gewijzigd
Ja, inderdaad Dread. Geluk, dat is het. Vreemd alleen wel dat je met een positieve ovulatietest toch die goede dagen zou moeten hebben. En toch lukt het niet. Maar we gaan gewoon door.

Ik weet nog dat je overtijd was en steeds bleef testen. Waardeloos. Wat kunnen een paar dagen dan lang duren he?

September... wie weet! Dan wordt het een juni-kindje. Dat is leuk!

Ik hoop dat je voorgevoel je niet in de steek laat.
thanx voor het houden aan je "meldings plicht" dread

Maar idd jammer dat dit niet jou ronde was...

maar jullie gaan dus deze rond voor de sex marathon! hihihi! Ik zou dan maar alvast wat voorslapen als ik jou was! hihihi!

Enne, zou wel bijzonder zijn als je met september gelijk zou hebben!

Winter, balen joh van dat libido... Is er ook een oorzaak bekend? (als je het niet wil zeggen mag hoor...) Enne, laat hem ander lekker veel chocolade en oesters eten op "de" dagen! hihihi

Maar ik snap dat je het er best zwaar mee hebt... Gelukkig dat hij er wel open voor staat om het op die dagen dan wel te doen...
he jammer dread!!! maar we gaan dus (bijna) allemaal aan een marathon beginnen deze maand hahaha.. dan moet het toch wel goed komen zou je zeggen! zou wel gaaf zijn als het echt september is, dan heb je een geweldige intuitie!!!

hihih winter, als ik samen met jouw vriend zou leven dan hadden we een sexloze relatie. mijn libido is net zo hoog(oftewel laag). maar ik wil toch vanavond of morgen echt aan die marathon beginnen dus ik zal zin moeten maken hahaha. en een tip voor je, spring er gewoon bovenop!! en dan net zo lang door blijven gaan tot hij wilt..

bloempje, ben je nog niet doodmoe? over 11 dagen is het alweer 20 juli. wat gaat dat snel zeg!

kusje, ben blij dat het je goed deed al die woorden van ons! probeer echt dat gevoel vast te houden.. succes meid!!!

en sungirl, voor jou is het helemaal spannend natuurlijk! nog een week of 5.. ben je die dikke buik nog niet zat?

ps het schema moet zeker nog aangepast worden? we kunnen het ook gewoon zo laten en ons laten verrassen!! dat we ineens denken: oh ja, ik moest vorige week ongesteld worden!!
Bloempje, oorzaak bekend? Pfff... gewoon niet zoveel behoefte meer aan. Misschien leeftijd? Feit dat we al zo´n tien jaar samen zijn? Misschien vindt hij me niet meer aantrekkelijk? Nee hoor, dat laatste bestrijdt hij ten stelligste. En dat geloof ik ook want ik ben een hartstikke lekker wijf Toen ik zaterdag in de stad rondhuppelde had ik er zeker tien mee naar huis kunnen nemen als ik had gewild. Goed voor mijn ego, maar dat verandert niets aan zijn sexdrive. Maar het hoeft van hem gewoon allemaal niet meer zo heel vaak. Het is niet zo dat het niet functioneert ofzo. Gelukkig. Maar ik word er wel eens een beetje moedeloos van hoor. En oesters lust hij niet. (Ik ook niet trouwens).

En Troela, als jij met mijn vriend zou samenleven zou het vast vrij seksloos zijn, hij kan namelijk je vader zijn qua leeftijd hahahaha!

En wat betreft dat schema aanpassen, ik geloof er niks van dat jij jouw menstruatiedatum vergeet als het niet correct in het schema staat hahahaha!
hahaha nee dat vergeet ik zeker niet!! maar misschien ook wel! en dan zou het wel heel leuk zijn als je ineens bedenkt dat je vorige week al ongesteld moest worden hahaha.

tsja, hij had misschien mijn vader kunnen zijn(alleen die van mij is 56) maar ik val wel op oudere mannen dus het had zomaar zo kunnen zijn..

nou jaahh!!! waar hebben we het nu weer over hahaha. partnerruil dan maar? mijn man is van jouw leeftijd en qua libido ook meer op jouw niveau dan op mijn niveau.. hihihi nu gaan we wel erg rare praat doen he troela!!

je bent een lekker wijf, dat pluspunt heb je al!! en dan gooi je je blonde(jaja ik weet nog dat je blond bent) haren nog eens los en gaan met die banaan!

maar nu even serieus.. ik snap best dat je er moedeloos van word hoor! maar je kunt er helaas zo weinig aan doen. in ieder geval wil hij wel gewoon zijn best doen rond je eisprong en dat is toch het belangrijkste? vind ik wel heel lief van hem want hij doet dat dan waarschijnlijk echt voor jou! en dat is nou echte liefde... *zwijmel*
he, wat is het lekker druk vandaag hier! net nu ik een super saaie werkdag heb! heerlijk zo beetje sneaky forummen in de baas zn tijd

Maarja, vandaag is t gewoon super rustig, daar kan ik ook niets aan doen...

Troela, bloempje was zeker moe na de marathon! we hebben het vrijdag voor t laatst gedaan zelfs, terwijl de bedoeling was om t voor de zekerheid ook nog op zondag of maandag te doen... Maar we zijn misschien iets te vroeg met de marathon begonnen waardoor we te vroeg zijn afgehaakt (en op zondag was een festival, ziet de beste dag hiervoor)

En nog 11 dagen idd, wie weet... Als die jongens het lang hebben volgehouden is er wel een kansje... Maar ik ben bang dat we te vroeg hebben afgehaakt. Maar we zien wel!

Enne ik denk dat niemand zn NOD vergeet! hier hahaha! Maar t is wel leuk om van anderen te zien, daar is het meer voor denk ik.

Winter, geen echte oorzaak is altijd het lastigste he... Maar chocolade lust hij toch wel? Maak je een lekker chocolade taartje voor hem! hihihi!

En ik zou toch kijken of er geen dingen zijn die het bij hem toch triggeren.. en idd, gewoon er op springen, dan wordt hij vanzelf toch wel warm???
jee troela & winter aan de ruil! hihihihi
zo gezellig zeg!!! jammer dat ik niet in de baas zijn tijd kan internetten.. wij hebben helemaal geen internet op het werk! oh jawel toch, maar we kunnen enkel op de site van onze supermarkt.

dus de marathon zit er alweer op? dan gaan we weer duimen!! pff het wordt daarom echt wel weer eens tijd voor goed nieuws hier hoor!!!
ondanks de vervroegde stop vind ik wel dat we er hard voor hebben gewerkt en ons best hebben gedaan!

Helaas geeft dat nogsteeds geen enkele garantie

Dat weten jullie maar al te goed!

maar alleen op de site van de supermarkt? mag je dan de hele dag boodschappen bestellen????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven