Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:roodkapjeendewolf schreef op 02 juli 2014 @ 19:29:

[...]

Psychopaat natuurlijk ;)Spill it! It takes one to know one
quote:Lookolook schreef op 02 juli 2014 @ 19:42:

Spill it! It takes one to know one
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 02 juli 2014 @ 19:04:

Ach kom, ik heb ook geen geile dates en joechei berichtjes. Er worden ook hele andere zaken hier besproken dan dat. Doordat je jouw situatie zo uniek maakt, vindt je hier ook geen aansluiting. Ik heb de hoop ook een beetje opgegeven dat het kwartje nog gaat vallen dat jouw situatie helemaal niet zo uniek is: LD en jij zitten allebei in een relatie die niet geheel bevredigend is. Maar dat hebben oa Diver en Anouk ook. En er zijn er hier ook anderen bij wie hun minnaar in de shit zitten. Er hebben ook andere minnaressen geschreven die pas na jaren tot inzicht kwamen dat ze elkaar in een niet gezonde minnaarsrelatie gevangen hielden en hoe ze daar mee om zijn gegaan. Als je eens in gaat zien dat jouw relaties helemaal niet zo uniek is als jij graag wilt geloven, dan denk ik dat je hier heel veel te halen hebt. En dat je wellicht zelf je eigen positieve en negatieve ervaringen kan delen. Ik denk dat je dan een veel leuker forummer bent en dat je je negatieve, tikkeltje aandachtvragende manier van forummer kan laten gaan. Het is allemaal niet zo heel afwijkend als je denkt. Ieder andere relatie hier is op zijn manier speciaal met meer of minder gevoel. Echt.

Tja ik maak de situatie niet, en ook is iets wat ik anders vind dan ook in ene "speciaal"? Nee, zo voel ik het niet, en dat heb ik ook nergens geschreven.. ik tracht af en toe neer te zetten hoe ik me voel, en wat er in me omgaat, maar dat lukt dus niet.. (9 van de 10 posts plaats ik niet, ik haal het tekstveld leeg en ga weer door..)

@Heidi, het is niet de vriendschap met een THT, maar het minnaarsdeel met een THT, en dat geeft niet.. Dat is iets wat iedereen met een minnaarsrelatie toch wel in zijn/haar achterhoofd houdt

Vanmiddag overigens voor het eerst in 10 weken eens met LD geluncht.. Diepe gesprekken op een openbaar terras blijft iets bijzonders.
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Lookolook schreef op 02 juli 2014 @ 19:42:

[...]

Spill it! It takes one to know one

Ja. Allemaal (internet) predators

quote:Sense-1970 schreef op 02 juli 2014 @ 20:00:

[...]

Tja ik maak de situatie niet, en ook is iets wat ik anders vind dan ook in ene "speciaal"? Nee, zo voel ik het niet, en dat heb ik ook nergens geschreven.. ik tracht af en toe neer te zetten hoe ik me voel, en wat er in me omgaat, maar dat lukt dus niet.. (9 van de 10 posts plaats ik niet, ik haal het tekstveld leeg en ga weer door..)

@Heidi, het is niet de vriendschap met een THT, maar het minnaarsdeel met een THT, en dat geeft niet.. Dat is iets wat iedereen met een minnaarsrelatie toch wel in zijn/haar achterhoofd houdt

Vanmiddag overigens voor het eerst in 10 weken eens met LD geluncht.. Diepe gesprekken op een openbaar terras blijft iets bijzonders.

Jij schrijft hier dat je hier niet op je plek voelt omdat niemand je begrijpt, omdat je de verkeerde schoenen aan hebt. Pubers hebben dat ook, zij denken ook dat al hun problemen heel uniek zijn en dat niemand hen begrijpt. In deze situatie lijk je behoorlijk op een puber en lukt het je niet om een ontwikkeling door te maken.

Volgens mij is het grote toverwoord acceptatie bij jou: accepteren dat je seksleven beneden gemiddeld is. Accepteren dat jouw oester jou niet gelukkig gaat maken (en kom me niet aan met het gelul dat je alleen jezelf gelukkig kan maken, je weet wat ik bedoel). Accepteren dat je je oester niet kunt helpen. De grootste vriendendienst die jij kunt bewijzen is je oester met zachte dwang naar professionele hulp verwijzen. Want als die breekijzers van jou zullen nooit de truc doen. En als je jezelf wat meer voldoening en vreugde in het leven wenst, zou dit wel eens de grootste hobbel kunnen zijn die jij zou moeten nemen.
Sense ik bedoel dat je de mensen die hier schrijven geen fouten of verkeerde inschattingen gunt. En jezelf gun je de kans niet om de dingen door andermans ogen te bekijken. Wie weet, er valt misschien wat te winnen.

Niemand veroordelt je of verjaagt je hier vandaan, nergens gemerkt en vind het echt ongegrond. Als dat gebeurt, dan doe je dat zelf, je kiest er zelf voor. So, own it! Dont blame it on the others!

Waarom alles so pessimistisch en zwart-wit bekijken? Of is het het helemaal, of is het helemaal niet? Geen middenweg. Waarom niet kunnen relativeren en ook uit andermans mening iets voor jezelf uit kunem trekken? Volgens mij vergeet je precies dat wat in je profiel staat:

quote:veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet..........ben ik niet

Ik vind het erg jammer dat jij je hier zo onbegrepen voelt

.
Lees al een tijdje mee.Nooit eerder op een forum gezeten dus dat is nieuw voor mij.Doet mij goed om te lezen dat in niet de enige ben met dit probleem en om alle verhalen te lezen.Uiteindelijk worstelt iedereen met dezelfde grens.Ik denk dat dat samenhangt met het vrouw zijn.Veel vrouwen gaan volgens mij uiteindelijk toch vreemd met hun hart,zeker als het niet bij 1x blijft met dezelfde persoon en als het een bekende is.Wat ik wilde vragen,want hoe cliché het ook klinkt.Voor ik wist zat ik er middenin.Gezellig,vriendschap,spanning,verleiding en toen de rest.Wat als het iemand is die je kent en waarbij je om gaat met de nmr 1 van de nmr 2?Zouden jullie dat kunnen?Denken jullie dan dat er sprake is geweest van een vooropgezet verleidingsplan?Of toch echt een soort verliefdheid?Gestopt omdat ik het emotioneel niet aankon maar daarna toch ook weer door puur fysiek met grenzen.Nu al paar maanden geleden gezegd echt te stoppen maar als hij voor me staat gaat het zeker fout.Het verlangen gaat niet weg.Hoe kom ik daar vanaf want ik denk gezien de situatie dat jullie deze nmr 2 een echt no go zullen vinden.Ik ben heel benieuwd wat jullie reacties zijn.
Ik neem aan dat no1 nergens van op de hoogte is?
Absoluut niet.Mjjn nmr1 niet en de zijne ook niet.Ik wil niet weten wat er zou gebeuren als dat het geval was.Maar als het een affaireplan was denk ik waarom zo dichtbij?
Wat een vaag omschreven verhaal Bloem.

Begrijp ik goed dat je neukt met de man van een kennis/vriendin/zusje? Eerst met verliefdheid, toen een pas op de plaats, terug naar puur fysiek (schijnbaar denkende dat dit mogelijk is) en nu een paar maanden gestopt maar je staat niet voor jezelf in als hij voor je zou staan?

Eerst maar eens het verhaal duidelijk krijgen, dan ga ik nadenken of ik dat zou kunnen
Bloem, ik heb ook iemand die vrij dichtbij is. Affaire is zeker geen vooropgezet plan geweest hiet, maar idd, als ik hem zie dan wil ik hem opvreten
Eens met Roos, ik probeer er wijs uit te worden, maar is lastig, Bloem..

Kun je ietsjes specifieker, helderder uiteenzetten wat het probleem is?
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Ja,daar komt het wel op neer.Optie B is het dan.Gezellig,verleiding,aantrekkingskracht initiatief van zijn kant.Veel appverkeer met uiteindelijk natuurlijk de afspraak.Fantastisch trouwens maar iets te intens en iets te ver op het randje van het gezin.Stop van zijn kant.keuze voor no 1 wat denk ik zes weken heeft geduurd.Daarna verder maar afstandelijker.Uiteindelijk stop van mijn kant want ik praat ook met zijn no 1 en al die verhalen trok ik niet meer.Toch blijft hij mij verleiden als ik hem zie,wat overigens niet regelmatig is.Toch even die hand onder mijn rokje als niemand kijkt.Spelen met vuur dus.
Sorry als het wat onduidelijk overkomt.Ik probeer het verhaal uit te leggen zonder te veel herkeningspunten.Speelt al iets meer dan een jaar en nog nooit met iemand over gesproken.Heb al hartkloppingen van deze berichten
Jane,zag jij hem ook samen met zijn no 1?Ik vind dat het allermoeilijkste wat er is.Wij gaan regelmatig met de beide gezinnen weg.Dan zie ik dus nu dat zijn no1 hem aanraakt en ik kan dat niet.Wat een afschuwelijk gevoel.
quote:divergentthinking schreef op woensdag 02 juli 2014 20:18 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Lookolook in "Minnaar deel 24."" class="messagelink">Lookolook schreef op 02 juli 2014 @ 19:42</a>:</b>

[...]

Spill it! It takes one to know one </div></blockquote>

Ja. Allemaal (internet) predators

Haha!
Zou ik dat kunnen? Jawel, ik bezit, vrees ik, genoeg krengerigheid om dit te kunnen.

Zou ik dit willen? Big fat no.

Ik kan me ergens voorstellen dat het prikt als je ziet dat zijn vrouw hem aanraakt, zo fijntjes in your face. Maar het is een gestolen jaloezie, dat snap jij ook hè?

Hoe dit stopt? Tja... door jezelf te mindfucken. Door jezelf voor te nemen helemaal te kappen, niet eens aan hem wil denken, ban hem uit je hoofd en uit je systeem, geef een ram op zijn hand als hij onder je rokje grijpt, stop met flirten en klooien. Het is de enige manier en maak hem dit ook heel erg duidelijk!

Maar zeg nu eens eerlijk, wil je hier eigenlijk wel mee stoppen?
quote:bloem005 schreef op 02 juli 2014 @ 20:51:

Maar als het een affaireplan was denk ik waarom zo dichtbij?

Waarom breek jij je hoofd over dit soort vraagstukken?

Je had schijnbaar geen affaireplan (wat is dat trouwens?) je ontmoette een man in je vriendenkring, je werd geil en je ging het aan. Mooier kunnen we het niet maken.

En daarom dus zo dichtbij. Hij kwam op je pad, jij maakte de keuze hier werk van te maken.
Dat is precies het probleem Roos.Jouw advies is wat mijn verstand zegt mijn egoistische kant zegt als ik hem zie hoe snel zou ik de kleren uit kunnen krijgen.Misschien hoop ik inderdaad wel dat jullie me ervan overtuigen dat ik voor mijn verstand moet kiezen.Zou makkelijker zijn als ik hem dan nooit meer hoef te zien maar dat is in dit geval geen optie.Ik voel mezelf een zwakkeling als ik bij hem in de buurt ben maar het voelt zo goed.Tweestrijd over the top dus.Uiteindelijk zal het toch een keer moeten stoppen dus toch die hand wegduwen de volgende keer maar of ik daar sterk genoeg voor ben.Ik betwijfel het.Ik lijk wel verslaafd.
quote:bloem005 schreef op 02 juli 2014 @ 21:38:

Dat is precies het probleem Roos.Jouw advies is wat mijn verstand zegt mijn egoistische kant zegt als ik hem zie hoe snel zou ik de kleren uit kunnen krijgen.Misschien hoop ik inderdaad wel dat jullie me ervan overtuigen dat ik voor mijn verstand moet kiezen.Zou makkelijker zijn als ik hem dan nooit meer hoef te zien maar dat is in dit geval geen optie.Ik voel mezelf een zwakkeling als ik bij hem in de buurt ben maar het voelt zo goed.Tweestrijd over the top dus.Uiteindelijk zal het toch een keer moeten stoppen dus toch die hand wegduwen de volgende keer maar of ik daar sterk genoeg voor ben.Ik betwijfel het.Ik lijk wel verslaafd.En nu is dat nog een geinig geil spelletje. Maar ieder moment kan het in je gezicht uiteenspatten. Of hij wil je teveel en gaat je claimen, of zijn/ jouw nr. 1 komt erachter, of hij wil je op een dag niet meer. Dan kun je je haren wel uit je hoofd trekken dat je niet gestopt bent toen het nog kon. En dat hij niet 50 mijl verderop woont.
Bloempje, je lijkt niet verslaafd, je bent verslaafd. Zwaar verslaafd. Aan iemand die met je speelt omdat het kan. Omdat hij het een kick vindt dat hij onder je rokje kan zitten terwijl zijn vrouw en jouw man erbij zijn. En jij dat ook nog goed vindt. Hij onderzoekt waar jouw grens ligt, hoe ver je voor hem zou gaan. En dat is vrij ver, als ik dit zo lees.
quote:bloem005 schreef op 02 juli 2014 @ 21:18:

Jane,zag jij hem ook samen met zijn no 1?Ik vind dat het allermoeilijkste wat er is.Wij gaan regelmatig met de beide gezinnen weg.Dan zie ik dus nu dat zijn no1 hem aanraakt en ik kan dat niet.Wat een afschuwelijk gevoel.Nee, mijn jager heeft gern nr1, ik wel en hij kent mijn nr1.
Wat je wil is iets onmogelijks, namelijk de regie voor jouw kracht in onze handen leggen. O als dat eens kon....

Ik ben het volledig eens met Anouk, nu kan je nog zonder al te veel herrie terug. Wat als jij head over heels raakt en hij stopt? Zie je jezelf dan nog gezellig picknicken met zijn viertjes?

Of veel erger, wat als iemand die hand onder jouw rokje ziet verdwijnen? Daar moet je toch potvermedikke niet aan denken!!
Klopt Anouk.Wij zijn heel gevaarlijk bezig.Soms scheelt het miliseconden.Ik heb hem gezegd dat ik dat geen grappig spel vind en hem liever dan af en toe alleen zie maar daar heeft hij nog nooit werk van gemaakt.Waardoor ik denk wil je wel of niet?Ik begin nooit meer over afspreken.graag of traag.Hij ook niet maar dan ineens als ie naast me staat is daar die hand,de knipoog.Nou ja je kent het wel al die seinen.Terwijl zijn no1 erachter staat dus ik kan hem niet echt opvallend afwijzen.Hij gaat echt heel ver in huiselijke kring.Minares erbij prima ,maar een beetje respect voor zover je daarover kan spreken bij vreemdgaan, voor no 1 lijkt mij dan op zijn plek.Die is bij hem ver te zoeken vind ik daarom zou ik hem ondertussen nooit meer als no1 willen hebben.De verliefdheid is voorbij nu de lust nog.
Maar in het verleden hadden jullie wel 1 op 1 dates of heb ik dat verkeerd begrepen?

Jij bent zijn speelgoedje, zijn spanningsdingetje, je bent de bal van de kat en als hij met je uitgespeeld bent mag je wekenlang onder de bank liggen.

Wil je dat zijn, de bal van de kat?

Die wordt heel stoffig en vaal na verloop van tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven