De mannen op dit Forum

16-07-2014 00:10 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik hier enige tijd verblijf en geconstateerd heb dat er nog meer mannenbroeders op dit forum bivakeren kan ik gerust zeggen dat ik geschokt ben.

Er is niets, maar dan ook totaal niets te merken van enige masculine inbreng, de mannen hier, met uitzondering van mijzelf natuurlijk, zijn stuk voor stuk meegaande exemplaren die zich 100% geconformeerd hebben aan de vrouwelijke meerderheid.

De man, van af de oertijd belast met de taak tot correctie en leiding geven , laat hier in dit forum zijn voorvaderlijke traditie geheel varen om zich in plaats daarvan over te geven aan de politieke correctheid en het feminiene klimaat.

Als vertegenwoordigers van het dominante geslacht laten jullie het qua gezag duidelijk afweten en dat is toch zeer teleurstellend.

Waar is toch de tijd gebleven dat wij trots konden zijn op de tentoonspreiding van onze superieure inzichten en inbreng?

Deze eens zo trotse voorhoede van het mannelijke geslacht is op dit forum thans uitgestorven lijkt het...

Jammer, Het ontrieft mij zeer en het laat mij mijzelf eenzaam voelen alhier.

:(

De wijze
Heel klein pikkie zeker?
de rest van je topics is onzin, maar in deze kan ik me vinden
Eehhh...je weet zeker dat jij wel de juiste nick gekozen hebt?
What have we done....
Heusch, den doorsnee man op dit moderne forum is er niet om u aan uw gerief te doen komen.

Dergelijke pogingen om een lijntje uit te werpen (hengelen) zijn ten strengste verboden.
Eens. Er is gewoon niks aan zo. Wil je zo'n vent eens even lekker verbaal inmaken, gaat-ie doodliggen.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Het was een of twee topics best leuk Dewijze. Maar net zoals de 5e pizza op een dag gaat vervelen geldt dat ook voor jouw topics.

(Off topic; mamavk, je avatar is geweldig! )
quote:sabbaticalmeds, 7 minuten geleden

de rest van je topics is onzin, maar in deze kan ik me vinden

+ 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 00:18:

de rest van je topics is onzin, maar in deze kan ik me vindenHaha ben ik het eindelijk eens met je eens.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 00:18:

de rest van je topics is onzin, maar in deze kan ik me vindenquote:MrsStanleyWalker schreef op 16 juli 2014 @ 00:27:

[...]

+ 1quote:Jonari schreef op 16 juli 2014 @ 00:29:

[...]

Haha ben ik het eindelijk eens met je eens.

Lieve dames, ik kan jullie niet vertellen hoe een deugd en een genoegen het mij doet om te zien dat we eindelijk een raakvlak hebben.

Het is immers toch inderdaad zo dat de mannelijk bijdragen op dit forum een stuk interessanter zouden worden met wat tegengas in plaats van meepraterij waardoor de zaak snel doodbloed?

Dat geeft meer inhoud en is per slot van rekening een stuk meer interessanter voor beide geslachten.
quote:Jonari schreef op 16 juli 2014 @ 00:29:

[...]

Haha ben ik het eindelijk eens met je eens.dat voelt best goed
quote:dewijze schreef op 16 juli 2014 @ 00:38:

[...]

[...]

[...]

Lieve dames, ik kan jullie niet vertellen hoe een deugd en een genoegen het mij doet om te zien dat we eindelijk een raakvlak hebben.

het is immers toch inderdaad zo dat de mannelijk bijdragen op dit forum een stuk interessanter zouden worden met wat tegengas in plaats van meepraterij?

Dat geeft meer inhoud en is per slot van rekening een stuk meer interessanter voor beide geslachten dan doodbloedend meepraten.dat stukje "meer inhoud" is te hoog gegrepen hoor

[...]

[...]

[...]

Het is immers toch inderdaad zo dat de mannelijk bijdragen op dit forum een stuk interessanter zouden worden met wat tegengas in plaats van meepraterij waardoor de zaak snel doodbloed?

Dat geeft meer inhoud en is per slot van rekening een stuk meer interessanter voor beide geslachten.

Je kan ook overdrijven hoor.

Zo interessant ben je nou ook weer niet.
Wat moet je hier nou?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
de mannen die echt iets toevoegden (nerd) zie ik nooit meer.
quote:Enn schreef op 16 juli 2014 @ 00:50:

Wat moet je hier nou?misschien geband bij sportvisliefhebbersforum.nl
quote:Enn schreef op 16 juli 2014 @ 00:50:

Wat moet je hier nou?Niet zulke moeilijke vragen aan deze oerman stellen. Hij komt gewoon ff gezellig kletsen.
quote:Tricella schreef op 16 juli 2014 @ 00:26:

[afbeelding]

(Off topic; mamavk, je avatar is geweldig! )Ja vond hem ook wel wat hebben

Dat geeft meer inhoud en is per slot van rekening een stuk meer interessanter voor beide geslachten.Eens, ik vind het ook meer interessanter.
Wat kun je met mijn 'fuck you', TO? Zomaar belangstelling, hoor.
Whahahahah, daar zit je dan met zijn tegengas. Iedereen is het met je eens....

PS: wanneer trek je me aan mijn haren je grot in?
Speechless
Iemand schreef net iets over M81. Ik heb een soort déjà vu nu.
quote:sabbaticalmeds schreef op 16 juli 2014 @ 00:50:

de mannen die echt iets toevoegden (nerd) zie ik nooit meer.We hebben jou toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven