Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem005 schreef op 03 juli 2014 @ 15:59:Hij heeft mij zeker in zijn macht en ik zal daar uit moeten zien te komen.Domme ik!In de situatie waarin hij stiekem naar jou loopt te graaien in bijzijn van zijn vrouw heb jij alle macht.

Jij hoeft maar een keel op te zetten om hem machteloos te maken.

Jij laat hem begaan doordat jij hem lust.

Jij bent in de macht van jouw eigen lust, niet van hem.

Laat het denkwerk niet aan jouw lust over.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:bloem005 schreef op 03 juli 2014 @ 15:59:

Heb ik niets aan toe te voegen en ik weet dat je gelijk hebt.Is voor mij geen dagelijkse kost.Ik heb nooit gedacht laat ik nu eens vriendin en man gaan belazeren waar ze bij zijn.Het is allemaal veel subtieler gegaan.Gelukkig is er altijd een morgen om de boel weer recht te trekken.Fout gemaakt,les geleerd.Dat heb ik al heel vaak gedacht..Maar het vuur is daarmee niet meteen uit en het verlangen niet weg.Ik heb er nog steeds moeite mee en hij helpt niet echt mee.Hij heeft mij zeker in zijn macht en ik zal daar uit moeten zien te komen.Domme ik!

Het moeilijke vind ik niet dat je iets doms gedaan hebt, de meeste van ons hier zijn niet zo slim bezig (geweest) mijzelf incluis..

Sommigen wat minder slim dan anderen, en ik vind het wel wat lastig zoals jij naast met je nr1 ook nog met een vriendschap bezig bent..

Maar goed, dat nog tot daar aan toe..

Waar ik meer moeite mee heb, is dat 2/3/4 mensen hier aangeven "Meid waar ben je mee bezig" en dat je in je ene post roept dat we gelijk hebben.. En je er dan klakkeloos weer overheen post "Ja maar ik wil seks met hem" .. dat zijn posts waar ik niets meer mee kan. En dan haak ik af. (en dan ben ik nog lang door gegaan.. )
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Een keel opzetten na 1,5 jaar vind ik schijnheilig.Ik zal hem vertellen dat hij dat niet meer mag doen.Onder vier ogen.Vind ik wel zo netjes..De lust voor hem zal mijn lichaam wel verlaten op den duur.@Oranje@Look Ik ben juist blij dat iedereen iedereen zo reageert.Dat is de reden dat mij heb gemeld.Soms zie je door alle gevoelens niet meer waar je mee bezig bent.Het is tijd om mijzelf een corrigerende tik te geven.Ik word alleen maar sterker van jullie reacties.
quote:Sense-1970 schreef op 03 juli 2014 @ 16:37:

Het moeilijke vind ik niet dat je iets doms gedaan hebt, de meeste van ons hier zijn niet zo slim bezig (geweest) mijzelf incluis..

Sommigen wat minder slim dan anderen, en ik vind het wel wat lastig zoals jij naast met je nr1 ook nog met een vriendschap bezig bent..

Maar goed, dat nog tot daar aan toe..

Waar ik meer moeite mee heb, is dat 2/3/4 mensen hier aangeven "Meid waar ben je mee bezig" en dat je in je ene post roept dat we gelijk hebben.. En je er dan klakkeloos weer overheen post "Ja maar ik wil seks met hem" .. dat zijn posts waar ik niets meer mee kan. En dan haak ik af. (en dan ben ik nog lang door gegaan.. )Eens.
En puzzled en blauwe vrouw: volgens mij staat het stoplicht toch echt op rood op jullie kruispunten hoor.

Ik schrik eigenlijk vooral van jouw berichtje Engel. Ben erg benieuwd naar je verhaal over ex-maar-toch-niet nr. 2...Als jij na alles waar je doorheen hebt moeten gaan om afstand/afscheid te nemen van jouw 2 toch weer voor de bijl gaat...phew...

Onwillekeurig denk ik dan aan mijn nummer 2 en ik. Gaat dat ook een proces van jaren worden met bijbehorende emotionele achtbanen? En dat je uiteindelijk de touwtjes tussen jullie nooit definitief kunt doorknippen, zelfs al zou dat beter zijn?

Zucht.
quote:bloem005 schreef op 03 juli 2014 @ 16:44: Een keel opzetten na 1,5 jaar vind ik schijnheilig.Ik zal hem vertellen dat hij dat niet meer mag doen.Onder vier ogen.Vind ik wel zo netjes..De lust voor hem zal mijn lichaam wel verlaten op den duur.[..] Het is tijd om mijzelf een corrigerende tik te geven.Ik word alleen maar sterker van jullie reacties.Goed zo.

Heb ik toch nog iets zinvols gedaan op deze klotedag.
Klotedag high? Want...
Ano*k: goed gezien, alle lichten staan ontzettend op rood op mijn kruispunt. Heb daar heel veel last van vandaag en het doet zeer.
quote:blauwevrouw schreef op 03 juli 2014 @ 17:06:

Ano*k: goed gezien, alle lichten staan ontzettend op rood op mijn kruispunt. Heb daar heel veel last van vandaag en het doet zeer.
thx.
@Sense en ano*k Begrijp ik hoor.Is ook heel tegenstrijdig.Maar volgens mij heeft iedereen met de tweestrijd te maken.Bekende of geen bekende.Ik kom dat kruispunt meer tegen tussen alle schrijvers.Bij mij ligt het er alleen nogal dik bovenop welke afslag ik moet nemen ;)

@Highlander zo zie je maar toch nog een goede daad gedaan vandaag inderdaad.Thanks voor de hulp en het inzicht
quote:Ano*k schreef op 03 juli 2014 @ 17:05:Klotedag high? Want...ik voel me klote, ik mis mijn liefde. Mijn ex-minnares/scharrel/potentiële vriendin is leuk, lekker, noem maar op. Toch haalt zij het niet bij wijlen mijn vrouw en dat weet zij. Volgens mij ben ik nu ook niet slim bezig door te blijven daten met haar.
Wat mij, los van alles wat al gezegd is, dwars zou zitten Bloem is dat hij zo bepalend is in dit oh zo gevaarlijke spelletje. Je krijgt niet wat je wil, noch hoe je het wil maar loopt intussen wel enorme risico's.

Leuke seks is echt niet moeilijk te vinden hoor. Zeker op minimaal 50 mijl afstand
@Highlander: Hoe merkt ze dat ze het er niet bij haalt?

Sterkte voor ieder met een klote dag.

Game of Thrones had een mooie uitspraak:

"Go drink until it feels like you did the right thing."
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
quote:highlander schreef op 03 juli 2014 @ 17:18:

ik voel me klote, ik mis mijn liefde. Mijn ex-minnares/scharrel/potentiële vriendin is leuk, lekker, noem maar op. Toch haalt zij het niet bij wijlen mijn vrouw en dat weet zij. Volgens mij ben ik nu ook niet slim bezig door te blijven daten met haar. Pfff zeker klote high, dat besef. Maar ergens wist je dit al langer. Anders was er al veel eerder veel meer tussen jullie geschied.

Herinnert zij jou op een bepaalde manier zelfs extra aan dat gemis?
Mijn man is alleen maar chagrijnig! Dit terwijl ik hem juist van 2 ontzettend vervelende zaken heb afgeholpen!

Bloem, alles is gezegd, wat je er nu mee doet is aan jou.

Ik heb trouwens niet de eeeh wat is het woord ook weer, illusie dat hetgeen ik hier schrijf (en met mij 3,4,5 anderen) meteen in praktijk wordt gebracht. Dat is mijn doel ook niet, ik ben natuurlijk geen psych die huiswerk meegeeft ofzo. Ik zeik mijn visie ergens over, hou nog eens een spiegel voor, steek mijn boezem in mijn eigen zak en stel mijn referentiekader wellicht wat bij en dan is het wel weer klaar.

Wat iemand daarmee doet mag ze (hij?) gelukkig helemaal zelf weten.
quote:summernights schreef op 03 juli 2014 @ 17:25:

Game of Thrones had een mooie uitspraak:

"Go drink until it feels like you did the right thing."Dat moet je even niet tegen mij zeggen nu hoor
quote:Ano*k schreef op 03 juli 2014 @ 17:22:

Wat mij, los van alles wat al gezegd is, dwars zou zitten Bloem is dat hij zo bepalend is in dit oh zo gevaarlijke spelletje. Je krijgt niet wat je wil, noch hoe je het wil maar loopt intussen wel enorme risico's.

Zoals ik gisteren al schreef, dit hele spelletje houdt haar juist hongerig en eager, niks meer niks minder. Zij is het wandelende bewijs, de voedingsbodem waarop een player, een fouterik opereert.

En ik hoop, dat nu Bloem hem door heeft, ze hem langzaam maar zeker van zijn voetstuk kan laten flikkeren.
Zij en ik praten heel veel over onze partners idd. Hoe kunnen zij en ik verder als we geen van beide in de nr 1 positie willen staan?

Summernights, mijn vrouw en ik hadden jarenlang met haar en haar man een soort van aparte partnerruilconstructie waarin wij met z'n vieren uitstapjes maakten en alleen mijn ex-minnares en ik hoteldates met elkaar hadden. Mijn vrouw en mijn minnares waren daarnaast goed bevriend en deden tutdingen (niet negatief bedoeld) met elkaar.

Zij weet kortom al jaren dat zij op 2 staat.
@Roos soms is een spiegel genoeg.Dank!Vallen zal hij!@Ano*k Ik geloof je,maar nog zo'n avontuur trek ik even niet.Ik hou het bij no1 en de kast vol speelgoed.

Ik blijf natuurlijk wel jullie spannende verhalen volgen vanaf nu!
Highlander...

Je mag je geliefde toch heel erg missen!

En de exminnares/scharrel/potentieel hoeft toch ook geen vervanging te zijn of er mee vergeleken worden? Dat lijkt mij onhaalbaar dat zij "even dit en even zo" zou zijn als jouw geliefde.

Ze is iemand anders...
Krimp, dat zegt onze dochter ook. Dat weet ik ook.

Ik begrijp niet waarom ik mijn vrouw en mijn minnares nu opeens wel met elkaar vergelijk.
Omdat het allemaal toch nog te vers is?
Omdat je je geliefde heel erg mist, en niets liever zou willen dan haar weer in je armen te sluiten....!? Ik denk dat als je heel erg naar iemand verlangt, en er iemand anders in je armen ligt, dat soms best zuur kan voelen voor je hart.
HL

Het is toch ook normaal dat je haar mist, ik zou het veel verontrustender vinden als dat niet zo was. Het is ook niet de bedoeling dat je haar vervangt lijkt me. En als de tijd rijp is zal je met een ander ook weer gelukkig kunnen zijn, op een andere manier, omdat zij een andere vrouw zal zijn. Of je nr. 2 die vrouw is of iemand die je nu misschien nog helemaal niet kent, dat zal de tijd leren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven