Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
@Bloem005: Ik vind dat de lichaamstaal van de verliefden niet te verbergen valt. Aleen als allebei No1's hardcore autisten zijn, blijft het verborgen.

Het is onmogelijk dat ze het op den duur niet merken!

(Het zou echt een Deus Ex Machina zijn (soort miraculeus spelletje of opzet van God, om de dingen tot ontknooping te brengen) als jouw No1 en zijn No1 het ook met elkaar doen. En hun zo bezig zijn om eigen vreemdgaan te verbergen, dat ze die van jullie als onopgemerkt vorbij lopen. Ook een optie... Geintje )
Roos,wij hebben 1 dag samen gehad.Goed benut.Verder wel eens geprobeerd af te spreken maar eerlijk gezegd ook onmogelijk vanwege afstand en mogelijkheden.Eigenlijk hebben we niet veel meer dan de gestolen momenten.Ik ben inderdaad zijn speeltje geworden.Zou liever zien dat hij de mijne was.
Diver,Ik ben ook nog steeds verbaasd dat je verliefd kan zijn en liefdesverdriet kan hebben en lust zonder dat beide no's 1 dat in de gaten hebben.Bijzonder om te merken dat je zo intens kan samenleven zonder dat op te merken.Mijn no 1 vetrouwd mij volledig en dat was tot vorig jaar geheel terecht.
Haha diver.Ik wil best een weekje of twee ruilen of is dat heel slecht als ik dat zeg?
Bloem, ik ken de nr 1 van mijn minnaar, echter heb ik haar leren kennen nadat wij onze minnaarsrelatie zijn gestart, en in 5 jaar tijd heb ik haar maximaal 10 x gezien..

Daar zitten voor mij 2 kanten aan, enerzijds voel ik me ongemakkelijk, ik probeer haar uit de weg te gaan (maar zij weet mij te vinden) anderzijds voel ik me vereerd, omdat het me meer laat zien wie hij is, wie de personen zijn achter de verhalen (en dat zijn vaak leuke verhalen) want naast zijn nr 1 heb ik ook het genoegen gehad zijn ouders en broer te leren kennen.

Maar zover gaan als jij, nee never.. Wij houden onze afstand zakelijk op zulke momenten, geen "gestolen momentjes" geen stiekeme aanrakingen of veelzeggende blikken..

Ik persoonlijk zou dat respectloos vinden, of ik haar nou goed ken, zoals bij jou.. (je vriendin) of maar een paar keer een paar woorden gewisseld..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Sense,ik vind dat je daar helemaal gelijk in hebt.Automatisch wordt de afstand tussen zijn no1 en mij ook veel groter.Dat gaat vanzelf anders wordt het schuldgevoel te groot.Ik heb veel aan wat jullie schrijven en besef dat ik het moet laten gaan en hem ook echt hardhandig zal moeten afwijzen.Toch vind ik het jammer want het gevoel van wat spanning en passie en enorme lust was fantastisch na zoveel jaar hetzelfde.Meestal komen dit soort gelegenheden via de zijdeur je leven in maar dit is slechte situatie.Back to monogamie dan maar weer.Zal eens gaan afkicken en kijken hoe de hardhandige afwijzing gaat vallen
@Bloem : ik krijg de indruk dat jou minnaar meer kickt op de spanning van betrapt te worden en de macht die hij over je heeft in zo'n situatie dan op jou ( anders zou hij juist 1 op 1 afspreken)

Best een gevaarlijk spelletje....
Ik zou misselijk worden van zulk soort spanning, maar ik heb dan ook geen minnaar omdat ik "spanning" mis..
Roodkapje,toch wil hij niet meer appen terwijl no1 in de buurt is.Dat vond hij daarvoor enorm spannend.Hebben moeilijk huwelijk,jarenlang ,broer zus maar nu aan het werk om dat beter te krijgen en met succes volgens mij.smoes bij uitstek maar dat weet ik zeker want ik spreek ook no1.Als hij na die keuze mij had laten gaan had ik daar respect voor kunnen opbrengen maar werken aan huwelijk en affaire met vriendin?Ik snap er ook niets meer van.
Ik ben het met Roodkwapje, eeh kapje eensch.
Heel gevaarlijk spelletje.mee eens.mijn keuze zou gaan naar 1 op 1 en genieten van het moment.Volgens mij krijg ik hem nooit zover.maar op deze manier heb ik niet zoveel aan hem
quote:bloem005 schreef op 02 juli 2014 @ 22:49:

Heel gevaarlijk spelletje.mee eens.mijn keuze zou gaan naar 1 op 1 en genieten van het moment.Volgens mij krijg ik hem nooit zover.maar op deze manier heb ik niet zoveel aan hemJe hebt die keuze echter niet (hij doet er niet aan mee). En hem zover willen krijgen? Nee Bloem, zoveel gezond verstand en zelfrespect heb jij dat jij dat niet gaat doen. Helemaal niet met twee nrs. 1 in het blikveld.
Anouk,Ik ben de laatste die ermee wilde stoppen dat heeft hij geaccepteerd en respecteert hij.Ik vond dat ik er te diep inzat en wilde rust.daarvoor was 1 op 1 wel een optie maar een heel geregel.meestal appen en even bellen.Bellen nooit meer,appen af en toe maar altijd vriendschappelijk.Hebben afgesproken dat te doen.Toch is daar dan als ik hem zie weer dat fysieke en soms over de app.Ik ben weer tot mezelf gekomen en denk laten we er dan voor gaan en niet dit geklooi.Ben daar nog niet over begonnen en vind dat ik dat eigenlijk misschien beter niet kan doen.Hoe verleidelijk ook Ik ben nu al zover misschien beter even doorbijten maar af en toe.Het blijft een spel van aantrekken en afstoten want het volgende level gaat er niet komen.Daar zit ik niet meer over in want na de verliefdheid,keuze voor no1 en behoorlijk respectloze terugval to zijn no1 weet ik 100% zeker dat ik hem nooit als no1 zou willen hebben.Dat is van de baan.Leuk,lekker maar niet als partner in een vaste relatie.Dan kies ik liever voor mijn eigen no1.Zeg ik hypocriet..
Bloem, zou het kunnen dat in jouw gedachten dit veel meer is geworden dan dat het na de break eigenlijk is?

Jij hebt het over keuzes maken, er voor gaan, 1 op 1..

Maar wat je over hem verteld, en wat er daadwerkelijk gebeurt lijkt het meer of hij daar helemaal niet mee bezig is, op wat geflirt via whatsapp na..
Bloem, begrijp ik goed dat jij je oké zou voelen als het, laat ik het zo zeggen, een sv relatie was? Af en toe een date, misschien af en toe een (geil?) berichtje maar weg met dat kat en bal gedoe?

Terwijl hij eigenlijk geen date wil maar gewoon geniet van het flirten, het pesten, het randje.. soms net er overheen?

Valt er met de man te praten, ik bedoel, kan je een normaal gesprek met hem voeren, ook als jullie met zijn viertjes zijn? Of is hij een ontwijker, een glijer, een player, geen gesprekken aangaan en alles weglachen en grappen?
Sense,hij blijft flirten inderdaad als ik hem zie en zodra hij de kans krijgt zit hij aan me.Ik vind dat moeilijk.Ben niet van steen.Verder is hij na de eerste break wel duidelijk geweest over de toekomst.Misschien is het wel gewoon onmogelijk om van verliefdheid terug naar minnaars te gaan.Dat is wat hij wilde,ik had het daar toen heel moelijk mee en ben vervolgens afgehaakt.Als ik niets had gezegd was alles nog hetzelfde geweest
Roos,al jouw berichtjes zijn kloppen zo goed.Het is bijna eng.Ik weet het niet.Hij is de laatste tijd erg van de machtspelletjes heb ik het idee.Negeren,dan weer gezellig en ineens dan weer die toenadering.ik word er moe van.Heb ook een no1 en gezin.To the point vind ik wel zo makkelijk.
Hij zat er overigens voor de 1ste break er zelf veels te diep in.Begrijpelijk gezien de staat van de relatie thuis.Dan zit je al snel op het randje.Ik was daar toen nog niet zo mee bezig.Zat in de ik zie het wel modus en wanneer zie ik je weer modus.Ik heb overigens een hele rustige stabiel relatie met mijn no1
Bloem, als het jou alleen om seks gaat, waarom hou je dan je pijlen gericht op deze man? Je gehele verstand moet toch ondertussen schreeuwen dat je bij hem weg moet blijven? Wil je echt zoveel risico lopen?
Bloem, hij heeft je dik en vet in de tang, júist door het negeren, het duwen, het trekken, de aandacht, de non-aandacht, wel aan je zitten, geen 1 op 1 plannen. Als je de volledige aandacht van een vrouw wil moet je je zo gedragen, deze man heeft dat als geen ander in de smiezen.

JIj bent het levende bewijs waarom vrouwen op foute players vallen. Geen relatiemateriaal, dat heb je goed door maar verder ben je in zijn macht.

Lief Bloemetje, laat hem los, negeer hem en word en blijf schoftig gelukkig met je no1 .

Het ultieme medicijn tegen de ziekte die "in de ban van een player" heet.

Makkelijk gezegd hè? I know....
En zo zeg je een lunch en een hoteldate af en belandt je vervolgens alsnog horizontaal met exnr2. Niet slim
Sense,Het gaat mij om de seks met hem.
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 00:07:

Bloem, als het jou alleen om seks gaat, waarom hou je dan je pijlen gericht op deze man? Je gehele verstand moet toch ondertussen schreeuwen dat je bij hem weg moet blijven? Wil je echt zoveel risico lopen?Knap van hem hè? Want ze weet het... maar ze kan de touwen niet losknagen. Godvergeten kien uitgekookt van die kerel!
quote:engel68 schreef op 03 juli 2014 @ 00:09:

En zo zeg je een lunch en een hoteldate af en belandt je vervolgens alsnog horizontaal met exnr2. Niet slim

Ojee.. Dat klinkt bijna alsof je spijt hebt..

Ex niet meer ex nu?
quote:Rooss4 schreef op 03 juli 2014 @ 00:10:

[...]

Knap van hem hè? Want ze weet het... maar ze kan de touwen niet losknagen. Godvergeten kien uitgekookt van die kerel!Mijn onderbuikgevoelletje zegt ook kien uitgekookt van Bloem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven