Centraal bug topic

05-06-2013 17:00 842 berichten
Alle reacties Link kopieren
Opgelost!!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:felice71 schreef op 15 april 2014 @ 18:17:

Opgelost!!Fijn!
Ik kon net ineens niet meer inloggen (verkeerd wachtwoord? Ik heb al tijden dezelfde...) en bij het wijzigen van mijn wachtwoord kreeg ik steeds een foutmelding.

Na talloze keren opnieuw proberen is het nu toch eindelijk gelukt.
Ik kan ook niet inloggen op de mobiele site, op de gewone site lukt het bizar genoeg wel.

Heeft me flink wat inlog pogingen, paar keer wachtwoord veranderden, en wat gescheld gekost voor ik daar achter was.
Wellicht al lang en breed bekend: de links privacy, huisregels en disclaimer op de mobiele site werken niet.
Beste forummers,

Ik heb jullie meldingen doorgegeven aan de TD en ze zullen zo spoedig mogelijk worden opgelost.

Bedankt voor de meldingen en excuses voor het ongemak

met vriendelijke groet,

Junior
Wanneer kan je weer bovenin zien hoeveel postings er zijn in een topic en wanneer er voor het laatst gepost is?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 30 april 2014 @ 20:39:

Wanneer kan je weer bovenin zien hoeveel postings er zijn in een topic en wanneer er voor het laatst gepost is?

Deze functie staat ook hoog op ons verlanglijstje, maar er is nog geen tijdsindicatie over wanneer dat gerealiseerd is helaas.

met vriendelijke groet,

Junior
Weten jullie wel heel zeker dat er een TD is bij VIVA ?

Ik zie hier soms verzoeken langs komen die 5 minuten (of nog minder) werk zijn om op te lossen waar deze zogenaamde TD meer dan een jaar voor nodig heeft.

Ik ben zelf programmeur, bouw en beheer verschillende websites dus weet echt wel waar ik het over heb.

Komt niet echt serieus en professioneel meer over.
Niet geschoten is altijd mis
Er is zeker wel een TD, alleen hebben die het erg druk waardoor dingen minder snel gerealiseerd worden dan dat wij graag zouden zien.

Er wordt hard gewerkt om alles zo snel mogelijk op te lossen.

met vriendelijke groet,

Junior
Ik word steeds vaker uitgelogd..
En er zijn nog steeds geen werkende links naar huisregels, privacy etc. Beetje moeilijk om dan nog in te grijpen op basis van huisregels wanneer deze er niet zijn...
Beste Lienepiennetje,

Beide issues liggen al bij de TD en worden zo spoedig mogelijk opgelost.

met vriendelijke groet,

Junior
quote:Bitje93 schreef op 02 mei 2014 @ 18:22:

Weten jullie wel heel zeker dat er een TD is bij VIVA ?

Ik zie hier soms verzoeken langs komen die 5 minuten (of nog minder) werk zijn om op te lossen waar deze zogenaamde TD meer dan een jaar voor nodig heeft.

Ik ben zelf programmeur, bouw en beheer verschillende websites dus weet echt wel waar ik het over heb.

Komt niet echt serieus en professioneel meer over.

dit dus.... er zitten zulke brakke stukken code in dit forum....

geen correcte error handling, scripts die elkaar killen

links die niet werken, het zit werkelijk waar barstensvol fouten.

td verdient zijn salaris niet maar krijgt het wel is mijn mening
hier mag de url van mijn hobby website niet staan
Inmiddels 4 weken later werken de links nog steeds niet, ook word ik nog steeds uitgelogd.
Beste Lienepiennetje,

Het probleem met uitgelogd worden, is op te lossen door de cookies te verwijderen. Het zou daarna niet meer moeten gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, graag even mailen met forum@viva,nl, want dan is het een persoonlijk probleem.

De niet-werkende linkjes wordt aan gewerkt.

met vriendelijke groet,

Junior
Top, dank!
Als ik op het mobiele forum de huisregels wil zien en de link onderin aanklik, krijg ik een foutmelding.
.
quote:impala schreef op 04 juni 2014 @ 05:13:

Als ik op het mobiele forum de huisregels wil zien en de link onderin aanklik, krijg ik een foutmelding.

Beste Impala,

Deze bug is al bekend bij ons en ligt ook bij de TD. Dank je wel voor het melden.

met vriendelijke groet,

Junior
Beste forummers,

De TD is momenteel bezig om een aantal dingen aan te passen waardoor het er iets anders uit kan zien en er wat storing op kan treden.

Excuses voor het ongemak

met vriendelijke groet,

Junior
Kunnen hier ook vragen over de nieuwe vernieuwing worden gesteld?

Ik vraag me af wat het idee achter de nieuwe reactieknop onder de OP is.

Het lijkt me geen verbetering, om mensen uit te nodigen om te reageren nog voordat ze de andere reacties gelezen hebben. Ik denk niet dat dit de discussies goed zal doen. Maar misschien zit er een logische gedachte achter die mij ontgaat?
.
quote:impala schreef op 03 juli 2014 @ 15:36:

Het lijkt me geen verbetering, om mensen uit te nodigen om te reageren nog voordat ze de andere reacties gelezen hebben. Ik denk niet dat dit de discussies goed zal doen. Maar misschien zit er een logische gedachte achter die mij ontgaat?Helemaal eens, ik snap ook niks van die knop.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Ook mee eens. Het idee van een forum is toch dat je op elkaar reageert, in plaats van alleen op de eerste post? Nu lijkt het net zo'n vraag-en-antwoord spelletje geworden. De lust om er energie in te steken wordt meteen een stuk minder.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Ook mee eens. Daarnaast moet je er ook op elke pagina weer extra door scrollen, wat het forummen er niet fijner op maakt. Ik vind het geen verbetering, en wat mij betreft voegt hij ook niets toe (behalve ergernis).
quote:impala schreef op 03 juli 2014 @ 15:36:

Het lijkt me geen verbetering, om mensen uit te nodigen om te reageren nog voordat ze de andere reacties gelezen hebben. Ik denk niet dat dit de discussies goed zal doen. Maar misschien zit er een logische gedachte achter die mij ontgaat?

Beste Impala en anderen,

Die knop is er gekomen op verzoek van forummers die het reactiescherm net onder de OP misten. Het neemt dus die functie over.

met vriendelijke groet,

Junior

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven