Entertainment alle pijlers

Brazilie 2014

12-06-2014 21:03 3429 berichten
Is er al een topic? (Ik kan het mobiel niet vinden)

Of gaan we hier kletsen?
Zo ben ik weer. Gisteren was een rukdag qua poule voor mij, maar 1 wedstrijd enigszins voorspeld. De andere 2 totaal verkeerd, dus was gezakt naar 31.000e zoveel plek. Gelukkig de wedstrijd van 18.00 uur vandaag goed voorspeld en meteen 10 puntjes erbij, sta nu iets van 24.000e zoveel.

Deze wedstrijd heb ik gelijkspel voorspeld 1-1, jullie?

Opvallend rustig bij mijn buurtjes terwijl toch echt vanavond VS speelt. Misschien te laat? Dat zou ook nog kunnen. In ieder geval wel relaxt dat het wat rustiger is, ze staan hier bekend om geluidsoverlast met feestjes.

Iedereen al zin in morgen? Ik merk dat ik het minder spannend vind, gewoon omdat we al geplaatst zijn. Misschien als de wedstrijd daadwerkelijk begint dat het gevoel anders wordt.
Zuid korea wordt ingemaakt door Algerije!
Ojee Pompiedoe, je gaat weer door de 30.000 barrière vanavond..
Ik vind het prima hoor. Ik had dit WK mijn zinnen gezet op Afrika, dussss .
Stom gezicht ook, die geblondeerde Koreaantjes. Wat is er mis met zwart haar?
Zucht, zo kom ik nooit onder de 20.000! Vind het wel een heerlijk WK. Het doet er niet meer toe of je nou wel of niet een 'groot' voetballand bent er wordt gespeeld op karakter lijkt het wel ( en retemoeilijk in te schatten, blijkt wel )
Alle reacties Link kopieren
Algerije

We zijn gauw teruggekeerd, klein beeetje aangeschoten.... om de rest thuis te zien.Leuke pot! Op naar de 5. Als ze maar niet hun kop verliezen.

In '98 wk kwamen de Roemenen allemaal geblondeerd het veld op (geen gezicht bij die koppen en wenkbrauwen) na een of andere weddenschap met hun coach ....
Ik vind het mannelijk schoon echt van een prutniveau dit jaar; al zag ik gister wel een lekkere Argentijn.
Ik heb er ook wel pleizier in .

Zelfs man is om: "zit ik hier nou werkelijk al dagen voetbal te kijken? Ik ben van mijn geloof gevallen!" En tussen de wedstrijden door vermaken we ons kostelijk met kansberekeningen. Dit vind ik ook echt de leukste fase van zo'n WK, als je lekker kunt gaan uitrekenen wie er nog door kunnen en wie niet. Wat dat betreft is poule B maar een saaie boel.
quote:StoraHuntur schreef op 22 juni 2014 @ 22:04:

Ik vind het mannelijk schoon echt van een prutniveau dit jaar; al zag ik gister wel een lekkere Argentijn.Ik vind voetballers eerlijk gezegd nooit zo erg mooi. Alleen Gullit vond ik wel lekker, in zijn tijd.
Morgen op mijn laptop zal ik wat mannen plakken, weet niet hoe dat moet op de iPad.
Qua uiterlijk heb ik nog geen mooie man gezien, alhoewel ik wel een leuke Spanjaard heb gezien.

Qua karakter vind ik Pirlo zo'n geweldige man! Zo ontzettend niet oppervlakkig. Voetbal is niet zijn identiteit, geweldig vind ik dat. Ennuh Joachim Low vind ik knap, maar zo jammer dat hij uit zijn neus eet dan hoeft het niet meer van mij, maar dat had ik al een keer gezegd
Joachim Low, is dat die snotconsumerende Duitse coach? Brrrr. En dat niet alleen vanwege zijn eetgewoonten .
Yep . Tja als je Gullit leuk vindt in zijn hoogtijdagen dan is Low totaal iets anders
Ja gadverdamme die neusgravert
Ik kan geen plaatjes plakken maar ik vind onze "eigen" Daryl Janmaat best het aanzien waard
Hummm kans op gelijkspel wordt zo kleiner, niet?
Wat een vechters die koreanen.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Wow! Wat een superwedstrijd! Hier zijn we gesloopt maar tevreden ...

De volgende sla ik over, morgen vroeg op. Mooie dromen iedereen.
Ik ga ook overslaan denk ik, ben toch wel erg moe en wil morgen natuurlijk fris en fruitig voor Oranje klaar staan. Slaap lekker!
The Star Spangled Banner
Helemaal geweldig voor Belgie. Eerst dacht ik dat ik niet kon kijken want ik moest de helft nog van mijn moestuin in orde maken, maar bedacht mij opeens dat het best ging op de laptop met verlengsnoer. Gewoon op nos.nl gezet en beeldscherm groot.

En nu ben ik vreselijk moe maar niet dat ik nog kan slapen. Dus misschien met laptop even in bed kijken.

Spannend morgen he.

Dit is pas het eerste jaar dat ik kijk maar ik vind het programma VI Oranje zo grappig. Jammer dat er vanuit dat programma geen presentator bij de wedstrijden is.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Werkte nos wel bij jou MV? Ik loop telkens vast met wifi en zo geen zin om een snoertje in te pluggen.
Ik ben ook helemaal blij voor België, gun het ze echt. Nu ben ik voor de Verenigde Staten. Heb sowieso echt helemaal niets met Portugal.

VI Oranje is inderdaad leuk! En als extra dimensie Sierd de Vos, hahaha! Vind de reguliere afleveringen van VI ook heel erg leuk. Die worden hier altijd gekeken.
ooh nu werkt het. al een doelpunt voor porto? Oei dat had ik niet verwacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven