Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Suze, of ik ongesteld ben? Jahoor loud&clear. Wil jij je versie hierover niet kwijt (zonee, alle begrip)?

Ik ben ook bezig met die belastingperikelen. En wel over 2006. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren.



Trusten!
Kleurt het Fieke niet, groen?



Ha, gekke kat heb jij Mal
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe headlines!!!!



Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC

Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland

Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Naatie, dikke . Ook al is het een fase, het is niet leuk en je wil gewoon een vrolijk ventje om je heen. Punt.
Alle reacties Link kopieren
Halllooo,



Ik ben vanochtend mee geweest met de psz groep van Lianne, we gingen naar het bos. Ze vond het leuk, maar ze kijkt meer om zich heen dan dat ze is geïnteresseerd in wat er in het bos te beleven is. Ze is ook zo'n natuurmensje. Gaat met d'r neus tegen een wesp aan liggen, die geknoeide limonade drinkt en raapt allerlei takjes en dingetjes op. In het bos pannenkoek gegeten en gedronken, toen de kabouterroute afgemaakt en weer naar huis. En toen nog een boterham en slapen.



Bam, dik applaus voor Juul. Samen weer blij. Én een nieuwe Senseo, nog blijer?



Star, die Ceetje!



Mal, (psssst.... wat goed van Jonathan, zo lang aanvalsvrij)



Bridges, fijn dat het de goede kant op gaat met je stiefvader. Knuffel voor Fieke.



Ga naar bed, heb het gehad. Terustuh.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook naar bed. Tot morgen!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 09 juli 2008 @ 22:10:

Nieuwe headlines!!!!



Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC

Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland

Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie
Meldt er dan ook nog even bij dat Lianne graag wil weten hoe wespen ruiken Mal



Klinkt leuk zo'n kabouterroute. Is volgens mij in de herfst helemaal leuk om te doen!
Alle reacties Link kopieren
Bridges, ha ha! Goeie samenvatting. Fijn dat het beter gaat met stiefpapa. Misschien heeft de rit hem juist wel goed gedaan.



Kokos, klinkt erg leuk, uitstapje naar het bos. Zo hee, pannekoek en dan nog een boterham toe?!



Star, oi oi, wat moet dat worden als ze 16 is...



Belastingtoestanden: had ik net een mooi bezwaarschrift klaar om te versturen, krijg ik vandaag doodleuk een nieuwe beschikking dat ik "nihil" hoef terug te betalen over 2006. Echt heel vaag. Maar goed, ben allang blij.



Ook erg moe, dus trusten vast meissies!
Alle reacties Link kopieren
Geen Caffeine bezorgt me toch wel een stommiteit vandaag... zucht.



Mailt een klant of ze nog wat extra zuignapjes kan krijgen, ik niet te beroerd en stuur ze op, kom ik er net achter dat het naar het verkeerde adres is.zuchttttt..



Nu wil dat de klant waar de zuignapjes heen zijn, gisteren ook zonneschermen besteld heeft, die denkt natuurlijk waar zijn mijn zonneschermen



Nou ja, heb een goed excuus , maar stom is het wel.

Morgen maar ff aan de bel
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Het zier er buiten niet veel belovend uit, wat een takkeweer, bah bah.
Alle reacties Link kopieren
Morgen!



Succes met je caffeine shot voor vandaag Bammie!!! Neem maar een extra portie!!!



Mal: gek beest die kat van jou zeg!



Hel: hé dat is fijn! Dat scheelt weer een hoop geld!

*ziet Star en Suus al smachtend bij brievenbus wachten op die brief...*
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 09 juli 2008 @ 22:10:

Nieuwe headlines!!!!



Ciara breekt in op een kantoor en ontdekt gevoelige informatie op een PC

Fieke geeft door aan Leco dat groen niet het nieuwe rose is in cosmeticaland

Bam is weer helemaal fit maar meld zich binnenkort aan bij de anonieme senseo junks voor afkick-therapie Geweldig!!!
Alle reacties Link kopieren
Bam, ik wil nog wel een muismat bestellen met een foto van Jonathan. Ik heb een muis zonder rollertjes, maar ik heb de tafel helemaal gladgemuist en nu kan ik bijna niet meer muizen (volg je hem nog) ik zal wel eens een mooie foto opduiken dan mail ik je die wel.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Helenita2 schreef op 09 juli 2008 @ 22:32:

Bridges, ha ha! Goeie samenvatting. Fijn dat het beter gaat met stiefpapa. Misschien heeft de rit hem juist wel goed gedaan.



Kokos, klinkt erg leuk, uitstapje naar het bos. Zo hee, pannekoek en dan nog een boterham toe?!



Star, oi oi, wat moet dat worden als ze 16 is...



Belastingtoestanden: had ik net een mooi bezwaarschrift klaar om te versturen, krijg ik vandaag doodleuk een nieuwe beschikking dat ik "nihil" hoef terug te betalen over 2006. Echt heel vaag. Maar goed, ben allang blij.



Ook erg moe, dus trusten vast meissies!Ja die beschikking kreeg ik dus ook, die nieuwe, maar er staat door u te ontvangen nihil. Alles staat inmiddels op nihil, ook wat ik ontvangen zou hebben. Snap er echt de ballen van.
Pffff ziet er inderdaad heel ongezellig uit buiten.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Morguh,



Wij gaan de HEMA plunderen :-) (je moet wat met dit weer).
Zetten jullie je piratenhoeden op?
Alle reacties Link kopieren
Zinkt de moed je ook in je schoenen om met dit weer te gaan sporten. Maar we hebben het weer gefikst, we zijn nu wel zeiknat maar dat mag de pret niet drukken

( eerlijkheidshalve bekennen dat Juul de doorslag gaf, hij wilde graag bij de kindjes spelen, dus mama heeft daarom de regenbui getrotseerd )



Mal: is goed hoor, stuur maar op maak ik er een mooi muismatje van



Star: Piratenhoed opzetten???



Kokos: lekker geshopt?
Alle reacties Link kopieren
thx bridges, ben vandaag een stuk helderder dan gisteren, hahahaha
Ja ze gaat toch de Hema plunderen
Alle reacties Link kopieren
zo weer even een update



ik heb een verwijsbrief van de dokter; morgen naar de gyn

heleboel emotisch en een standvastige moeder voor nodig gehad... (zal jullie de details besparen) dus vanmiddag brief ophalen bij dokter en dan morgen naar gyn en zien wat hij wil doen
Alle reacties Link kopieren
ZET EM OP RISSIE! En fijn dat je zo´n standvastige moeder hebt!

Oh leuk, hema plunderen. Doe eens gek, gooi je haar los Kokos!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben gek op ondeugende kindjes, wat lief van Ceetje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven