Vriendin??!

11-07-2008 08:30 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic gesloten
Misschien heeft haar broer haar gevraagd om hem wegwijs te maken in bed omdat hij het zelf niet goed weet of wat dan ook.

Of andersom........

Het zijn 2 volwassen mensen.

Snap niet dat jij er als vriendin zo moeilijk over doet,ze moeten het toch zelf weten...
Ik snap het probleem ook niet zo. Hoewel het idd een taboe is, denk ik dat het vaker gebeurt dan wij denken. Dat ze jou dit in vertrouwen heeft verteld, wil zeggen dat ze waarschijnlijk hoog tilt aan de vriendschap die jullie hebben.

Ik begrijp dat de boodschap voor jou misschien schokkend is, maar laat dit eerst even bezinken voordat je je vriendschap op het spel zet! Want als je haar afwijst, zal dat niet snel terug te draaien zijn. Ik zou het ook even slikken vinden, maar voor mij zou het absoluut geen reden zijn een vriendin zomaar aan de kant te zetten. Ik vind het al heel wat dat een vriendin mij blijkbaar zo goed vertrouwt, dat ze me dit durft te vertellen.
Nou ja zeg!

Waarom is de OP nou weer verwijderd?!
Voor de belangstellenden: de OP is wel gequote, dus even doorscrollen
quote:Maartje84 schreef op 11 juli 2008 @ 08:30:

Topic gesloten

dat is heeeeeel flauw ... je vraagt iets en dan krijg je niet de antwoorden die je had gewilt dus haal je de openingspost weg.

ik vind dat zeer disrespectvol tegen over de forummers die zo vriendelijkwaren te reageren op je verhaal
Misschien heeft haar vriendin het verhaal herkend en haar kwaad gezegt het te verwijderen?

Gisteren heb ik iets verschrikkelijks te horen gekregen van mijn beste vriendin. Ik weet niet of ik haar nog kan vertrouwen en of ik haar vriendin nog wel kan zijn. Het is namelijk zo dat ze een keer seks heeft gehad met haar broertje

Heel de avond was ook meteen vergald natuurlijk, en ik vind het moeilijk haar nog recht in de ogen aan te kijken. Hoe kan je zoiets doen? Ik dacht dat ik haar kende, maar het voelt alsof ze een heel ander persoon is nu! Nu weet ik het even niet meer allemaal. Is er iemand met een soortgelijke ervaring, waarbij iemand waarvan je dacht dat je diegene goed kende, je plotseling zo ontzettend teleurstelde??
Ik snap niet waarom je hier een topic over opent: het is heel duidelijk wat jouw standpunt hierin is. Vragen om advies is dus compleet overbodig.

Topic gesloten

Waarom open je een topic? Niemand heeft naar of rot gereageerd naar jou toe. Ik begrijp hier niets van.

Je begrijpt denk ik wel hoe forummers gaan reageren als je weer eens een topic opent met een vraag he!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
grow up zeg!
Nou ja, wat vreemd weer. Er zijn toch geen kwetsende opmerkingen geplaastst ofzo?
Voor mij ook een taboe maar zou zeker niet de vriendschap verbreken .Dit maakt haar geen slechtere vriendin en ik vind dat dit los staat van de vriendschap
Wat een rare reactie van maartje
Maartje reageert op ons al net zo eigenaardig als op der vriendin.
Ben je jaloers op haar broertje?
quote:annetd schreef op 11 juli 2008 @ 10:34:

De opvatting die is hier lees is toch echt: het is haar leven, ze moet lekker doen wat ze wil, is het nu echt zo erg, til er niet zo zwaar aan, vergelijkingen met relaties tussen neef en nicht- niet zo erg toch, de kans dat je met een broer verder gaat zit erin, als hij niet gehandicapt is is er niets verkeerds aan de hand, het is enkel een aparte sexuele ervaring.

Voor mij is het helemaal niet zo gewoon en ik kan me heel goed voorstellen dat het voor TO een grote schok is dit te horen van haar vriendin.Helemaal mee eens. Het feit dat het waarschijnlijk vaker gebeurt dan we denken, verandert niets aan het feit dat het niet gewoon is.
Ik vind het ook niet normaal. Maar de reactie van TO vind ik ook niet normaal.

Topic geslotenJááááá hoor, 't zal weer eens niet........pffffff, om moe van te worden
Als ik zoiets zou horen van een vriendin kijk ik wel flink raar op. Lijkt me ook niet zo vreemd gezien het taboe hierop. Maar twijfelen aan de vriendschap of zelfs vriendschap verbreken? Echt niet.

Snap alleen reden tot sluiten topic niet helemaal. Beetje vreemd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven