Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 13:30:

Dit soort verbale diarree heeft niets met IQ of problemen te maken dit is gewoon ronduit asociaal gedrag. Zo bizar om te zien hoe de sfeer zo om kan slaan en dat het van kwaad tot erger gaat. Zodra er een zijn niveau verlaagt zakt de rest mee.In gedachten hoor ik ze dezelfde teksten van balkon schreeuwen naar hun buurvrouw op 1 hoog.
quote:isa__88 schreef op 23 juni 2014 @ 13:24:

[...]

Ik heb er nog eentje voor je staats megolen

Wauw jullie zijn echt erg. Ik hoop echt dat jullie mee gaan maken wat zei mee maakt! Niet voor jullie kinderen maar voor die achterlijke mensen die zo over haar kunnen praten elke moeder die om haar kind geeft zou er alles aan doen om haar kind terug te krijgen en aangezien je nergens terecht kan in dit scheve land genaamd Nederland heb je geen andere keus! En natasja jij bent het perfecte voorbeeld van het woord ACHTERLIJK!! EN HALLLO LATEN WE EVEN DUIDELIJK ZIJN ze doet dit allemaal om haar KIND HANSJE terug te krijgen op de plek waar hij graag wil zijn! Echt mensen gooi je zelf op de brand stapel stelletje staats megolen!!!

Alle reacties Link kopieren
Update? Iemand?
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Iedere keer als ik lees hoe scheef en oneerlijk Nederland is volgens deze mensen komt er maar één gedachte in me op:

Ga dan lekker ergens wonen waar het allemaal beter is volgens jou.
Wat jammer dat dit topic weer ontaard in lachen om minder gesitueerden. Ik hoop dat jullie beseffen dat als jullie onder dezelfde omstandigheden ter wereld gekomen waren als de mensen (ja echt, het zijn mensen) om wie je zoveel plezier hebt, je hoogstwaarschijnlijk je angst en onmacht op dezelfde manier op internet had geslingerd.

Maar goed, veel plezier dames.
quote:Esmoreit schreef op 23 juni 2014 @ 13:40:

Wat jammer dat dit topic weer ontaard in lachen om minder gesitueerden. Ik hoop dat jullie beseffen dat als jullie onder dezelfde omstandigheden ter wereld gekomen waren als de mensen (ja echt, het zijn mensen) om wie je zoveel plezier hebt, je hoogstwaarschijnlijk je angst en onmacht op dezelfde manier op internet had geslingerd.

Maar goed, veel plezier dames.Uhm, ik bén onder dezelfde omstandigheden ter wereld gekomen. Alleen kies ik er zelf voor om me niet op die wijze te uiten.

Maar goed, veel plezier dames.En welke omstandigheden zijn dat dan?
Esmoreit, jij hebt geen enkel idee wat de mensen hier al dan niet hebben meegemaakt..
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 13:43:

[...]

Uhm, ik bén onder dezelfde omstandigheden ter wereld gekomen. Alleen kies ik er zelf voor om me niet op die wijze te uiten.Nou dit dus.
quote:Julus schreef op 23 juni 2014 @ 13:44:

Esmoreit, jij hebt geen enkel idee wat de mensen hier al dan niet hebben meegemaakt..Precies,het zou iedereen nog verbazen als ik mijn levensverhaal hier zou plaatsen.
Minder gesitueerden? Daar lach ik niet om. Je hoeft als "mindergesitueerde" toch geen a-sociaal Tokkie gedrag te vertonen met alle ordinaire scheldpartijen vandien? Of is dat inherent aan elkaar???
Waarschijnlijk wordt "commentaar" door autocorrect verbeterd, maar 'me', 'ma', en 'na' niet omdat dat gangbare woorden zijn.

Zit nog geen grammacorrect op... Kwestie van tijd.
En dan nu....zon!!

Maar goed, veel plezier dames.En jij weet alle posters hun achtergrond? Hoe zij op deze wereld zijn gekomen?.. Knap hoor Ik zie weinig lachsalvo's hier , Hele serieuze gesprekken en tips over documentaires , Waar menig mens nog wat van kan leren.
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 13:35:

[...]

Ik heb er nog eentje voor je staats megolen

Wauw jullie zijn echt erg. Ik hoop echt dat jullie mee gaan maken wat zei mee maakt! Niet voor jullie kinderen maar voor die achterlijke mensen die zo over haar kunnen praten elke moeder die om haar kind geeft zou er alles aan doen om haar kind terug te krijgen en aangezien je nergens terecht kan in dit scheve land genaamd Nederland heb je geen andere keus! En natasja jij bent het perfecte voorbeeld van het woord ACHTERLIJK!! EN HALLLO LATEN WE EVEN DUIDELIJK ZIJN ze doet dit allemaal om haar KIND HANSJE terug te krijgen op de plek waar hij graag wil zijn! Echt mensen gooi je zelf op de brand stapel stelletje staats megolen!!!

Een pareltje
.
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 13:47:

Minder gesitueerden? Daar lach ik niet om. Je hoeft als "mindergesitueerde" toch geen a-sociaal Tokkie gedrag te vertonen met alle ordinaire scheldpartijen vandien? Of is dat inherent aan elkaar???Precies
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 13:47:

Minder gesitueerden? Daar lach ik niet om. Je hoeft als "mindergesitueerde" toch geen a-sociaal Tokkie gedrag te vertonen met alle ordinaire scheldpartijen vandien? Of is dat inherent aan elkaar???Ach joh allemaal staats megolen zijn de mensen die I niet geloven aldus 1 van de minder gesitueerden.
Ik vind het hartverscheurend om het gegil van dat jongetje te horen, hoe hij schreeuwt om zijn moeder... Maar waarom zou jeugdzorg zoiets doen als het niet nodig is? Ik neem aan dat het gegil om zijn moeder voor iedereen hartverscheurend is, dus ook voor de mensen van jeugdzorg? Het is gewoon een heel lastige kwestie, hij gilt om zijn moeder, wat normaal is, maar ze zullen dit niet zomaar zo aanpakken... Waarom wordt hij eigenlijk uit huis geplaatst? Ik zie dit filmpje namelijk nu pas eigenlijk, had er niet zoveel over meegekregen tbh
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 13:44:

[...]

En welke omstandigheden zijn dat dan?Generaties lang armoede, geweld, misbruik, psychiatrische problemen en verslavingen. En een diep geworteld wantrouwen in de medemens. En als je kijkt naar de omstandigheden "vroeger", niet eens onterecht, maar op dit moment vooral contraproductief voor jezelf en je kinderen. Misschien moet ik gewoon maar niet meeschrijven, ik trek het me persoonlijk aan. Een nichtje van mij betuigde haar steun op het FB van I. en werd hier wegens haar spelfouten gefileerd. Ik kan alleen maar denken bij het lezen van haar berichten (en die van haar medeschrijfsters) :There but for the grace of God, go I

Maar goed, veel plezier dames.

Je bedoelt: mishandeld door moeder, mishandeld door ex man, onvruchtbaar, chronisch ziek, ex-wsnp. Nee, nog nooit wat meegemaakt hoor.

Ieder huisje heeft zijn kruisje.

En toch kun je normaal communiceren, normaal schrijven en niet schelden.
Dit soort scheldpartijen en verwensingen uiten is een keuze (op een enkeling na die niet toerekeningsvatbaar is). Ik kom een hoop minder gesitueerden tegen en de meeste vertonen niet dit soort asociale gedrag. Asociaal gedrag is voor geen enkele groep normaal.
quote:Esmoreit schreef op 23 juni 2014 @ 13:51:

[...]

Generaties lang armoede, geweld, misbruik, psychiatrische problemen en verslavingen. En een diep geworteld wantrouwen in de medemens. En als je kijkt naar de omstandigheden "vroeger", niet eens onterecht, maar op dit moment vooral contraproductief voor jezelf en je kinderen. Misschien moet ik gewoon maar niet meeschrijven, ik trek het me persoonlijk aan. Een nichtje van mij betuigde haar steun op het FB van I. en werd hier wegens haar spelfouten gefileerd. Ik kan alleen maar denken bij het lezen van haar berichten (en die van haar medeschrijfsters) :There but for the grace of God, go I

Dat zal best maar hoe kom jij erbij dat niemand van ons hier onder die omstandigheden op de wereld is gekomen?

Zoals ik al zei als ik mijn levensverhaal hier zou posten zou het iedereen hier nog verbazen.!
quote:Scamp schreef op 23 juni 2014 @ 13:52:

[...]

Je bedoelt: mishandelt door moeder, mishandelt door ex man, onvruchtbaar, chronisch ziek, ex-wsnp. Nee, nog nooit wat meegemaakt hoor.

Ieder huisje heeft zijn kruisje.

En toch kun je normaal communiceren, normaal schrijven en niet schelden.
quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 13:54:

Dit soort scheldpartijen en verwensingen uiten is een keuze (op een enkeling na die niet toerekeningsvatbaar is). Ik kom een hoop minder gesitueerden tegen en de meeste vertonen niet dit soort asociale gedrag. Asociaal gedrag is voor geen enkele groep normaal.Ik denk niet dat het een keuze is, maar daarin verschillen we dus van mening.
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 13:54:

[...]

Dat zal best maar hoe kom jij erbij dat niemand van ons hier onder die omstandigheden op de wereld is gekomen?

Zoals ik al zei als ik mijn levensverhaal hier zou posten zou het iedereen hier nog verbazen.!Ik wacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven