Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Ow!!

Ik googelde net al op "kleine hotelletjes in D." en ik schrok hoeveel hits er waren. Ik kan de mijne niet eens meer vinden!!

Toch jammer mikmakje, was leuk geweest
Nou! Jammer dat je m niet meer kunt vinden, hij klinkt erg leuk
quote:mikmakk schreef op dinsdag 24 juni 2014 13:18 Roos, toch niet in hetzelfde bed geneukt

Omschrijving klopt niet meer, deze lag in het centrum aan doorgaande weg. Die van Anouk kon wel eens dezelfde zijn Ik bedoel oranje, niet Anouk. Ekskoezee mwah voor de valse beschuldiging.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen de hotelgangers een soort geheim loeder-symbooltje achterlaten zodat je weet dat je in hetzelfde bed neukt als een van de anderen hier?

Een klein stickertje in de la van het linkernachtkastje of zo? Lijkt mij geestig
We plakken heel Drente af! Leuke provincie hoor. Heb meerdere redenen om daar eens een hotelletje te regelen
Ik zat net even het verslag terug te lezen... allemensen, sweet memories!

Helaas bleef het bij die ene date. Leuke man, brandweer zeer wipselturig. Wel leuk. Ja leuk leuk leuk!
Oh en oranje: dat klinkt goed met je bootsman! Zoals je het beschrijft (hij lult tegen me aan) klink je niet bepaald verliefd nee.

Ik heb binnenkort mijn vervolgdate met de piloot, dans un hôtel...
Omdat quoten niet lukt, even zo.

Anouk, over wat ik schreef over een huwelijk dat op sterven na dood is, refereerde ik niet naar de jouwe of die van Diver, al staat het er inderdaad wel zo. Ik bedoelde te zeggen dat als MIJN huwelijk op sterven na dood zou zijn en mijnman weigerde er iets aan te doen, ik dat heel ernstig zou vinden. In jullie gevallen lijkt het me ook zeer frustrerend dat man niet open staat voor hulp. Echter het etiket 'op sterven na dood' kan ik niet op andermans huwelijk plakken. Ten eerste ken ik láng niet het complete verhaal, ten tweede is het nog een vrij subjectief begrip. Jij kan wel vinden dat het nog kans van slagen heeft, terwijl een ander in eenzelfde situatie de handdoek allang in de ring had gegooid. Sorry voor mijn onnuanciteit

Enne, ik doe mee met stickertjes plakken in het linkernachtkastje

Mijn day after is vrij beroerd. Voel me een zombie. Niet erg down maar ook zeker niet blij. Niet vreselijk moe maar ook zeker niet energiek. In ieder geval slecht vooruit te branden en in gedachten veel bij gisteren. Hopelijk morgen weer wat meer down to earth, vind hier geen reet aan.
Met de No2 is het in mijn geval altijd eten/bijpraten en daarna b&b met apart ingang of huisje of zo (veel privacy). Zelden hotel.

B&B werkt goed, meestal weinig tot geen vragen.

Alleen laatst ipv een hotel een loft i het centrum van capital geboekt. Mss lag het aan mijn gekrijs, maar de meid die het verhuurt (en die zelf etage onder woont) was vol met vragen volg ochtend bij het uitchecken. Ook omdat we 'unusual' ogen, denk. Hij getrained, zwart haar, donker getint, blauwe ogen. Ik doudelijk paar jaar ouder, blank, met rondingen en vreemd akcentje. Raar-raar. Ik kreeg een slape lach van.

Edit: mss ook omdat ik het bedaalde. We delen alle kosten (op mijn insisteren), maar ik had alleen 100¤ billieten. Hij gaf me nog in de kamer 70. Later betalde ik 'alles'. Vast dacht ze dat het een gigolo was...

Maar er waren ook idiotere situaties. Zoals No3, een ONS, die veel jonger was (26). Long story short, dat gebeurde allemaal in het hotel waar hij ook tegelijkertijd verbleef (zo heb ik hem ook leren kennen). En hij is ZELF aan mijn deur verschenen, op een late tijdstip, die geen twijfels laat. Sex was verassend goed voor zo een jonge knaap.

S ochtends had ik probleem in de kamer, receptie gebeld. Toen de receptioniste zei dat ze zometeen iemand zou sturen, schrok mijn nacht-vlam zich te pleuris. Ik heb nog nooit iemand zo snel zien vertrekken! Met bevreeste gezicht, sprong hij uit het bed, kleding en schoenen aan, verzamelde de condoms, stopde ze in de rugzak ( ) en foetsie was ie, naar zijn kamer.

Hij was zo snel vertrokken, dat ik eerst de spullen ging checken of hij wat gestolen had Ik denk dat hij niet tegen het leeftijdverschil kon, in aanwezigheid van een derde persoon. Had zich later verontschuldigd.

Ik zie hem nog af en toe op soortgelijke seminaars en praat mee. Maar nooit meer wat gehad. Kinderachtig gedrag is so NOT sexey.
Wat houdt je bezig Mikmak, waar zit je onrust?

Ik wel best meeplakkeren maar ik heb bijzonder weinig dates in Drenthe, is niet bepaald om de hoek sulle we maar segge.

Aaargh... en nu krijg ik een ophelderingetje van een leuke dame voor een clubbezoekje. Menage a deux met alles dat ter tafel komt. Kan er ook nog wel bij.

**ze hopst niet hoor, ze hopst niet!**

quote:Ano*k schreef op 24 juni 2014 @ 09:19:

[...]

Ik krijg vooral de indruk dat het jou ontzettend veel kost, dat het bootje ver losgeraakt is van de kust die minnaarrelatie heet...Glashelder dat jullie een diepe verbondenheid voelen en dat maar weinigen hier het volledige verhaal kennen. Maar door hier te schrijven krijg je natuurlijk toch feedback op/voor jou. En dat jij allesbehalve een makkelijke weg kiest is een gegeven. Eens?Met dat laatste eens, maar met het eerste niet helemaal.. dat geldt namelijk voor beiden, daarom schrijf ik ook 'we' en niet ik. Dat jij alleen op mij reageert, geheel duidelijk. Maar ik kan hier niet alleen voor mezelf schrijven als het om dit stuk gaat. Dus refereer ik aan 'we' ..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik zwaai alleen maar even. Durf niet haha
we bijten niet hoor Babs!
Ik heb het gevoel dat hotels altijd nadelig zijn, qua privacy. Wat mijn echtgenoot betreft maakt het me niet uit, ik geef gewoon mijn gegevens. Hij weet het. Maar...

De topper zou No4 zijn. Stel je voor: je checkt in als 2 totaaal verschillende personen, van behoorlijk verschillende leeftijd (ook flink jonger), echt niet samen te rijmen. Mentrix en leerling geval.

We kregen een kamer toegewezen met bedden apart. Ik zag het aankomen, maar door dat minimum gevoel voor decorum, durfde ik niets te zeggen . dus eerst was het mouwen omhoog en ............. meubels schuiven...

Erger dan dat was t waterbed. Waar sex een ware tsunami wordt. Letterlijk. Wat een onding...
quote:Sense-1970 schreef op 24 juni 2014 @ 15:30:

we bijten niet hoor Babs!

Speak for yourself

Een hapje mannenborst.. och.

Hapje vrouwenborst zeg ik nu ook geen nee tegen geloof ik.
Haha diver, heerlijk zulke verhalen

Roos, ik weet het niet zo goed. Misschien is de overgang groter dan ik aankan. Gister werd ik een dag lang bemind...hij behandelt me alsof ik mooier ben dan Doutzen Kroes, geiler dan Bobby Eden, interessanter dan Albert Einstein.

Vandaag ben ik weer werkneemster, huisvrouw en moeder. In geen verhouding tot de prinses die ik me gisteren voelde.
Zoals ik het verder lees: terwijl ik bezig ben met het kinderdagverblijf, pakken jullie allemaal pilootjes, brandweermannen,, bootsmannen enz. Ts....ts....ts.....
quote:Rooss4 schreef op 24 juni 2014 @ 15:48:

[...]

Speak for yourself

Een hapje mannenborst.. och.

Hapje vrouwenborst zeg ik nu ook geen nee tegen geloof ik.

Ik ben opgedroogd.. dus zou bijna overstappen..

Diver, dat is beslist niet waar! Er hebben ook accountants, crimesceneinverstigators, melkfabriekmachinereparateurs en zelfs directeurs in mijn bed gelegen

Mikmak, ik snap het. De overgang is idd wat groot.

Besef aub wel dat hij je dit gevoel geeft omdát je zijn minnares bent hè? Als hij je partner was geweest was de prinsessenbehandeling snel voorbij.

Ik kijk op dit moment de serie "de Tudors", heel kenmerkend. Hendrik de Xllle deed alles voor zijn minnares, zette de wet naar zijn hand en verloochende zijn godsdienst, alles om haar in zijn gunst te zetten.

Toen hij haar eenmaal was getrouwd verloor hij zijn interesse en ze eindigde met haar kop gescheiden van haar romp.
quote:Sense-1970 schreef op 24 juni 2014 @ 16:06:

[...]

Ik ben opgedroogd.. dus zou bijna overstappen..

Grinz.

Wedden dat jij niet opgedroogd bent?
quote:divergentthinking schreef op 24 juni 2014 @ 15:41:

Erger dan dat was t waterbed. Waar sex een ware tsunami wordt. Letterlijk. Wat een onding...

Welnee!

Ik heb een waterbed, ook toen ik een jaar alleen woonde en LD bijna 3x per week mijn bedje kwam warmhouden.. Echt wel dat wij snel de 'swing' op het waterbed te pakken hadden

Over hotels hebben wij nooit moeilijk gedaan, ze hebben mijn daadwerkelijke gegevens, ik betaal met pin (nr1 heeft geen inzicht in mijn bankzaken) en we staan gezamenlijk aan de balie, elkaar alvast te beglunderen
quote:Rooss4 schreef op 24 juni 2014 @ 16:08:

[...]

Grinz.

Wedden dat jij niet opgedroogd bent?

tssk..die spinnen hebben bij mij harder hun best gedaan dan bij jou..

Van die ene keer in 5 maanden een vluggie in 't bos waren ze nou ook niet echt geschrokken!

Nah.. droog, neuh.. maar hongerig.. jazeker!
Kutspinnen!
[img]http://cdn.memegenerator.net/instances/37933600.jpg[/img]
wat veel bij kunnen lezen...

Lees toch wel veel verdriet en weggestopte emoties her en der....

Knap lot dat je je zo sterk hebt opgesteld.

Leuk om alle dates weer te lezen...

Hier kabbelt het rustig voort, komende week date met heerlijke nr 2.....

Mijn spreidingsbeleid verloopt niet zo soepel als verwacht.

nr 3 boot/buitenhuisje man heeft issues op de zaak en verzinkt in totale stilte als ik niet app.

Daar begin ik dus niet aan, wederzijds en anders niet.

Gister erg leuke kenninsmaking gehad met iemand die heel toevallig op mijn pad belandde...

Over hotels gesproken..

Ik ben aardig fan van de Vd Valk keten, makkelijk inchecken en uitchecken niet nodig,pasje op de kamer laten en klaar.

Met nr 2 heb ik een superleuk hotelletje in de bossen als vaste stek, krijgen zelfs al vaste klantenkorting

Ik date voornamelijk in de regio Gelderland Utrecht maar ben wel erg benieuwd naar jouw herberg Mikmak,zou je me kunnen mailen ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven