Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Sense,waar ik zou ook helemaal geen seks met hem moeten willen hebben en toch wil ik het.Hardleers.Ik heb wel heel veel aan jullie reacties.Mooie eye opener.Vervelende hormonen.
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 03-07-2014 07:29
Reden: plaatje in strijd huisregels
% gewijzigd
Kan iemand dat hek weer dicht doen?

Gestaft..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Reageren of je aangerand wordt? Het is toch geen kleuterklas??

Twee volwassen mensen. De een geeft de ander de ruimte om het spannende spel te spelen en nu heeft ze er geen zin meer in en moet ze hem te kijk zetten in het openbaar?

Hij speelt het slim, wel de geile spanning en niet de risico's, want er gebeurt immers weinig. Geen appjes bij 1 in de buurt, dus geen zwart op wit bewijzen. In het openbaar ver over het randje, maar als hij betrapt wordt, kan hij er altijd een draai aan geven en bewijs is er ook daar niet.

Afspreken wil hij niet en zijn opgebouwde geiligheid stopt hij in de seks met nr 1.

Maar Bloem kan daar toch als een normale volwassen vrouw iets over tegen hem zeggen onder vier ogen? Joh, het was spannend en geil, maar dit is niet wat ik wil en ik wil dat je me niet meer zo behandeld in het openbaar.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Sense, ik dacht dat in principe alles voorbij zou zijn, als hij iemand anders ontmoet en daar een nr 1 relatie mee op wil bouwen.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
OMG Engel! What happened? Is hij niet meer slecht voor je? Hoe voel je je nu?
quote:engel68 schreef op 03 juli 2014 @ 00:09: En zo zeg je een lunch en een hoteldate af en belandt je vervolgens alsnog horizontaal met exnr2. Niet slimEn nu?
volg je verstand, gebruik je gevoel
Bibberrs in de buik. Niks minnaartechnisch, wel iets met mannen en vooral ontmannen. Ik hoop dat alles goed gaat, duimen jullie mee?
Dat dacht ik ook, Heidi.. Hij ziet dat anders, wil het vriendschap deel behouden

Succes Roos, geef je man een extra knuffel en een lekkere wortel
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Succes met het ontmannen Roos. Een extra dikke en grote wortel kan dan wel heel gewenst zijn
Val ik eens een keer op tijd in slaap, zijn jullie weet niet bij te houden

Deze mevrouw gaat eerst weer aan de studi en vanavond weer even hier bij lezen!
Engel, wat nu? Ai ai ai

Roos, sterkte, altijd spannend!

Bloem, oefen gewoon eens op het woordje 'nee'. En de zinnen 'nee, ik wil niet dat je dat doet'. Echt absurd dat hij dit in het openbaar doet, en niet 1 op 1 wil afspreken. Daar ben je te goed voor toch, alleen voor de thrill en gestolen momentjes?

Ik ben een paar maanden geleden benaderd door een vriend die al jaren in een slechte relatie zit. Nu ik gescheiden ben bekende hij me ineens al jaren verliefd te zijn. Ik absoluut niet op hem. En ik vind het nu zo rot tov zijn vriendin! Ik heb ze al enkele maanden niet gezien nu, zou niet weten hoe ik me moet gedragen dan. Ik vind het dus ongelooflijk dat jij dat nog wel kunt, omgaan met zijn nr1...
Heidi,ik denk niet dat hij ver gaat komen met de opgebouwde geilheid bij zijn no1.Die heeft geen interesse in seks en als er interesse is ,niet met hem zegt ze.Na vele jaren niets is dit weer opgepakt na dreiging van zijn kant de relatie te beeindigen.Zij doet dit nu als een huishoudelijke klus waar je geen zin in hebt.Het hoort erbij,maar liever niet.Ik spreek zijn no 1 ook over dit onderwerp.Ik probeer er niet op in te gaan want ik ben de laatste om hier over te praten met haar.Alleen dit weet zij dan weer niet.Dit breekmoment tussen hun is gekomen na de date met mij ,daardoor is hij zeker van slag geweest.Ik heb respect voor deze keuze maar hij kwam er al snel op terug.Hij is sexueel een gefrustreerd man.en ik zit in een soapserie.
Vanmiddag regeer ik even Oranje/HL/Roos, nu even proberen me te focussen op schoolse activiteiten van m'n kleine engeltje. Valt niet mee!
Omgaan met zijn no 1 is heel moeilijk.Zeker als dit onderwerp wordt aangesneden.Had liever een andere situatie gehad maar het is zo gelopen.Ik moet oefenen op nee maar mijn lijf zegt ja.Ik heb thuis niets te klagen maar veel vanille zeg maar.Ik vond die extreme lust wel fijn en zou dat best af en toe erbij willen maar niet al dat gedoe er omheen
Sterkte Engeltje, keep it cool vandaag!

Man is bij de DA. Als het goed is mag ik hem vanmiddag weer ophalen, 20 gram lichter

Maar de beloning is zoet, hij krijgt namelijk een vriendin (waar hij dan dus niet meer mee kan neuken..aaaaah...)
Bloem, ik begrijp het even niet.

Zijn vrouw praat er met jou over dat zij geen seks met hem wil.

Hij zit constant achter jou aan en jij wilt wel (weer) seks met hem.

Waarom gooi jij alles niet open als jij toch al met zijn vrouw over zijn seksleven praat?

Wat is de rol van jouw man in dit geheel?

Roos, succes met de castratie.
Ik zal hem laten weten wat ik wel en niet wil.Geen gedoe met no1 erbij.Ik sta er wel open voor maar met mate en alleen 1 op 1.Ik wil geen wekelijkse afspraken daar heb ik gewoon ook geen tijd voor.Kiezen of delen dus en afwijzen in het openbaar.Grenzen stellen.Ik blijf denken aan de bal van de kat van Roos.Ik word bespeeld met mijn goedkeuren en lig daarna inderdaad weken onder de bank stoffig te worden.Dat laatste heb ik geen zin in en voelt respectloos.Ik heb wel zin in hem maar niet op deze manier.Tijd voor wat zelfrespect en actie.
Aaargh, lijnt het forum bij jullie ook alles uit naar het midden? Ik ben compleet in het warretje!
Ik dacht dat ik scheel was!
Highlander zijn posts lijken nu helemaal op een gedicht

(Ik zeg niks over de inhoud ;))
quote:bloem005 schreef op 03 juli 2014 @ 09:47: Ik zal hem laten weten wat ik wel en niet wil.Geen gedoe met no1 erbij.Open relatie geen optie?

Oranje, ik en inhoud? Neh.
Highlander, als dat toch eens zou kunnen maar dat is geen optie.Zijn no1 heeft dat wel eens geopperd,als grapje.Dan was zij er vanaf.Vond ik geen slecht idee. Mijn no 1 hangt zichzelf aan de hoogste boom.mij met een andere man is zijn grootste nachtmerrie.Ik probeer het echt thuis te vinden maar daar is hij de man niet naar.hij wil alles als ik het voorstel maar het dierlijke en ongecontroleerde gaan.Dat mis ik en vind ik bij de ander.
Als die OR al een optie was geweest zijn de glazen nu voor eens en altijd ingegooid vrees ik.

Man, ik wil een open relatie en o ja, ik heb ook al een minnaar op het oog. Wie? Nou Anton van Annie natuurlijk, nooit gemerkt dat hij me bij de billen grijpt als hij even de kans krijgt?

Gaat niet werken niet.
Annie, hou jij mijn tassie even vast, want je gozer wil met me....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven