opbergtip voor kadopapier

10-07-2014 11:06 15 berichten
Goedemorgen,

Ik ben thuis aan t opruimen/spullen weggooien. Nu ben ik benieuwd of iemand een handige opbergtip heeft voor kado-papier. Nu ligt dit los in mijn trapkast maar dat oogt zo rommelig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo een boven in mn trapkast gemaakt; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80182237/

Werkt perfect.

Ikea.
dat is ook handig ja! Ben ik net gister bij de ikea geweest...
Kom je trapkast binnen en draai je om:

kijk naar de ruimte boven je deur. Heeee loze ruimte!

Daar maak je twee haken, met een afstand van een cm of 60.

En daar leg je de rollen in.

(of je moet 1 meter 50 zijn, dan werkt het minder goed. Kun je er niet meer bij)
In een brede vaas / bloempot achtig ding
Wilde iemand quoten.

Nou ja, een plantenpot idd die je nu even niet gebruikt, of een emmer die je als extra hebt.

Leuk idee om van die banden op te hangen zodat de rollen aan het plafond hangen, geen rommel en loze ruimte, die lijkt mij heel handig.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb zo'n ouderwetse gaatjeswasmand waar ik ze in zet.
odi et amo
Google eens op gift wrapping station!
ik heb ook dat ikea ding, werkt perfect voor kadopapier (en nog 1 ernaast voor plastic tassen)
quote:ikeaverslaafde schreef op 10 juli 2014 @ 11:12:

[afbeelding]

Ikea.

Hpe heet die? Ga eens kijken of ik die niet naast de deur van de trapkast kan hangen. Dat is wel ideaal zo!

Ik heb nu alles in een lade liggen.
Gevonden, fuck it! 16 cm breed en ik heb 15 cm ruimte
Ik heb ze in de meterkast in een oude kous/panty, passen met gemak een paar rollen in!
jee die ikea dingen lijken me echt handig! voor zowel plastic tassen als kladpapier, kan me voorstellen dat er nog veel meer toepassingen voor zijn.

stel dat ik ze aan de binnenkant van de deur wil doen in de meterkast, kun je dat daar bevestigen? zou je in zo'n (goedkope standaard) deur kunnen schroeven, volgens mij zijn die dingen hol van binnen?
The past may be in tatters
But today is all that matters
quote:wardijntje schreef op 10 juli 2014 @ 13:16:

Google eens op gift wrapping station!er zijn echt mensen met veel te veel tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven