opbergtip voor kadopapier
donderdag 10 juli 2014 om 11:12
Ik heb zo een boven in mn trapkast gemaakt; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80182237/
Werkt perfect.
Werkt perfect.
donderdag 10 juli 2014 om 11:21
donderdag 10 juli 2014 om 12:21
Wilde iemand quoten.
Nou ja, een plantenpot idd die je nu even niet gebruikt, of een emmer die je als extra hebt.
Leuk idee om van die banden op te hangen zodat de rollen aan het plafond hangen, geen rommel en loze ruimte, die lijkt mij heel handig.
Nou ja, een plantenpot idd die je nu even niet gebruikt, of een emmer die je als extra hebt.
Leuk idee om van die banden op te hangen zodat de rollen aan het plafond hangen, geen rommel en loze ruimte, die lijkt mij heel handig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 10 juli 2014 om 13:48
jee die ikea dingen lijken me echt handig! voor zowel plastic tassen als kladpapier, kan me voorstellen dat er nog veel meer toepassingen voor zijn.
stel dat ik ze aan de binnenkant van de deur wil doen in de meterkast, kun je dat daar bevestigen? zou je in zo'n (goedkope standaard) deur kunnen schroeven, volgens mij zijn die dingen hol van binnen?
stel dat ik ze aan de binnenkant van de deur wil doen in de meterkast, kun je dat daar bevestigen? zou je in zo'n (goedkope standaard) deur kunnen schroeven, volgens mij zijn die dingen hol van binnen?
The past may be in tatters
But today is all that matters
But today is all that matters