Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Oh helemaal eens hoor, ik hou ook van duidelijkheid. Daarom had ik hem ook een duidelijke vraag gesteld. Het antwoord dat ik kreeg kwam niet overeen met wat ik vandaag toevallig zag. Iets waar ik al vaker naar gevraagd had en hij steeds ontweek. Ik speel geen spelletjes, ik ben alleen blij dat door zijn antwoord mijn stoppen-beslissing bevestigd wordt. Niets meer en niets minder eigenlijk. Daar komt mijn 'goed voelen'-gevoel vandaan, dat mijn beslissing en idee goed is. Vind het wel jammer dat ie blijkbaar denkt tegen mij te moeten liegen terwijl ik juist heel open was.
Ik snap het nouwnouw. Zorg dat het nu vooral een mooie herinnering blijft en ga lekker verder
quote:oranjexx schreef op 04 juli 2014 @ 15:27:

Ik snap het nouwnouw. Zorg dat het nu vooral een mooie herinnering blijft en ga lekker verder Pezies (wat leuk die smileys )
Daahaag vanaf vakantie. Junk als ik ben kom ik toch even neuzen hier

Hier gaat het goed. In die zin dat gezin nu met stip op 1 staat en nr2 behoorlijk naar de achtergrond van mijn hoofd gedegradeerd is. Overigens wel dagelijks wat appjes over en weer, maar voornamelijk HTKonzin en af en toe een 'zin in je' cq 'mis je' van zijn kant.

Merk wel dat ik me de afgelopen tijd emotioneel behoorlijk heb afgesloten van mijn man... Lijkt alsof ik een hek open moet zetten om weer wat naar elkaar toe te kunnen komen. Dat gaat gelukkig wel iedere dag weer wat beter. Gekke gewaarwording en kan ook niet zo goed omschrijven wat ik dan precies ervaar.

Hoe hij dat ervaart? Geen flauw idee.... (Nog) niet echt diepgaande gesprekken gehad (meeste aandacht gaat naar de kids) en sowieso is mijn niet zo'n denker, of prater over gevoel. En ik vermijd het onderwerp ook een beetje, toch bang dat hij meer aan mij opmerkt dan ik denk/wil/hoop.
Nog mensen aanwezig hier?
Nr2 op de achtergrond en wel dagelijks appen incl ik mis je, en zin in je is een flinke contradictie Mikmakk

Dat is altijd we vaste regel van mij geweest als LD op vakantie was (ik ga nooit) wil ik niets van hem horen.. Vaak kreeg ik wel een of twee berichten, maar dat was dan totaal in 3 weken..

Daar waar we anders honderduit appten de godganse dag door vond ik dat vakantie ook echt vakantie moest zijn.. En als hij wel veel contact had willen hebben had ie me maar mee moeten nemen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:portinari schreef op 04 juli 2014 @ 23:59:

Nog mensen aanwezig hier?

Nee ik ben dr niet!
quote:Sense-1970 schreef op 05 juli 2014 @ 00:23:

[...]

Nee ik ben dr niet!Ben wel even blij dat ik je zie. Wou je vorige keer niet het gevoel geven dat ik je achtervolg, wist echt niet dat je in dit topic aanwezig was. Ik wou je geen onveilig gevoel geven, snap dat een topic zoals deze een veilige haven moet zijn. Het was echt een misverstand en hoop dat we dit achter ons kunnen laten.
Ik ben d'r ook niet.

Mikmakk, goed dat je ziet dat je emotioneel flink afstand hebt genomen van 1, ik kan je alleen maar aanraden daar goed aan te werken. Toen ik merkte dat er afstand was tussen mijn man en mij was het al te laat.

Waarom stop je niet even met contacten met 2? Is het nou werkelijk zo ontzettend lastig om het contact even te stoppen en je te concentreren op je gezin?

Mogen zij die paar weekjes even jouw volledige aandacht? Ik vind dat ze dat eigenlijk best verdienen.

Ik mag hopen dat je je er bewust bent van bent dat je absoluut geen afstand neemt als je constant blijft onelineren.
Komt even voorbii zwaaien, ziet dat ze weer een heleboel heeft gemist. Is erg blij weer thuis te zijn bij nr1 en de kleine! Komt even gauw melden dat ze zondag toch nog een date heeft! En gaat nu poging nr zo veel doen om te gaan slapen en gaat morgen bij lezen.
quote:portinari schreef op 05 juli 2014 @ 00:28:

[...]

Ben wel even blij dat ik je zie. Wou je vorige keer niet het gevoel geven dat ik je achtervolg, wist echt niet dat je in dit topic aanwezig was. Ik wou je geen onveilig gevoel geven, snap dat een topic zoals deze een veilige haven moet zijn. Het was echt een misverstand en hoop dat we dit achter ons kunnen laten.Ik plaatste die opmerking niet omdat jij het was. ik had niet eens gezien wie het vroeg.. Was het eerste wat er in me opkwam
Wou je echt niet pesten ofzo, wou dat even duidelijk maken. Hoopte echt hier even vragen hier te kunnen stellen. Zou je even een paar vragen kunnen beantwoorden?
Net als vorige keer heb ik daar geen problemen mee, ik bepaal per vraag of antwoord wil /kan geven.. Sommige dingen zijn privé, maar over het algemeen ben ik vrij open
En toen was het stil......
Sorry zat even op een ander topic.
Ik geef je tot 02:00 ik heb morgen een werkdag van 09:30 tot 19:30 en het schijnt dat ik slaap nodig heb..
Het is ook even moeilijk om de vragen te stellen. Ligt nogal gevoelig voor mij.

Om het heel kort uit te leggen: mijn vader heeft mijn moeder bedrogen. Ze zijn samen gebleven. Maar ik heb de pijn gezien, het verdriet. Vraag me af hoe je thuis kan komen en doen alsof er niets aan de hand is.
quote:Sense-1970 schreef op 05 juli 2014 @ 01:48:

Ik geef je tot 02:00 ik heb morgen een werkdag van 09:30 tot 19:30 en het schijnt dat ik slaap nodig heb.. Sorry wou je niet ophouden
Sense, heb je kinderen?
Hoe ik thuis kan komen en doen of er niets aan de hand is, das een lastige.. Geen idee of dat voor anderen ook zo is, maar voornamelijk om op dat moment even gevoel een soort van uit te schakelen, terug in de auto (meestal 3 kwartier) raam open, radio hard en de wind mijn hoofd leeg te laten blazen.. Verder mij beseffen dat ik thuis moet focussen op wat daar heb, en niet gaan kniezen over wat ik in het hotel achter liet..

Er echt 2 gescheiden werelden van maken.. In het begin is dat zwaar, maar het wordt makkelijker
Nee, geen kinderen, mijn nr2 ook niet
(En wil niet vooroordelen, vraag het me echt af, lijkt me eerlijk gezegd zo vermoeiend)
Vermoeiend? Nee want het geeft ook veel energie om te krijgen wat je al zo lang mist.. Het is de energie die je opdoet, die maakt dat je er energie in kunt steken om het vol te houden..
quote:Sense-1970 schreef op 05 juli 2014 @ 01:55:

Hoe ik thuis kan komen en doen of er niets aan de hand is, das een lastige.. Geen idee of dat voor anderen ook zo is, maar voornamelijk om op dat moment even gevoel een soort van uit te schakelen, terug in de auto (meestal 3 kwartier) raam open, radio hard en de wind mijn hoofd leeg te laten blazen.. Verder mij beseffen dat ik thuis moet focussen op wat daar heb, en niet gaan kniezen over wat ik in het hotel achter liet..

Er echt 2 gescheiden werelden van maken.. In het begin is dat zwaar, maar het wordt makkelijkerIk wil jou/jullie niet veroordelen. Snap het eerlijk gezegd soms echt niet.
Hoe oud ben je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven