Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Jij moet je grote muil houden als je niet eens een vraag normaal kan beantwoorden. Ik vraag je iets in het algemeen. Domwief

Hahaha domwief..
Alle reacties Link kopieren
Carla, alvast beterschap.

Diamond-gloss, gisteren was er ook een man die een vrouw een kut noemde omdat ze kritisch was.

Gaat echt te ver!
quote:byhzy schreef op 23 juni 2014 @ 12:35:

[...]

Ohh Diamond, en telkens lees ik dan vervolgens je onderschrift erbij Ja dat was 1 van de pareltjes die daar gepost werd..
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:16:

[...]

Weet jij nog hoe die doucu heet?

Ik wilde hem voor de liefhebbers plaatsen maar geen idee meer hoe het heet.Nee, ik zie wel dit topic maar dat was nav een artikel in de Sun:

Moeder die 13 kinderen moest afstaan weer zwanger.

Dit is wel een docu over het onderwerp:

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1248284

Verslaafde moeders, psychiatrische patiënten, verstandelijk gehandicapten, iedereen mag kinderen krijgen. Maar waar ligt de grens? Mag je voor een kind zorgen, als je niet eens voor jezelf kunt zorgen?
.
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:33:

AandachtZoekster bah bah! Je was vast onhandelbaar! Er is niks sociaals aan jou laat je opnemen gestoord wijf! Laten we hopen dat jij noooooit een kind Zal krijgen jij bent niet in staat een kind op te voeden ! Iedereen die jou mening niet deelt scheld je maar even uit sociaal maatschappelijk medewerkster pfff echt niet! Niks sociaals aan jou! Je zit hier te schelden omdat je macht wil probeert leidertje te spelen maar niemand wil bij je clubje horen AHWWWW alweer ben je verwaarloosd! Gefrustreerd kind! Daphne!!!!

Wat ik me kan herinneren dook de tegenstander D ook diep in haar scheldwoordenboekje, o.a. Met hele nare ziektes... Ook niet zo slim

Dit was gericht aan iemand die het niet met I eens is..
Zielige stumperts ! Helemaal bezeten van İrme. Als zij zou liegen over vader dan hadden ie alles genegeerd en in de rechtzaal uitgevochten !! Als jullie al geen vertrouwen hebben in

Jezelf wat maakt het dan uit wat İrme zegt of schrijft? Wie heeft er meer steun en volgingen?

Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 21 juni om 23:39

Wat?
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:32:

"In Azie hebben ze geen jz laten ze daar maar helpen die gedwongen worden om sex te hebben met pedo's dan zijn ze goed bezig en bij de negers daro."

Goh
.
Net als je dacht dat het niveau niet lager kon...
Doelen jullie op die docu over een instelling die ouders een beperking inclusief de kinderen op nam in Amsterdam? Was volgens mij een drie- of vierluik. Denk Dokument oid.
quote:Frizz schreef op 23 juni 2014 @ 12:47:

Doelen jullie op die docu over een instelling die ouders een beperking inclusief de kinderen op nam in Amsterdam? Was volgens mij een drie- of vierluik. Denk Dokument oid.Ja die volgens mij Frizz,vond het een hele interessante docu.
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 12:45:

Net als je dacht dat het niveau niet lager kon...

Nou dan heb ik er nog eentje voor je:

domme wigt blijkbaar is jou geen respect bij gebracht je loopt hier iedereen maar de les te lezen en beter te weten maar weet je hoe het is om kinderen te hebben en te verliezen nee denk het niet laat je belachelijke bedweterigeheid achter wegen want hier is Irme van der Heijden helemaal niet bij gebaat heb respect voor je mede mensen en trap ze niet in de grond en tegen mij hoef je niet met het woord kanker aan te komen dat maakt je nog dommer dus al draagt een aap een gouden ring het is het blijft een lelijk ding met de worden doe maar alsof jij alles weet maar je weet geen moer jij ben iemand die alleen maar aan zich zelf kan denken plaats je eens in een ander kost niet veel alleen maar beetje gevoel en miss kan je dan wel verder kijken dan je neus lang is maar hou je respect dus noem geen mensen een dom wijf spot niet met kanker en oordeel vooral niet over andermands leven waar jij geen weet van heb goedemorgen lieve mensen
quote:Frizz schreef op 23 juni 2014 @ 12:47:

Doelen jullie op die docu over een instelling die ouders een beperking inclusief de kinderen op nam in Amsterdam? Was volgens mij een drie- of vierluik. Denk Dokument oid.Ja dat helpt, thanks. Is dit hem dan ? (edit: Nee, dit is weer wat anders. Maar ik hou nu even op met zoeken )

http://www.uitzendinggemi ... 9-holland-doc-lost-mother

Documentaire. Alle negen kinderen van Nel staan onder toezicht of zijn uit huis geplaatst. Drie van haar zoons zitten in de jeugdgevangenis. 'Wat is dit voor een moeder?' vraagt Margit zich af aan het begin van de documentaire. De film schetst de wanhoop en het onvermogen van een moeder die niet goed om kan gaan met een situatie als deze. Contact met hulpverleners heeft Nel nauwelijks. De complexiteit van de problemen binnen het gezin plaatsen ook de hulpverleners steeds opnieuw voor dilemma's. De film schetst de wanhoop van een moeder die de hulpverlening in deze complexe situatie niet naast maar tegenover zich ziet.

Is een deel van een drieluik, waarvan de EO twee delen heeft uitgezonden. Deel 1 heet Lost Boys.
.
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:51:

[...]

domme wigt blijkbaar is jou geen respect bij gebracht je loopt hier iedereen maar de les te lezen en beter te weten maar weet je hoe het is om kinderen te hebben en te verliezen nee denk het niet laat je belachelijke bedweterigeheid achter wegen want hier is Irme van der Heijden helemaal niet bij gebaat heb respect voor je mede mensen en trap ze niet in de grond en tegen mij hoef je niet met het woord kanker aan te komen dat maakt je nog dommer dus al draagt een aap een gouden ring het is het blijft een lelijk ding met de worden doe maar alsof jij alles weet maar je weet geen moer jij ben iemand die alleen maar aan zich zelf kan denken plaats je eens in een ander kost niet veel alleen maar beetje gevoel en miss kan je dan wel verder kijken dan je neus lang is maar hou je respect dus noem geen mensen een dom wijf spot niet met kanker en oordeel vooral niet over andermands leven waar jij geen weet van heb goedemorgen lieve mensen En dat dit er achteraan
.
Nog eentje van hoog niveau

Als jou je kind word afgenomen waar je van houd dan doe je ALLES om je kind trug te krijgen!! Maar dat begrijp jij blijkbaar niet, miss omdat je zelf bent weg gegeven door je ouders?

quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:51:

[...]

domme wigt blijkbaar is jou geen respect bij gebracht je loopt hier iedereen maar de les te lezen en beter te weten maar weet je hoe het is om kinderen te hebben en te verliezen nee denk het niet laat je belachelijke bedweterigeheid achter wegen want hier is Irme van der Heijden helemaal niet bij gebaat heb respect voor je mede mensen en trap ze niet in de grond en tegen mij hoef je niet met het woord kanker aan te komen dat maakt je nog dommer dus al draagt een aap een gouden ring het is het blijft een lelijk ding met de worden doe maar alsof jij alles weet maar je weet geen moer jij ben iemand die alleen maar aan zich zelf kan denken plaats je eens in een ander kost niet veel alleen maar beetje gevoel en miss kan je dan wel verder kijken dan je neus lang is maar hou je respect dus noem geen mensen een dom wijf spot niet met kanker en oordeel vooral niet over andermands leven waar jij geen weet van heb goedemorgen lieve mensen Je beeld van de mensheid krijgt wel een enorme deuk met deze zaak he.
Ik zag toevallig gisteren nog een interessante docu van de Moslim Omroep, over pleegzorg. Het gaat er voornamelijk over dat er maar zo weinig Moslim-pleeggezinnen zijn, maar er wordt ook het eea uitgelegd over uithuisplaatsing in het algemeen. Wellicht vindt iemand het interessant

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1420421
Hou gvd je commentaar voor je!!! Het enigste wat jullie kunnen is zeiken over Irme van der Heijden nou ik hoop da hansje zo snel mogelijk bij haar is en dat die monchool van een gerland zo snel mogelijk wordt opgesloten de spychopaat!!!! Irme er zijn ook mensen die achter jou staan respect voor jou!!!!

O god een monchool en een spychopaat
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:38:

[...]

Ja dat was 1 van de pareltjes die daar gepost werd.. Ik weet het. Daarom blijft het ook elke keer weer een mooie aanvulling
Oh, blijkbaar is het goede nieuws verplaatst naar gisteren. Uiteraard mag er niks over gezegd worden....

Zie fb NdB
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:58:

Hou gvd je commentaar voor je!!! Het enigste wat jullie kunnen is zeiken over Irme van der Heijden nou ik hoop da hansje zo snel mogelijk bij haar is en dat die monchool van een gerland zo snel mogelijk wordt opgesloten de spychopaat!!!! Irme er zijn ook mensen die achter jou staan respect voor jou!!!!

O god een monchool en een spychopaat Het valt me op dat "dit soort" een woord als commentaar goed schrijven, maar wel na ipv naar, ma ipv maar, me ipv mijn, en woorden als tog. Hoofdletters en leestekens worden zelden gebruikt, tenzij als "schreeuwen" in veelvoud.
Dank voor de link Toep, heel helpend voor mij(n werk)!
quote:Toeps schreef op 23 juni 2014 @ 12:55:

Ik zag toevallig gisteren nog een interessante docu van de Moslim Omroep, over pleegzorg. Het gaat er voornamelijk over dat er maar zo weinig Moslim-pleeggezinnen zijn, maar er wordt ook het eea uitgelegd over uithuisplaatsing in het algemeen. Wellicht vindt iemand het interessant

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1420421Leuk toops, die docu ga ik kijken, dank je wel.
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 13:08:

[...]

Het valt me op dat "dit soort" een woord als commentaar goed schrijven, maar wel na ipv naar, ma ipv maar, me ipv mijn, en woorden als tog. Hoofdletters en leestekens worden zelden gebruikt, tenzij als "schreeuwen" in veelvoud.Ja bizar eigenlijk hè.
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 12:58:

O god een monchool en een spychopaat
.
Dit soort verbale diarree heeft niets met IQ of problemen te maken dit is gewoon ronduit asociaal gedrag. Zo bizar om te zien hoe de sfeer zo om kan slaan en dat het van kwaad tot erger gaat. Zodra er een zijn niveau verlaagt zakt de rest mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven