Telefoon kwijt

05-07-2014 18:20 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan sinds gisteravond mijn telefoon niet meer vinden. Ik heb em thuisgelaten maar helaas nu ik het hele huis ondersteboven heb gehaald ga ik toch twijfelen. Hij staat uit want de batterij was leeg. Ik heb op mijn telefoon toetsenbordblokering. Staat die er ook nog wanneer iemand er een andere simkaart in doet? Ik heb foto's en filmpjes van familie en me kindje erop staan en vind dit heel naar.
Oh dat is balen zeg. Ik ben helaas heel vaak mijn telefoon kwijt, meestal vind ik hem snel terug. Behalve die ene keer. Hele huis afgezocht. Ik dacht hem voor het laatst op de slaapkamer te hebben gebruikt. Hele bed afgehaald maar niet gevonden. Nog een keer gedaan. Weer niet gevonden. Nog een keer slaapkamer doorzocht. Weer niet gevonden. Toch maar weer het hele bed afgehaald. En toen, yep toen wel gevonden. Snap nog steeds niet waarom ik hem al die keren daarvoor niet zag maar in ene zag ik hem. Dus mijn advies. Haal je hele slaapkamer ondersteboven en nogmaals je bed helemaal af. Desnoods door iemand anders.

Succes en sterkte!
Karma, en alles komt goed
quote:pejeka schreef op 05 juli 2014 @ 21:45:

[...]

Dus wel. Thuis bel ik met mijn vaste lijn en ik heb een draagbaar toestel met een basisstation. Dat toestel kan ik door het hele huis meenemen als ik telefoon heb en dat doe ik dan ook. Maar zodra het gesprek ten einde is, loop ik naar het basisstation en zet het toestel terug........

Moeilijk he?Dat is hartstikke slecht voor de batterij!
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
onder/tussen matras , beddengoed
Kennis van me haalde hem een keer uit de koelkast...ws iets te eten gepakt en in een vlaag van verstandsverbijstering haar gsm daarin gelegd
quote:Yael1980 schreef op 05 juli 2014 @ 22:59:

Daarna kwam mijn moeder me met de auto halen.In je moeders auto gekeken?
Wat lijkt me dat vreselijk!

Zo;n opgeruimd huis waar alles een vaste plek heeft.

Zo heerlijk klinisch, en verdenk pekaja er ook een beetje van hysterisch door de kamer te gillen als iemand de afstandsbediening 3 centimeter te ver naar links op de tafel legt vreselijk zo'n toonzaal van een huis,

Maar goed Yael daar heb jij niets aan

Hoe groot is de kans dat je hem wel buitenshuis bent verloren?

Mijn telefoon ben ik 1x kwijt geweest

Hele huis ondersteboven, kelder erbij gepakt want ik was in de heilige veronderstelling dat hij binnen moest liggen

Toch maar even in de auto gekeken...niets!

Vriend uiteindelijk ook met een frisse blik gezocht

Huis, niets, kelder niets

Auto niets..

Of toch?

Was mijn telefoon uit mijn jaszak gevallen en lag tussen de deur en de autodeur, je weet wel in dat hele smalle stukje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:pejeka schreef op zaterdag 05 juli 2014 19:56 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Yael1980 in "Telefoon kwijt"" class="messagelink">Yael1980 schreef op 05 juli 2014 @ 19:53</a>:</b>

In mijn beleving liet ik em gisteren thuis liggen omdat de batterij bijna leeg was. Ik heb em voor het laatst in mijn slaapkamer bewust gebruikt. Maar kan niks vinden. Overal gezocht.

Grappig Pekja jij bent dus nooit iets kwijt?</div></blockquote>Dat soort dingen niet, nee. Ten eerste omdat ik alle dingen op een vaste plaats heb liggen en ten tweede omdat ik een opgeruimd huis heb. Als ik al iets kwijt ben, is het een muntje van 50 cent waarvan ik dacht dat het in een jaszak zat o.i.d., om een karretje te pakken bij de supermarkt. Maar nee, telefoons e.d. raak ik niet "zomaar kwijt". "quote: Dat soort dingen niet, nee. Ten eerste omdat ik alle dingen op een vaste plaats heb liggen en ten tweede omdat ik een opgeruimd huis heb. Als ik al iets kwijt ben, is het een muntje van 50 cent waarvan ik dacht dat het in een jaszak zat o.i.d., om een karretje te pakken bij de supermarkt. Maar nee, telefoons e.d. raak ik niet "zomaar kwijt"."

Gefeliciteerd
Oh. Beetje raar gequote. Anyway, je bent een vreselijke betweter. Bleh!

Telefoon al gevonden TO?
Heb het topic net gelezen maar vroeg me af of je hem al teruggevonden hebt? (I feel your pain) Mijne bleek uiteindelijk verloren en ook nog eens van de verloren plek meegenomen te zijn en nooit meer terug gezien! :( Idd heel naar als anderen zo aan je privé foto's en filmpjes kunnen daar baalde ik het meeste van! Het ging om een Samsung S2.
Ook ik heb ooit de afstandsbediening in de koelkast gelegd..

Ik kon dat ding maar niet vinden.. Wat een stomme actie haha!

Irritant dat hier beweerd wordt dat je wel een heel rommelig huis moet hebben om iets kwijt te raken.. Sjonge! Misschien heeft TO hem in haar onbewustheid toch in haar zak gestopt en is ze hem verloren of is ie gejat.

Gelijk weer zo'n felle opmerking waar TO niets aan heeft.

Nou To, het overkomt men vaker wel dan niet dat er iets kwijtraakt, of dat nou je telefoon is of je autosleutel (autosleutel ben ik trouwens ooit kwijt geraakt, echt niet terug te vinden! Dacht dat ik gek werd want ik zweer bij hoog en laag dat hij in het bakje lag waar hij moest liggen! Nooit meer terug gevonden helaas) !

Heb je hem al gevonden TO?
Zit hij ook niet in je kussensloop? Heb ik wel eens als ik hem onder mijn kussen probeer te leggen. Denk niet dat de tel uit je zak is gevallen die kans is vrij klein. Dan zou hij waarschijnlijk uit je zak zijn gevallen bij in en uitstappen van de auto en dan hoor je het ook kletteren.

Bij mij ligt hij ook nog weleens op mijn droogrek, kussensloop, plankje, wc, tussen bedpoot en muur etc. Misschien in de kamer van dochter voor de zekerheid?

Hoop dat hij nog terecht komt voor je! Mijn telefoon is ooit gestolen en daar zaten heel veel foto's van m'n dochter op verschrikkelijk vond ik dat.
Ach. Ik heb wel eens waspoeder in de vriezer teruggevonden

Ik zou dolgraag georganiseerd en opgeruimd willen zijn. Ik ben dat niet Zit niet in mijn karakter. Ik ben wel gestructureerd dat dan weer wel. Ik heb ADHD dus dat helpt ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven