Zeer gecharmeerd van psychologe

11-07-2008 16:07 592 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Je bent niet meer bij haar onder behandeling dus eigenlijk zou je dan 'gewoon' een leuke vrouw mee uitvragen. Daar is toch niets mis mee? Niet geschoten is altijd mis en als ze niet wil heb je het in ieder geval geprobeerd.

Succes!
quote:sennheiser schreef op 11 juli 2008 @ 16:07:

Nu weet ik dat het vanwege beroepsethiek niet mag van haar om met mij te flirten, maar ik had wel sterk het gevoel dat ze me wel leuk vindt.

Ik bedoel het niet lullig hoor, maar weet je dat wel zeker?

Ik bedoel je komt daar juist omdat je niet zo goed bent in de non-verbale vrouwelijke flirttechnieken.
Ik zou eerst eens je behandeling afwachten. Ik weet niet voor welke reden je daar bent (maakt ook niet uit) maar eerst voor jezelf alles goed op de rit en dan een volgende stap zetten.

Zij zal ook liever een partner willen dan een "patient".
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ohhhh, LE-ZEN MV, oke je zit daar al voor die problemen. Nou zeker geen goed idee. NIET doen. Eerst aan jezelf werken en dan een volgend stapje.

Waarom denk je trouwens dat ze vrijgezel is? (weer even terug lezen of het niet al ergens staat).
.
quote:mylenevalerie schreef op 11 juli 2008 @ 16:20:

Ik zou eerst eens je behandeling afwachten. Ik weet niet voor welke reden je daar bent (maakt ook niet uit) maar eerst voor jezelf alles goed op de rit en dan een volgende stap zetten.

Zij zal ook liever een partner willen dan een "patient".Ligt er natuurlijk een beetje aan waarom hij bij de psycholoog is aanbeland. Wil niet gelijk zeggen dat iemand een patiént is.
.
quote:sennheiser schreef op 11 juli 2008 @ 16:27:

[...]

Ik weet dat mannen meestal niet goed zijn in het oppikken van vrouwelijke avances (1.6% van de mannen kent ze allemaal), maar ze toonde dus DE klassieke schoolvoorbeelden.

Sure.

Jouw quote;

Ik heb me aangemeld bij een psychologisch bureau, omdat ik o.a. slecht ben in het lezen van vrouwelijke non-verbale communicatie(durf nooit stellig te beweren dat ik het bij het rechte einde heb) en eigenlijk zelden verliefd ben of überhaupt een vrouw leuk.
=
Het lijkt mij dan niet echt een professioneel bureau als, volgens jou, de één zit te flirten en de ander het wil laten doorschemeren.

Ik vraag me ook af waarom je ze bij haar dan ineens wel herkent.

Volgens mij gebeurt het vaak, vallen (of denken te vallen) op hulpverleners, ik zou er niets mee doen als ik jou was.
.
quote:sennheiser schreef op 11 juli 2008 @ 16:07:

Nu toonde zij in dat gesprek de klassieke non-verbale vrouwelijke flirttechnieken (ik ben druk aan het studeren betreft dat onderwerp), ook al deed ze dit niet verbaal. Nu weet ik dat het vanwege beroepsethiek niet mag van haar om met mij te flirten, maar ik had wel sterk het gevoel dat ze me wel leuk vindt.

Heb je goed in haar ogen gekeken en gezien of haar pupillen verwijd waren?

Maarre, misschien deed ze alleen maar voor waar je op moet letten bij vrouwen?

Nog wat, waarom denk je dat haar collega bij wie je nu in behandeling bent, verbaasd reageerde toen je opperde dat de gevoelens wederzijds zouden kunnen zijn?
.
Als ik dit lees krijg ik de kriebels.. waarom? Omdat ik zelf psychologe ben en ik het al vaker heb meegemaakt dat een client verliefd op mij werd.

Ik ben altijd zakelijk, maar aardig en probeer mijn clienten zoveel mogelijk op hun gemak te stellen en vertrouwen te geven. Dit zou opgevat kunnen worden als flirten. Wat het dus totaal niet is.

Nu ik lees dat ze je niet geantwoord heeft op je mail maar er direct een andere behandelaar op gezet heeft, gaan mijn alarmbellen voor jou rinkelen. Als ze contact wilde had ze op z'n minst wel een mail teruggestuurd. Ze staat er duidelijk niet voor open en ik zou het zo laten als ik jou was.

Misschien heb ik het mis, maar ik geef dat een erg kleine kans.
Eensch met LadyX!
..
.
quote:LadyX schreef op 11 juli 2008 @ 16:46:

Als ik dit lees krijg ik de kriebels.. waarom? Omdat ik zelf psychologe ben en ik het al vaker heb meegemaakt dat een client verliefd op mij werd.

Ik ben altijd zakelijk, maar aardig en probeer mijn clienten zoveel mogelijk op hun gemak te stellen en vertrouwen te geven. Dit zou opgevat kunnen worden als flirten. Wat het dus totaal niet is.

Nu ik lees dat ze je niet geantwoord heeft op je mail maar er direct een andere behandelaar op gezet heeft, gaan mijn alarmbellen voor jou rinkelen. Als ze contact wilde had ze op z'n minst wel een mail teruggestuurd. Ze staat er duidelijk niet voor open en ik zou het zo laten als ik jou was.

Misschien heb ik het mis, maar ik geef dat een erg kleine kans.Dit was preciés wat ik dacht, toen ik de openingspost las.
quote:sennheiser schreef op 11 juli 2008 @ 16:56:

Zit een kern van waarheid in. Al had ik natuurlijk niet haar prive-email, heb ik dit via hyves gedaan (zou niet weten hoe anders)... 3 dagen later, was haar hyves verwijderd.Mijn god, dan begrijp je het non-verbale echt niet!

[...]

Zit een kern van waarheid in. Al had ik natuurlijk niet haar prive-email, heb ik dit via hyves gedaan (zou niet weten hoe anders)... 3 dagen later, was haar hyves verwijderd.Duidelijker kun je het niet hebben lijkt me. Maar dat zal dan weer nonverbale communicatie zijn die je niet oppikt.
Yoyo

[...]

Zit een kern van waarheid in. Al had ik natuurlijk niet haar prive-email, heb ik dit via hyves gedaan (zou niet weten hoe anders)... 3 dagen later, was haar hyves verwijderd.gaat er dan niet nog een lichtje bij je branden?! Vind het echt niet kunnen dat je haar opgezocht hebt op hyves en haar benaderd hebt op die wijze, aan de andere kant snap ik niet dat mensen hun profiel niet direct afschermen. Zeker vanuit professioneel oogpunt. Ik zou zeggen, laat haar met rust en concentreer je op je huidige therapeut. Ik krijg een beetje de creeps van je verhaal.
Ik vind je een eng figuur en volgens mij leef je in een fantasie.

Je psycholoog benadere via hyves is bijna stalken.

brrrr
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven