wat te doen
vrijdag 11 juli 2008 om 14:39
Hallo lieve mensen,
Misschien hebben jullie tips of adviezen.
Gisteren dacht ik dat mijn vriend de naam van zijn exvriendin naar mij zou gebruiken. Toen ik dat aan hem vroeg, wat hij wilde zeggen in plaats van mijn naam. Zegt hij, ja, ik wilde mijn eigen naam zeggen stom he. Ik zei dat is niet waar. Je wou de naam van je ex zeggen. Waarop hij daarnaar zweerde dat echt niet zo was met zijn hand op zijn hart. Hij zei als ik dat wilde zeggen dan zou ik dat eerlijk zeggen en niet eromheen draaien. Ik heb die naam nooit gezegd en nu dus ook niet. Ik bleef maar zeggen dat ik hem maar niet geloof. Hij zei dan weet ik niet wat ik moet doen om jou mij te laten geloven, en ik lieg nooit tegen jou, dat klopt. Hij heeft nog nooit tegen mij gelogen, sterker nog hij zou niet eens kunnen liegen. Ik ken hem al heel lang.
Moet ik hem nou geloven of niet??
Misschien hebben jullie tips of adviezen.
Gisteren dacht ik dat mijn vriend de naam van zijn exvriendin naar mij zou gebruiken. Toen ik dat aan hem vroeg, wat hij wilde zeggen in plaats van mijn naam. Zegt hij, ja, ik wilde mijn eigen naam zeggen stom he. Ik zei dat is niet waar. Je wou de naam van je ex zeggen. Waarop hij daarnaar zweerde dat echt niet zo was met zijn hand op zijn hart. Hij zei als ik dat wilde zeggen dan zou ik dat eerlijk zeggen en niet eromheen draaien. Ik heb die naam nooit gezegd en nu dus ook niet. Ik bleef maar zeggen dat ik hem maar niet geloof. Hij zei dan weet ik niet wat ik moet doen om jou mij te laten geloven, en ik lieg nooit tegen jou, dat klopt. Hij heeft nog nooit tegen mij gelogen, sterker nog hij zou niet eens kunnen liegen. Ik ken hem al heel lang.
Moet ik hem nou geloven of niet??
vrijdag 11 juli 2008 om 14:45
als je echt denkt haar naam echt gehoord te hebben, dan twijfel je dus aan zijn oprechtheid. Misschien wilde hij haar naam zeggen omdat hij iets tegengekomen is uit zijn verleden met haar of heeft hij haar ergens gezien ofzo?
als je het niet zeker weet, dan moet je hem gewoon geloven.
En dat hij niet zou kunnen liegen omdat je hem al heel lang kent zodat je dit kunt zeggen, zegt niks want ik ben met de mijne die ik ook al heel lang ken(de) ook flink op mijn bek gegaan qua liegen wat ik nimmer verwacht had.
als je het niet zeker weet, dan moet je hem gewoon geloven.
En dat hij niet zou kunnen liegen omdat je hem al heel lang kent zodat je dit kunt zeggen, zegt niks want ik ben met de mijne die ik ook al heel lang ken(de) ook flink op mijn bek gegaan qua liegen wat ik nimmer verwacht had.
vrijdag 11 juli 2008 om 14:47
vrijdag 11 juli 2008 om 14:56
vrijdag 11 juli 2008 om 14:57
Ik sluit me aan bij de rest... Ben zelf ook nogal een drama queen, maar vind dit nogal een overdreven reactie van je. Misschien zou je eens bij jezelf na kunnen gaan waarom je zo heftig op reageert op een verspreking? Ben je zo onzeker dat je denkt dat hij binnenkort naar z'n ex teruggaat ofzo?
Als ik jou was zou ik proberen wat minder heftig te reageren in dit soort situaties, anders krijgt je vriend misschien het idee dat hij niet eerlijk kan zijn (omdat jij nogal snel over de rooie gaat). Natuurlijk kan en mag je onzeker zijn, maar ga dan daar een gesprek met hem over hebben en niet hem allemaal verwijten maken...
Als ik jou was zou ik proberen wat minder heftig te reageren in dit soort situaties, anders krijgt je vriend misschien het idee dat hij niet eerlijk kan zijn (omdat jij nogal snel over de rooie gaat). Natuurlijk kan en mag je onzeker zijn, maar ga dan daar een gesprek met hem over hebben en niet hem allemaal verwijten maken...
vrijdag 11 juli 2008 om 15:04
Ophouden en hem geloven. Ik heb bij mijn ex ook wel eens per ongeluk de naam van de vriend ervoor gebruikt. Ik kon wel door de grond zakken maar als je lang bij elkaar bent geweest zit die naam gewoon onbewust opgeslagen. En omgekeerd, ik was ook niet blij toen hij een keer in bed per ongeluk mij aansprak met de naam van zijn ex. Oke de romance was even weg maar na een nacht slapen heb ik er nooit meer iets over gezegd.
Het kan gebeuren. Misschien overkomt het jou ook een keer.
Het kan gebeuren. Misschien overkomt het jou ook een keer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 11 juli 2008 om 19:27