Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:25:

Volgens mij is mijn bericht weg

Maar wie zegt dat dit waar is. Als je ziet welke reacties ik geef ga je me toch niet serieus nemen ?Huh?
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor het openbaar maken ,dacht dat jullie het misschien wilde weten. Hij gaat door prive maar zal het niet meer plaatsen
Ik heb hier een aantal dingen gelezen en vroeg me wat af.

Het is niet belangrijk, maar is N de B de dochter van?

Die heet namelijk precies zo. Vader komt ook uit die regio.
quote:Margheritaa schreef op 25 juni 2014 @ 13:29:

Die heet namelijk precies zo. Vader komt ook uit die regio.bitterbal erbij?
.
quote:Margheritaa schreef op 25 juni 2014 @ 13:29:

Die heet namelijk precies zo. Vader komt ook uit die regio.Ja zij is de gestoorde dochter van Jan de B..
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 13:25:

zien jullie die mail van een ex van irme, naar Martin Vrijland. Op haar pagina? plaatst iemand net daarNee, wat staat erin?
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2014 @ 13:25:

zien jullie die mail van een ex van irme, naar Martin Vrijland. Op haar pagina? plaatst iemand net daar

Dát kun je dan weer wel quoten. Zonder de naam van de poster en zonder evt genoemde namen erin.

Wat stond er?
.
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:28:

Sorry voor het openbaar maken ,dacht dat jullie het misschien wilde weten. Hij gaat door prive maar zal het niet meer plaatsen We wíllen het wel weten, maar je mag het gewoon niet doen.
.
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 13:32:

[...]

Dát kun je dan weer wel quoten. Zonder de naam van de poster en zonder evt genoemde namen erin.

Wat stond er?Nee want is een screenshot, dus wil ik hier niet plaatsen. Namen zijn daar wel weggehaald.
.
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 13:31:

[...]

Nee, wat staat erin?http://www.martinvrijland ... en-gerland/#comment-14226
quote:carla69 schreef op 25 juni 2014 @ 10:30:

Ik heb die N des B even gegoogled, maar die lijkt een beetje van hetzelfde slag als Irme, psychisch gezien?

En ik weet dat dit aannames zijn, maar de berichten die ik over haar lees geven mij dit gevoel.Eens. Ik had ook al gegoogled. Lijkt me geen gezellig type.
weg...

iemand heeft al een link geplaatst
.
Dus1234,

is degeen die het nu op fb gezet heeft degeen die jou ge-pb't heeft (SL)? Dan kunnen we die post hier wel neerzetten. Niet als het van hier is gekopieerd.
.
quote:re.set schreef op 25 juni 2014 @ 13:33:

[...]

http://www.martinvrijland ... en-gerland/#comment-14226

Ah. Oke. Andere ex.

Ik hecht over het algemeen niet zo heel veel waarde aan boodschappen van ex-en. God weet is hij gedumpt en haalt zo zijn gram.
quote:waterval70 schreef op 25 juni 2014 @ 13:35:

[...]

Ah. Oke. Andere ex.

Ik hecht over het algemeen niet zo heel veel waarde aan boodschappen van ex-en. God weet is hij gedumpt en haalt zo zijn gram.Een vriendin plaatste dit verhaal ook al dus tja ik geloof het eigenlijk wel. In mijn ogen is ze ook niet goed bij dr koppie
.
Nu er steeds meer naar buiten is gekomen, kijk en luister nog eens heel goed naar het filmpje UHP. Er wordt duidelijk gezegd dat H. minimaal 4 weken weg zal zijn, in het begin zie je plasjes etc op de grond liggen als je goed kijkt. Ook dat kussen wat zogenaamd niet van haar was, zie je op de bank liggen. Natuurlijk heeft ze pups lopen, maar die bovenverdieping. :( Rommelig is 1 ding, maar behang wat loshangt, zijn bedje met schimmel.

Het is in en in triest. Er komt waarschijnlijk nog veel meer naar buiten als ze niet stopt met liegen.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:re.set schreef op 25 juni 2014 @ 13:33:

[...]

http://www.martinvrijland ... en-gerland/#comment-14226Dit staat onder die link:

.
quote:impala schreef op 25 juni 2014 @ 13:35:

Dus1234,

is degeen die het nu op fb gezet heeft degeen die jou ge-pb't heeft (SL)? Dan kunnen we die post hier wel neerzetten. Niet als het van hier is gekopieerd.Nee ik geloof niet dat dat dezelfde personen zijn. Die gene die het op fb heeft gezet heeft het van hier of die heeft et zelfde bericht gehad
aaah heeft het niet via prive bericht, dus van hier
Ik heb tot op heden het filmpje niet bekeken, vind het zo sneu. Ik waag me er maar niet aan.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh shit las et verkeerd , ze kreeg het in een berichtje... excuus
quote:dus1234 schreef op 25 juni 2014 @ 13:28:

Sorry voor het openbaar maken ,dacht dat jullie het misschien wilde weten. Hij gaat door prive maar zal het niet meer plaatsen

Ik wil niet lullig doen, maar het doorsturen van pb's via een pb aan andere mensen is ook niet ok.

(*** ik stuur nooít meer iemand die ik niet ken een pb***)
.
quote:mali30 schreef op 25 juni 2014 @ 13:39:

Ik heb tot op heden het filmpje niet bekeken, vind het zo sneu. Ik waag me er maar niet aan.Doe ook maar niet het is in en in triest..
De persoon die me dit stuurde waarschuwde trouwens voor irme en nicole, maar vond me ook vijandig dus hij reageert niet meer
quote:Star schreef op 25 juni 2014 @ 13:33:

[...]

Eens. Ik had ook al gegoogled. Lijkt me geen gezellig type.Ik merkte eerder al op dat ze een (om in jargon te blijven) aandachtshoer is. Zodra ze in de spotlight stond was haar foto een foto met haar vader, komt over als of ze wil laten zien dat ze inderdaad de "dochter van" is. Haar hele FB staat vol met foto's van haar samen met BN'ers, die omslagfoto is een van de weinige foto's van haar vader/ familie. Ze lijkt ook ineens in het leven van moeder verschenen die nu in de spotlight staat en komt de grote reder en leider uithangen (maar moeder laat zich niet leiden dus dat duurde niet zo lang).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven