Vliegtuig uit Amsterdam neergestort in Rusland

donderdag 17 juli 2014 om 20:13

donderdag 17 juli 2014 om 20:21
quote:_nut_ schreef op 17 juli 2014 @ 20:06:
Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nog
Hier het vreselijke nieuws dat er een vriendin van de familie aan boord zat. Ongelofelijk en echt totaal niet te bevatten nog
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 17 juli 2014 om 20:21
quote:tekenis schreef op 17 juli 2014 @ 20:18:
[...]
Eerst familie leden inlichten?
Eerste blik op mogelijk terrorisme van passagier?Niemand hoeft de namen te weten op het journaal, maar dan zouden ze in elk geval de juiste aantallen Nederlanders, Maleisiers en andere nationaliteiten kunnen vermelden.
[...]
Eerst familie leden inlichten?
Eerste blik op mogelijk terrorisme van passagier?Niemand hoeft de namen te weten op het journaal, maar dan zouden ze in elk geval de juiste aantallen Nederlanders, Maleisiers en andere nationaliteiten kunnen vermelden.

donderdag 17 juli 2014 om 20:29
quote:StoraHuntur schreef op 17 juli 2014 @ 20:26:
Omg, Libië all over.
Die Russische streams zijn echt verschrikkelijk. Ik weet wel dat ze daar nog een stuk barbaarser zijn dan hier maar echt hoor, wat een randmongolen.Ik geloof dat mijn vriend inmiddels ook wel van gedachten is veranderd. Het is om te janken wat ze uitzenden.
Omg, Libië all over.
Die Russische streams zijn echt verschrikkelijk. Ik weet wel dat ze daar nog een stuk barbaarser zijn dan hier maar echt hoor, wat een randmongolen.Ik geloof dat mijn vriend inmiddels ook wel van gedachten is veranderd. Het is om te janken wat ze uitzenden.

donderdag 17 juli 2014 om 20:33

donderdag 17 juli 2014 om 20:34

donderdag 17 juli 2014 om 20:35