Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
@blauwe vrouw, jij gaat echt voor de beil, ook al zie je elkaat niet tot augustus. Ik denk dat je al te ver heen bent.
Mém Mikmakk, boerderijkamer met balken? Drenthe wellicht? Hebben wij in hetzelfde bed geneukt?
En wat heeft u vanavond uitgespookt Mme. ?

Mikmakk: "Je huwelijk met nr 1 klinkt zorgelijk en verdrietig. Net als bij diver, het zou me enorm frustreren als m'n huwelijk op sterven na dood zou zijn..." Nou dat mag je nuanceren hoor. Mijn huwelijk (noch dat van diver heb ik de indruk) is niet op sterven na dood. Ons seksleven heeft daar idd wel de schijn van. Maar of dat nou nog goed gaat komen of niet, ik sluit echt niet uit dat ik oud word met mijn echtgenoot. Ik sluit sowieso niets uit.

Sense: "Zo moeilijk als het is om met zware tegenslagen in een "gewone" relatie te kunnen dealen, zo is dat in deze vorm nog een stukje lastiger.. We keep hanging in there.." Daar zeg je nogal wat. Ondanks alles, inclusief jullie weinige contact, spreek je over "we"...
Mme heeft voebel gekeken met ex en zwartboek gekeken met oudste doorn, moest voor school (examen nl)

Ik mail je binnenkort terug hoor hunnybum!
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je Ano*k?

Ja, we als in we geven nog niet op, hoe zwaar het soms ook is.. Zou ik voor de makkelijkste weg kiezen (of hij) dan breien we er vandaag nog een eind aan.. Dit kost ons ontzettend veel, dat is gewoon niet "even" uit te leggen..

De situaties waarin wij ons bevinden zijn niet de makkelijkste, voor beide gaat het leven even niet over rozen (sorry Roosssje ) waardoor het hebben van contact, en de vriendschap, maar ook onze minnaarsrelatie even behoorlijk onder druk staat..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ik voel mij geenszins aangesproken, Sense. U weet, mijn pad voert immer over roosjes!

Weliswaar niet doornloos en niet allemaal even welriekend maar toch....
Even een paar heerlijke uren met de bootsman gedeeld, helaas in een waardeloos hotel maar de pret was er niet minder om
Blauwevrouw: Herkenbaar. Ook wij waren verliefd voordat het uberhaupt tot een ontmoeting kwam. Eerlijk gezegd denk ik dat het geen enkele zin heeft om nog 2 maanden te wachten met een ontmoeting. Je gaat het toch doen, dus waarom in hemelsnaam zo lang de spanning opbouwen? Hoe langer je wacht hoe meer kans dat je virtuele verliefdheid aan het voeden bent die misschien in het echt niet helemaal waargemaakt wordt (alhoewel.. de kans daarop lijkt me klein, maar toch)

Mikmakk: ik snap het, van het hotel. In ons geval wist het thuisfront gewoon waar we waren (alleen de opgegeven reden en het gezelschap was anders) dus ID en creditcard betalingen geen probleem.
Madame Oranje: klinkt lekker!
Roos, ik was in W... Inderdaad in Drenthe

Jij ook????

(Niet quoten ajb , haal dit later weer weg)
Inderdaad nogal een verschil Annabel, hier twee thuisfronten in de veronderstelling dat wij gewoon aanhet werk zijn...
Door de post van iedereen te lezen zie ik me geconfronteerd met eigenlijk helemaal niet zo een leuke minnaar. Mijn ideeen en wensen wat het minaar en minnares moet inhouden laten te wensen over. Mijn grootste drijfveer is zie ik nu om hem helemaal voor mij te winnen en vergeet mijn eigen wensen. Ben dus gewoon hartstikke verliefd geworden heb veel meer gegeven dan ontvangen. Ik zou hem vanavond zien maar denk dat ik de afspraak cancel en afstand neem. Een echte minaar geeft naast samen fantastische seks veel meer, denk ik. Meneer zegt dan jij wilt helemaal geen affaire maar een relatie tja zou zo maar kunnen.
quote:Sense-1970 schreef op 24 juni 2014 @ 00:50:

Wat bedoel je Ano*k?

Ja, we als in we geven nog niet op, hoe zwaar het soms ook is.. Zou ik voor de makkelijkste weg kiezen (of hij) dan breien we er vandaag nog een eind aan.. Dit kost ons ontzettend veel, dat is gewoon niet "even" uit te leggen..

De situaties waarin wij ons bevinden zijn niet de makkelijkste, voor beide gaat het leven even niet over rozen (sorry Roosssje ) waardoor het hebben van contact, en de vriendschap, maar ook onze minnaarsrelatie even behoorlijk onder druk staat..Ik krijg vooral de indruk dat het jou ontzettend veel kost, dat het bootje ver losgeraakt is van de kust die minnaarrelatie heet...Glashelder dat jullie een diepe verbondenheid voelen en dat maar weinigen hier het volledige verhaal kennen. Maar door hier te schrijven krijg je natuurlijk toch feedback op/voor jou. En dat jij allesbehalve een makkelijke weg kiest is een gegeven. Eens?
Oh jee Loui, dat klinkt niet zo goed... Wel heel knap dat je zoveel inzicht hebt, dat je ziet dat je drijfveer is hem voor jezelf te winnen. Ten koste van jullie gezinnen. Je vergeet je eigen wensen zeg je, maar wat zijn die wensen dan?

Ik vind het inderdaad klinken alsof je liever een relatie hebt dan een minnaar. Maar he, je hebt een relatie toch? Met je nr 1? Twee relaties is moeilijk hoor! Wat afstand klinkt als heel verstandig. Sterkte

Sense, wat ontzettend naar dat hij juist als hij denkt de zwarte periode bijna door te zijn, weer een stapel moeilijkheden te verwerken krijgt. Denk aan jezelf meisje...
quote:louiloui schreef op 24 juni 2014 @ 09:02:

Door de post van iedereen te lezen zie ik me geconfronteerd met eigenlijk helemaal niet zo een leuke minnaar. Mijn ideeen en wensen wat het minaar en minnares moet inhouden laten te wensen over. Mijn grootste drijfveer is zie ik nu om hem helemaal voor mij te winnen en vergeet mijn eigen wensen. Ben dus gewoon hartstikke verliefd geworden heb veel meer gegeven dan ontvangen. Ik zou hem vanavond zien maar denk dat ik de afspraak cancel en afstand neem. Een echte minaar geeft naast samen fantastische seks veel meer, denk ik. Meneer zegt dan jij wilt helemaal geen affaire maar een relatie tja zou zo maar kunnen. Een belangrijk aha! moment Loui. Heel verstandig om gas terug te nemen, eens goed van een afstandje te kijken en ja, ook kritisch naar jezelf te zijn.

En dat een echte minnaar naast fantastische seks veel meer zou geven is voor discussie vatbaar hoor. Als je samen te dicht langs de zon wilt vliegen brand je je geheid. Het komt toch altijd neer op de balans voldoende geven, voldoende ontvangen.
quote:louiloui schreef op 24 juni 2014 @ 09:02:

Door de post van iedereen te lezen zie ik me geconfronteerd met eigenlijk helemaal niet zo een leuke minnaar. Mijn ideeen en wensen wat het minaar en minnares moet inhouden laten te wensen over. Mijn grootste drijfveer is zie ik nu om hem helemaal voor mij te winnen en vergeet mijn eigen wensen. Ben dus gewoon hartstikke verliefd geworden heb veel meer gegeven dan ontvangen. Ik zou hem vanavond zien maar denk dat ik de afspraak cancel en afstand neem. Een echte minaar geeft naast samen fantastische seks veel meer, denk ik. Meneer zegt dan jij wilt helemaal geen affaire maar een relatie tja zou zo maar kunnen.

Ik probeer even voor mezelf op een rijtje te krijgen hoe een en ander bij jou zit loui. Je hebt al een poos een minnaar, uit een andere cultuur. Hij heeft een importbruid die hij niet gaat verlaten, jij hebt een autistische man zonder sex. Jouw minnaar heeft jou als bijvrouw, je bent een aanvulling op wat hij thuis te kort komt. Zolang jij voldoet aan zijn verwachtingen, heeft hij zijn zaakjes helemaal voor elkaar. Bij jou haalt hij heerlijke sex, misschien nog wel een mooie vriendschap en misschien nog wel wat gespreksstof over de punten die hij thuis niet kan bespreken. Hij is steeds duidelijk naar jou toe geweest wat hij van jou wil: een goede minnares zijn. Geil, lekker en gezellig. Een perfecte aanvulling op zijn normale leventje. En tot nu toe deed je dat heel goed!

Jij wilt inmiddels meer. Je wilt een relatie met hem. Dat heeft hij goed gezien. En dus ga je manipuleren. Je zet hem on hold. Dan haal je de hold er weer af. Je wilt hem twee maanden niet zien zodat je na kunt denken, maar je hoopt stiekem wel dat hij je in het buitenland op komt zoeken tijdens je verjaardag.

Ik ben het eens met de dames dat het zijn eigen verantwoordelijkheid is dat zijn zoon de appjes niet leest. Maar waarom wil je hem appen tijdens de tijd dat je zeker weet dat hij met zijn gezin is?

Ik denk dat het voor jou tijd wordt dat je met hem de verwachtingen op een rijtje zet. Wat wil hij, wat wil jij. Als die verwachtingen niet (meer) overeen komen, moeten jullie samen bedenken hoe verder te gaan. Of juist niet verder te gaan. Als jullie dit zo voort willen zetten, lijkt het me goed om samen op zoek te gaan naar nieuw evenwicht, waarin thuis weer terug komt op de eerste plaats (als je toch niet wilt scheiden, is het misschien slimmer om wat meer tijd aan je partner te besteden en wat minder aan je minnaar) en de minnaar weer de plek heeft waar hij hoort: een heerlijke aanvulling, een toetje of de kers op de taart.
Noekie en Dympje, dat dus.
Oranjexx, je slaat de spijker op zijn kop. Wat je schrijft had ik ook wel min of meer bedacht zal mijn handelen er op af moeten stemmen. De drang om meer te willen en dat af te dwingen is soms sterker dan de rede, zie ik vaak pas achteraf. Man is geen autist maar ADHD er. Wat je over mijn minaar schrijft klopt ook ( seks , vriendschap, praten, lol ) en juist dat kan me ook vreselijk irriteren maar dat is omdat ik meer wil. Over app dat ligt bij hem ik weet niet wanneer hij wel of niet bij zijn gezin is is vaak op pad voor werk en andere zaken.

Ik was al begonnen me meer te concentreren op mijn man.

Dames heel fijn zo krijg ik feedback en ben ik niet meer zo alleen aan het piekeren, versnelt het nemen van beslissingen en geeft soms verse inzichten.
Annabel: hij heeft het deze week heel druk, ik volgende week en daarna ga eerst ik op vakantie en dan hij. Die spanning bouwt dus noodgedwongen op, het kan niet eerder.

Ow mikmakk, hilarisch!!

De plaatsnaam weet ik niet meer maar ik herken je beschrijving. De naam was iets met een vrouw geloof ik en de kamer is op zolder, balken en een groot bed. Dat bed staat op een verhoging dus je moet eerst een trapje op.

Het is midden in het bos en een super romantische plek. Ik zal dit straks ook weghalen.
Minnaarschap vs relatie. Een lastig onderwerp. Wat zou je willen Louie, scheiden en met je minnaar verder? Of beide relaties naast elkaar hebben? Wil je 1 relatie, of 2? Heb je kinderen met je nr 1?

Waar houdt het minnaarschap op en begint een relatie? Welke dingen en gevoelens deel je in een relatie en niet met je minnaar? Ik vind de scheidslijn persoonlijk niet zo duidelijk. De gevoelens voor een minnaar kunnen heftig zijn, seks maakt hormonen vrij en verliefdheid maakt dat je meer met elkaar wil delen. Als ik naar mezelf kijk, mijn minnaar en ik zijn fysiek en mentaal initiem met elkaar. Ik heb vorige week op seksueel vlak ook dingen met hem gedaan die ik met mijn man nog nooit gedaan heb, en dat heeft voor extra verbondenheid gezorgd. Ook al zie ik hem zo zelden, hij voelt nu dus “gewoon” als mijn “vriendje”. En dus hebben we een relatie met elkaar. Okee, zonder gedeeld huishouden of kinderen, maar qua gevoel is het gewoon een soort relatie natuurlijk. Al zijn we geen man en vrouw, we zijn wel vriendje en vriendinnetje. In een soort van dwaze “forbidden long distance love kind of way”

Of je genoegen kan nemen met vriendje en vriendinnetje zijn, dat is natuurlijk aan jezelf.

Mikmakk: wij verblijven voor ons werk veel in het buitenland/hotels, dus kunnen makkelijk een werktripje extra verzinnen.

Highlander: Nog bedankt voor je mannelijke perspectief op de nadatesecontactdip. Toch raar dat het klaarblijkelijk alleen voor mannen zo werkt.
Goede conclusie, Madame. Loui, wees je ervan bewust dat er out there ik weet niet hoeveel mannen rondlopen die een leuke vrouw willen verwennen. Met seks, met aandacht, knuffel, klets en lol. Je bent niet geklonken aan ééntje die jou niet zo leuk behandelt.

*gooit LD een paar ego-ballen toe, hij kan ze gebruiken*
Dames, ik moest even denken aan een ding in de buurt van.... Dit haal ik ook wel weer weg
Ik deel best veel met de bootsman, ik merk dat hij graag tegen me aanlult en me over heel veel, heel veel verteld. En hij kan ook nog luisteren. Maar verliefd ben ik absoluut niet, hij is gewoon leuk en neuckt lekker.
Roos, toch niet in hetzelfde bed geneukt

Omschrijving klopt niet meer, deze lag in het centrum aan doorgaande weg. Die van Anouk kon wel eens dezelfde zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven