Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
quote:highlander schreef op 03 juli 2014 @ 09:56:

[...]

Open relatie geen optie?

Oranje, ik en inhoud? Neh. Wil je nou met me meepraten of is dit typisch een gevalletje van voortschreidend inzicht?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk als ik thuis het woord open relatie hardop uitspreek gaan de bellen wel eens rinkelen denk ik zomaar...niet zo verstandig
Oranje, Dat gaat hem niet worden...
Ik geef het op. Jullie gaan te snel. En wat is DA behalve dierenarts?
Dierenarts dus, castratie van t konijn neem ik aan
quote:oranjexx schreef op 03 juli 2014 @ 09:54:

Highlander zijn posts lijken nu helemaal op een gedicht

(Ik zeg niks over de inhoud ;))

Wat ben je weer heerlijk scherp!

Engel, met 'hem'? Misschien hier je eigen posts weer eens terug lezen hoe 'extreem hard je op je bek bent gegaan'?

(Maar wow, na al die tijd is er nog steeds 'iets'?)
Ooit was ik de bedrogene , dat was heel erg pijnlijk. Van mijn man en van mijn vriendin. Was net bevallen en ons kind was ziek ernstig ziek. Ik in het ziekenhuis enzovoort en nr 1 de hort op, uitgaan zielsverwant weet ik veel allemaal. Er was geen sprake van seks, bij nr 1 kan ik me dat voorstellen maar echt zo mwwaa. Goed heeft een deuk opgelopen maar heb daarna nooit meer vertrouwen gehad in vrouwen/ vriendinnen en zijn die daarna altijd op afstand gehouden. Hoe beroerd zij het ook hebben ze heeft een vertrouwensband met jou en die schaadt jij.

Natuurlijk is het kinderachtig om zo te reageren als hij zich zo gedraagt maar hij klinkt ook verdomde kinderachtig.

De lust die je voelt en de spanning gaat echt weg als je hem niet blijft voeden naar hem, gewoon afkicken en dan de cold turkey.

Blauwe vrouw gaat het met jou weer beter, na je besluit.

Wat mijzelf betreft de on hold is opgeheven. We hebben dagelijks contact maar niet fysiek, zit 2400 km tussen. Het is fijn om met hem te praten en grapjes te maken te schrijven en tussendoor elkaar ook nog op te winden. Dat hele gedoe om die watts app heb ik met kerende post terug gegeven en als hij er iets over zegt trek ik het me niet te veel aan. Mijn nr 1 heeft weinig op met mijn familie en is gecompliceerde verstandhouding, mijn nr 2 is daar, ook al kent hij ze natuurlijk niet ( is waarschijnlijk de reden) een veel grotere steun in. Ouders en zusje liggen allemaal in het ziekenhuis en niet voor een klein dingetje, gewoon zorgelijk. Nou ja ga lekker aan de slag lees vanavond weer verder. het is een spannende serie wij al die overspelige dames.
Bloem, als ik jou was zou ik leren nee zeggen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Owww, man krijgt ineens een heel andere betekenis haha. Ik dacht al, heb ik nou echt iets gemist dat Roos weer een man heeft?

Maar dames en heren, ik kom alsnog even afscheid nemen. Het wordt hier een ver-van-mijn-bed-show. Het was leuk en gezellig, maar ik pas er niet meer bij.

Het ga jullie goed!
Highlander,ik zal me er op gaan concentreren.Duurt even voordat ik Anton van Annie weer zie.Ben benieuwd wat er gebeurd als ik zeg dat ik niet meer op zijn manier wil dansen.Zal wel aftaaien denk ik.
Loui,kan ik mij voorstellen.Heel pijnlijk.Ben zelf ook ooit bedrogen en is afschuwelijk.Nu sta ik aan de andere kant.Vertrouwen is geschaad maar ik kan niet meer terug.Hoe kan ik haar nu nog een peptalk geven terwijl ik weet welke spelletjes haar no1 speelt.Ik vermijd het onderwerp en vraag er niet naar.Ga er vanuit dat zij daar zelf achter komt.Ik geloof niet dat ik zijn 1ste ben en ook niet zijn laatste.Ooit valt hij door de mand lijkt mij.Wil alleen niet dat dat met mij is dat vind ik het weer niet waard
Zwaait naar Barb, byebye maissie. Ik sal je missuh
quote:barbarella70 schreef op 03 juli 2014 @ 10:42:

Owww, man krijgt ineens een heel andere betekenis haha. Ik dacht al, heb ik nou echt iets gemist dat Roos weer een man heeft?

Maar dames en heren, ik kom alsnog even afscheid nemen. Het wordt hier een ver-van-mijn-bed-show. Het was leuk en gezellig, maar ik pas er niet meer bij.

Het ga jullie goed!He jammer Barb! Al snap ik je wel. Voor jou ook alle goeds!
Jammer Barb! Het ga jou ook goed, veel geluk!

En ik moet zeggen, ik schrijf ook wat minder mee dan eerst, heb soms moeite met alle verhalen volgen daardoor. Beetje loepen helpt, ik vind het wel heel leuk die nieuwe input.
Zeg lieve Cougar maisjes, hoeveel jaar jonger is nog leuk?
quote:dymo9 schreef op 03 juli 2014 @ 11:07:

Jammer Barb! Het ga jou ook goed, veel geluk!

En ik moet zeggen, ik schrijf ook wat minder mee dan eerst, heb soms moeite met alle verhalen volgen daardoor. Beetje loepen helpt, ik vind het wel heel leuk die nieuwe input.Me too. Al kies ik er bij sommige nieuwkomers wel heel bewust voor om er niet op te reageren. Ben geloof ik toch een beetje een ouwe rot geworden en kan niet zoveel met, in mijn ogen, zoveel stupiditeit van sommigen. Gelukkig hebben anderen meer geduld
Veel herkenning Look, nog niet zo heel lang geleden was ik net zo
Oh en ik heb een jongen van 20 afgewezen, ging mij toch net ff te ver zeg maar. Halve leeftijd. Maar he, als ie lekker is, wat let je?
Hm wat herkenbare zaken, nu ik in mijn periode van afkicken zit. Ik vind het ook moeilijk om nee te zeggen tegen die heerlijke eerste minnaar van mij. Ik heb hem gekozen omdat ik alleen ruige sex met hem wilde en dat kreeg ik. Nu merk ik dat ik ook wel eens een gewoon leuk berichtje zou willen krijgen nu we elkaar vaker gezien hebben, in plaats van alleen een bootycall. En dát wilde ik nou juist weer niet met een minnaar, meer dan sex. Daarom wil ik stoppen. Maar als ik hem online zie, zegt mijn lichaam wat anders... Dan denk ik, ach, we kunnen samen heerlijk sexen, wat maakt de rest (lees beetje gewone aandacht, en dat ie rondsloert) dan uit. Cirkeltjes denken dus Terwijl ik zo goed weet wat ik wil. Mijn eerste minnaarervaring leert me dat ik alleen sex wil maar dat het na 5-6 keer wel afgelopen moet zijn (ik wilde het bij 1x houden en dacht hij ook, maar ja... ;)) want anders gaat het verder dan dat.

Nu weer snel verder met werken... Sorry...
(T)Jongejongens??

De Helicopterman:

No3 was 26 een heerlijke minnaar. Werkte op een oilplatfoorm in de NordZee, was hobbybelegger en vloog met de helicopter naar zijn platfoorm. Heb hem in t hotel bij een seminaar leren kennen.

Hele goeie sex, behalve dat halsoverkop vertrekken, die ik ooit omgeschreven had. Hij had een stamina die ik bij een man echt kan warderen. Nietbte slap maar ook niet te dominant, en hij leidde het hele gebeuren erg lekker. Maar ik werd toch beledigd dat hij, door de schaamte over leeftijdverschil, zo snel uit de hotelkamer vertrokken was. Dus heb hem afgekapt bij poging tot vervolgafspraak. Zie hem nog af en toe informeel. Ik geef geen kick. Gewoon normaal, alsof er niets gebeurd was.

De KingKong:

Gepikt op het strand, met mijn grote babbel vooral (ben niet echt zo'n onweerstaandbare chick, in de lichamelijke sense). No4 was 24 en ik zal hem KingKong noemen. Bedenk eens waarom... Sex was heerlijk!! Hij kon keer naar keer 'technsch goed' neuken, ook al had hij bijna geen ervaring. Met maar 10minutjes tussenpauze. Echt natuurtalent! Had het langer geduurd, kon hij echt wat worden. Ach.... :cri:

Alleen ........ehm.........tussen de vrijpartijen moest ik Noordafrikaanse hystorie tot in de tijd voor Christus luisteren, historie van zijn familie en Atlasgebergte en ook waarom zijn toekomstige vrouw maagd moet zijn. Echt, totdat ik scheel ging kijken. Ik ging hem face-zitten. Het reden is vanzelfsprekend.

Nu serieus, sex was heerlijk, en ik wou het best herhalen. Maar door al dat gepraat ben ik toch afgehaakt en verdwenen. Ik werd er echt helemaal druk in mijn hoofd van. Thnx but no-thnx! Ben geen kinderoppas.

Sex met een jonge jongen kan erg spannend zijn, miets je rekening mee houdt dat zijn reactiapatronen (zoveel sexueel als in het algemeen) in de lijn met zijn leeftijd zijn.
quote:divergentthinking schreef op 03 juli 2014 @ 12:35:

(T)Jongejongens??

De Helicopterman:

No3 was 26 een heerlijke minnaar. Werkte op een oilplatfoorm in de NordZee, was hobbybelegger en vloog met de helicopter naar zijn platfoorm. Heb hem in t hotel bij een seminaar leren kennen.

Hele goeie sex, behalve dat halsoverkop vertrekken, die ik ooit omgeschreven had. Hij had een stamina die ik bij een man echt kan warderen. Nietbte slap maar ook niet te dominant, en hij leidde het hele gebeuren erg lekker. Maar ik werd toch beledigd dat hij door de schaamte over leeftijdverschil zo snel uit de hotelkamer vertrokken was. Dus heb hem afgekapt bij poging tot vervolgafspraak.

Zie hem nog af en toe informeel. Ik geef geen kik.

De KingKong:

Gepikt op het strand, met mijn grote babbel vooral (ben niet echt zo een onweerstaandbare chick in de lichamelijke sense). No4 was 24 en ik zal hem KingKong noemen. Bedenk eens waarom... Sex was heerlijk, hij kon keer naar keer 'technsch goed' neuken, ook al had hij bijna geen ervaring. Met maar 10minutjes tussenpauze. Echt natuurtalent! Had het langer geduurd, kon hij echt wat worden. Ach.... :cri:

Alleen ........ehm.........tussen de vrijpartijen moest ik Noordafrikaanse hystorie tot in de tijd voor Christus luisteren, historie van zijn familie en Atlasgebergte en ook waarom zijn toekomstige vrouw maagd moet zijn. Echt, totdat ik scheel ging kijken. Ik ging hem face-zitten. Het reden is vanzelfsprekend.

Nu serieus, sex was heerlijk, en ik wou het best herhalen. Maar door al dat gepraat ben ik toch afgehaakt en verdwenen. Ik werd er echt helemaal druk in mijn hoofd van. Thnx but no-thnx! Ben geen kinderoppas.

Sex met een jonge jongen kan erg spannend zijn, miets je rekening mee houdt dat zijn reactiapatronen (zoveel sexueel als in het algemeen) in de lijn met zijn leeftijd zijn.

My god, Diver!

Nou ja, ach, dan zal 25 ook wel geen probleem zijn

Op mijn reactie dat ik geen oude fiets wil zijn maar dat ik juist alleen maar harder wil leren trappen, kwam hij met 'Ik kan allang trappen zonder zijwieltjes. Misschien kan ik je laten zien dat er meer is dan fietsen, ik ben toch ook surfend bij je terecht gekomen?'

Nou, bring it on! Ik ben benieuwd
Jonger kan lekker zijn maar niet te jong, dan voel ik me oud en daar zit geen vrouw op te wachten toch ?
quote:roodkapjeendewolf schreef op 03 juli 2014 @ 12:59:

Jonger kan lekker zijn maar niet te jong, dan voel ik me oud en daar zit geen vrouw op te wachten toch ?

Nou, dat dus. Ik houd van jong belegen, altijd een paar jaar ouder dan ik zelf ben. Maar dit is een stukkie jonger. Ech, je bent nooit te oud om te leren (en te ervaren), toch?

Maarreh, daar zit geen vrouw op te wachten? Op een oude man of ben je zelf dan die vrouw die zich ouder voelt? Je profiel weet in ieder geval niet wat je bent. Je bent toch stiekem niet een alter ego van High he?
Pfft, jonge mannen, breek me de bek niet open. Of een sixpack of inderdaad dat geouwehoer of ze gaan afterwards huilen. Onder de 34 komen ze mijn bed niet (meer) in.

Barbsie, we keep in tutsj!!
Wat grappig om te lezen. Eerdere vibe die ik hier oppikte was dat meeste vrouwen geen 'broekie' wilde en onder de 35 écht te jong was. Dat kwam ik ook erg sterk tegen op second love en secret flirt.

Zelf vind ik juist wel erg leuk toen ik, ja ook ik word ouder, 21 was en de minnaar was van een 36 jarige dame. Dat ging idd precies zoals boven beschreven. Een hele middag in bed en dan na 4 keer is de tijd op. Dat heb ik jammer genoeg nooit meer meegemaakt. (blijft ook echt nog een fantasie) Die middagen in dat vreemde huis, geile neuqseks en die spanning van het betrapt kunnen worden. Ik verromantiseer het wel een beetje, maar het blijft een van mijn leukste/geilste ervaringen!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven