Foute humor
zaterdag 12 juli 2014 om 18:51
Ik hou d'rvan. Van die geintjes die net over het randje gaan, superflauw zijn of juist messcherp. En dan het liefst als spontane en gevatte reactie, niet als mop.
Net een voorbeeld: ik laat net -zeer unladylike- een behoorlijke wind. Tegelijkertijd glijdt mn elastiekje (een dik, plastic gedraaid ding) uit mn haar en valt op de grond. Zegt man 'je verliest je kringspier'
Dan kan je me opdweilen.
Net een voorbeeld: ik laat net -zeer unladylike- een behoorlijke wind. Tegelijkertijd glijdt mn elastiekje (een dik, plastic gedraaid ding) uit mn haar en valt op de grond. Zegt man 'je verliest je kringspier'
Dan kan je me opdweilen.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 12 juli 2014 om 18:56
zaterdag 12 juli 2014 om 18:58
zaterdag 12 juli 2014 om 19:01
zaterdag 12 juli 2014 om 19:02
quote:lautje87 schreef op 12 juli 2014 @ 19:00:
Ja haha ik kan een scheet heel zacht en bescheiden laten als het echt moet en dat hoort niemand dat:) en anders op de wc . Ehh dacht dat iedereen dat zo deed? Ja hoor natuurlijk kan jij dat. Jij weet van te voren of je die wind kan horen? En dan laat je m wel zodat men in je stank zit? Ook interessant.
Ja haha ik kan een scheet heel zacht en bescheiden laten als het echt moet en dat hoort niemand dat:) en anders op de wc . Ehh dacht dat iedereen dat zo deed? Ja hoor natuurlijk kan jij dat. Jij weet van te voren of je die wind kan horen? En dan laat je m wel zodat men in je stank zit? Ook interessant.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 12 juli 2014 om 19:14