Filmpje uithuisplaatsing deel 5

25-06-2014 22:25 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nog een deel.

Deel 4
Ik heb net even met Maxima gebeld maar ze heeft geen tijd. Ze heeft zelf 3 kinderen en zegt dat ze gewoon haar pad moet blijven volgen en al op de goede weg is.

Ze vroeg nog waarom ze nu niet voor een tweede ging omdat ze haar eerste toch niet meer wilt zien. En ze krijgt de groetjes van Alex.
Als je denkt dat je alles gehad hebt.

rvd.pers.kh@minaz.nl voor mail die naar hun toe gaat..de koning en koningin. als iedereen een mail stuurt wie weet bereiken we wat.

Gaan ze gewoon het 'koninklijk huis' stalken. Natuurlijk daar ga je echt iets mee bereiken.

Dit is nou precies wat ik bedoelde met het in staat zijn om mensen aan te zetten tot het uitvoeren van de meest idiote dingen.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
quote:carla69 schreef op 28 juni 2014 @ 19:22:

[...]

Neeee gekkie, Max en ik zijn dikke maatjes!A whalla...we hebben de juiste "bemiddelaar" onder ons. Wat zal I. blij zijn.
LOEP ME MAAR aub.
Als je denkt dat het niet erger kan.........doet I. er gewoon nog een schepje bovenop!
Eigenlijk moet je een 'privé mailadres' aanmaken : wimmax@ hotmail.com ofzo, en ze even tippen daar. Ben benieuwd hoeveel mail je krijgt.
Maxima wil zich ook over de zaak buigen, maar de RVD zei: "nee meid, dat gaan we niet doen!"
Wimpie&Maximail@koningshuis.nl
quote:byhzy schreef op 28 juni 2014 @ 19:27:

Ik heb net even met Maxima gebeld maar ze heeft geen tijd. Ze heeft zelf 3 kinderen en zegt dat ze gewoon haar pad moet blijven volgen en al op de goede weg is.

Ze vroeg nog waarom ze nu niet voor een tweede ging omdat ze haar eerste toch niet meer wilt zien. En ze krijgt de groetjes van Alex.Bood prins pils zich niet aan om incognito I vrijwillig te helpen met een nieuw koninklijk gadget als pleister op de wonde? appel boom enzo??
Nicole dB Niemand vertrouw ik... Alles en iedereen begint met ach Irme ach Irme... En dan draaien ze weer tegen...ik draai met mijn kern... Heb me vermaakt... Weet wie je bent en nee geen open boek...zal woensdag vertellen wie je bent... Irme van der Heijden gevoel is mooi... Het verloochend je nooit!!!

7 minuten geleden · Vind ik niet meer leuk · 1

slijm slijm
quote:chavelli66 schreef op 28 juni 2014 @ 19:36:

[...]

Bood prins pils zich niet aan om incognito I vrijwillig te helpen met een nieuw koninklijk gadget als pleister op de wonde? appel boom enzo??Ik weet zeker dat I een lintje krijgt!!!
Wat gebeurt daar allemaal op FB?
Oh nee die omslagfoto
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ze heeft geen idee met wie ze zich inlaat he? Die stichting princesse de cröy is trouwens een eng clubje. Past er eigenlijk wel bij die zijn ook niet vies van smaad, laster en bedreigingen.

Ik hoop dat ze een brief naar de RVD sturen en er dan vooral op wijzen dat het Belgische koningshuis zich er ook druk om maakt. Kunnen ze daar ook lachen.

Ik las trouwens dat iemand schreef dat ze haar ook financieel zouden blijven steunen. Daar maak ik mij wel zorgen om, om dat financieel steunen. Ze heeft blijkbaar nogal financiële problemen. Ze moet of gaat haar huis uit en als ze geen adres heeft in de gemeente vervalt haar uitkering. Ik denk gezien de situatie dat ze niet zomaar een nieuwe uitkering elders krijgt (dan moet ze aan allerlei voorwaarde voldoen en echt bewijs overleggen). Dan wordt ze financieel afhankelijk van haar "volgers". Als je bekijkt hoe ze doet tegen mensen die ze niet meer moet (wat al snel is) en mensen hebben haar met (veel?) geld geholpen dan zullen ze op zijn zachts gezegd niet blij met haar zijn als ze uitgekotst worden, een scheldpartij, en bedreiging na kunnen krijgen.
quote:mamsvan schreef op 28 juni 2014 @ 19:48:

Oh nee die omslagfoto

Bedoel je deze?

https://www.facebook.com/ ... 98.100004099149048&type=3
.
quote:impala schreef op 28 juni 2014 @ 19:55:

[...]

Bedoel je deze?

https://www.facebook.com/ ... 98.100004099149048&type=3

Denk deze :

https://fbcdn-sphotos-c-a ... _854519986718871874_n.jpg
quote:impala schreef op 28 juni 2014 @ 19:55:

[...]

Bedoel je deze?

https://www.facebook.com/ ... 98.100004099149048&type=3Wat een toepasselijk nepprofielnaam voor de afkorting: S.S.
Goedeavond,

Ik ben ook weer bij gelezen.

Jammer een ban voor de hengst/merrie of ruin. Who knows! . Was niet echt nodig geweest lijkt me, maar goed.

Verder weinig nieuws. De soap gaat langzaam verder zie ik

Heeft Maxima ondertussen al gereageerd?
.... edit: ok flauw
Ik ben het helemaal kwijt, mensen geband, I. heeft meerdere puppet accounts en mogelijk ook nog hier op het forum. Ze gaat in zee met pedofielen, etc.

Heb ik verder nog iets gemist?
quote:fxcksarcasm schreef op 28 juni 2014 @ 19:56:

[...]

Denk deze :

https://fbcdn-sphotos-c-a ... _854519986718871874_n.jpgDe laatste inderdaad, ik vind dat gewoon schokkend, vooral dat ontvoerd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Kan de Koning I geen zwijgplicht opleggen? Ik bedoel, wij zijn nu al dagen bezig en komen niet aan ons huishouden toe...
quote:byhzy schreef op 28 juni 2014 @ 19:58:

[...]

Wat een toepasselijk nepprofielnaam voor de afkorting: S.S.

Scherp.

En dan die foto... Soms ben je je masker moe en wil je even met je ware gezicht naar buiten treden.
.
quote:Yavanna schreef op 28 juni 2014 @ 20:01:

Ik ben het helemaal kwijt, mensen geband, I. heeft meerdere puppet accounts en mogelijk ook nog hier op het forum. Ze gaat in zee met pedofielen, etc.

Heb ik verder nog iets gemist? Ik heb me profiel maar afgeschermd en I er uit geflikkerd,straks mijn kiddo's nog slachttoffer omdat zij met pedo's in zee gaat ...
quote:fxcksarcasm schreef op 28 juni 2014 @ 19:56:

[...]

Denk deze :

https://fbcdn-sphotos-c-a ... _854519986718871874_n.jpg

F* idiot.

In een heldere bui had ze die foto van haar fb gewist, maar ze kán het gewoon niet laten.
.
Wie of wat is princesse de croy?
quote:fredjedhondt schreef op 28 juni 2014 @ 20:00:

hans, de zoon van domme gans, zal het volgende week wel al leuk gaan vinden waar hij zit. Dan zal hans niet meer wenen om domme gans...En jij bent een echte slimmerd, knap hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven