Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 12:42:

Ik vraag me af, als I in ieder geval nu niet thuis is meer, hoe ze de uitspraak in handen krijgt? Voor een aangetekende brief moet je toch echt tekenen en als ik haar was zou ik mijn 'vrienden' dat niet aan laten nemen... Dan ziet ze de uitspraak op internet staan denk ik zo

Komt die echt aangetekend? Niet via mail van advocaat?

las overigens op ad.nl dat BJZ heeft gefaald en dat een baby van 1 maand daardoor is overleden (waarschijnlijk mishandeld door vader). Er zijn echt veel triestere zaken dat dit...Hoe treurig dit voor alle betrokkenen ook is. En dat vind ik echt heel jammer. Dat de echt erge zaken nu een beetje overschaduwd worden. KLere baan overigens lijkt mij, jeugdzorg. Je doet het echt nooit goed.
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 12:45:

Wat hier gebeurd is te bizar. Het lijkt wel een soap alleen is er in het echte leven helaas geen take 2.

Wat betreft de staat van het huis. Het kan natuurlijk zijn dat er eerder een inspectie is geweest toen het wel schoon was, misschien zelfs in een ander huis. Hulpverleners hebben niet het recht zomaar bij iemand binnen te komen. Sowieso vinden afspraken vaak plaats op het kantoor van de hulpverlener. Hoe heftig dit er voor de meeste al uitziet, dit is nog niets echt niet. Hoe erg het ook is dit is denk ik ook niet meteen reden om een kind uit huis te plaatsen. Je moet ook niet vergeten dat een UHP een hele heftige en ingrijpende dwangmaatregel is met grote gevolgen voor alle betrokkenen. Dan moet je afwegen wat het minst slecht is voor een kind.Daarom was de staat van haar huis alleen, ook niet de reden. Waren genoeg andere redenen...
.
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 12:48:

[...]

Komt die echt aangetekend? Niet via mail van advocaat?

las overigens op ad.nl dat BJZ heeft gefaald en dat een baby van 1 maand daardoor is overleden (waarschijnlijk mishandeld door vader). Er zijn echt veel triestere zaken dat dit...Hoe treurig dit voor alle betrokkenen ook is. En dat vind ik echt heel jammer. Dat de echt erge zaken nu een beetje overschaduwd worden. KLere baan overigens lijkt mij, jeugdzorg. Je doet het echt nooit goed.De advocaat kan gewoon naar de rechtbank bellen, dat zal hij ook wel doen.
.
Ik denk dat na donderdag, dit verhaal wel op zijn eind loopt. Althans voor de buiten wereld, fb etc
.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 12:51:

[...]

De advocaat kan gewoon naar de rechtbank bellen, dat zal hij ook wel doen.Advocaat krijgt uitspraak toch en deze wordt dan toch weer aan client doorgegeven? Ik vond het zo raar dat een uitspraak aangetekend opgestuurd zou worden. Kost de staat bakken vol geld.
quote:mamavk schreef op 25 juni 2014 @ 12:42:

Ik vraag me af, als I in ieder geval nu niet thuis is meer, hoe ze de uitspraak in handen krijgt? Voor een aangetekende brief moet je toch echt tekenen en als ik haar was zou ik mijn 'vrienden' dat niet aan laten nemen... Dan ziet ze de uitspraak op internet staan denk ik zo

Uitspraak kan gewoon telefonisch worden opgevraagd, na tijdstip van uitspraak.

Mamavk: wijs kind heb jij
quote:mwcactus schreef op 25 juni 2014 @ 12:45:

Wat hier gebeurd is te bizar. Het lijkt wel een soap alleen is er in het echte leven helaas geen take 2.

Wat betreft de staat van het huis. Het kan natuurlijk zijn dat er eerder een inspectie is geweest toen het wel schoon was, misschien zelfs in een ander huis. Hulpverleners hebben niet het recht zomaar bij iemand binnen te komen. Sowieso vinden afspraken vaak plaats op het kantoor van de hulpverlener. Hoe heftig dit er voor de meeste al uitziet, dit is nog niets echt niet. Hoe erg het ook is dit is denk ik ook niet meteen reden om een kind uit huis te plaatsen. Je moet ook niet vergeten dat een UHP een hele heftige en ingrijpende dwangmaatregel is met grote gevolgen voor alle betrokkenen. Dan moet je afwegen wat het minst slecht is voor een kind.

Ik vond het ook niet zo heel dramatisch. Niet oke, maar het kan vele malen erger. Het is maar net welk vergelijkingsmateriaal je hebt. Ik denk ook niet dat op basis hiervan een kind uithuisgeplaatst wordt. Voor dit soort situaties zijn altijd nog andere mogelijkheden.

Maar goed. Moet BJZ die vechtscheidingen wel doen? Dat lijkt me een goede vraag. Ben benieuwd hoe dat vanaf januari 2015 gaat. Vraag me af of gemeentes dit in een voorliggend stadium gaan financieren...(voor een OTS dus).
Huh.. FB van Irme is nu zo ingesteld dat iedereen kan reageren?

Ik heb geen vrienden in mijn lijst die fb-vriendjes zijn met haar, maar ik kan gewoon reageren (als ik dat zou willen), dat was voorheen niet.
ja dat kon ik ook ineens... Nu niet meer :P

Ze wilt gewoon aandacht
@Dus: dat is maf, ik kan nog steeds een reactie toevoegen.

Misschien heeft mijn account haar fb. wel gehackt
quote:re.set schreef op 25 juni 2014 @ 12:59:

Ik heb geen vrienden in mijn lijst die fb-vriendjes zijn met haar, maar ik kan gewoon reageren (als ik dat zou willen), dat was voorheen niet.

Jawel hoor ik kan vanaf het begin al reageren zonder dat ik vrienden met haar ben of haar volg.

Niet dat ik daar wíl reageren maar toch..
Nee je kan reageren omdat I is getagd in het bericht van N.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 12:31:

[...]

Aan de ene kant niet, privacy enzo.

Aan de andere kant was er ook wel iets nodig om de opgehitste meute tot zinnen te brengen.Impala ze heeft nog steeds 4.800 volgers en 5.000 vrienden En haar fans zijn nog steeds uitzinnig , Het heeft niet zo veel geholpen
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
i heeft ook echt een FB vriendin die zichzelf trailer trash noemt, freaky!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:mali30 schreef op 25 juni 2014 @ 13:05:

Nee je kan reageren omdat I is getagd in het bericht van N. Merci.
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 12:51:

Ik denk dat na donderdag, dit verhaal wel op zijn eind loopt. Althans voor de buiten wereld, fb etcDat hoop ik
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:re.set schreef op 25 juni 2014 @ 12:59:

Ik heb geen vrienden in mijn lijst die fb-vriendjes zijn met haar, maar ik kan gewoon reageren (als ik dat zou willen), dat was voorheen niet.Dat was al vanaf dag 1 na dit drama zo, Ik heb nooit gereageerd maar ja het kan
Vera dus dan hebben ze toch gelijk dat je word geblokt als je een discussie aangaat???? En nog wel VOOR irme .... je blokt me maar maar mijn mond houd ik niet mijn stem zullen ze horen niet hier dan maar ergens anders ...

Deze fan zal voor H (ehhhh I dus) blijven vechten, zelfs als I haar zou blokken
*weg*
anoniem_202252 wijzigde dit bericht op 25-06-2014 13:24
Reden: ...
% gewijzigd
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 13:08:

[...]

Dat hoop ik

Ik denk het wel want helaas voor I maar wellicht gelukkig voor Hansje zal de uitspraak morgen niet zijn dat hij morgen of zeer binnenkort terug naar I mag.

Of ik moet mij heel erg vergissen.
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 00:03:

Er zijn meer foto's:

... ja ik ben er geweest ... mijn foto's hebben datum en tijd ... daarom vind ik het terecht dat Irme er wederom een duim aan zuigt met een onzin verhaal ...

Vind ik leuk · 2 · 4 minutenDan denk ik weer dat er vast wel iets aan de hand is geweest met dat huis, waarom zou je anders foto's maken als je de post gaat halen.
arg k moet serieus gaan schoonmaken hier maar dit is teveel vermaak
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:10:

kreeg dit net via pc op fb

Om even antwoord te geven op jouw vraag wat haar vader hier van vindt.....

Is dit een pb?l

Niet netjes om die openbaar te maken.

edit:

en ook niet om hem te quoten dg.
.
quote:fryskhynder schreef op 25 juni 2014 @ 13:09:

[...]

Dat was al vanaf dag 1 na dit drama zo, Ik heb nooit gereageerd maar ja het kanNope. Ik kon en kan nog steeds niet op de andere berichten reageren hoor.
quote:diamond-gloss schreef op 25 juni 2014 @ 13:10:

[...]

Ik denk het wel want helaas voor I maar wellicht gelukkig voor Hansje zal de uitspraak morgen niet zijn dat hij morgen of zeer binnenkort terug naar I mag.

Of ik moet mij heel erg vergissen.Er kan toch geen sprake van zijn dat hij naar huis komt? Moeder roept steeds dat ze haar huis kwijt is , En ik denk dat JZ nu wel even er door wil te controleren of het ok is voor dat ventje , Plus dat hier nog veel veel meer speelt, Dit is nog lang niet het einde denk ik. Let maar op er komt meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven