Citaat van de maand
dinsdag 8 juli 2014 om 19:04
Af en toe zie je hele leuke, treffende of mooi geformuleerde reacties in een topic. Soms zijn ze zo leuk of bijzonder dat je die wilt delen. Ik kwam er net nog één tegen, vandaar dat ik nu dit topic open.quote:Een relatie zonder vertrouwen is als soep zonder kom. Een grote bende.
Heb je ook een leuke uitspraak gelezen? Plaats die dan hier!
Heb je ook een leuke uitspraak gelezen? Plaats die dan hier!
anoniem_202213 wijzigde dit bericht op 08-07-2014 19:24
Reden: Naam verwijderd
Reden: Naam verwijderd
% gewijzigd
dinsdag 8 juli 2014 om 19:21
dinsdag 8 juli 2014 om 19:23
quote:SuzanneSuus schreef op 08 juli 2014 @ 19:21:
Mooi en lief
Wel heb ik 1 opmerking: je plaatst hier nu ook de poster. Het kan zijn dat die persoon zich ooit laat anonimiseren en niet aan die quote gelinkt wil zijn.
Ik denk dat het beter is om te quoten zonder namen. Maar wellicht zijn anderen het hier niet mee eensGoede tip. Ik zal het direct even doen. Ik dacht eerst dat het goed was om de naam erbij te zetten als een soort van bronvermelding - ere wie ere toekomt.
Mooi en lief
Wel heb ik 1 opmerking: je plaatst hier nu ook de poster. Het kan zijn dat die persoon zich ooit laat anonimiseren en niet aan die quote gelinkt wil zijn.
Ik denk dat het beter is om te quoten zonder namen. Maar wellicht zijn anderen het hier niet mee eensGoede tip. Ik zal het direct even doen. Ik dacht eerst dat het goed was om de naam erbij te zetten als een soort van bronvermelding - ere wie ere toekomt.
dinsdag 8 juli 2014 om 19:24
dinsdag 8 juli 2014 om 20:19
quote:LunaLoona schreef op 08 juli 2014 @ 19:23:
[...]
Goede tip. Ik zal het direct even doen. Ik dacht eerst dat het goed was om de naam erbij te zetten als een soort van bronvermelding - ere wie ere toekomt.
Ere wie ere toekomt is de andere kant vd afweging, natuurlijk! En dat maakt het lief/goed bedoeld.
Ik kan me alleen voorstellen dat niet iedereen blij is met quote en naam hier te staan. Nogmaals, als de meerderheid vindt dat het wel kan: prima
Ik ga, naast het EAUSM-topic ook aan dit topic denken bij het lezen.
[...]
Goede tip. Ik zal het direct even doen. Ik dacht eerst dat het goed was om de naam erbij te zetten als een soort van bronvermelding - ere wie ere toekomt.
Ere wie ere toekomt is de andere kant vd afweging, natuurlijk! En dat maakt het lief/goed bedoeld.
Ik kan me alleen voorstellen dat niet iedereen blij is met quote en naam hier te staan. Nogmaals, als de meerderheid vindt dat het wel kan: prima
Je bent zelf een theepot
dinsdag 8 juli 2014 om 20:19
quote:Cateautje schreef op 08 juli 2014 @ 20:04:
Ik kwam straks een Duitser tegen.
Ik zei:"tegen wie moeten jullie vanavond?"
Zegt hij:"Brazilië"
Ik weer:"dat is grappig, daar spelen wij zondag tegen."
Hoop dat je hem ook vertelt hebt in het WK topic.
Ik kwam straks een Duitser tegen.
Ik zei:"tegen wie moeten jullie vanavond?"
Zegt hij:"Brazilië"
Ik weer:"dat is grappig, daar spelen wij zondag tegen."
Hoop dat je hem ook vertelt hebt in het WK topic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 8 juli 2014 om 20:32
quote:SuzanneSuus schreef op 08 juli 2014 @ 20:19:
[...]
Voorlopig doe ik het maar zo: zonder naamsvermelding, tenzij de schrijver er op staat dat de naam alsnog vermeld wordt.
Leuk dat je aan dit topic zult denken! En dat geldt ook voor Enn en LadyVoldemort.
Cateautje, keigoede mop! Eens kijken of ik daarmee in huiselijke kring kan scoren.
[...]
Voorlopig doe ik het maar zo: zonder naamsvermelding, tenzij de schrijver er op staat dat de naam alsnog vermeld wordt.
Leuk dat je aan dit topic zult denken! En dat geldt ook voor Enn en LadyVoldemort.
Cateautje, keigoede mop! Eens kijken of ik daarmee in huiselijke kring kan scoren.
dinsdag 8 juli 2014 om 20:36
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juli 2014 @ 20:23:
Wat een leuk topic!
En wat een leuk mopje Madame Teau .
* vangt aan te speuren naar leuke citaten*Ik heb afgelopen dagen beste strakke posts gezien, helaas geen idee in welk topic maar ga idd vanaf nu aan dit topic denken
Wat een leuk topic!
En wat een leuk mopje Madame Teau .
* vangt aan te speuren naar leuke citaten*Ik heb afgelopen dagen beste strakke posts gezien, helaas geen idee in welk topic maar ga idd vanaf nu aan dit topic denken
Je bent zelf een theepot
woensdag 9 juli 2014 om 10:38
woensdag 9 juli 2014 om 14:04
quote:Enn schreef op 09 juli 2014 @ 10:38:
Wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor)
Nou, ik heb een winnaar hoor!
Ik hoopte eigenlijk vooral op grappige en mooie teksten.
Zullen we een nieuw topic openen, bizarre reacties? Dan hebben we nu al een winnaar!
Wie doet er nu een paar dagen voor de finale van het WK euthanasie toepassen. (niet om lullig te doen hoor)
Nou, ik heb een winnaar hoor!
Ik hoopte eigenlijk vooral op grappige en mooie teksten.
Zullen we een nieuw topic openen, bizarre reacties? Dan hebben we nu al een winnaar!