Ja en nu?
dinsdag 15 juli 2014 om 01:34
Nou daar zit je dan, als meelezer. Ik ben het zo oneens met mijn beste vriendin,
Ja wij hadden besloten in Nov '13 om naar de tour gegaan. En ja bij mijn ouders in huis. Niets meer vernomen. Eerdere vakantie in dat huisje mocht ik ook alles regelen, incl campings onderweg. Ze hoorde vandaag dat ik met iemand anders richting de tour in Frankrijk ga. Zij boos omdat ik met iemand anders ga. Ben ik nou zo'n bitch? Of moet zij ook initiatief tonen?
Ja wij hadden besloten in Nov '13 om naar de tour gegaan. En ja bij mijn ouders in huis. Niets meer vernomen. Eerdere vakantie in dat huisje mocht ik ook alles regelen, incl campings onderweg. Ze hoorde vandaag dat ik met iemand anders richting de tour in Frankrijk ga. Zij boos omdat ik met iemand anders ga. Ben ik nou zo'n bitch? Of moet zij ook initiatief tonen?
dinsdag 15 juli 2014 om 04:09
dinsdag 15 juli 2014 om 07:40
Wat summerdance zegt. Ik zou ook boos zijn. Je spreekt wat af, en omdat de ander niks meer laat horen ga je gewoon met iemand anders. Ik vind dat een kutstreek. Je vriendin weet niet eens dat jij het vervelend vind dat jij al het initiatief moet nemen. En jij zegt daar niks over, maar gaat daarom wel snel met iemand anders. Fijne vriendin ben je!
dinsdag 15 juli 2014 om 08:18
En je hebt "beste" vriendin in kwestie na nov. '13 nóóóit meer gesproken? Je had het er zó weer over kunnen hebben. Zij vertrouwde jou blijkbaar volledig op het feit dat het wel goed kwam en dat jullie samen zouden gaan.
Ik zou ook écht pissig zijn. En nog 10x pissiger als ik dan nog "heus wel mee mag hoor".
Ik zou ook écht pissig zijn. En nog 10x pissiger als ik dan nog "heus wel mee mag hoor".
dinsdag 15 juli 2014 om 08:21
dinsdag 15 juli 2014 om 08:25
Je zegt dat jij de vorige keer ook alles hebt geregeld en in het kader van dit topic lees ik daar wat nare gevoelens uit. Was je daar misschien "klaar" mee? Dat je daarom deze actie hebt gedaan?
Ja dus.
quote:nookierlz schreef op 15 juli 2014 @ 01:52:
Ja denk het stiekem wel aardbeienthee. Vorige vakantie mocht ik ook al alles regelenHeb je uberhaupt met je vriendin besproken dat je de gang van zaken de vorige keer niet zo leuk vond? Zo niet, lijkt het me heel logisch dat zij er van uit ging dat het allemaal ok was. Of had ze het moeten ruiken? Heb je je na de vakantie net zo passief-agressief gedragen als nu?
Ja dus.
quote:nookierlz schreef op 15 juli 2014 @ 01:52:
Ja denk het stiekem wel aardbeienthee. Vorige vakantie mocht ik ook al alles regelenHeb je uberhaupt met je vriendin besproken dat je de gang van zaken de vorige keer niet zo leuk vond? Zo niet, lijkt het me heel logisch dat zij er van uit ging dat het allemaal ok was. Of had ze het moeten ruiken? Heb je je na de vakantie net zo passief-agressief gedragen als nu?
dinsdag 15 juli 2014 om 08:30
Dat je "beste" vriendin niet meehelpt met de voorbereidingen (al zullen die er maar weinig zijn, volgens mij?) dat had je met haar moeten bespreken. Je had haar ook kunnen zeggen dat je toch niet zou gaan. Maar nu ineens wél gaan en dan ook nog met een ander, ik vind het ook een rotstreek. Dus ja, ik snap heel goed dat ze boos is.
dinsdag 15 juli 2014 om 08:37
Je laatste zin: 'of moet zij ook inititief tonen?' laat zien dat jij het eigenlijk ok niet weet.
Het is hier geen kwestie van 'hoe heurt het eigenlijk'. Maar gewoon een kwestie van 'wat verwachten we van elkaar'. Dus spreek die dingen dan ook uit! Ga niet zitten wachten tot de ander begrijpt wat jij wilt zonder dat je dat vertelt.
Het is hier geen kwestie van 'hoe heurt het eigenlijk'. Maar gewoon een kwestie van 'wat verwachten we van elkaar'. Dus spreek die dingen dan ook uit! Ga niet zitten wachten tot de ander begrijpt wat jij wilt zonder dat je dat vertelt.