Gezondheid alle pijlers

Allergie

30-06-2014 08:44 47 berichten
In mijn straat staat een boom, op moment verliest deze zijn sporen, ik ruik het ( man niet) . Ik heb dan weken last van tranende ogen , jeuk etc. Gemeente weet dit ook , die zegt, niet eerdere klachten horen we, ikben zooo benauwd, duidelijk is een boom leven belangrijker.Heb ooit gehoord, via bleek kan je bomen laten afsterven, ben geen voorstander maardit is voor mij niet hpudbaar, krijg amper lucht
Ik ben bij een allergoloog geweest, kwam ook uit histamine. Buiten de telfast die inmiddels van naam is veranderd , fexofenadine , word ik niet geholpen.

Enige wat ik kan bedenken is dat de tabletten van samenstelling zijn veranderd.

Voel dit als weken ademen door een rietje.
quote:Phips schreef op 30 juni 2014 @ 11:21:

kap de ene boom en dan blijkt dat er een straat verder op nog zo'n boom staat enz. Zinloze actie dus! Je hebt pech, net als mijn kinderen heel veel pech hebben en dik onder de medicijnen moeten zitten en dan nog steeds heel veel last hebben van alle pollen die je maar kan bedenken en nog veel meer.Als een medicijn zou helpen was ik ook al blij
quote:nuo schreef op 30 juni 2014 @ 08:54:

Is dit echt? Zo ja: Dat dit soort mensen bestaan!ja dit soort mensen bestaan, je zoekt oplossingen als je weken lang het gevoel hebt dat je door een rietje ademt
Alle reacties Link kopieren
Die oplossing is te vinden door met je huisarts contact op te nemen!
Je bent zelf een theepot
Klinkt astma-achtig. Misschien dat Ventolin uitkomst kan bieden, naast je allergiemedicijnen. Ik zou idd de huisarts nog eens raadplegen. .
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-06-2014 19:07
Reden: ongepast
% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis
quote:tof schreef op 30 juni 2014 @ 10:00:

Eerst maar eens huisarts/allergoloog raadplegen, zoals al veel andere suggereerden.

Verder je leefstijl aanpassen hieraan, qua ventileren/stofzuigen/'s avonds haren wassen etc.; google eens op hoe of wat bij hooikoorts, dat kun jij ook aanpakken.

En als je dan toch echt van mening bent (fout!) dat die boom om zeep moet, verpest dan niet het milieu met een overdosis bleek. Er bestaan veel effectievere methoden. Ik verwacht overigens dat de gemeente nu al weet bij wie ze moeten aanbellen, als die boom afsterft....Nee zo vervelend ben ik niet
quote:meivogel schreef op 30 juni 2014 @ 16:10:

Klinkt astma-achtig. Misschien dat Ventolin uitkomst kan bieden, naast je allergiemedicijnen. Ik zou idd de huisarts nog eens raadplegen. .Ik heb ventolin, seritide en die oranje, ff de naam kwijt, normaal gesproken werken deze in combi met de tabletten, maar deze boom is zo sterk.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-06-2014 19:07
Reden: 'quote' verwijderd, offtopic
% gewijzigd
het zit je nogal dwars he. Als het je echt zo dwars zit dat je een boom wil omleggen, zou ik eens naar de HA gaan en vragen om Ventolin. Werkt perfect bij benauwdheid als gevolg van allergie
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-06-2014 19:08
Reden: offtopic
% gewijzigd
Ik zou gewoon weer terug gaan naar de HA. Ik ben allergisch voor katten, vogels, konijnen, maar ik kan ook niet alle katten, vogels en konijnen in Nederland afschieten
quote:lesbianwoman schreef op 30 juni 2014 @ 16:29:

het zit je nogal dwars he. Als het je echt zo dwars zit dat je een boom wil omleggen, zou ik eens naar de HA gaan en vragen om Ventolin. Werkt perfect bij benauwdheid als gevolg van allergieLees even mijn reacties, ik heb al die medicijnen. Ook allergie testen gehad en naar ha geweest, daarom mijn roep om hulp
[...]
% gewijzigd
quote:Zo.maar schreef op 30 juni 2014 @ 16:30:

[...]

Lees even mijn reacties, ik heb al die medicijnen

\

Ik lees nergens dat je al Ventolin hebt geprobeerd, dat is een inhalator en geen pilletjes, maar he, ik doe alleen mn best je te helpen, als je zo aanvallend blijft doen hoop ik dat de beste boom de komende jaren goed mag groeien
Dit doet me denken aan de Mannen van de Radio:

"Alles betegelen, zorgt ook voor werkgelegenheid. Dan kunnen we altijd nog kijken of we ergens een leuk plantje neerzetten. In een potje. En dan zeg ik niet omdat ik zelf een betegelbedrijf heb, daar gaat het niet om he"
Staat ergens wel in mijn berichten, ventolin, seretide en die oranje en telfast
quote:speechlessone schreef op 30 juni 2014 @ 16:29:

Ik zou gewoon weer terug gaan naar de HA. Ik ben allergisch voor katten, vogels, konijnen, maar ik kan ook niet alle katten, vogels en konijnen in Nederland afschieten niet? kan dat niet? flauw zeg
TO, ik begrijp echt dat het vervelend voor je is, maar je had beter al die info. even in je OP kunnen zetten. Nu leest het als iemand met best vaak voorkomende allergieklachten, die "even" een boom wil omleggen.

Ik denk dat je zelf ook wel snapt dat die boom weghalen geen echte oplossing is. Dan staat er wel weer ergens een andere boom waar je niet tegen kunt.

Hoe vervelend ook, de enige optie is terug naar de huisarts. Mijn zoon kreeg op een gegeven moment een sterker middel dan ventolin (weet niet meer hoe het heette, het is al een tijd geleden). Ook heeft hij wel prednison gekregen omdat de ontstekingsremmers niet werkten. De medicijnen die je nu hebt, zijn geen eindstation.

Sterkte ermee!
[...]
% gewijzigd
Niet geschoten is altijd mis
Ga weer terug naar de HA.
Moderator, zou wel fijn zijn waarom teksten van mij zijn verwijderd in dit topic, in dit geval snap ik dat andere forummers mijn teksten niet snappen.

Buiten dat mijn teksten zijn weg gehaald zijn er ook reacties weggehaald.

Dit trekt een discussie wel heel erg uit zijn verband

Met name mijn tekst dat ik het gevoel heb door een rietje adem. wat is hier aan mis? Zit niet voor niets hier midden in de nacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven