Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Dat dus, Mwcactus. Ik zie het vooralsnog somber in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 18:55:

Dat dus, Mwcactus. Ik zie het vooralsnog somber in.Ik ook en doorgedraaid was ze al he?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Vanavond wordt een rustige avond. Finally. Morgen kan het weer anders zijn. Let's hope so!
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 18:57:

[...]

Ik ook en doorgedraaid was ze al he?Maar als zij nu totale afstand zou nemen van FB, en haar hoofd dus wat minder vol zit/minder gevoed wordt door allerlei aantijgingen, dan heb je kans dat het wat stabieler wordt.
Zolang I haar eigen FB nog openbaar heeft, zie ik 't niet als een meerwaarde. Dan blijft de ellende op haar af komen en krijgt ze alsnog geen rust.
Ik geloof dit ook niet hoor. Ze "liked" nog van alles, en eigen facebook staat nog openbaar.

Ik hoop het wel...maar ik geloof er nog niet veel van.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
....
Waren N de B en moeder al bevriend voor dit geheel? Waarom in hemelsnaam nu pas ingrijpen dan?

Heeft P Paay trouwens ooit nog gereageerd na haar eerste oproep op te komen voor H en dat JZ dom is? Dat bericht kwam ik tegen op de pagina van N de B vandaar dat ik het me afvroeg. Ik vond het nogal opmerkelijk en misschien "een beetje dom" met de naam van de organisatie erbij.
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 19:04:

Waren N de B en moeder al bevriend voor dit geheel? Waarom in hemelsnaam nu pas ingrijpen dan?

Heeft P Paay trouwens ooit nog gereageerd na haar eerste oproep op te komen voor H en dat JZ dom is? Dat bericht kwam ik tegen op de pagina van N de B vandaar dat ik het me afvroeg. Ik vond het nogal opmerkelijk en misschien "een beetje dom" met de naam van de organisatie erbij.Ik las het ook net en wat ontzettend stom, om als BNer, je er mee te gaan bemoeien en te gaan roeptoeteren.
quote:Firene schreef op 22 juni 2014 @ 18:47:

Ik kom niet meer op de facebookpagina's, ik word er treurig van. Ik lees hier wel af en toe mee, dan worden de trieste uitspraken in elk geval nog door wat intelligentie gecompenseerd. Ik wist écht niet dat dit bestond.Serieus niet? Het is in de laagste sociale klasse waar dit soort uitingen worden gedaan. De undesirables, plebs, proleten, de tokkies, nooit van gehoord dan? Als ik in de positie van I. zou verkeren zou ik toch niet wensen dat ik met "dit slag volk" te maken moest hebben om enige steun te krijgen. Ik vind dat ze zich erg verlaagt, had ik echt niet van haar gedacht. Heel ordinair en zonder klasse.
Volgens mij niet Mwcactus. Ik denk dat PP het wel interessant vond om even van zich te laten horen. Niet dat ze zich daadwerkelijk inzet ofzo.
En zoals ik het lees zijn NdB en haar vader helemaal niet gebrouilleerd. Ze schrijft dat ze van hem houdt, met foto.
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 18:59:

[...]

Maar als zij nu totale afstand zou nemen van FB, en haar hoofd dus wat minder vol zit/minder gevoed wordt door allerlei aantijgingen, dan heb je kans dat het wat stabieler wordt.laten we hopen dat Nicole haar flink aan de pammetjes heeft en haar de telefoon ,tablet en laptop heeft afgenomen - maar dat geloof ik niet zo-, zo lang haar FB openbaar is? en de reacties niet uitgeschakeld, zien we haar w.s snel weer , Ik hoop dat ze nu de eerste dagen eens niets doet op social media
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 19:04:

Heeft P Paay trouwens ooit nog gereageerd na haar eerste oproep op te komen voor H en dat JZ dom is? Dat bericht kwam ik tegen op de pagina van N de B vandaar dat ik het me afvroeg. Ik vond het nogal opmerkelijk en misschien "een beetje dom" met de naam van de organisatie erbij.Nee niks weer van gehoord
Erg dat die kleine jongen voorlopig de straat niet op kan
anoniem_202448 wijzigde dit bericht op 22-06-2014 19:15
Reden: Woordje vergeten
% gewijzigd
quote:Julus schreef op 22 juni 2014 @ 19:08:

En zoals ik het lees zijn NdB en haar vader helemaal niet gebrouilleerd. Ze schrijft dat ze van hem houdt, met foto.Zal wel meevallen hoort in categorie Story en weekend en dat soort achterklap blaadjes
quote:netniet schreef op 22 juni 2014 @ 19:06:

[...]

Serieus niet? Het is in de laagste sociale klasse waar dit soort uitingen worden gedaan. De undesirables, plebs, proleten, de tokkies, nooit van gehoord dan? Als ik in de positie van I. zou verkeren zou ik toch niet wensen dat ik met "dit slag volk" te maken moest hebben om enige steun te krijgen. Ik vind dat ze zich erg verlaagt, had ik echt niet van haar gedacht. Heel ordinair en zonder klasse.Ja natuurlijk heb ik daarvan gehoord, maar dat je zó'n plaat voor je hoofd kunt hebben en je zo belachelijk kunt gedragen, nee dat wist ik niet. En of I zich verlaagt tot dit slag volk, dat weet ik niet, misschien hoort ze er wel gewoon bij. Want hoe bedoel je dat je dat niet van haar gedacht had? Ken je haar dan?
quote:mwcactus schreef op 22 juni 2014 @ 17:38:

Ik zit hier met afgrijzen naar te kijken. Hoe vreselijk ze zich ook gedraagt ik denk dat het echt handelen uit blinde paniek en wanhoop is. Ik denk dat ze echt dacht dat ze de situatie in de hand had en dat ze nu alles in handen had om van haar ex en JZ af te komen. Dat haar kind echt uit huis gehaald zou worden had ze denk ik echt niet voorzien. In het filmpje van de UHP vraagt ze ook of er dan geen zitting hoeft te zijn. Er is blijkbaar kenbaar gemaakt dat UHP een mogelijkheid was maar ik denk dat ze dacht met de videobeelden genoeg bewijs te hebben om haar gelijk te halen bij een zitting. Dat ook zonder medeweten van ouders een zitting plaats kan vinden wist ze blijkbaar niet. Ze heeft zichzelf (en haar kind) er daarom ook niet op voorbereid.

Schijnbaar heeft ze niemand in haar leven die haar op een goede manier op kan vangen en zoekt ze steun op FB. Steun zoeken is op zich een normale reactie voor iemand in haar situatie en geen slechte manier van coping alleen pakt het nu heel rot voor haar en haar kind uit. Dat vind ik toch eigenlijk best triest.

Hoe kan ze dan een foto maken van een geboeide H.

Ook ontzettend weird trouwens...

Schat, we gaan een paar fotootjes maken van je!

Oh leuk mam, wat moet ik aan ?

Doe je truitje uit en dan doe ik het touw om je polsen

Waarvoor is dat, mama ?

En wat antwoord je dan als moeder ? We spelen indiaantje en cowboytje of vertel je die knul dat BJZ hem mss weg gaat halen ?
ze heeft nu Karakter getuigen schijnbaar ( op Hulp aan pagina)
quote:Firene schreef op 22 juni 2014 @ 19:27:

[...]

Ja natuurlijk heb ik daarvan gehoord, maar dat je zó'n plaat voor je hoofd kunt hebben en je zo belachelijk kunt gedragen, nee dat wist ik niet. En of I zich verlaagt tot dit slag volk, dat weet ik niet, misschien hoort ze er wel gewoon bij. Want hoe bedoel je dat je dat niet van haar gedacht had? Ken je haar dan?

Ik snap wel wat je bedoelt.

Alle stereotypen waar ik ooit van gehoord heb komen op die FB.

Ik heb nog nooit zoveel spelfouten (en ik ben al slecht in Nederlandse taal) gezien op 1 website.

En de gedachtengang van die mensen is te bedroevend voor woorden.

Ik snap niet eens dat mensen zulke gedachten kunnen hebben.
CvdPvH : Flikker die K er aub af.....wat een draak zeg!

5 · 4 hours ago

AvdP: Jaloerse K, misselijke kut

4 · 3 hours ago

Twee van de reacties op een kritisch persoon.
quote:netniet schreef op 22 juni 2014 @ 19:06:

[...]

Serieus niet? Het is in de laagste sociale klasse waar dit soort uitingen worden gedaan. De undesirables, plebs, proleten, de tokkies, nooit van gehoord dan? Als ik in de positie van I. zou verkeren zou ik toch niet wensen dat ik met "dit slag volk" te maken moest hebben om enige steun te krijgen. Ik vind dat ze zich erg verlaagt, had ik echt niet van haar gedacht. Heel ordinair en zonder klasse.Ik wist wel dat het bestond (duh...), maar toch niet dat het er zóveel waren. Die duizenden volgers moeten nog maar het topje van een ijsberg zijn.
.
Op haar facebook wordt er gewoon nog geplaatst hoor!!

En wat voor nieuws..

In het kort: Ze is echt geen "Golddigger"
quote:Scamp schreef op 22 juni 2014 @ 19:29:

[...]

Ik snap wel wat je bedoelt.

Alle stereotypen waar ik ooit van gehoord heb komen op die FB.

Ik heb nog nooit zoveel spelfouten (en ik ben al slecht in Nederlandse taal) gezien op 1 website.

En de gedachtengang van die mensen is te bedroevend voor woorden.

Ik snap niet eens dat mensen zulke gedachten kunnen hebben.

Met een bepaalde gedachtewereld hebben is niets mis mee. Gedachten zijn vrij. Het uiten, en het eventuele naar handelen is het enge.

Ik hou het erop dat mensen die hun kinderen kwijt zijn, al dan niet terecht, tot in het diepst van hun ziel geraakt zijn en dit nu op deze manier kunnen uiten.

Met andere bepaalde high profile gebeurtenissen (zwarte piet discussie) komt er een massa aan woede los, waarbij je denkt, dat is toch niet normaal, alsof het om een levensnoodzaak gaat.

Van een kant is het goed dat woede (binnen bepaalde grenzen) geventileerd kan worden op het internet. Zo heeft iedereen een stem, en er kan deels verscholen worden (het is maar internet) achter een persona.

Lucht krijgen. De mensen die daadwerkelijk in actie komen zijn minimaal (en dan nog alleen als ze te maken hebben met het onderwerp) kijk maar naar de demonstratie. En ondanks dat deze mensen veel roepen, hebben ze wel allemaal zelfpreservatie hoog staan en zullen ze niet hun eigen ruiten in gaan gooien zoals I dat doet, voor iemand die ze niet kennen.
Pff ik kan jullie niet bij houden dames zijn ook nog mensen die werken in het weekend! Iemand een update?

Ben namelijk geblocked door Irme op fb😳 Oh ja en ze ging ook nog aangifte tegen mij doen! Moet het dus van jullie updates hebben..

Kan ik vast mij. Klapstoeltje flesje prosecco en zak chips klaarzetten?? Kom maar op dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven