Neuken?

24-06-2014 21:14 112 berichten
Vertel me eens, als je wilt natuurlijk, wat er wat jullie betreft minimaal gebeurd moet zijn tussen jou en een willekeurige man, voordat hij mag voorstellen (of hinten) dat hij seks met je wil, zonder dat jij je er ongemakkelijk bij voelt?

Wat is jouw minimum? Wat zijn de voorwaarden?

EDIT: bij de poll had 'Waarom mag ik het niet voorstellen?' erbij moeten staan. Excuses. Polls kunnen niet agepast worden, dus dan maar even zo

Kies eens wat

Totaal aantal stemmen: 30

Ik moet hem leuk vinden. That's it. (43%)
Hij moet gedachten kunnen lezen. (23%)
Hij weet echt wel of ik hem leuk genoeg vind of niet. (23%)
Uiteraard kunnen we meteen al over seks praten. (10%)
quote:Ano*k schreef op 24 juni 2014 @ 21:32:

Weggebonjourd op de relatie-pijler, nu dus maar je eigen "alle mannen willen neuken"- polletje op Psyche. ik denk dat het meer is dat een aantal mensen geen respect kan opbrengen voor een ander.
Je moet er niet zo onzeker over zijn, vrouwen ruiken angst en dan ben je geen neuqbaar object meer.
Goed punt van Egidius, dames? En heren?
quote:Egidius schreef op 24 juni 2014 @ 21:39:

Je moet er niet zo onzeker over zijn, vrouwen ruiken angst en dan ben je geen neuqbaar object meer.Verschilt per vrouw natuurlijk, maar zelfvertrouwen in bed vind ik zeer aantrekkelijk. Dus ja.
ja goed punt

een man mag van mij overal een beetje onzeker over zijn (niet over alles tegelijk natuurlijk)

maar als hij onzekerheid uitstraalt over seks, dan vind ik dat minder aantrekkelijk, zeker bij de eerste keer

en nee, hij moet zichzelf ook niet overschatten hoor, ergens ertussenin is goed
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 24 juni 2014 @ 21:39:

Je moet er niet zo onzeker over zijn, vrouwen ruiken angst en dan ben je geen neuqbaar object meer.Als er vaker geneukt gaat worden gaat die angst vanzelf wel weg.Dus geen probleem mee dan.
Je hebt soms van die momenten. Je staat ergens. Dan kruist je blik die van een ander. Een paar seconden en ik weet het 'dat wordt neuken'. En als die betreffende man exact hetzelfde voelt in exact diezelfde seconden, dan hoeft er verdomd weinig gedaan te worden.

Dat je je kleren aantrekt en zegt 'hoe heet je eigenlijk?' en dat hij zegt 'I'm sorry, do you speak English?'

God, heerlijke herinneringen zeg...
DTEEZ!
quote:Peacy schreef op 24 juni 2014 @ 21:23:

Als er een seksuele spanning is, zoenen. Daarna sleur ik m waarschijnlijk zelf t bed inDit dus.
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 21:34:

Maar wanneer vraag jij het dan Amand?Ik opper de mogelijkheid en maak duidelijk waar ik naar op zoek ben.
quote:Djoels schreef op 24 juni 2014 @ 21:49:

Dat je je kleren aantrekt en zegt 'hoe heet je eigenlijk?' en dat hij zegt 'I'm sorry, do you speak English?'

God, heerlijke herinneringen zeg...Heerlijk dit
Ik forum trouwens mobiel.

Er zit een poll bij begrijp ik?
quote:Amand schreef op dinsdag 24 juni 2014 21:40 Goed punt van Egidius, dames? En heren?Uiteraard. Vind je innerlijke beer Amand en ga jagen. Roar.
Elke man mag het zonder meer vragen, ik voel me niet zo snel ongemakkelijk op dit gebied.

Voor de gevolgen van mijn antwoord sta ik trouwens niet in
er is niet echt iets te zeggen hier op, het is meer een gevoel, en het voorstellen is iets wat niemand zo plat zou moeten doen...

Wat ik nooit begrijp is als ik word uitgevraagd zo maar, op straat, door iemand waar ik echt nooit een chemie mee zou hebben, dat moet hij toch ook merken? waarschijnlijk zijn zulke types gewoon opportunistisch, en als je dat merkt is het al niet aantrekkelijk...
quote:strikjemetstippels schreef op 24 juni 2014 @ 22:04:

er is niet echt iets te zeggen hier op, het is meer een gevoel, en het voorstellen is iets wat niemand zo plat zou moeten doen...

Wat ik nooit begrijp is als ik word uitgevraagd zo maar, op straat, door iemand waar ik echt nooit een chemie mee zou hebben, dat moet hij toch ook merken? waarschijnlijk zijn zulke types gewoon opportunistisch, en als je dat merkt is het al niet aantrekkelijk...Dat vind ik wel een goeie.
quote:Rooss4 schreef op 24 juni 2014 @ 21:59:

Elke man mag het zonder meer vragen, ik voel me niet zo snel ongemakkelijk op dit gebied.

Voor de gevolgen van mijn antwoord sta ik trouwens niet in
Hoe kan jij aan een vrouw zien wat het geschikte moment is om het te vragen? Heb je het idee dat je het vaak fout hebt?
quote:Amand schreef op 24 juni 2014 @ 22:06:

[...]

Dat vind ik wel een goeie.wat is jouw succes tactiek dan?
quote:Egidius schreef op dinsdag 24 juni 2014 21:39 Je moet er niet zo onzeker over zijn, vrouwen ruiken angst en dan ben je geen neuqbaar object meer.ALLE vrouwen zijn zo? Hoevaak heb jij met die instelling een vrouw het bed in gepraat?
Hey Amand, je veranderde je emoticon net in je reactie op mijn post, jij stiekemerd!!

En als je dat drankje gedaan hebt in de Reguliersdwarsstraat, graag een update! Hoe respectvol jij door wildvreemde mannen aangesproken bent en hoe fijn die directe communicatie was:)

Maar on topic: ik hoor vaak 's ochtends bij het kopieerapparaat al dat de hele afdeling fantaseert over seks met mij. Van die accountants word ik zonder drank & pillen niet cheyl maar ze brengen me wel op ideeën. Dus sleur ik rond lunchtijd beveiligers, barmannen, politie-agenten, fitness-instructeurs... you name it, mijn bestelwagentje-met-matrasje in. En het mooie is: ik hoef het nooit te vragen, ze gaan gewoon mee! Wat hebben wij vrouwen toch een fantastisch leven.
quote:hyale schreef op 24 juni 2014 @ 22:13:

Hoe kan jij aan een vrouw zien wat het geschikte moment is om het te vragen? Heb je het idee dat je het vaak fout hebt?Nooit. Nee dus.
Nee, dankjewel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:strikjemetstippels schreef op 24 juni 2014 @ 22:14:

[...]

wat is jouw succes tactiek dan?Er is geen tactiek. Je hoeft alleen maar te luisteren en kijken.
Je vraagt het nooit, maar je kijkt en luistert en dan krijg je het voor elkaar? Wat een zwoele blik zal je hebben.
Voor zover een topic van Amand op de psychepijler. Jammerrrr!!

Hee Noeksie! Is Geve een collega van jou? Of hebben jullie toevallig allebei zo'n bestelbusjemetblokjesgordijntjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven