Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Dat de Utrechtse serieverkrachter is gepakt, na 19!!! jaar, vond ik wel goed nieuws. Dat zal een grote opluchting zijn voor de slachtoffers. Eindelijk gepakt. Door een lokfiets....

Ik kan me voorstellen dat je toen niet lekker rondliep en fietste daar Splinter.

Ik zou zo ook niet weten wat je aan die duif kan doen. Bij de buren neerzetten?

Fant, wat voor auto heb je nodig voor die eerste? Een tractor? En die tweede.... prachtig hoor maar dat is niet meer kamperen. Dat is gewoon een echt huis op wielen.

Ik zou best een campertje willen, maar dan gewoon een kleintje.

Oh, ik heb K net horen zeggen tegen zijn zus dat ie volgend jaar met me op zonvakantie gaat! Dan zit ie 25 jaar bij 'de zaak' en krijgt hij een leuke financiële bonus.
Erg he! Ik vind het ook maf. Je hebt ze zelfs met "garage", daar rijdt je zo een kleine auto in. En je ziet ze best wel veel. Dus vanuit dat oogpunt hebben wij dus een kleine caravan Ik wou eigenlijk een caravan met uitklaptentjes maar G vond het niet zo slim, vooral als het in het voorjaar en najaar al weer vriest 's nachts. Hij is slimmer in die dingen, ik ben teveel een romanticus, G is gelukkig nuchter

Wat vreselijk moet dat zijn voor die vader, kan me voorstellen dat je instort na zo'n trauma.
Optimist tot in de kist!
Ghe, dan hebben jullie inderdaad maar een kleintje......

Fijn Dee, leuk nieuws! Zou je dit jaar ook niet samen ergens heen gaan? Staat me vaag iets bij dat je een tijdje terug ook vertelde dat je met K samen weg zou gaan.

Pff, ik zit het nieuws over de vliegramp te volgen. Wat word je daar naar van zeg.

En dan het wellicht 'gewoon een foutje' zijn geweest, per ongeluk het verkeerde toestel neergeschoten. Ongelooflijk.
OH ja, klopt. We zouden in Nl nog weggaan. Is er niet van gekomen.

Nu eens een poging doen om te gaan slapen....
Dan maar hopen dat het er nu wel van gaat komen, Dee. Droom daar maar vast over.
Mensen rijden hier veel trucks, wij hebben er zo een (een ouwe bak):

We gebruiken deze met name voor vakanties of uitstapjes met de kano. Normaal rijdt G de PT Cruiser.
Optimist tot in de kist!
Hoop ook dat jullie nog lekker even kunnen gaan genieten Dee!
Optimist tot in de kist!
Vreselijk die ramp met Malaysian Airways. Bah wat is er toch een rottigheid in de wereld. Bah bah bah.
Optimist tot in de kist!
Nou zeg, vreselijk. Ik merk dat ik steeds info blijf zoeken, maar dat ik er ook echt naar van word. Geen idee waarom, maar op de één of andere manier raakt het me heel erg.

Straks de knop toch maar omzetten. Ik kwam er net, midden tijdens een interview , achter dat we vanavond naar een dansvoorstelling gaan. Totaal vergeten! We hadden al andere plannen voor vanavond, maar dat moet maar even wachten (was ook niet spectaculair). Gek dat je iets zo enorm kunt vergeten. Met z´n tweeën.

Voorstelling
Leuk uitje, Splinter, kun je misschien ff de knop omzetten. Het is ook vreselijk nieuws en ik kan me niet voorstellen dat het iemand niet raakt. Ik zag nog een filmpje dat iemand voor de start gemaakt had, zie je mensen hun bagage opruimen enzo, vol vakantieplannen en niet wetende wat er boven hun hoofd hangt . Dat wil bij mij ook maar niet uit de kop. In Australie is een vrouw die al 2 familieleden (broer en schoonzus) is kwijtgeraakt bij het vermiste vliegtuig (zelfde vliegtuigmaatschappij trouwens) en nu weer 2 familieleden (stiefdochter en man) bij deze ramp. Dat is toch niet te geloven?
Wat vreselijk toch voor alle nabestaanden en geliefden. Wat een enorm verdriet.

Wij gaan zo onze caravan ophalen. En dan kamperen.
Optimist tot in de kist!
Veel plezier Fant.

Leuk van vakantieplannen Dee
Veel campeerplezier, Fantje!

Ik ben gisteren over een snoer gevallen die over het erf lag en nu doet alles auw. Grr had me wel weer een hernia kunnen vallen.
haha de kip komt zo binnengelopen en begint aan het kattenvoer !! Dit is echt voor het eerst

Stoere chick!

Veel plezier fant!
Wij gaan zo naar de Makro. Ik denk dat ik maar een uurtje op de diepvriesafdeling ga bivakkeren.

Is het te doen bij jullie, met de warmte? En zit er nog beweging in de poezels?

Hier eentje die iets minder hard aan het rennen is, hij doet rustig aan.
Ik zit lekker in mijn koele huisje en daar blijf ik ook! Katten liggen allemaal uitgeteld in de tuin en de ren.

Het is hier nu 29 graden en onbewolkt
Is jouw huisje koel?!

Mazzelaar!
Ja, ik zit aan de schaduwkant, dus ochtendzon op de kamer en dan draait ie naar de buureikels kant hehe en dan heb ik de late zon op de slaapkamer (dus ook nooit echt warm). Keuken is de koelste plek. Zomers fijn, s winters minder
Zo, nu eerst even naar de Lidl een grote bak ijs halen voor straks, jammie

Update: het zijn 2 bakken geworden
Hier is het erg warm. Hoe warm weet ik niet maar ik zweet me een ongeluk. Ik heb net het badje buiten vol laten lopen. Ff de kleine meid er in gezet maar die vond het niks. Jammer dan, je moet toch nat worden, veel te warm voor zo'n klein lijfje. Taart is al wezen zwemmen vanochtend.

Ik doe ook niet veel vandaag. Nog ff naar het tuincentrum om hondenvoer te halen. K gaat morgen op vakantie. Vandaag is hij jarig! Gisteravond gevierd met dochter, vriend en ex-vriendinnetje van kvv. Leuke lieve meid waar we dus nog steeds contact mee hebben. Was erg gezellig en hij is ontzettend verwend.
Gefeliciteerd Dee

Hier is het 27 graden. Ik ga zo naar Amsterdam, Body Worlds. Daar is airco en ik ga in een hoekje zitten denk ik

Die kip
Gefeliciteerd Dee!

Normaal is hij meestal al op de camping met zijn verjaardag toch?

Lekker zo'n badje buiten.

Misschien moet ik die vanmiddag ook maar ff halen. Kan Kaat er ook nog in volgende week.

Hier is het ook bloedje heet

Binnen én buiten.. pff.

Veel drinken en minimaal 2x douchen dus.

Maar ik heb het liever warm dan naar Body Worlds te gaan denk ik Brr..

Veel plezier daar Pilou. Met wie ga je, met de leuke man?

Plan van Splinter staat me wel aan, koelafdeling van de Makro en het huis van Slof ook.
Gefeliciteerd met vriend, Dee. Gaat het goed met M?

Ff googlen wat Body Worlds nou weer is
36 graden in de tuin hier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven