Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
(voor de niet-collega's onder ons: Mims vindt dat ik sinds De Date er nogal schaapachtig bijloop..... Tsk!)

Hoho, woensdagmiddag ben ik eigenlijk vrij hoor! Ik zit te vrijwilligen dus.
Even ego tussendoor: Zeg, jullie maken toch wel eens foto's als we meeten? Toch? Sta ik er ergens op toevallig? Zou zo maar kunnen toch? Heb je een foto van mij? Mail me die dan eens, ik maak nl noooooit foto's van mezelf. maar heb er wel eentje nodig. Iemand misschien eentje op d'r pc staan???
staat er in de AK niets van het slempweekend?

ach ,meiden,wat zijn jullie me toch dierbaar....Zo mooi al die verhalen hier, zo heftig en zo vol vriendschap, ik wordt er stil van...

Lieve dikke knuffel voor iedereen!!!

Bloes, dank voor je belletje! Gesprek ging wel goed geloof ik (wat kut meave, dat het niets geworden is met die baan!), hoewel ik het moeilijk vind om er heel veel zinnigs over te zeggen. Het was een leuk, ontspannen gesprek en dat is goed denk ik. ze willen een referentie en die kunnen ze krijgen natuurlijk, daar heb ik werkelijk niets van te vrezen volgens mij, dat doen ze na het weekend (maandag) en in principe hoor ik dan dinsdag meer. Ik wil dus alleen wel vantevoren vertellen dat ik aan het solliciteren ben, anders komt dat referentie vragen zo rauw op hun dak vallen.

Daarna door op toernee voor een auto en waarschijnlijk is het gelukt! als we het financieel rond krijgen zijn we de trotse bezitter van een Citroen C5 break, prachtig!! We hebben echt nog nooit zo`n grote en complete auto gehad, spannend hoor! Almetal een vruchtbare dag, die er wel inhakt. Ik ben MOE. Zelfs bentos is moe en die zegt dat nooit zo vaak. Blijkbaar is onder druk iets groots kopen toch inspannender dan we dachten....

Ga nu dus lekker naar mijn bed, trusten kanjers!!!!
Oooh Bentetje.. wat spannend zeg! En gefeliciteerd met jullie patserbak! Leuk zeg.

Meave, wat kut dat de baan nix geworden is, je hebt wel pech, zeg. Bah.

Zeg Bloes, je gooit mijn hele inbox vol!! Wauw, wat veel! Moet eerst nog ff door voor Lil, hoor. :-)

Anna-Julie, wat lief dat je je verhaal ook hier vertelt. Is voor Bam vast fijn! En waarom zou je je schamen dat je moest kotsen van de zenuwen? Lijkt me nogal wiedus dat je van zoiets zenuwachtig wordt... tis nogal niet nix zeg!

Ik heb net Bam aan de telefoon gehad en ik word in de eerste week van de vakantie alleenstaande moeder van 7 kinderen. Gelukkig kunnen de fietsjes mee, dus ik ga ze gewoon flink afmatten met z'n allen. Wij hebben er zin in! Bam nogmaals een dikke vette en toitoitoi voor morgen! Hoop zo dat het meevalt en dat de 1e inderdaad het heftigst was.
Oh en iedereen nodigt iedereen uit voor feestjes komend weekend, ik had het in de AK al gezet, maar zaterdag is een ieder ook welkom voor hap of drank bij mij.
KOFFIE!!!!!!!
Goeiemorgen!

We missen Dream, geloof ik. Dus pleur ik de koffie en thee maar op de bar.... Luchten hoeft niet; ik zie dat het gisteren geen volle bak / latertje is geweest

Pim!!! Jij bent echt een HELD. Jemineeeee... in de EERSTE vakantieweek ALLEENSTAANDE moeder van ZEVEN kids ONDER de 10 jaar.

....

Wel geweldig leuk! En ook helemaal super dat Bam zo de kans krijgt om even uit te rusten / aan Bamman toekomt enz. Ik vraag nog eens een lintje voor je aan

Bent; fijn dat gesprek wel goed ging. En idd; 't Is wel fijn als je vantevoren bij iemand aangeeft dat ie gebeld kan worden voor referenties...... Anders schrikken ze er mss erg van dat je solliciteert, weten van pure schrik niet goed te verwoorden hoe je bent / voldoet en daarnaast is de werksituatie daarna wat apart want ze denken dat je daar niet meer wilt werken!

Citroen C5 Break! Poeoeheeee... daar kun je wel wat in meenemen! Mooi hoor, en fijn dat het nu "klaar" is. Kunnen jullie weer relaxen .

Eh.. wat wou ik verder nog zeggen... Oh ja! Bloes!! Ik vind het wel een K.U.T.-actie, dat met die haren. Gewoon geniepig. Maar goed, er zijn inderdaad ergere dingen dus adem in adem uit, laat jeniet op de kast jagen en die haren groeien wel weer. Maar toch. Eikel.
Ah, Pim is me voor geweest, ondertussen. Fijn, dank Pim!
Lieve Bam, heel veel sterkte vandaag. Nogal wiedes dat je er vreselijk tegenop ziet. Hopelijk valt deze kuur je minder zwaar dan de vorige. Ook hier geldt, als ik iets voor je kan doen roepen hoor. Aangezien de hertjes me niet kennen is logeren niet handig, maar als ik een dagje jouw kant op moet komen om te helpen in en om huis dan roep je maar.

Lieve Mims, ik zat er van de week nog aan te denken wat voor'n vreselijk moeilijke tijd je nu tegemoet zult gaan. Ook hier ben je van harte welkom voor de nodige afleiding en beklemmende omhelzingen. Daarnaast weet ik waar je huis woont, dus naar jou toe komen kan ook gewoon.

Q, wat heftig ook voor jou zeg. Alsof je niet hard genoeg hebt moeten werken om je Qrummeltje te krijgen. krijg je nu ook nog een PND cadeau.

Meave, balen van de baan zeg. Hopelijk komt er snel wat anders langs.

De uitnodigingen voor het weekend klinken leuk, maar we zitten nogal volgeboekt helaas. Of Meave moet besluiten zondag naar Lil te gaan. Dan tref ik jullie gewoon daar.

Hier als eerste werkweek na de vakantie gelijk een drukke week in de schoot gemikt gekregen. Net drie dagen werk achter de rug en morgen nog een hele middag vergaderen. Ach, kom ik gelijk in het ritme van vier dagen aan het werk zijn. (Ga straks 2 hele en 2 halve dagen werken),
Hee hallo

Wilde gisteravond nog komen buurten, maar ben na sporten en agenda-overleg met me hubbie (kost soms even tijd, om al die deel-gezinnen beetje leuk te laten sporen) niet meer aan de laptop gekomen.

Wow, Pimpel; ZEVEN (en dat jij dan Sneeuwwitje bent). Da's niet niks!

ZIt beneden aan tafel totdat de zolder gepoetst is en ik terug kan naar bureau, blijft wel beetje gek om thuis gewoon te werken terwijl om me heen gepoetst wordt (altijd do ochtend, behalve schoolvakanties helaas), maar mén, wat is het lekker dat iemand (anders) dat doet... Zaligheid, zaligheid.

Koffie, iemand?
Leuk werk, Madootje? Een nieuwe baan is altijd heftig maar als het goed is levert het ook energie op.

Bam, denk aan jou.

Enne Q: nou weet ik nog steeds niet of mijn meneer goed is gekeurd. Jouw dochter heeft hem al ingepakt (wat een lekker poppie is dat toch.... ) en wij hebben het gezellig gehad in elk geval. Dus zou jammer zijn als jij hem afkeurt maar ja, er zit dan niets anders op dan hem te dumpen.

Bentetje, goed bezig! En die auto hebben de Onmisbare Buren ook. Mooi ding! Een échte auto inderdaad, wow!

En dat sollicitatiegesprek is wel goed gegaan denk ik. Als jij het zo voelt, is dat gewoon zo.

Ik heb net foto's aan Toet verstuurd van het Slempweekend en heb er dan meteen weer zoveel zin in! Ben blij met jullie!

Pim; ik dacht dat jij het fijn vond om alles vast te hebben zodat je zelf kan indelen wanneer je eraan werkt. Sorry, misschien beetje lomp om dan meteen je inbox te jammen.

~gaat weer aan het bureau zitten~
~zend positieve gedachten, goed gevoel, en een stevige bel whiskey naar Bam~

~schuift Bloes stukkie op zodat ze er weer naast past en legt het werk voor Pimpel op de Stapel~
~duwt die stapel van Lil weer aan de kant en doet net of haar neus bloedt~
Tsssssk. Gaat werken mens!
Hé, Bent, 't is gelukt dus, met de auto! Gefeliciteerd! Sjieke bak hoor!

Bloes, je Date is al lang goedgekeurd! Ik had het in het Buitenverblijf geplempt, maar 't is misschien inderdaad wel zo aardig het jou ook even te vertellen.

Hij is leuk! Leuke man, leuk werk, leuke levenshouding en -ook niet onbelangrijk- zichtbaar verliefd op jou. Als ik niet beter wist zou ik inderdaad zijn gaan mekkeren tegen jullie.

En qua haar: laat het los (niet te letterlijk, anders moet Bam meteen d'r feestpruik inleveren ). Kort is ook leuk en als ze het weer lang wil, groeit het vanzelf weer aan. En verder: wíe was die meneer zei je?

Meave, balen dat die baan niet doorgaat!

Pim, jij bent inderdaad een HELD. Sjee!

Bam, voorzichtig kusje op je hoofd. *smak*
Mado, wanneer begin je eigenlijk met je nieuwe baan?
Oh goddank, ik hoef hem niet te dumpen. Vond het al zonde: hij heeft gisteren gestofzuigd (stofgezogen??) en gedweild, zijn overhemd gestreken en boodschappen gedaan, mee gekookt (dat kunnen we samen! ) en opgeruimd.

Pak van mijn hart zeg!

Mado is volgens mij al begonnen met nieuwe baan. Toch?

~tikt op eigen vingers~

Geloof dat ik tijdsdruk nodig heb om te kunnen werken....
Zeg Bloes..... Als ik jou was, dan zou ik erg mijn best doen 'm te houden! Idealere man dan deze bestaat volgens mij niet. Sjeeeezz.... In willekeurige volgorde: huishoudelijk aangelegd, uren kletsen, goeie sex, leuk werk, leuke levenshouding, goedgekeurd door je vriendinnen, goedgekeurd door je kids en vice versa, ziet er goed uit, verliefd op je enz enz. Deze dingen lees ik bijna dagelijks over 'm. Mijn conclusie is; een lot uit de loterij! Houden!
Bloezekind, als je tijdsdruk nodig hebt, dan heb ik nog wel wat voor je liggen (Nooit te beroerd om te helpen he, ikke)
Hoe zit het met de Date en de Hema? Dat vind ik dan toch nog van essentieel belang.
quote:meave schreef op 10 juli 2008 @ 12:23:

Hoe zit het met de Date en de Hema? Dat vind ik dan toch nog van essentieel belang.

Jaaaaa, de Ultieme Vraag! Als dat in orde is zou ik meteen ringen gaan halen, Bloes (helaas kan dat nou net niet bij de Hema, geloof ik, althans niet de soort die ik bedoel)
De Date meteen even gebeld natuurlijk en de hamvraag voorgelegd. Hamvragen: "Wat vindt jij van de Hema?" en "Trouwen?"

De Hema vindt hij wel een hele leuke winkel. Want ze schrijven elk jaar een design-wedstrijd uit waardoor er verrassend leuke dingen in de winkel komen.

En hij kreeg een rode kop toen hij hoorde dat jullie vinden dat ik hem moet houden en huwen. Hij vindt het een beetje jammer dat ik het door de telefoon vroeg en alleen maar omdat mijn vriendinnen het willen maar hij ging natuurlijk wel onmiddellijk akkoord.

Nou mag Ely eerst hoor, wij zitten nog in elkaars proeftijd.
Yessss!!

**boelt een authentieke Kasteeltrouwerij aankomen**

** slaat aan het regelen en cateren**
Dat vind ik dan schappelijk van je Bloes (Ely eerst) *grijns*.

~gaat fluks googelen op snoezige Diva-bruidsmeisjesjurkjes~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven