Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Haha, goeie ideeen hebben jullie

Fijn van kaakchirurg!
Mooi Splint, ben je daar tenminste vanaf!

Dit was prik nr. 6 van de stootkuur, nu 6 weken lang 1 x per week en dan afbouwen naar 1 x per 2 mnd voor de rest van mijn leven dus dat zijn nog eh... véél injecties

Ze worden idd met van die joekels gezet, deze: In je kont.
Ohw crap.... brrr moet er niet aan denken.
waarom moet dat nou zo groot? Arme kont
quote:Deedot schreef op 15 juli 2014 @ 11:56:

Ohw crap.... brrr moet er niet aan denken.

Ik ook niet want het is een geintje

Ze worden met een net spuitje gezet hoor, wel een wat langere naald omdat ze in je spier spuiten maar een dunnetje. Je voelt er er niks/weinig van.

Tssss had het ook kunnen weten he... we leven niet meer in de 19e eeuw...
Eerst jurrekie is leuk! Wel donkerder dan op plaatje, meer turquoise/petrol, leuk! En bij de Hema een vestje gescoord dat er precies bijkleurt *blij*
Olijf met je b12 brandweerspuit

Trouwens mijn MS prikken zijn ook redelijk klein maar doen nu na een jaar dagelijks prikken nog steeds flink pijn. Ik krijg er ook enorme rode vlekken van, net als een wespenbeet, maar dat is een reactie op het spul in de spuit, de naald is het probleem niet.

Vind trouwens dat eerste jurkje ongelofelijk leuk, die tweede is wat druk maar dat staat jou vast geweldig. Ik ken het hele merk niet heet het echt Desidinges? Rare naam. Maar ik ken het dus niet.

Splint joepie eindelijk vh kaakgedoe af!! Fijn joh!

Plous, hoe is het met je reisplannen Leuk joh een date, en nog een. Heet een tweede keer ook een date? Of geldt dat alleen voor de 1ste keer? Hebben tieners in NL nog steeds "verkering", vind het nu ineens zo'n raar woord

Bieb, weet je al wat vd boeking, klinkt leuk!!!

Ik heb gisteren eindelijk mijn maagzweeronderzoek gehad. Ben ik verdorie zo stom geweest om mijn pillendoosje verkeerd om te houden, ik heb zo'n pillenvakkendoosje: Ik slik 4 keer per dag, en gisteren moest ik op tijd innemen ivm vasten. Maar ik was gisteren blijkbaar door mijn wekker heengeslagen en toen schrok ik wakker en heb heel haastig mijn pillen ingenomen.

Op zich geen probleem maar G had netjes de maagpillen (die mocht ik 3 dagen niet innemen) uit alle (pre-test) vakjes gehaald maar netjes de juiste dosis weer in het avondvakje gestopt. We vullen het doosje altijd elke zondag voor de hele week. Nu ben ik bang dat de test valse resultaten geeft. Balen dus.

Ik probeer al met het lab te bellen maar het lukt niet. Ik kom niet door de info lijn heen.

Verder blijft die maag me flink dwars zitten maar sinds donderdag slik ik een misselijkheidspil erbij en nu gaat het glukkiig een stuk beter.

Donderdagavond naar de Stampede geweest, naar de chuckwagonraces en de "grand stand show". Was echt een enorme belevenis.

En, tadatadataaaaa: we hebben een caravan gekocht. Ik ben er zoo blij mee. Nu kan ik weer kamperen. Ik miste dat enorm. Maar 's nachts op een matje slapen en naar het wc gebouw om te plassen dat lukt gewoon niet meer. Deze caravan heeft een keurig badkamertje, joepie!!! Het is een 4 persoons, de kids kunnen als ze mee willen ook in een tentje. Maar er kunnen er altijd 2 mee. En de honden natuurlijk.

Ik vind het ook nog heel "luxe", t.o.v. een tent hij heeft zelfs een airco, maar eigenlijk ben ik daar wel heel blij mee. Het is hier al 2 weken rond de 30 graden en ik merk dat ik er meer moeite mee heb dit jaar. Maarrrr joepie!!!

Optimist tot in de kist!
Jurrekiemerk is Desigual Fant.

Mooie caravan hoor. Daar ga je zeker blij mee zijn. Zit er een echte matras in? Dat zou ik met jouw lijf wel doen. Gewoon een set blijvend als bed houden als je tenminste 2 zitjes hebt. Snap je wat ik bedoel? Airco is best luxe maar met deze hitte toch ook onontbeerlijk eigenlijk.

Ik hoop dat je nog door de infolijn heen komt. Succes met het onderzoek!
Gaaf Fant, lekker weer kamperen! Heb je al een bestemming en een datum? Hij ziet er flink uit voor een 4-persoons, maar dat is alleen maar lekker. En die airco is ook super. Kun je gewoon nu al overdag in je caravan gaan zitten ipv thuis.

Wanneer krijg je de uitslag van je onderzoek? Zwaar irritant dat je die pillen door elkaar hebt gegooid, kan me voorstellen dat je jezelf even voor je kop slaat als je dat ontdekt. Maar niks meer aan te doen. Heb je het lab nog te pakken gekregen?

Een date heet trouwens een date totdat je fukkering hebt. Denk ik.

Leuk dat je jurrekie goed is Olijf! Hoe is de tweede?

Desigual is een Spaans merk, Fant. Eigenlijk heel leuk, maar je zag hier ineens vrouwen ermee lopen die door dat merk ineens heel hip deden, maar het eigenlijk helemaal niet waren. Zo van 'kijk mij eens hip zijn'.

Maar dat geldt natuurlijk niet voor onze Olijf.

Jeej, ik ben morgen weer vrij en het is heerlijk weer! Ik ga helemaal niks doen. De eerste vrije dag dat ik weer lekker alleen ben, dat is inmiddels weken geleden en daar ben ik dan wel aan toe.

Vandaag was ik haske moe. Op kantoor had ik de neiging om mijn hoofd neer te leggen en dan zou ik vast en zeker zo in slaap gevallen zijn. Gisteravond hadden we BBQ van de muziek, als afsluiting van het seizoen. Ze hadden zo'n big green egg staan (ofzo) en het was heerlijk. Maar misschien waren 3 roseetjes en nog een paar slokjes whiskey toen we thuis waren, toch niet zo heel slim.
Mooie sleurhut Fant!

En hopelijk hoeft de test niet over en is er nikssssss aan de hand

Reisplannen moet ik dus nog maken

Komt wel goed. Ooit.

Leuk van jurrekies Olijf

En leuk van bbq Splint, jammer van moe zijn Maar wel logisch.

Date gister was heul leuk en gezellig weer. Zaterdag is ook nog wel een date denk ik. Daarna zullen we wel zien hoe het eea gaat lopen.
Gaat goed he met daten, leuk hoor. Ben blij voor je.

Splinter, lekker uitslapen vandaag! Beetje bijkomen van je bbq...

Ik ga een half dagje werken, daarna naar huis er voor zorgen dat poes en hond het comfortabel hebben met de warmte.
Zo, tijd om te gaan douchen. Zweet en zonnebrand en de nacht van me afwassen, dat zal best opknappen.

Warm hè. Ik had mijn stretcher opgezet (vorig jaar verkocht en vervolgens vergeten dat ik 'm had) en heb lekker in het zonnetje gelegen. Sammi vind het warm. Dus voor hem stond de parasol op.
Pfoe, er kwam net op fb een bericht langs over de Herculesramp van 1996. Dat was eergisteren 18 jaar geleden. Iemand had een in-memory filmpje geplaatst en daar ben ik wel even stil van zeg. Ruim 6 minuten kippenvel, ondanks de hitte buiten. Een hoop mooie muzikanten zijn toen overleden, daar kennen we er veel van. En ook een paar overlevenden.

Wat was dat vreselijk zeg.
Wil Sammi niet op het koele gras liggen?

Leuk dat je weer kunt gaan kamperen, Fantje!
Zal ik ff binnenkomen of niet?

Oh ja de Hercules ramp, brrrr, vreselijk!!! Ik heb nog steeds angst voor vallende vliegtuigen sinds de Bijlmer ramp, dat heeft toen ook zo'n indruk gemaakt, het was op de verjaardag v mijn overleden moeder en ik was een week overtijd van T. Denk dat het daardoor zo is blijven "hangen". Al die vreselijke rampen, bah.

Kende jij iemand vd omgekomenen? (schrijf ik dat nou goed??)

Plous moet ik twee bedden gaan reserveren

Ja maf he hoe groot hij is, maar hier is het een kleintje hoor

We hadden ook gekeken naar een soort "kever" caravan, zo'n ronde. Heel leuk maar benauwd van binnen, plus dat er v die uitflap dingen in zitten voor bedden, met tent stof, en dat vinden we wel jammer ivm nattigheid enzo.
Optimist tot in de kist!
Hahaha leuke foto Slof! Zijn ze nog binnen gekomen?

Eh, Fant, jouw caravan is een kleintje? Hmmm, hoe groot is een grote dan?

De Hercules ramp weten we ook allemaal nog wel. En nu is er weer een ramp gebeurd met Malysian Airlines... Verschrikkelijk. Weer zo veel doden, zoveel gezinnen uit een gerukt.
Nee, ze durfde toch maar niet.

Ja, ik las het net van dat vliegtuig, vreselijk. Ze zeggen dat ie gewoon uit de lucht geschoten is. Een van de passagiers had nog een foto van het vliegtuig op FB geplaatst, vlak voor vertrek, en erbij geschreven: mochten we verdwijnen, zo ziet ie eruit, bah niet te geloven
Rampen zijn stom

Kippies zijn leuk

En nee hoor Fant, ik kom alleen. Denk ik

Ik moet nog even een forumnaam bedenken.
quote:Slofje schreef op 17 juli 2014 @ 18:59:

Wil Sammi niet op het koele gras liggen?

Rotbeest.

Ja, ik kende een aantal muzikanten Fant. In het vorige orkest waar we meespeelden, zat een jongen die is omgekomen. Zijn zus zit daar ook nog in dat orkest en zij was ernstig verbrand. Hun vader speelde ook in het orkest, maar hij is helemaal ingestort daarna en is nu een wrak. Heel schrijnend. Een hele afdeling van het conservatorium in Tilburg is toen weggevaagd.....

Ja,en nu weer Malaysian Airlines. Terwijl ze nog met de vorige ramp niet klaar zijn. En als het klopt, komt het nu alleen maar door een stel agressieve idioten die niet goed uit hun doppen hebben gekeken. Vreselijk.

Rampen zijn inderdaad stom. De Bijlmerramp staat ook nog op mijn netvlies, net zoals The Herald of free Enterprise, dat schip dat net uit de kust van België is gezonken.

Maar als kleine positieve tegenhanger: de Utrechtse serieverkrachter is opgepakt! Die was actief toen ik daar studeerde en de route van de Uithof naar Zeist (waar man toen woonde) was niet veilig.

En in de categorie 'klein leed': er zit een duif op de rand van het balkon. Aan de stront te zien, zit hij er al een tijdje. Ik heb maar een bakje water bij hem gezet. Wel balen, want nu kan ik niet op het balkon zitten. De combinatie van Sammi en duif-op-de-rand vind ik niet zo geslaagd.

quote:Olifantjeinhetbos schreef op 17 juli 2014 @ 19:55:

Plous moet ik twee bedden gaan reserveren

Voor jou is een beetje ruimte juist wel lekker denk ik, Fant. Dat kleine eitje is wel lollig en slapen onder tentdoen zou ik veel fijner vinden, maar erg praktisch is het niet.

Hahaha Slof, wat een leuk bezoek had je!
Grote caravans:

Optimist tot in de kist!

En die worden door particulieren gebruikt??
Mijn hemel zeg, dat kun je geen kamperen meer noemen met die dingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven